Laidiens: 23.08.2016., Nr. 162

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/162.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Cilvēkresursu un publisko investīciju plānošanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar kohēzijas politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi, izpratne par tās darbības principiem

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- datorprasmes lietotāja līmenī

- labas analītiskās spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" prioritāšu "Augstākā izglītība un zinātne" un "Izglītība un prasmes", kā arī 2014.-2020. gada plānošanas perioda plānošanas dokumentu ieguldījumu prioritāšu "Augstākās izglītības vai pielīdzināma līmeņa izglītības kvalitātes, efektivitātes un pieejamības uzlabošana nolūkā palielināt līdzdalības un sasniegumu līmeni, jo īpaši nelabvēlīgā situācijā esošām grupām" un "Priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšana un novēršana un vienlīdzīgas pieejas veicināšana kvalitatīvai pirmsskolas, pamatskolas un vidusskolas izglītībai, tostarp formālām, neformālām un ikdienējām mācību iespējām, kas ļauj mācības pametušajām personām atsākt izglītības iegūšanu un mācības" nodrošināt specifisko atbalsta mērķu stratēģisko vadību.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/162.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I

 Tavi darba uzdevumi būs nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros veikto iepirkumu pirmspārbaudes un iepirkumu pārbaudes, nodrošināt iepirkumu plānu izskatīšanu un atzinumu sniegšanu par tiem, veikt nodaļas darbinieku izskatīto iepirkumu dokumentu virsuzraudzību, nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, izskatot finansējuma saņēmēju iesniegtos maksājuma pieprasījumus un veicot pārbaudes projektu īstenošanas vietās.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1231 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas un procesa izvērtēšanā, pieredze darbā ar līgumiem

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/162.AKK3

Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr. 90000041898) izsludina konkursu uz vakanto pētnieka/-es amatu (uz noteiktu laiku), Pārtikas zinātne - pārtikas produktu kvalitāte - 1 vieta

Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), uz e-pasta adresi personaldala@llu.lv.

Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par LLU" → Nolikumi. Papildu informācija pa tālruni 63005697.


OP 2016/162.AKK4

SIA "Rīgas veselības centrs", reģ. Nr. 50103807561, izsludina konkursu uz vakanto amatu - jurists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītības vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- praktiskā juridiskā darba pieredze ne mazāk kā divi gadi

- vēlama pieredze komerctiesībās, darba tiesībās, darbā ar publiskajiem iepirkumiem un normatīvo aktu izstrādē

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- spēja veikt uzdotos uzdevumus paaugstinātas intensitātes apstākļos

- racionāla darba organizācija

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt atbalstu SIA "Rīgas veselības centrs" struktūrvienībām un to darbiniekiem

- izvērtēt SIA "Rīgas veselības centrs" vai citu personu sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību normatīvajiem aktiem

- sagatavot līgumus (nomas līgumi, uzņēmuma līgumi un citi publisko un privāto tiesību līgumi) un citus dokumentus

- izskatīt un nepieciešamības gadījumā sagatavot iekšējos normatīvos aktus

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi komerctiesību, darba tiesību un citās jomās

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- konkurētspējīgu atalgojumu

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro atlases kārtu.

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt pa pastu SIA "Rīgas veselības centrs", Valdeķu iela 57, Rīga, LV-1058, vai uz e-pasta adresi personals@rigasveseliba.lv ar norādi "Jurists" vai iesniegt personīgi SIA "Rīgas veselības centrs" Personāla nodaļā Valdeķu ielā 57, Rīgā, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālruni 20044238.


OP 2016/162.AKK5

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt nodaļas sagatavoto administratīvo aktu atbilstību Eiropas Savienības (turpmāk - ES) tiesību aktos un Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajam

- atbilstoši nodaļas vadītāja uzdevumam izskatīt administratīvās lietas, kurās nepieciešamas padziļinātas zināšanas par ES tiesību aktiem un ES Tiesas prejudiciāliem nolēmumiem, kas saistīti ar sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu

- izstrādāt nodaļas kompetencē esošo iekšējo normatīvo aktu projektus

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību)

- trīs gadu praktiska darba pieredze jurisprudencē

- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar administratīvo procesu

- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u.c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B1/B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- labus darba apstākļus

- mēnešalgu no 709 EUR (pārbaudes laikā) līdz 815 EUR pirms nodokļu nomaksas

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime, III līmenis un 10. mēnešalgu grupa.

 Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2016. gada 1. septembrim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2016/162.AKK6

Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža izsludina atklātu konkursu uz docenta amatu (pilna slodze; amata kods 2310 02) Ugunsdrošības un civilās aizsardzības katedrā

Uz docenta amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajam mācību kursam un mācību priekšmetam ("Civilā aizsardzība") atbilstoša vismaz septiņu gadu praktiskā darba pieredze, un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros.

Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem http://ucak.vugd.gov.lv.

Dokumenti jāiesniedz Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžas Personāla un lietvedības sektorā mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas (Ķengaraga ielā 3/1, Rīgā, LV-1063). Informācija pa tālruni 67803510.


OP 2016/162.AKK7

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Sabiedrības veselības kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sabiedrības veselībā, medicīnā vai veselības aprūpē, vai cita uzraudzības jomai atbilstoša izglītība

- praktiskā darba pieredze specialitātē vai veselības nozarē 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un lietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu, kā arī Nodaļas kompetences ietvaros esošo nozares normatīvo aktu pārzināšana un piemērošana praksē

- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

GALVENIE PIENĀKUMI:

- veikt kontroles sabiedrības veselības jomā par normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot izpildes termiņus neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un citu informāciju, sagatavot atbildi normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt atbilstošas sankcijas saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām amata tiesībām;

- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, arī nestandarta situācijās, kur nepieciešama dziļa attiecīgās jomas izpratne

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem (uzņēmumiem) u. c.

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors Sabiedrības veselības kontroles nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV 1012 vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/162.AKR1

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas vadītājas amatā no 2016. gada 1. septembra uz nenoteiktu laiku tiks iecelta EGITA RUDZĪTE.


OP 2016/162.AKR2

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas vadītāja amatā no 2016. gada 1. septembra uz nenoteiktu laiku tiks iecelts GUNĀRS DIŠLERS.


OP 2016/162.AKR3

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas vadītājas amatā no 2016. gada 1. septembra uz nenoteiktu laiku tiks iecelta LĪGA ZAUBE.


OP 2016/162.AKR4

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas sistēmu atbalsta departamenta Lietotāju atbalsta nodaļas vadītāja amatā no 2016. gada 1. septembra uz nenoteiktu laiku tiks iecelts AIVARS BOJĀRS.


OP 2016/162.AKR5

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Infrastruktūras nodaļas vadītāja amatā no 2016. gada 1. septembra uz nenoteiktu laiku tiks iecelts ANDRIS LIEPIŅŠ.


OP 2016/162.AKR6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Telpiskās plānošanas departamenta Zemes politikas nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2016. gada 22.augusta iecelta DACE KIRŠTEINE.


OP 2016/162.AKR7

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016. gada 15. augustā Nodarbinātības valsts aģentūras Uzraudzības nodaļas ekspertes amatā ir iecelta BAIBA MIĶĪTE.


OP 2016/162.AKR8

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016. gada 15. augustā Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiālē nodarbinātības organizatores amatā ir iecelta DITA VEIDENBERGA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)