Laidiens: 18.08.2016., Nr. 159

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/159.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajā nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Zemgales Pabalstu daļas inspektora amatu") vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2016/159.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantiem amatiem - vecākais/-ā eksperts/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības (ES) fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļā

ES fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu līdzekļu finanšu apguves mērķu un prognožu izpildes, kā arī fizisko uzraudzības rādītāju izpildes uzraudzību kā arī veic citus ar ES fondu uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzību saistītus pienākumus.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās darbības principiem

- zināšanas par ES fondiem un to darbības specifiku, lēmumu pieņemšanas procesu

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies ES fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Kohēzijas fonda specifiskā atbalsta mērķu uzraudzību vides jomā;

pēcuzraudzības nodrošināšanu 2007.-2013. gada plānošanas perioda darbības programmai "Infrastruktūra un pakalpojumi";

vai

Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Kohēzijas fonda specifiskā atbalsta mērķu uzraudzību izglītības jomā;

nodrošināt ES fondu ieviešanai nepieciešamo finanšu un rezultātu plānu sagatavošanu un to izpildes uzraudzību par Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifiskajiem atbalsta mērķiem.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67005610.


OP 2016/159.AKK3

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors (uz noteiktu laiku, darbavieta Kuldīgā)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar specializāciju lauksaimniecības mehanizācijā

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV 1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2016/159.AKK4

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz 1 vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskā departamenta juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- angļu valodas zināšanas

- spēja patstāvīgi izstrādāt un analizēt dokumentus, organizēt savu darbu un pieņemt lēmumus

- zināšanas līgumu, tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā, kā arī zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos valsts pārvaldē pēdējo trīs gadu laikā ne mazāk par gadu

- labas datorprasmes, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

Amata pienākumi:

- veikt ministrijas struktūrvienību izstrādāto tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu juridisku izvērtēšanu

- izstrādāt ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu un rīkojumu projektus, kā arī veikt citu ministrijas struktūrvienību izstrādāto iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu un rīkojumu projektu juridisku izvērtēšanu

- sagatavot atbildes uz citu institūciju vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem departamenta kompetences jautājumos

- izstrādāt dažāda veida līgumu un vienošanās, t. sk. publiskā iepirkuma ietvaros, projektus departamenta kompetences ietvaros, kā arī veikt ministrijas struktūrvienību izstrādāto līgumu, vienošanās juridisku izvērtēšanu

Vakantajam amatam noteikta 21. saime IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28 vai elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021505.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)