Laidiens: 18.08.2016., Nr. 159
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/159.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektora
valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālajā nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Zemgales Pabalstu daļas inspektora amatu") vai sūtīt uz
e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
67600651.
OP 2016/159.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina
konkursu uz šādiem amatiem:
Ja vēlies iegūt unikālu
pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantiem amatiem - vecākais/-ā
eksperts/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības (ES) fondu
uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļā
ES fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu
līdzekļu finanšu apguves mērķu un prognožu izpildes, kā arī fizisko uzraudzības
rādītāju izpildes uzraudzību kā arī veic citus ar ES fondu uzņēmējdarbības un
inovāciju uzraudzību saistītus pienākumus.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi
pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās darbības principiem
- zināšanas par ES fondiem un to darbības specifiku, lēmumu pieņemšanas
procesu
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies ES fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt šādus galvenos uzdevumus:
Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Kohēzijas fonda specifiskā atbalsta
mērķu uzraudzību vides jomā;
pēcuzraudzības nodrošināšanu 2007.-2013. gada
plānošanas perioda darbības programmai "Infrastruktūra un pakalpojumi";
vai
Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Kohēzijas fonda specifiskā atbalsta
mērķu uzraudzību izglītības jomā;
nodrošināt ES fondu ieviešanai nepieciešamo finanšu un rezultātu plānu
sagatavošanu un to izpildes uzraudzību par Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada
plānošanas perioda specifiskajiem atbalsta mērķiem.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67005610.
OP 2016/159.AKK3
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
inspektors (uz noteiktu laiku, darbavieta Kuldīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar specializāciju
lauksaimniecības mehanizācijā
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV 1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv
ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2016/159.AKK4
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz 1 vakanto ierēdņa amata
vietu - Juridiskā departamenta juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi izstrādāt un analizēt dokumentus, organizēt savu darbu un
pieņemt lēmumus
- zināšanas līgumu, tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un
virzībā, kā arī zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos valsts pārvaldē pēdējo trīs
gadu laikā ne mazāk par gadu
- labas datorprasmes, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei
Amata pienākumi:
- veikt ministrijas struktūrvienību izstrādāto tiesību aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu juridisku izvērtēšanu
- izstrādāt ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu un
rīkojumu projektus, kā arī veikt citu ministrijas struktūrvienību izstrādāto
iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu un rīkojumu projektu juridisku
izvērtēšanu
- sagatavot atbildes uz citu institūciju vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem departamenta kompetences jautājumos
- izstrādāt dažāda veida līgumu un vienošanās, t. sk. publiskā iepirkuma
ietvaros, projektus departamenta kompetences ietvaros, kā arī veikt ministrijas
struktūrvienību izstrādāto līgumu, vienošanās juridisku izvērtēšanu
Vakantajam amatam noteikta 21. saime IIIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28 vai
elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67021505.