Laidiens: 16.08.2016., Nr. 157
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/157.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Pakalpojuma departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas
eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze Eiropas
Savienības projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- sadarbības, iniciatīvas, kontroles un komunikācijas prasmes
- svešvalodu zināšanas - vēlamas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
labi rakstos un vārdos
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu īstenošanai
nepieciešamo Kvalitātes vadības sistēmas procesu pārvaldību, procesu
savstarpējo koordinēšanu un īstenošanas rezultātu atbilstību procesa kvalitātes
raksturotājiem.
Galvenie amata pienākumi: nodrošināt NVA īstenoto apmācību pasākumu
pārvaldību, pakalpojumu pēctecību un attīstību, metodisko vadību un
konsultēšanu. Izstrādāt ar apmācību pasākumu īstenošanu nepieciešamos
dokumentus, piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un līgumu
izstrādē. Izvērtēt apmācību pasākumu īstenošanas rezultātus atbilstoši
izvirzītiem kritērijiem. Izstrādāt un virzīt priekšlikumus apmācību pasākumu
attīstībai un pilnveidei.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117.
kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/157.AKK2
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto darbinieka darbavietu (viena vakance uz noteiktu
laiku) - Augu karantīnas departamenta Nacionālās fitosanitārās laboratorijas
eksperts/-e (molekulārajā bioloģijā)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība lauksaimniecībā vai dabas zinātnēs
- vismaz viena gada veiksmīga darba pieredze laboratorijā
- zināšanas un pieredze darbā ar molekulārās bioloģijas metodēm
- zināšanas un pieredze darbā ar reālā laika polimerāzes
ķēdes reakcijas metodi tiks uzskatīta par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un
uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi saistīti ar augu karantīnas un nekarantīnas
organismu diagnosticēšanu, pielietojot polimerāzes
ķēdes reakcijas metodi.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219,
e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2016/157.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Civiltiesību departamenta Vispārējo civiltiesību nodaļas
juriskonsults/-e uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- labas zināšanas civiltiesībās, civilprocesuālās tiesībās un Eiropas
Savienības tiesībās
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli
- analītiskās spējas un iniciatīva
- labas angļu valodas zināšanas un vēlamas vēl vismaz vienas Eiropas
Savienības valodas pamatzināšanas
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes uzbūves un darbības pamatprincipiem
Mēs piedāvājam:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas, vērtējot tiesību
aktus
- padziļināt zināšanas par tiesību sistēmas uzbūvi un funkcionēšanu
- iespēju piedalīties sabiedrībai aktuālu un svarīgu problēmu juridisko
risinājumu meklēšanā
- padziļināti pētīt un analizēt spēkā esošo tiesisko regulējumu un dot savu
ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā un
starptautiskajās organizācijās, sarunās ar nozares ekspertiem, universitāšu
mācībspēkiem un sabiedrības pārstāvjiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036724, 67036722, 67036731.
OP 2016/157.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās
zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās
˗ zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos
˗ labas angļu valodas zināšanas
˗ pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
˗ nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
˗ veikt informācijas apmaiņu tiešo un netiešo nodokļu jomā ar ārvalstu
nodokļu administrācijām
˗ veikt VID un Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu
pilnveidošanu, uzturēšanu un jaunu Eiropas Savienības nodokļu informācijas
sistēmu ieviešanu
˗ izstrādāt un aktualizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus, un metodiskos
materiālus, kā arī sniegt priekšlikumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ vācu un/vai franču valodas zināšanām
˗ pieredzi uzskaites vai nodokļu administrēšanas jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP CIAD
GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/157.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Saimnieciskā nodrošinājuma daļas Materiālo resursu un
plānošanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- vismaz viena gada pieredze finanšu datu apstrādes, analīzes un vadības
jomā vai publisko iepirkumu jomā
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- plānot VID resursu jomas finansējumu, strukturēt un izstrādāt budžeta plānu
- analizēt informāciju par VID resursu jomas administrētā budžeta sadali un
izlietojumu, sagatavot priekšlikumus par struktūrvienībai piešķirtā finansējuma
nepieciešamajām izmaiņām
- sagatavot VID resursu jomas budžeta grozījumus
- veikt saņemto darījumu attaisnojuma dokumentu uzskaiti, pārbaudīt un
kontrolēt to atbilstību budžeta plānam
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi darbā valsts pārvaldē
-B kategorijas vadītāja apliecību
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība
iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP SND MRPN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/157.AKK6
Iekšējās drošības birojs ir valsts pārvaldes iestāde, kuras uzdevums ir
atklāt, novērst un izmeklēt Iekšlietu ministrijas padotības iestāžu (izņemot
Drošības policiju) amatpersonu un darbinieku izdarītos noziedzīgos nodarījumus,
tādējādi vairojot sabiedrības uzticību valsts pārvaldei un uzlabojot
sabiedrisko drošību.
Iekšējās drošības birojs veic pirmstiesas izmeklēšanu un operatīvo
darbību.
Aicinām atsaukties pretendentus/-es uz Iekšējās drošības biroja Operatīvi
tehniskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās
inspektora/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Mēs sagaidām:
- pieredzi tehnisko sistēmu remontā, sistēmu darbību bojājumu novēršanā
- pieredzi elektronisko ierīču testēšanā, sīku detaļu vai mikroshēmu
lodēšanā
- pieredzi drošības sistēmu, sakaru nozarēs vai citā tehniskā nozarē
- vēlmi pastāvīgi papildināt savas zināšanas
- iespēju strādāt pilnu slodzi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu
pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4.
un 7. pantā noteiktajām obligātajām prasībām (prasība, ka dienestā var pieņemt
personu vecumā līdz 40 gadiem neattiecas uz personām, kurām
ir vismaz divu gadu stāžs amatā, kura pienākumos ietilpst operatīvās
darbības pasākumu veikšana, noziedzīgu nodarījumu izmeklēšana vai šo darbību
vadība un uzraudzība)
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītībā (vēlams
elektronikā, datorzinātnē, fizikā, datorsistēmu un datortīklu administrēšanā
vai citā saistītā jomā)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā
- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama pielaide slepeniem valsts noslēpuma
objektiem.
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un veikt operatīvās darbības pasākumu un speciālo izmeklēšanas
darbību tehnisko nodrošinājumu
Piedāvājam:
- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- konkurētspējīgu atalgojumu, sākot no 720 euro
(neto), kā arī iespējama piemaksa par dienestu, kas saistīts ar īpašu risku, un
par nosacījumiem, kas saistīti ar dienesta specifiku līdz 245 euro (neto)
- atvaļinājuma pabalstu un sociālās garantijas
- darbu ērtā birojā pašā Rīgas centrā
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz konkursa
otro kārtu.
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 2. septembrim iesniegt
Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt
uz e-pasta adresi marika.nemme@idb.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67209017.
OP 2016/157.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās
referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus projektus un
analītiskus pārskatus kvalitātes vadības un studiju un studējošo kredītu
politikas jomā, kā arī citās departamenta kompetences jomās
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jomās
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci, kā arī sagatavot
informāciju pēc citu iestāžu vai ministrijas struktūrvienību pieprasījuma
atbilstoši departamenta kompetencei
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektu departamenta
kompetences jomās saskaņošanai, nodrošināt atbilstošas informācijas
sagatavošanu
- departamenta kompetences jomās piedalīties Eiropas Savienības un citās
starptautiskās darba grupās un semināros saskaņā ar ministrijas noteikto
pilnvarojumu, nodrošināt atbilstošas informācijas sagatavošanu
- īstenot pārraudzību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar
nozari un partneriem, nodrošināt atgriezenisko saiti nozarei un sabiedrībai par
politikas plānošanas jautājumiem
- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt
citus departamenta direktora un direktora vietnieka politikas plānošanas jomā
rīkojumus un uzdevumus
- sniegt informāciju un pārskatus Ministru prezidentam un valdībai par
augstāko izglītību un zinātni Latvijā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā,
pētniecībā vai cita atbilstoša darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu
izstrādē
- vēlama studiju, darba vai brīvprātīgā darba pieredze starptautiskajā vidē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes
darba organizāciju
- zināšanas par politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību
- labas angļu valodas zināšanas, kas darba pienākumu izpildē ļauj brīvi
sazināties un izmantot dokumentus un literatūru angļu valodā
- spējas kvalitatīvi strādāt ar lielu informācijas apjomu
- spējas kvalitatīvi strādāt ar tekstu, laba rakstītprasme
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- prasme paralēli strādāt ar vairākiem uzdevumiem augstas darba intensitātes
apstākļos
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets,
Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/157.AKK8
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv)
aicina darbā LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS
UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu
laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, pozitīvu, analītisku un
komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos dalīties ar savām zināšanām, prasmi un
pieredzi Eiropas Savienības projektu administrēšanas jomā.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda
lauku attīstības projektus, veikt pārbaudes un vizītes uz vietas un pieņemt
lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu un
ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, uzņemties atbildību, būt orientētam
uz klientu, doties darba braucienos, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar
lielu informācijas apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un
tu esi ar augstāko izglītību (par priekšrocību tiks uzskatīta ekonomikas,
būvniecības vai lauksaimniecības joma), ar zināšanām par procesiem
lauksaimniecībā, būvniecībā, grāmatvedībā, Eiropas Savienības atbalsta
administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, ar profesionālo pieredzi
atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu laikā), labām datora lietošanas
prasmēm (MS Office standarta programmas), pieredzi darbā ar datubāzēm, B
kategorijas autovadītāja apliecību un labām auto vadīšanas iemaņām, un
tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
-iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
-atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
-iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
-profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
-darbavietu Ogrē
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai
sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr.
uzziņām 67027697, 27877187.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/157.AKR1
Veselības ministrija informē, ka konkursa kārtībā Farmācijas departamenta
vecākās ekspertes amatā iecelta KRISTĪNA BRŪVERE.
OP 2016/157.AKR2
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa
amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 8.augusta iecelts HARIJS EGLĪTIS.