Laidiens: 15.08.2016., Nr. 156

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/156.AKK1

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasmes strādāt ar datoru, t. sk. juridiskajām datubāzēm

- pieredze valsts pārvaldes sistēmā un juridiskajā darbā ne mazāka par 1 gadu

- zināšanas (pieredze) par administratīvo procesu iestādē un tiesā

- zināšanas (pieredze) tiesību aktu izstrādes un juridiskās tehnikas jautājumos

- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas par valsts civildienesta un darba tiesiskajām attiecībām

Amats klasificēts: 21. saime; līmenis IIIB.

10. mēnešalgu grupa; mēnešalga no 940 līdz 1070 EUR atbilstoši pretendentam piešķirtajai kategorijai.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/156.AKK2

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834) aicina pieteikties pretendentus uz Informācijas sistēmas drošības pārvaldnieka/-es amatu (amata kods 2529 07) Maskavas ielā 3, Rīgā

Obligātās prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vai akadēmiskā izglītība informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā, vai augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 3 gadu darba pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā vai vismaz 2 gadu pieredze informācijas sistēmu drošības jomā

- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C 1) atbilstoša valsts valodas prasme

Amata pienākumi:

- izstrādāt un uzturēt ar informācijas sistēmu (IS) drošību saistītos dokumentus

- izstrādāt un ieviest iestādē ar IS drošību saistītās procedūras

- organizēt un vadīt IS drošības pasākumu īstenošanu

- pārraudzīt ar informācijas sistēmu drošību saistīto ārējo un iekšējo normatīvo aktu ieviešanu un ievērošanu

- piedalīties IS risku pārvaldības plāna un IS darbības atjaunošanas un nepārtrauktības plāna izstrādē

- regulāri veikt darbinieku apmācību informācijas drošības jomā

- kontrolēt IS drošības politikas izpildi un nodrošināt kontroles rezultātu izmantošanu IS drošības uzlabošanā

Zināšanas un prasmes:

- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- informācijas sistēmu drošību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- sertifikāts informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldības jomā (piemēram, CISM, CISSP, CISA u. tml.) tiks uzskatīts par priekšrocību

- vēlamas svešvalodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- atalgojumu (870,00-1100,00 EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendenta CV un pieteikuma vēstuli (ja iespējams pievienot rekomendāciju no iepriekšējā darba devēja un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas), norādot amatu, uz kuru vēlaties kandidēt, līdz 2016. gada 25. augustam, nosūtīt VUGD Personāla pārvaldei uz e-pasta adresi cv@vugd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67075993.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.


OP 2016/156.AKK3

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas ielā 5, Rīgā, LV 1050, reģ. Nr. 90000049834) aicina pieteikties pretendentus uz Projektu vadības nodaļas vecākā/-ās speciālista/-es amatu (amata kods 2422 02)

Obligātās prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vai akadēmiskā izglītība

- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C 1) atbilstoša valsts valodas prasme

Amata pienākumi:

- veikt projektu pieteikumu izstrādi un saskaņošanu

- plānot projektu aktivitātes un uzraudzīt to īstenošanu

- sagatavot atskaites un ziņojumus par projektu realizācijas gaitu un iesniegt tās attiecīgajās institūcijās

- plānot publisko iepirkumu procedūras projektu ietvaros

Zināšanas un prasmes:

- angļu valodas un krievu svešvalodu prasme

- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)

- augsta atbildības sajūta, spēja plānot un organizēt darbu

- vismaz 1 gada pieredze projektu vadībā

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu (760,00-875,00 EUR) un sociālās garantijas

Pretendenta CV un pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja iespējams pievienot rekomendāciju no iepriekšējā darba devēja), norādot amatu, uz kuru vēlaties kandidēt, līdz 2016. gada 25. augustam, nosūtīt Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Personāla pārvaldei uz e-pasta adresi cv@vugd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67075910.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.


OP 2016/156.AKK4

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Personu datu apstrādes departamenta Elektronisko pakalpojumu administrēšanas nodaļas INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORA/-ES amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība - pēdējā kursa students)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- svešvalodu zināšanas (vēlama krievu un angļu valoda) - sarunvaloda un rakstīšana

- prasme lietot SQL, SQL Plus pieprasījumu valodas (vēlams ORACLE vidē)

- izpratne informācijas tehnoloģiju jautājumos

- datora lietošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (teicamas prasmes darbā ar MS Word, MS Excel, interneta pārlūkprogrammām)

- nepieciešama normatīvo aktu pārzināšana informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmu jomā un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- 1 gada darba pieredze informācijas tehnoloģiju nozarē (vēlams valsts pārvaldes iestādē)

- vēlama darba pieredze valsts informācijas sistēmu lietotāju administrēšanā

- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības informāciju

- darba pieredze ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

Galvenie amata pienākumi:

- administrēt valsts informācijas sistēmu lietotājus

- piedalīties līgumu un starpresoru vienošanos projektu izstrādē personu datu apstrādes jomā - informācijas sistēmu lietotāju administrēšanas sadaļā

- sagatavot atbildes uz pieprasījumiem, kas saistīti ar iestādes pārziņā esošo IS administrēšanu

Piedāvājam:

- interesantu un radošu darbu atsaucīgā kolektīvā

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 19.2. saime, I līmenis, 8. mēnešalgu grupa)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- darbalaiku no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums informācijas sistēmu administratora amatam".

Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2016/156.AKK5

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar politikas izstrādi lauksaimnieciskās darbības izraisītā piesārņojuma samazināšanas jomā) - Lauksaimniecības departamenta Lauksaimniecības resursu nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam/-ei:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība lauksaimniecībā vai vides zinībās

- vismaz viena gada darba pieredze lauksaimniecības jomā vai vides aizsardzības jomā, vai valsts pārvaldē

- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem lauksaimniecībā, normatīvo aktu projektu izstrādi

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- labas angļu vai vācu, vai franču valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, MS PowerPoint

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no 756 EUR (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi inga.probaka@zm.gov.lv vai pa pastu.

Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālrunis uzziņām 67027319, 67027513.

Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2016/156.AKK6

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar politikas izstrādi labības, dārzeņu un lopbarības augu sēklaudzēšanas un sēklu tirdzniecības, augu pavairojamā materiāla jomā, kā arī starptautiskās sēklu aprites Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas shēmās) - Lauksaimniecības departamenta Lauksaimniecības resursu nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam/-ei:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība lauksaimniecībā (vēlama specializācija agronomijā)

- vismaz viena gada darba pieredze lauksaimniecības jomā vai valsts pārvaldē

- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem lauksaimniecībā, normatīvo aktu projektu izstrādi

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- labas angļu vai vācu, vai franču valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, MS PowerPoint

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no 756 EUR (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi inga.probaka@zm.gov.lv vai pa pastu.

Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kab., tālrunis uzziņām 67027319, 67027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2016/156.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju nodaļas vadītāju (ierēdņa amats)

 Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu normatīvās bāzes sagatavošanā.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1685 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi

- pieredze darbā, kas saistīta ar uzņēmējdarbību vai inovācijām;

- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu, t. sk. Eiropas Savienības fondu uzņēmējdarbības atbalsta vai inovāciju, projektu ieviešanā, uzraudzībā un kontrolē

- zināšanas par komercdarbības atbalstu

- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas procesu un projektu vadību

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem

- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja uzņemties atbildību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Inovāciju nodaļas vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/156.AKK8

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" padomes locekļa amatu!

Valsts akciju sabiedrība "Valsts nekustamie īpašumi" (reģ. Nr. 40003294758) ir moderns, peļņu nesošs uz biznesa pamatiem balstīts uzņēmums, kas profesionāli nodarbojas ar valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanu un būvniecības projektu attīstību biznesa vajadzībām. 

Darbavieta: Rīgā.

Valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" padomes locekļa/-es amata pretendentam/-ei (2 amata vietas) izvirzāmās prasības:

1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, tiesību zinātnē, ekonomikā vai nekustamo īpašumu pārvaldībā;

2) vismaz triju gadu pieredze līdzīga lieluma vai lielākas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vēlams nekustamo īpašumu attīstīšanas, pārvaldīšanas vai apsaimniekošanas jomā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā vai starptautiskā uzņēmumā) vai vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par nozares politikas veidošanu nekustamo īpašumu attīstīšanas, pārvaldīšanai vai apsaimniekošanas jomā;

3) papildus vēlama starptautiskā pieredze līdzīga lieluma vai lielākā kapitālsabiedrībā vai institūcijā vadošā amatā;

4) izpratne par VAS "Valsts nekustamie īpašumi" darbības jomām - nekustamā īpašuma būvniecības, pārvaldīšanas, iegādes un atsavināšanas jautājumiem;

5) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa ētikas pārzināšana;

6) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;

7) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;

8) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu svešvalodu zināšanas;

9) nevainojama reputācija.

Valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" padomes locekļa/-es amata pretendentam/-ei (neatkarīgs padomes loceklis, 1 amata vieta) izvirzāmās pamatprasības:

1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, tiesību zinātnē, ekonomikā vai nekustamo īpašumu pārvaldībā;

2) vismaz triju gadu pieredze līdzīga lieluma vai lielākas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vēlams nekustamo īpašumu attīstīšanas, pārvaldīšanas vai apsaimniekošanas jomā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā vai starptautiskā uzņēmumā) vai vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par nozares politikas veidošanu nekustamo īpašumu attīstīšanas, pārvaldīšanai vai apsaimniekošanas jomā;

3) papildus vēlama starptautiskā pieredze līdzīga lieluma vai lielākā kapitālsabiedrībā vai institūcijā vadošā amatā;

4) izpratne par VAS "Valsts nekustamie īpašumi" darbības jomām - nekustamā īpašuma būvniecības, pārvaldīšanas, iegādes un atsavināšanas jautājumiem;

5) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa ētikas pārzināšana;

6) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;

7) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;

8) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu svešvalodu zināšanas;

9) nevainojama reputācija;

10) atbilstība Ministru kabineta 2015. gada 1. decembra noteikumu Nr. 686 "Kārtība, kādā nominē kandidātus valdes un padomes locekļu amatiem kapitālsabiedrībās, kurās valstij kā dalībniekam (akcionāram) ir tiesības izvirzīt valdes vai padomes locekļus, un valdes locekļus valsts kapitālsabiedrībās, kurās ir izveidota padome" 6. punkta prasībām:

- pildot citus amatus, nav pakļauts (VAS "Valsts nekustamie īpašumi") kapitāla daļu turētāja norādījumiem;

- pēdējo triju gadu laikā nav bijis valdes loceklis vai sabiedrības kontrolieris tai pašā kapitālsabiedrībā (VAS "Valsts nekustamie īpašumi") vai tās atkarīgajā sabiedrībā;

- kapitālsabiedrībā (VAS "Valsts nekustamie īpašumi"), kurā ieņem padomes locekļa amatu, gūst ienākumus tikai par padomes locekļa amata pienākumu izpildi;

- pēdējo triju gadu laikā nav bijis ārējais revidents, kā arī dalībnieks, valdes loceklis vai darbinieks kapitālsabiedrībā, kas veic ārējā revidenta funkcijas kapitālsabiedrībai (VAS "Valsts nekustamie īpašumi"), kurā pilda padomes locekļa amatu.

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Finanšu ministrijā (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67095610) līdz 2016. gada 9. septembrim (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums VAS "Valsts nekustamie īpašumi" padomes locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību padomes locekļa amatam)

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- kandidāts, kurš pretendē uz neatkarīga padomes locekļa amata vietu, iesniedz apliecinājumu par atbilstību Ministru kabineta 2015. gada 1. decembra noteikumu Nr. 686 "Kārtība, kādā nominē kandidātus valdes un padomes locekļu amatiem kapitālsabiedrībās, kurās valstij kā dalībniekam (akcionāram) ir tiesības izvirzīt valdes vai padomes locekļus, un valdes locekļus valsts kapitālsabiedrībās, kurās ir izveidota padome" 6. punkta prasībām

- kandidāts, kurš izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)