Laidiens: 15.08.2016., Nr. 156
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/156.AKK1
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas juriskonsults/-e (uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- prasmes strādāt ar datoru, t. sk. juridiskajām datubāzēm
- pieredze valsts pārvaldes sistēmā un juridiskajā darbā ne mazāka par 1
gadu
- zināšanas (pieredze) par administratīvo procesu iestādē un tiesā
- zināšanas (pieredze) tiesību aktu izstrādes un juridiskās tehnikas
jautājumos
- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas par valsts civildienesta un darba tiesiskajām attiecībām
Amats klasificēts: 21. saime; līmenis IIIB.
10. mēnešalgu grupa; mēnešalga no 940 līdz 1070 EUR atbilstoši
pretendentam piešķirtajai kategorijai.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/156.AKK2
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas
ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834) aicina pieteikties pretendentus uz
Informācijas sistēmas drošības pārvaldnieka/-es amatu (amata
kods 2529 07) Maskavas ielā 3, Rīgā
Obligātās prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vai akadēmiskā izglītība
informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā, vai augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- vismaz 3 gadu darba pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā
vai vismaz 2 gadu pieredze informācijas sistēmu drošības jomā
- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C 1) atbilstoša
valsts valodas prasme
Amata pienākumi:
- izstrādāt un uzturēt ar informācijas sistēmu (IS) drošību saistītos
dokumentus
- izstrādāt un ieviest iestādē ar IS drošību saistītās procedūras
- organizēt un vadīt IS drošības pasākumu īstenošanu
- pārraudzīt ar informācijas sistēmu drošību saistīto ārējo un iekšējo
normatīvo aktu ieviešanu un ievērošanu
- piedalīties IS risku pārvaldības plāna un IS darbības atjaunošanas un
nepārtrauktības plāna izstrādē
- regulāri veikt darbinieku apmācību informācijas drošības jomā
- kontrolēt IS drošības politikas izpildi un nodrošināt kontroles rezultātu
izmantošanu IS drošības uzlabošanā
Zināšanas un prasmes:
- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- informācijas sistēmu drošību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- sertifikāts informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldības jomā (piemēram,
CISM, CISSP, CISA u. tml.) tiks uzskatīts par priekšrocību
- vēlamas svešvalodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- atalgojumu (870,00-1100,00 EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
Pretendenta CV un pieteikuma vēstuli (ja iespējams pievienot rekomendāciju
no iepriekšējā darba devēja un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas),
norādot amatu, uz kuru vēlaties kandidēt, līdz 2016. gada
25. augustam, nosūtīt VUGD Personāla pārvaldei uz e-pasta adresi cv@vugd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67075993.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules
izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.
OP 2016/156.AKK3
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas
ielā 5, Rīgā, LV 1050, reģ. Nr. 90000049834) aicina pieteikties pretendentus uz
Projektu vadības nodaļas vecākā/-ās speciālista/-es
amatu (amata kods 2422 02)
Obligātās prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vai akadēmiskā izglītība
- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C 1) atbilstoša
valsts valodas prasme
Amata pienākumi:
- veikt projektu pieteikumu izstrādi un saskaņošanu
- plānot projektu aktivitātes un uzraudzīt to īstenošanu
- sagatavot atskaites un ziņojumus par projektu realizācijas gaitu un
iesniegt tās attiecīgajās institūcijās
- plānot publisko iepirkumu procedūras projektu ietvaros
Zināšanas un prasmes:
- angļu valodas un krievu svešvalodu prasme
- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)
- augsta atbildības sajūta, spēja plānot un organizēt darbu
- vismaz 1 gada pieredze projektu vadībā
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu (760,00-875,00 EUR) un sociālās garantijas
Pretendenta CV un pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas (ja iespējams pievienot rekomendāciju no iepriekšējā darba devēja),
norādot amatu, uz kuru vēlaties kandidēt, līdz 2016. gada
25. augustam, nosūtīt Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Personāla
pārvaldei uz e-pasta adresi cv@vugd.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67075910.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules
izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.
OP 2016/156.AKK4
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Personu
datu apstrādes departamenta Elektronisko pakalpojumu administrēšanas nodaļas
INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORA/-ES amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vai
nepabeigta augstākā izglītība - pēdējā kursa students)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- svešvalodu zināšanas (vēlama krievu un angļu valoda) - sarunvaloda un
rakstīšana
- prasme lietot SQL, SQL Plus pieprasījumu valodas (vēlams ORACLE vidē)
- izpratne informācijas tehnoloģiju jautājumos
- datora lietošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (teicamas prasmes
darbā ar MS Word, MS Excel, interneta pārlūkprogrammām)
- nepieciešama normatīvo aktu pārzināšana informācijas tehnoloģiju un
informācijas sistēmu jomā un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- 1 gada darba pieredze informācijas tehnoloģiju nozarē (vēlams valsts
pārvaldes iestādē)
- vēlama darba pieredze valsts informācijas sistēmu lietotāju administrēšanā
- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības informāciju
- darba pieredze ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences ietvaros
Galvenie amata pienākumi:
- administrēt valsts informācijas sistēmu lietotājus
- piedalīties līgumu un starpresoru vienošanos projektu izstrādē personu
datu apstrādes jomā - informācijas sistēmu lietotāju administrēšanas sadaļā
- sagatavot atbildes uz pieprasījumiem, kas saistīti ar iestādes pārziņā
esošo IS administrēšanu
Piedāvājam:
- interesantu un radošu darbu atsaucīgā kolektīvā
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 19.2. saime, I līmenis, 8. mēnešalgu
grupa)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- darbalaiku no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta
kopija.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums informācijas sistēmu administratora amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2016/156.AKK5
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar politikas izstrādi
lauksaimnieciskās darbības izraisītā piesārņojuma samazināšanas jomā) - Lauksaimniecības
departamenta Lauksaimniecības resursu nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība lauksaimniecībā vai vides zinībās
- vismaz viena gada darba pieredze lauksaimniecības jomā vai vides aizsardzības
jomā, vai valsts pārvaldē
- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem lauksaimniecībā,
normatīvo aktu projektu izstrādi
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- labas angļu vai vācu, vai franču valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook,
Internet Explorer, MS PowerPoint
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu, sākot no 756 EUR (9. mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pasta adresi inga.probaka@zm.gov.lv
vai pa pastu.
Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets,
tālrunis uzziņām 67027319, 67027513.
Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
OP 2016/156.AKK6
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar politikas izstrādi labības,
dārzeņu un lopbarības augu sēklaudzēšanas un sēklu tirdzniecības, augu
pavairojamā materiāla jomā, kā arī starptautiskās sēklu aprites Ekonomiskās
sadarbības un attīstības organizācijas shēmās) - Lauksaimniecības departamenta
Lauksaimniecības resursu nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība lauksaimniecībā (vēlama specializācija agronomijā)
- vismaz viena gada darba pieredze lauksaimniecības jomā vai valsts pārvaldē
- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem lauksaimniecībā,
normatīvo aktu projektu izstrādi
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- labas angļu vai vācu, vai franču valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook,
Internet Explorer, MS PowerPoint
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu, sākot no 756 EUR (9. mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pasta adresi inga.probaka@zm.gov.lv
vai pa pastu.
Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kab., tālrunis
uzziņām 67027319, 67027513.
Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
OP 2016/156.AKK7
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Uzņēmējdarbības un inovāciju
departamenta Inovāciju nodaļas vadītāju (ierēdņa amats)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu
vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas
uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas Savienības
fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu
normatīvās bāzes sagatavošanā.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1685 euro), sociālo
nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi
- pieredze darbā, kas saistīta ar uzņēmējdarbību vai inovācijām;
- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu, t. sk.
Eiropas Savienības fondu uzņēmējdarbības atbalsta vai inovāciju, projektu
ieviešanā, uzraudzībā un kontrolē
- zināšanas par komercdarbības atbalstu
- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas
procesu un projektu vadību
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu
uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja uzņemties atbildību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai
uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Inovāciju nodaļas vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/156.AKK8
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz valsts akciju sabiedrības
"Valsts nekustamie īpašumi" padomes locekļa amatu!
Valsts akciju sabiedrība "Valsts nekustamie īpašumi" (reģ. Nr.
40003294758) ir moderns, peļņu nesošs uz biznesa pamatiem balstīts uzņēmums,
kas profesionāli nodarbojas ar valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanu un
būvniecības projektu attīstību biznesa vajadzībām.
Darbavieta: Rīgā.
Valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" padomes
locekļa/-es amata pretendentam/-ei (2 amata vietas)
izvirzāmās prasības:
1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, tiesību zinātnē, ekonomikā vai
nekustamo īpašumu pārvaldībā;
2) vismaz triju gadu pieredze līdzīga lieluma vai lielākas
kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vēlams nekustamo īpašumu
attīstīšanas, pārvaldīšanas vai apsaimniekošanas jomā (pieredze valsts,
pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā vai starptautiskā uzņēmumā) vai
vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par nozares
politikas veidošanu nekustamo īpašumu attīstīšanas, pārvaldīšanai vai
apsaimniekošanas jomā;
3) papildus vēlama starptautiskā pieredze līdzīga lieluma vai lielākā
kapitālsabiedrībā vai institūcijā vadošā amatā;
4) izpratne par VAS "Valsts nekustamie īpašumi" darbības jomām -
nekustamā īpašuma būvniecības, pārvaldīšanas, iegādes un atsavināšanas
jautājumiem;
5) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa
ētikas pārzināšana;
6) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu,
spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību;
7) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;
8) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un
saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo
terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu
svešvalodu zināšanas;
9) nevainojama reputācija.
Valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" padomes
locekļa/-es amata pretendentam/-ei (neatkarīgs
padomes loceklis, 1 amata vieta) izvirzāmās pamatprasības:
1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, tiesību zinātnē, ekonomikā vai
nekustamo īpašumu pārvaldībā;
2) vismaz triju gadu pieredze līdzīga lieluma vai lielākas
kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vēlams nekustamo īpašumu
attīstīšanas, pārvaldīšanas vai apsaimniekošanas jomā (pieredze valsts,
pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā vai starptautiskā uzņēmumā) vai
vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par nozares
politikas veidošanu nekustamo īpašumu attīstīšanas, pārvaldīšanai vai
apsaimniekošanas jomā;
3) papildus vēlama starptautiskā pieredze līdzīga lieluma vai lielākā
kapitālsabiedrībā vai institūcijā vadošā amatā;
4) izpratne par VAS "Valsts nekustamie īpašumi" darbības jomām -
nekustamā īpašuma būvniecības, pārvaldīšanas, iegādes un atsavināšanas jautājumiem;
5) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa
ētikas pārzināšana;
6) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu,
spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību;
7) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;
8) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un
saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo
terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu
svešvalodu zināšanas;
9) nevainojama reputācija;
10) atbilstība Ministru kabineta 2015. gada 1. decembra noteikumu
Nr. 686 "Kārtība, kādā nominē kandidātus valdes
un padomes locekļu amatiem kapitālsabiedrībās, kurās valstij kā dalībniekam
(akcionāram) ir tiesības izvirzīt valdes vai padomes locekļus, un valdes
locekļus valsts kapitālsabiedrībās, kurās ir izveidota padome"
6. punkta prasībām:
- pildot citus amatus, nav pakļauts (VAS "Valsts nekustamie
īpašumi") kapitāla daļu turētāja norādījumiem;
- pēdējo triju gadu laikā nav bijis valdes loceklis vai sabiedrības
kontrolieris tai pašā kapitālsabiedrībā (VAS "Valsts nekustamie
īpašumi") vai tās atkarīgajā sabiedrībā;
- kapitālsabiedrībā (VAS "Valsts nekustamie īpašumi"), kurā ieņem
padomes locekļa amatu, gūst ienākumus tikai par padomes locekļa amata pienākumu
izpildi;
- pēdējo triju gadu laikā nav bijis ārējais revidents, kā arī dalībnieks,
valdes loceklis vai darbinieks kapitālsabiedrībā, kas veic ārējā revidenta
funkcijas kapitālsabiedrībai (VAS "Valsts nekustamie īpašumi"), kurā
pilda padomes locekļa amatu.
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Finanšu ministrijā (Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67095610) līdz
2016. gada 9. septembrim (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums VAS
"Valsts nekustamie īpašumi" padomes locekļa/-es amata konkursam"
šādus dokumentus:
- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību padomes locekļa
amatam)
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
- kandidāts, kurš pretendē uz neatkarīga padomes locekļa amata vietu,
iesniedz apliecinājumu par atbilstību Ministru kabineta 2015. gada
1. decembra noteikumu Nr. 686 "Kārtība, kādā nominē
kandidātus valdes un padomes locekļu amatiem kapitālsabiedrībās, kurās valstij
kā dalībniekam (akcionāram) ir tiesības izvirzīt valdes vai padomes locekļus,
un valdes locekļus valsts kapitālsabiedrībās, kurās ir izveidota padome"
6. punkta prasībām
- kandidāts, kurš izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās
akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/156.AKR1
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka no 2016.gada 8.augusta
Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektores
amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku iecelta DAINA NAVENICKA.
OP 2016/156.AKR2
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz
Būvprakses departamenta direktora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2016/156.AKR3
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz
Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamenta juriskonsulta amatu uz
nenoteiktu laiku beidzies bez rezultāta.
OP 2016/156.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu policijas
pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Operatīvās izlūkošanas nodaļas vecākā
izmeklētāja amatā uz nenoteiktu laiku no 08.08.2016. konkursa kārtībā iecelts
AUSTRIS SILIŅŠ.
OP 2016/156.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes
Nodokļu administrēšanas plānošanas un analīzes daļas Analīzes nodaļas galvenās
nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 15.08.2016. konkursa kārtībā
iecelta ANTRA BĒRZIŅA.
OP 2016/156.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes
Nodokļu administrēšanas plānošanas un analīzes daļas Analīzes nodaļas galvenā
nodokļu inspektora amatā uz nenoteiktu laiku no 15.08.2016. konkursa kārtībā
iecels DMITRIJS BOGDANOVS.
OP 2016/156.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenās juristes
amatā uz nenoteiktu laiku no 15.08.2016. konkursa kārtībā iecelta BAIBA
GEDROVICA.
OP 2016/156.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Finanšu
policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas izmeklētāja amatu ir noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2016/156.AKR9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļas vecākā eksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.