Laidiens: 12.08.2016., Nr. 155
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/155.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Veterinārās uzraudzības departamenta Veterināro zāļu reģistrācijas
daļas vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta
Peldu ielā 30, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds)
veterinārmedicīnā vai farmācijā
- vēlama pieredze darbā ar zālēm vai veterinārajām zālēm
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja
programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī,
kas ļauj piedalīties darba grupās un paust savu viedokli, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darbības jomā
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību
- pārzināt un prast lietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- teicama komunikāciju prasme
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veterināro zāļu novērtēšana
- sadarbība ar Eiropas Zāļu aģentūru
- darbs ar Latvijas veterināro zāļu reģistru
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- pieredzi un zināšanas veterināro zāļu novērtēšanā un reģistrācijā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās
sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv
ar norādi "VUD Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākais eksperts". Tālrunis
uzziņām 67027529.
OP 2016/155.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pārtikas uzraudzības departamenta Pārtikas produktu reģistrācijas daļas
vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta
Peldu ielā 30, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā (medicīnas, farmācijas, pārtikas
produktu tehnoloģijas, pārtikas zinību, bioloģijas vai ķīmijas) izglītība
- pieredze valsts pārvaldē ilgāka par 1 gadu
- teicamas valsts valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- teicama komunikāciju prasme
- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un strādāt komandā
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanu uztura bagātinātājiem,
atsevišķām patērētāju grupām paredzētiem pārtikas produktiem un dabīgajiem
minerālūdeņiem
- veikt pieteikumu izvērtēšanu pārtikas produktu aizsargātu ģeogrāfiskās
izcelsmes norāžu, aizsargātu cilmes vietas nosaukumu un garantētu tradicionālu
īpatnību reģistrācijai
- veikt iesniedzējiem adresētu vēstuļu un administratīvo aktu (lēmumu,
atļauju) projektu sagatavošanu, savas kompetences ietvaros
- nodrošināt informācijas ievadi un aktualizēšanu Pārtikas un veterinārā
dienesta attiecīgajos sarakstos, datu bāzēs un reģistros
- sniegt konsultācijas par produktu izvērtēšanu, savas kompetences ietvaros
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "PUD Pārtikas produktu reģistrācijas daļas vecākais eksperts".
Tālrunis uzziņām 67027529.
OP 2016/155.AKK3
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas galvenā speciālista (jurista) amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu, izpratne par
administratīvo procesu iestādē un pieredze darbā ar Valsts pārvaldes iekārtas
likumu
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē
- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas
prasmes (rakstveidā un mutvārdos)
- vienas svešvalodas (krievu, angļu, vācu vai franču valoda) zināšanas
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma
5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu"
noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam
saņemšanai (9. panta otrā daļa)
Amata pienākumi:
- administratīvo aktu projektu sagatavošana
- biroja darbinieku sagatavoto dokumentu izvērtēšana
- skaidrojumu sagatavošana par normatīvo aktu piemērošanu
- normatīvo aktu projektu izstrādāšana un atzinumu sagatavošana par
normatīvo aktu projektiem
- tiesvedības dokumentu sagatavošana un Biroja interešu pārstāvēšana tiesā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- elastīgu darba laiku
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 21 amatu saimei, IV līmenim
(11. mēnešalgu grupa) un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 808 euro
līdz 1382 euro pirms nodokļu nomaksas
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2016. gada
31. augustam nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas
birojā Brīvības ielā 104 k-2, Rīgā, LV-1001, vai nosūtīt uz e-pasta adresi
knab@knab.gov.lv (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356165-404.
OP 2016/155.AKK4
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Veselības aprūpes
kvalitātes kontroles nodaļas vecākais/-ā ārsts/-e eksperts/-e (divas amata
vietas uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds
- sertifikāts vienā vai vairākās medicīnas pamatspecialitātēs
- sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- pieredze un praktiskais darba stāžs medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā 5 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un piemērošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu un krievu val.) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
GALVENIE PIENĀKUMI:
- veikt ekspertīzes par veselības aprūpes kvalitāti un medicīnisko aprūpi
reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas
atbilstību normatīvo aktu prasībām
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu
pārkāpumu un noteikt atbilstošās sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos
noteiktām amata tiesībām, sastādot administratīvo aktu un/vai norādīt veicamās
darbības, lai novērstu neatbilstību
- veikt ekspertīzes vairākās specialitātēs un piedalīties sarežģītu
ekspertīžu darbā, pie nepieciešamības piesaistīt profesionālo asociāciju
pārstāvjus. Nepieciešamības gadījumā piedalīties komisiju un kompleksajās
ekspertīzēs, veikt koordinējošā eksperta funkcijas saskaņā ar tiešā vadītāja
norādījumiem
- noformēt eksperta atzinumus atbilstoši Administratīvo pārkāpumu
lietvedības ietvaros veicamo darbību kārtībai
- izvērtējot ekspertīzes rezultātus par konstatētajiem veselības aprūpes un
normatīvo dokumentu pārkāpumiem, izdarīt secinājumus un pieņemt lēmumu par
ieteikumiem pārkāpumu novēršanai, izlemt jautājumu par administratīvā soda
piemērošanu un sagatavot atbildes vēstules projektu iesniedzējam
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības veselības
aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos
- saskaņā ar Inspekcijas vadītāja pilnvarojumu pārstāvēt Inspekciju tiesās
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais ārsts eksperts
Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba
aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta
adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2016/155.AKK5
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz PADOMES LOCEKĻA/-ES amatu!
Akciju sabiedrība "Augstsprieguma tīkls" (reģ.
Nr. 40003575567) ir neatkarīgs Latvijas Pārvades Sistēmas Operators,
kurš nodrošina pārvades tīkla darbības un Latvijas elektroenerģijas sistēmas
elektroapgādes drošumu, sniedz pārvades pakalpojumu, nodrošina brīvu trešās
puses pieeju pārvades tīklam, veic pārvades sistēmas operatīvo vadību un
nodrošina drošu, stabilu elektroenerģijas pārvadi.
Darbavieta: Rīgā.
Akciju sabiedrības "Augstsprieguma tīkls" padomes locekļa/-es
amata pretendentam/-ei (2 amata vietas) izvirzāmās prasības:
1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē;
2) vismaz viena kritērija izpilde no zemāk minētajiem vadības pieredzes
kritērijiem:
- triju gadu pieredze līdzīga lieluma vai lielākas kapitālsabiedrības valdes
vai padomes locekļa amatā, vēlams enerģētikas jomā (pieredze valsts, pašvaldību
vai privātajā kapitālsabiedrībā vai starptautiskā uzņēmumā);
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par
nozares politikas veidošanu enerģētikas jomā;
3) papildus vēlama starptautiskā pieredze līdzīga lieluma vai lielākā
kapitālsabiedrībā vai institūcijā vadošā amatā;
4) papildus vēlama pieredze lielu projektu vadībā;
5) izpratne par AS "Augstsprieguma tīkls" darbības jomām - lielu
energosistēmu darbību un elektrības tirgus attīstības jautājumiem, pārvades
sistēmu un elektrības tirgu attīstības procesiem nacionālajā un Eiropas līmenī;
6) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa
ētikas pārzināšana;
7) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu,
spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību;
8) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;
9) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un
saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo
terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu
svešvalodu zināšanas;
10) nevainojama reputācija.
Akciju sabiedrības "Augstsprieguma tīkls" padomes locekļa/-es
amata pretendentam (neatkarīgs padomes loceklis, 1 amata vieta) izvirzāmās
pamatprasības:
1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē;
2) vismaz viena kritērija izpilde no zemāk minētajiem vadības pieredzes
kritērijiem:
- triju gadu pieredze līdzīga lieluma vai lielākas kapitālsabiedrības valdes
vai padomes locekļa amatā, vēlams enerģētikas jomā (pieredze valsts, pašvaldību
vai privātajā kapitālsabiedrībā vai starptautiskā uzņēmumā);
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par
nozares politikas veidošanu enerģētikas jomā;
3) papildus vēlama starptautiskā pieredze līdzīga lieluma vai lielākā
kapitālsabiedrībā vai institūcijā vadošā amatā;
4) papildus vēlama pieredze lielu projektu vadībā;
5) izpratne par AS "Augstsprieguma tīkls" darbības jomām un
elektrības tirgus attīstības jautājumiem, pārvades sistēmu un elektrības tirgu
attīstības procesiem nacionālajā un Eiropas līmenī;
6) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa
ētikas pārzināšana;
7) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu,
spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību;
8) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;
9) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un
saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo
terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu
svešvalodu zināšanas;
10) nevainojama reputācija;
11) atbilstība Ministru kabineta 2015. gada 1. decembra noteikumu
Nr. 686 "Kārtība, kādā nominē kandidātus valdes un padomes locekļu amatiem
kapitālsabiedrībās, kurās valstij kā dalībniekam (akcionāram) ir tiesības
izvirzīt valdes vai padomes locekļus, un valdes locekļus valsts
kapitālsabiedrībās, kurās ir izveidota padome" 6. punkta prasībām:
- pildot citus amatus, nav pakļauts (AS "Augstsprieguma tīkls")
kapitāla daļu turētāja norādījumiem;
- pēdējo triju gadu laikā nav bijis valdes loceklis vai sabiedrības
kontrolieris tai pašā kapitālsabiedrībā (AS "Augstsprieguma tīkls")
vai tās atkarīgajā sabiedrībā;
- kapitālsabiedrībā (AS "Augstsprieguma tīkls"), kurā ieņem
padomes locekļa amatu, gūst ienākumus tikai par padomes locekļa amata pienākumu
izpildi;
- pēdējo triju gadu laikā nav bijis ārējais revidents, kā arī dalībnieks,
valdes loceklis vai darbinieks kapitālsabiedrībā, kas veic ārējā revidenta
funkcijas kapitālsabiedrībai (AS "Augstsprieguma tīkls"), kurā
pilda padomes locekļa amatu.
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Finanšu ministrijā (Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67095610) līdz 2016. gada 9. septembrim (ieskaitot)
ar norādi "Pieteikums AS "Augstsprieguma tīkls" padomes
locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:
- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību padomes locekļa
amatam)
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
- kandidāts, kurš pretendē uz neatkarīga padomes locekļa amata vietu,
iesniedz apliecinājumu par atbilstību Ministru kabineta 2015. gada
1. decembra noteikumu Nr. 686 "Kārtība, kādā nominē kandidātus
valdes un padomes locekļu amatiem kapitālsabiedrībās, kurās valstij kā
dalībniekam (akcionāram) ir tiesības izvirzīt valdes vai padomes locekļus, un
valdes locekļus valsts kapitālsabiedrībās, kurās ir izveidota padome"
6. punkta prasībām
- kandidāts, kurš izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās
akadēmisko atzīšanu Latvijā.
OP 2016/155.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pārtikas uzraudzības departamenta Pārtikas produktu reģistrācijas daļas
vadītāja vietnieks/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu
ielā 30, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā (medicīnas, farmācijas, pārtikas
produktu tehnoloģijas, pārtikas zinību, bioloģijas vai ķīmijas) izglītība
- pieredze vadošā amatā, vēlams valsts pārvaldē, ilgāka par gadu
- pārzināt valsts pārvaldes darbības procesus
- pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- teicamas valsts valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- prasmes organizēt struktūrvienības un atsevišķu lietu lietvedību
- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- teicama komunikāciju prasme
- spēja strādāt komandā
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanu uztura bagātinātājiem,
atsevišķām patērētāju grupām paredzētiem pārtikas produktiem un dabīgajiem
minerālūdeņiem
- veikt pieteikumu izvērtēšanu pārtikas produktu aizsargātu ģeogrāfiskās
izcelsmes norāžu, aizsargātu cilmes vietas nosaukumu un garantētu tradicionālu
īpatnību reģistrācijai
- veikt iesniedzējiem adresētu vēstuļu un administratīvo aktu (lēmumu,
atļauju) projektu sagatavošanu, kā arī daļas vecāko ekspertu un ekspertu
sagatavoto dokumentu projektu izskatīšanu, savas kompetences ietvaros
- nodrošināt informācijas ievadi un aktualizēšanu, kā arī daļas vecāko
ekspertu un ekspertu ievadīto datu pārbaudi Pārtikas un veterinārā dienesta
attiecīgajos sarakstos, datu bāzēs un reģistros
- izstrādāt un aktualizēt iesniegto dokumentu izvērtēšanas, administratīvo
aktu projektu sagatavošanas un reģistrācijas iekšējās kārtības noteikumus
- regulāri apkopot jaunāko informāciju par izmaiņām Latvijas Republikas un
Eiropas Savienības normatīvajos aktos, aktuālajām zinātniskajām publikācijām un
Zāļu valsts aģentūras atzinumos sniegto jaunāko informāciju
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "PUD Pārtikas produktu reģistrācijas daļas vadītāja vietnieks".
Tālrunis uzziņām 67027529.
OP 2016/155.AKK7
Ādažu novada dome aicina darbā projekta vadītāju uz noteiktu laiku
Amata mērķis: nodrošināt sekmīgu pašvaldības attīstības projektu izstrādi un
īstenošanu, kā arī piedalīties novada līdzsvarotas un ilgtspējīgas attīstības
plānošanā.
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai tehniskajā specialitātē
- vismaz 2 gadu pieredze projektu sagatavošanā un vadīšanā
- teicamas valsts valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas
- labi jāorientējas projektu vadīšanā, informācijas tehnoloģijās, finanšu
analīzē un plānošanā
- spēja strādāt starpdisciplinārā komandā
- prasme strādāt ar biroja programmām: teksta redaktors, elektroniskās
tabulas, prezentācijas un e-pasta klients
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darba izpildi noteiktajā termiņā
- spēja izstrādāt un analizēt iekšējo normatīvo aktu projektus
- atbildības izjūta, disciplinētība, precizitāte, spēja publiski uzstāties
un argumentēt pieņemtos lēmumus vai veiktās darbības
- komunikācijas prasme, spēja analizēt un risināt konfliktsituācijas,
saglabāt konfidencialitāti un toleranci
Galvenie pienākumi:
- pastāvīgi veikt situācijas apzināšanu par iespējamajiem pašvaldības
attīstības projektiem, kā arī par finansējuma avotiem to īstenošanai
- piedalīties pieteikumu sagatavošanā finanšu institūcijām, programmām un
fondiem dalībai attīstības projektu konkursos
- veikt uzdoto projektu izpildi vai to izpildes gaitas kontroli, nodrošināt
projektu ieviešanu saskaņā ar to ieviešanas nosacījumiem
- izstrādāt projektu sagatavošanas, izpildes, noslēguma un novērtējuma
dokumentāciju
- organizēt un vadīt projektu darba grupu
- organizēt un veikt uzdoto projektu lietvedību un korespondenci
- sniegt priekšlikumus domes datu bāžu aktualizēšanai amata kompetences
jautājumos
- organizēt projektu ekonomiskās ietekmes novērtējumu un sagatavot atzinumus
par to nozīmīgumu un īstenošanas iespējām
- sadarboties ar novada uzņēmējiem, informēt tos par uzņēmējdarbības jomas
un pašvaldības aktualitātēm, veidot un uzturēt datu bāzes, gatavot
publikācijas, sadarboties ar valsts iestādēm, pašvaldībām un organizācijām
uzņēmējdarbības jautājumos
- pārstāvēt novada intereses savas kompetences ietvaros, nodrošināt
informācijas nodošanu novada institūcijām, veicināt tās tālāku izmantošanu
- nodrošināt informācijas sagatavošanu lēmumu pieņemšanai amata kompetences
jautājumos
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā valsts pārvaldē
- praktiskā pieredze starptautisko projektu finanšu līdzekļu piesaistīšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- sociālās garantijas
Pretendentam jāiesniedz:
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- CV, motivācijas vēstule
- atsauksmes par līdzšinējo profesionālo darbību
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 16. septembrim
uz e-pasta adresi dome@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu
novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa tālruni
67996461.
OP 2016/155.AKK8
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- padziļinātas zināšanas nacionālo un starptautisko krimināltiesību un
kriminālprocesuālo tiesību jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā
darbā
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to
virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā
- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.