Laidiens: 11.08.2016., Nr. 154

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/154.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Austrumzemgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim; darbavieta Jēkabpilī, Brīvības ielā 88)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Austrumzemgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/154.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dienvidlatgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku; darbavieta Daugavpilī, Varšavas ielā 24)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Dienvidlatgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/154.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vadības informācijas sistēmas nodaļai vecāko referentu/-i (1 amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Tavi darba pienākumi būs ierosināt Kohēzijas politikas Vadības informācijas sistēmas (KPVIS) uzlabojumus Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodrošināšanai, atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām. KPVIS izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un apstrāde, labojumu un papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru izveide. Koordinēt līgumu noslēgšanu ar Eiropas Savienības fondu projektu iesniedzējiem vai finansējuma saņēmējiem par KPVIS e-vides izmantošanu, kā arī KPVIS lietotāju konsultēšana par projektu vadības informācijas sistēmas lietošanu un to prasību apkopošana.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1190 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām;

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t. sk. testēšanu);

- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma aprakstiem;

- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā;

- pieredze līgumu slēgšanā ar sistēmu lietotājiem tiks uzskatīta par priekšrocību;

- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem.

- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām;

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties;

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā;

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas;

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes.

 Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākais referents".


OP 2016/154.AKK4

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vadītājs/-a

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā pieredze specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme vadīt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- zināšanas un pieredze saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma koordinācijā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- vadīt Kontroles daļas Resursu kontroles sektora darbu

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides aizsardzības un iekšējo ūdeņu zivju resursu aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 650 līdz 850 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2016/154.AKK5

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- B kategorijas vadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 550 līdz 750 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2016/154.AKK6

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dienvidlatgales pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim; darbavieta Daugavpilī, Varšavas ielā 24)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Dienvidlatgales pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/154.AKK7

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku un viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim; darbavieta Valmierā, Raiņa ielā 21)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/154.AKK8

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku Latgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā no 2016. gada 3. oktobra (darbavieta Jēkabpilī)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un patstāvīgi nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar automašīnu ar manuālo pārnesumkārbu - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko

un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir EUR 570 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālrunis uzziņām 26145360 vai 67021621; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2016/154.AKK9

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu un attīstības departamenta Attīstības nodaļas vecākais eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams, ekonomikā, vadības zinātnēs vai Eiropas studijās

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās organizācijas darbības plānošanas dokumentu, normatīvo aktu izstrādes, projektu vadīšanas vai pētījumu veikšanas jomā ne mazāka par vienu gadu

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- spēja patstāvīgi sekot likumdošanas un ekonomiskajiem jaunumiem nodarbinātības veicināšanas un bezdarba samazināšanas jautājumos, prasme pielietot tās darbā

- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- vadības, mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus, prezentēt viedokli

- lietišķās etiķetes un komunikācijas prasmes

- svešvalodu zināšanas: angļu - ļoti labi mutvārdos un rakstos (vismaz B2 līmenī)

- pieredze darbā ar datoru (lietotāja līmenī) un biroja tehniku

Amata mērķis: izstrādāt Aģentūras darbības stratēģiju un ikgadējo darba plānu un citus plānošanas dokumentus, piedalīties politikas plānošanas dokumentu izstrādē un īstenošanā nodarbinātības jomā, piedalīties Aģentūras darba efektivitātes vērtēšanā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ATT_vecākais_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/154.AKK10

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, jurisprudencē vai enerģētikā)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- vēlama izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā

- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā

- vēlamas zināšanas ES tiesībās

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus

- spēja strādāt gan komandā, gan individuāli

- augsta atbildības izjūta un iniciatīva, pastāvīga zināšanu papildināšana

- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

Amata pienākumi:

- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā

- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām

- izskatīt sūdzības un iesniegumus

- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas jomā

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi, meklējot atbilstošus risinājumus enerģijas nozares problēmjautājumos

- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā

- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām, kā arī aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārzemēs

- profesionālu izaugsmi un sociālās garantijas

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā, atsaucīgā, profesionālā kolektīvā

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/154.AKK11

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu politikas departamenta Mājokļu politikas nodaļas juriskonsulta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- ar mājokļu jomu saistīto normatīvo aktu galveno prasību pārzināšana

- prasmes normatīvo aktu izstrādē

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt ar mājokļu politiku saistītus normatīvo aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus un informatīvos ziņojumus

- sagatavot atzinumu projektus par Valsts sekretāru sanāksmē izsludinātajiem citu ministriju un institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem, kā arī par Ministru kabineta komitejā un Ministru kabineta sēdē izskatāmajiem tiesību aktu projektiem

- izskatīt no fiziskām un juridiskām personām saņemtos iesniegumus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un nodrošināt savlaicīgu atbilžu sagatavošanu

- nodrošināt Latvijai saistošu starptautisko līgumu un nacionālo pozīciju projektu sagatavošanu mājokļu jomā

- sniegt pašvaldībām, kā arī fiziskām un juridiskām personām metodisku palīdzību mājokļu politikas jomā

- piedalīties nodaļas kopetencē esošo darba grupu, komisiju, komiteju un padomju darbā

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss: 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/154.AKK12

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.

Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).

AICINĀM PIETEIKTIES REVĪZIJAS UN AUDITA NODAĻAS AMATAM - REVIDENTS/-E (uz noteiktu laiku)

PRASĪBAS:

- augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, finanšu, biznesa vadības jomā vai inženierzinātnē, vēlams maģistra grāds

- zināšanas par Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem standartiem un Ētikas kodeksu

- zināšanas par pašvaldības darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- prasme operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office Word, Excel, PowerPoint)

- vēlama pieredze iekšējo auditu veikšanā

AMATA PIENĀKUMI:

- saskaņā ar apstiprināto revīziju un audita gada plānu un uzdevumu veikt revīzijas un auditus

- analizēt, izvērtēt un dokumentēt revīzijai un auditam nepieciešamo informāciju

- izteikt priekšlikumus procesu un procedūru uzlabošanai, lai novērstu atklātos trūkumus un uzlabotu iekšējās kontroles sistēmas darbību

- veikt revīziju un audita ieteikumu ieviešanas uzraudzību un sagatavot atskaites par revīziju un audita ieteikumu ieviešanas gaitu

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un atsauksmes (vēlams) viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas nosūtīt uz e-pasta adresi personals@jurmala.lv ar norādi KONKURSAM UZ REVIDENTA AMATU.

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.

Tālrunis informācijai 67093921.


OP 2016/154.AKK13

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.

Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).

AICINĀM PIETEIKTIES JŪRMALAS PILSĒTAS BĀRIŅTIESAS PRIEKŠSĒDĒTĀJA/-AS AMATAM

PRASĪBAS:

- izglītības un kvalifikācijas prasības: otrā līmeņa augstākā akadēmiskā izglītība pedagoģijas, psiholoģijas, medicīnas vai tiesību zinātnē vai zinātnes nozarei atbilstoša profesionālā (pedagoga, psihologa, jurista, sociālā darbinieka, ārsta) izglītība; vēlams - apgūta bāriņtiesas priekšsēdētājam nepieciešamā Ministru kabineta 2006. gada 5. decembra noteikumos Nr. 984 "Noteikumi par bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka un bāriņtiesas locekļa mācību programmas saturu un apmācības kārtību" noteiktā mācību programma, pēdējo 2 gadu laikā apmeklētas ar bāriņtiesas darbības jomu saistītas kvalifikācijas paaugstināšanas apmācības

- vēlama vismaz 3 gadu darba pieredze pedagoģijas, psiholoģijas, sociālā, medicīnas vai jurisprudences jomā, vēlama vadības darba pieredze

- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē bāriņtiesas kompetenci un bērnu tiesību aizsardzību

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām. Vēlamas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu vai citas svešvalodas)

- pretendentam ir nevainojama reputācija

- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- uz pretendentu neattiecas Bāriņtiesas likumā noteiktie ierobežojumi ieņemt bāriņtiesas priekšsēdētāja amatu

- pretendents ir sasniedzis 30 gadu vecumu

- pretendents ir Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis

AMATA PIENĀKUMI:

- nodrošināt Bāriņtiesu likumā un iestādes nolikumā noteikto mērķu un uzdevumu izpildi

- vadīt iestādes darbu saskaņā ar Latvijas Republikas bāriņtiesu darbības jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt un piedalīties iestādes darbību reglamentējošo dokumentu izstrādāšanā, nodrošināt to izpildi

- plānot, organizēt un vadīt iestādes saimniecisko un finansiālo darbību

Pieteikuma dokumenti:

Pieteikums amata konkursam un apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Bāriņtiesas likumā noteiktie ierobežojumi ieņemt bāriņtiesas priekšsēdētāja amatu (veidlapas skatīt Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv sadaļā "Pašvaldība" → Vakances); CV (Europass apstiprinātajā formā); izglītības dokumentu kopijas un papildu apmācību apliecinošu dokumentu kopijas; motivācijas vēstule (brīvā formā); vēlamas atsauksmes un rekomendācijas.

Pieteikuma dokumentus var iesniegt: nosūtot uz e-pastu (adrese: personals@jurmala.lv); nosūtot pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas ielā 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5 Jūrmalā.

Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pilsētas bāriņtiesas priekšsēdētāja amatu".

Pieteikšanās termiņš viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas.

Tālrunis uzziņām 67093921.


OP 2016/154.AKK14

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.

Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).

AICINĀM PIETEIKTIES AMATAM - JŪRMALAS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES "KATRĪNA" VADĪTĀJS/-A

PRASĪBAS:

- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības vadības darbā

- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)

- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

AMATA PIENĀKUMI:

- pirmsskolas izglītības iestādes veiksmīga administratīvā un izglītojošā darba organizēšana un vadīšana saskaņā ar normatīvajiem aktiem un pašvaldības saistošajiem noteikumiem

Pieteikuma dokumenti:

Pieteikums amata konkursam un apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (veidlapas skatīt Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv sadaļā "Pašvaldība" → Vakances); CV (Europass apstiprinātajā formā); izglītības dokumentu kopijas un papildu apmācību apliecinošu dokumentu kopijas; motivācijas vēstule (brīvā formā); vēlamas atsauksmes un rekomendācijas; izpildīts praktiskā darba uzdevums "Vīzija par Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" attīstības virzieniem" (līdz 3 (trīs) A4 lapām datorrakstā).

Pieteikuma dokumentus var iesniegt: nosūtot uz e-pastu (adrese: personals@jurmala.lv); nosūtot pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas ielā 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5 Jūrmalā.

Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" vadītāja amatu".

Pieteikšanās termiņš viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas.

Tālrunis uzziņām 67093921.


OP 2016/154.AKK15

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA TIESISKĀS UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, precīzu, rūpīgu un atsaucīgu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas Savienības tiešo maksājumu un lauku attīstības pasākumu administrēšanas jomā.

Ja savos ikdienas pienākumos vēlies sagatavot atbildes uz klientu iesniegumiem un informācijas pieprasījumiem, izskaidrojot Eiropas Savienības tiešo maksājumu un lauku attīstības pasākumu saņemšanas nosacījumus un

ja tev patīk veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, iedziļināties normatīvo aktu prasībās, pievēršot uzmanību detaļām, būt orientētam uz klientu, strādāt ar lielu datu apjomu, darboties ar IT sistēmām, un

tu esi ar augstāko izglītību tiesību zinātņu, ekonomikas, lauksaimniecības vai finanšu jomā, pieredzi Eiropas Savienības finansēto pasākumu administrēšanā, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), pieredzi darbā ar tiesību aktiem un/vai administratīvo aktu sagatavošanā, un

tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- zinošu un atsaucīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2016/154.AKK16

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Bērnu un ģimenes politikas departamenta projekta vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- izpratne par valsts pārvaldes un pašvaldības darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pieredze un zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu un citu finanšu instrumentu projektu vadībā vai koordinācijā

- izpratne un zināšanas par Eiropas Savienības un sociālās politikas pamatprincipiem un vadlīnijām, sociālās politika eksperimentēšanu un sociālajām inovācijām

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz B 2.2. līmenī)

- labas datorprasmes, datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, t. sk. prasme veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu, izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai, efektīvi veidot uz rezultātu orientētas starporganizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām un privātajām organizācijām

- zināšanas socioloģisko pētījumu īstenošanā, demogrāfijas pētījumos vai darba un ģimenes dzīves saskaņošanas pasākumu analīzē, tiks uzskatītas par priekšrocību

Darba pienākumi

- nodrošināt projekta "Elastīga bērnu uzraudzības pakalpojuma nodrošināšana darbiniekiem, kas strādā nestandarta darba laiku"* vadību un īstenošanu atbilstoši projekta līguma nosacījumiem un citiem ministrijas iekšējiem normatīvajiem aktiem, kā arī nodrošināt līguma dokumentācijas, kas saistīta un nepieciešama projekta īstenošanai, sagatavošanu un grozījumu veikšanu projekta ieviešanas laikā

- koordinēt projekta vadības grupas, sadarbības partneru pārstāvju un pētījuma komandas sadarbību, kā arī pārraudzīt projekta īstenošanas laikā visu iesaistīto pušu līdzdarbību

- koordinēt un pārraudzīt elastīgā bērnu uzraudzības pakalpojuma sniegšanu atlasīto uzņēmumu (organizāciju) darba ņēmējiem atbilstoši projekta īstenošanas grafikam, t.sk., pakalpojuma subsidēšanas shēmas izmaiņas un to nodrošināšanu

- nodrošināt projekta norisei nepieciešamo administratīvo, tehnisko un finanšu dokumentu (t. sk. projekta progresa pārskatu un maksājumu pieprasījumu, atskaišu, pasākumu novērtēšanas anketas), kā arī statistisko un analītisko pārskatu savlaicīgu un precīzu sagatavošanu

- izstrādāt un saskaņot projekta aktivitāšu īstenošanai un izmaksu veikšanai nepieciešamo pamatojošo dokumentāciju, nodrošinot tās atbilstību projektā plānotajām darbībām un izmaksām

- analizēt situāciju darba un ģimenes dzīves saskaņošanas jomā un bērnu aprūpes pakalpojumu pieejamības jomā un identificēt jautājumus, kuriem nepieciešams pievērst papildu uzmanību politikas plānošanas un izstrādes un normatīvo aktu ieviešanas kontekstā, sniegt atbalstu un priekšlikumus darba un ģimenes dzīves saskaņošanas un bērnu aprūpes pakalpojumu pieejamības politikas formulēšanai

Papildu informācija par projektu - http://www.lm.gov.lv/tet/3159

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: anita.cine@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021639 un 67021621.


OP 2016/154.AKK17

Valsts kanceleja atkārtoti izsludina konkursu uz MAKSĀTNESPĒJAS ADMINISTRĀCIJAS DIREKTORA amatu

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, mērķtiecīgs/-a, uz sadarbību vērsts/-a un nebaidāties uzņemties atbildību, piedāvājam atbildīgu darbu Tieslietu ministrijas pārraudzībā esošajā iestādē, kas īsteno valsts politiku maksātnespējas procesa jautājumos.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- labas zināšanas par maksātnespējas jautājumiem

- labas zināšanas administratīvajās tiesībās un procesā

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi, darbības pamatprincipiem un budžeta plānošanu

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Otras svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas stratēģiskās plānošanas prasmes

- nevainojama reputācija

Pretendentiem kopā ar pieteikuma dokumentiem ir jāiesniedz savs redzējums par Maksātnespējas administrācijas prioritātēm un attīstību (ne vairāk par 1000 vārdiem). Šajā dokumentā ir jāatspoguļo:

1) Maksātnespējas administrācijas turpmākās attīstības perspektīva;

2) trīs Maksātnespējas administrācijas stratēģiskie mērķi.

Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā vērtēs šādas pretendenta kompetences: spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, attiecību veidošana un uzturēšana, komandas vadīšana, stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana.

Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 25. augustam iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Maksātnespējas administrācijas direktora amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;

4) pretendenta redzējumu par Maksātnespējas administrācijas prioritātēm un attīstību.

Maksātnespējas administrācijas direktora amatam noteikta 1. saime "Administratīvā vadība", IV B līmenis (14. mēnešalgu grupa), mēnešalga 2264 euro pirms nodokļu nomaksas.

Tālrunis uzziņām 67082935.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/154.AKR1

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 8.augustā Nodarbinātības valsts aģentūras Finanšu un attīstības departamenta direktores amatā ir iecelta ANITA SVENCE.


OP 2016/154.AKR2

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2016.gada 1.augusta Inovācijas departamenta Kompetences centru nodaļas vecāko eksperšu amatos ieceltas ANITA ZIMELE, ILZE RAUDIŅA un IEVA ŽĪGURE.


OP 2016/154.AKR3

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2016.gada 1.augusta Inovācijas departamenta Inovācijas politikas nodaļas vecākā eksperta amatā iecelts KALVIS ALTENS.


OP 2016/154.AKR4

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2016.gada 1.augusta Juridiskā departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākās referentes amatā iecelta EVIJA LĀCE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)