Laidiens: 11.08.2016., Nr. 154
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/154.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Austrumzemgales pārvaldes inspektors/-e
veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz
noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim; darbavieta Jēkabpilī,
Brīvības ielā 88)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās
sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Austrumzemgales pārvaldes
inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.
OP 2016/154.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Dienvidlatgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku; darbavieta
Daugavpilī, Varšavas ielā 24)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Dienvidlatgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības
jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.
OP 2016/154.AKK3
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vadības informācijas sistēmas
nodaļai vecāko referentu/-i (1 amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Tavi darba pienākumi būs ierosināt Kohēzijas politikas Vadības informācijas
sistēmas (KPVIS) uzlabojumus Eiropas Savienības fondu ieviešanas
nodrošināšanai, atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām. KPVIS
izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un apstrāde, labojumu un
papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru izveide. Koordinēt
līgumu noslēgšanu ar Eiropas Savienības fondu projektu iesniedzējiem vai
finansējuma saņēmējiem par KPVIS e-vides izmantošanu, kā arī KPVIS lietotāju
konsultēšana par projektu vadības informācijas sistēmas lietošanu un to prasību
apkopošana.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1190 euro), sociālo
nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām
zināšanām;
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t. sk.
testēšanu);
- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem;
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā;
- pieredze līgumu slēgšanā ar sistēmu lietotājiem tiks uzskatīta par
priekšrocību;
- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu
finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem.
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām;
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties;
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā;
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas;
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt
viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākais
referents".
OP 2016/154.AKK4
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.
90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles
daļas Resursu kontroles sektora vadītājs/-a
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā pieredze specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides
aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- prasme vadīt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju
resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- zināšanas un pieredze saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma koordinācijā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- vadīt Kontroles daļas Resursu kontroles sektora darbu
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un iekšējo ūdeņu zivju resursu aizsardzības jomā
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes III līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 650 līdz 850 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā,
L. Paegles ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām
64207266), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2016/154.AKK5
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas
Piesārņojuma kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas
attiecīgajā profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- B kategorijas vadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 550 līdz 750 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās
darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles
ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām
64207266), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2016/154.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Dienvidlatgales pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2017. gada
31. decembrim; darbavieta Daugavpilī, Varšavas ielā 24)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas
mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības
aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē),
ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Dienvidlatgales pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības
jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.
OP 2016/154.AKK7
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku un viena amata vieta
uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim; darbavieta Valmierā,
Raiņa ielā 21)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības
jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.
OP 2016/154.AKK8
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora ierēdņa
amata vietu uz nenoteiktu laiku Latgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā no
2016. gada 3. oktobra (darbavieta Jēkabpilī)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un patstāvīgi
nodrošināt to izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar automašīnu ar
manuālo pārnesumkārbu - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko
un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības
normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda
uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija)
mēnešalga ir EUR 570 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba
rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā
kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālrunis
uzziņām 26145360 vai 67021621; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2016/154.AKK9
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Finanšu un attīstības departamenta Attīstības nodaļas vecākais
eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams, ekonomikā, vadības zinātnēs vai Eiropas studijās
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās organizācijas
darbības plānošanas dokumentu, normatīvo aktu izstrādes, projektu vadīšanas vai
pētījumu veikšanas jomā ne mazāka par vienu gadu
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- spēja patstāvīgi sekot likumdošanas un ekonomiskajiem jaunumiem
nodarbinātības veicināšanas un bezdarba samazināšanas jautājumos, prasme
pielietot tās darbā
- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības
partneriem pasākumu organizēšanā
- vadības, mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus,
prezentēt viedokli
- lietišķās etiķetes un komunikācijas prasmes
- svešvalodu zināšanas: angļu - ļoti labi mutvārdos un rakstos (vismaz B2
līmenī)
- pieredze darbā ar datoru (lietotāja līmenī) un biroja tehniku
Amata mērķis: izstrādāt Aģentūras darbības stratēģiju un ikgadējo darba
plānu un citus plānošanas dokumentus, piedalīties politikas plānošanas
dokumentu izstrādē un īstenošanā nodarbinātības jomā, piedalīties Aģentūras
darba efektivitātes vērtēšanā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības
valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ATT_vecākais_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117.
kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/154.AKK10
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams ekonomikā,
jurisprudencē vai enerģētikā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlama izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas
dokumentu iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru
kabinetā
- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā
- vēlamas zināšanas ES tiesībās
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus
- spēja strādāt gan komandā, gan individuāli
- augsta atbildības izjūta un iniciatīva, pastāvīga zināšanu papildināšana
- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Amata pienākumi:
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā
- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī
sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas
Savienības un starptautiskajām institūcijām
- izskatīt sūdzības un iesniegumus
- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas
jomā
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi, meklējot atbilstošus risinājumus enerģijas nozares
problēmjautājumos
- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā
- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām,
kā arī aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārzemēs
- profesionālu izaugsmi un sociālās garantijas
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā, atsaucīgā, profesionālā
kolektīvā
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/154.AKK11
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu
politikas departamenta Mājokļu politikas nodaļas juriskonsulta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- ar mājokļu jomu saistīto normatīvo aktu galveno prasību pārzināšana
- prasmes normatīvo aktu izstrādē
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt ar mājokļu politiku saistītus normatīvo aktu projektus,
politikas plānošanas dokumentus un informatīvos ziņojumus
- sagatavot atzinumu projektus par Valsts sekretāru sanāksmē izsludinātajiem
citu ministriju un institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem, kā arī
par Ministru kabineta komitejā un Ministru kabineta sēdē izskatāmajiem tiesību
aktu projektiem
- izskatīt no fiziskām un juridiskām personām saņemtos iesniegumus par
nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un nodrošināt savlaicīgu atbilžu
sagatavošanu
- nodrošināt Latvijai saistošu starptautisko līgumu un nacionālo pozīciju
projektu sagatavošanu mājokļu jomā
- sniegt pašvaldībām, kā arī fiziskām un juridiskām personām metodisku
palīdzību mājokļu politikas jomā
- piedalīties nodaļas kopetencē esošo darba grupu,
komisiju, komiteju un padomju darbā
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 20 kalendāro
dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519), fakss: 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/154.AKK12
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES REVĪZIJAS UN AUDITA NODAĻAS AMATAM - REVIDENTS/-E
(uz noteiktu laiku)
PRASĪBAS:
- augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, finanšu, biznesa vadības jomā vai
inženierzinātnē, vēlams maģistra grāds
- zināšanas par Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem
standartiem un Ētikas kodeksu
- zināšanas par pašvaldības darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- prasme operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office Word, Excel, PowerPoint)
- vēlama pieredze iekšējo auditu veikšanā
AMATA PIENĀKUMI:
- saskaņā ar apstiprināto revīziju un audita gada plānu un uzdevumu veikt
revīzijas un auditus
- analizēt, izvērtēt un dokumentēt revīzijai un auditam nepieciešamo informāciju
- izteikt priekšlikumus procesu un procedūru uzlabošanai, lai novērstu
atklātos trūkumus un uzlabotu iekšējās kontroles sistēmas darbību
- veikt revīziju un audita ieteikumu ieviešanas uzraudzību un sagatavot
atskaites par revīziju un audita ieteikumu ieviešanas gaitu
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un atsauksmes (vēlams) viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas nosūtīt uz e-pasta adresi personals@jurmala.lv
ar norādi KONKURSAM UZ REVIDENTA AMATU.
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.
Tālrunis informācijai 67093921.
OP 2016/154.AKK13
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr.
90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES JŪRMALAS PILSĒTAS BĀRIŅTIESAS PRIEKŠSĒDĒTĀJA/-AS
AMATAM
PRASĪBAS:
- izglītības un kvalifikācijas prasības: otrā līmeņa augstākā akadēmiskā
izglītība pedagoģijas, psiholoģijas, medicīnas vai tiesību zinātnē vai zinātnes
nozarei atbilstoša profesionālā (pedagoga, psihologa, jurista, sociālā
darbinieka, ārsta) izglītība; vēlams - apgūta bāriņtiesas priekšsēdētājam
nepieciešamā Ministru kabineta 2006. gada 5. decembra noteikumos
Nr. 984 "Noteikumi par bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas
priekšsēdētāja vietnieka un bāriņtiesas locekļa mācību programmas saturu un
apmācības kārtību" noteiktā mācību programma, pēdējo 2 gadu laikā
apmeklētas ar bāriņtiesas darbības jomu saistītas kvalifikācijas
paaugstināšanas apmācības
- vēlama vismaz 3 gadu darba pieredze pedagoģijas, psiholoģijas, sociālā,
medicīnas vai jurisprudences jomā, vēlama vadības darba pieredze
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē bāriņtiesas kompetenci
un bērnu tiesību aizsardzību
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām. Vēlamas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu vai citas svešvalodas)
- pretendentam ir nevainojama reputācija
- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- uz pretendentu neattiecas Bāriņtiesas likumā noteiktie ierobežojumi ieņemt
bāriņtiesas priekšsēdētāja amatu
- pretendents ir sasniedzis 30 gadu vecumu
- pretendents ir Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis
AMATA PIENĀKUMI:
- nodrošināt Bāriņtiesu likumā un iestādes nolikumā noteikto mērķu un
uzdevumu izpildi
- vadīt iestādes darbu saskaņā ar Latvijas Republikas bāriņtiesu darbības
jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām
- izstrādāt un piedalīties iestādes darbību reglamentējošo dokumentu
izstrādāšanā, nodrošināt to izpildi
- plānot, organizēt un vadīt iestādes saimniecisko un finansiālo darbību
Pieteikuma dokumenti:
Pieteikums amata konkursam un apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas
Bāriņtiesas likumā noteiktie ierobežojumi ieņemt bāriņtiesas priekšsēdētāja
amatu (veidlapas skatīt Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv
sadaļā "Pašvaldība" → Vakances); CV (Europass
apstiprinātajā formā); izglītības dokumentu kopijas un papildu apmācību
apliecinošu dokumentu kopijas; motivācijas vēstule (brīvā formā); vēlamas
atsauksmes un rekomendācijas.
Pieteikuma dokumentus var iesniegt: nosūtot uz e-pastu (adrese: personals@jurmala.lv); nosūtot pa pastu (adrese: Jūrmalas
pilsētas dome, Jomas ielā 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi
Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5 Jūrmalā.
Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pilsētas
bāriņtiesas priekšsēdētāja amatu".
Pieteikšanās termiņš viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas.
Tālrunis uzziņām 67093921.
OP 2016/154.AKK14
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr.
90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES AMATAM - JŪRMALAS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES
"KATRĪNA" VADĪTĀJS/-A
PRASĪBAS:
- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par
pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā; par
priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības vadības darbā
- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)
- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
AMATA PIENĀKUMI:
- pirmsskolas izglītības iestādes veiksmīga administratīvā un izglītojošā
darba organizēšana un vadīšana saskaņā ar normatīvajiem aktiem un pašvaldības
saistošajiem noteikumiem
Pieteikuma dokumenti:
Pieteikums amata konkursam un apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas
Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu (veidlapas skatīt Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv sadaļā "Pašvaldība" → Vakances);
CV (Europass apstiprinātajā formā); izglītības
dokumentu kopijas un papildu apmācību apliecinošu dokumentu kopijas;
motivācijas vēstule (brīvā formā); vēlamas atsauksmes un rekomendācijas;
izpildīts praktiskā darba uzdevums "Vīzija par Jūrmalas pirmsskolas
izglītības iestādes "Katrīna" attīstības virzieniem" (līdz 3
(trīs) A4 lapām datorrakstā).
Pieteikuma dokumentus var iesniegt: nosūtot uz e-pastu (adrese: personals@jurmala.lv); nosūtot pa pastu (adrese: Jūrmalas
pilsētas dome, Jomas ielā 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi
Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5 Jūrmalā.
Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas
pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" vadītāja amatu".
Pieteikšanās termiņš viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas.
Tālrunis uzziņām 67093921.
OP 2016/154.AKK15
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO
MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA TIESISKĀS UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa
amats uz nenoteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, precīzu, rūpīgu un atsaucīgu
kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas
Savienības tiešo maksājumu un lauku attīstības pasākumu administrēšanas jomā.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies sagatavot atbildes uz klientu
iesniegumiem un informācijas pieprasījumiem, izskaidrojot Eiropas Savienības
tiešo maksājumu un lauku attīstības pasākumu saņemšanas nosacījumus un
ja tev patīk veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, iedziļināties
normatīvo aktu prasībās, pievēršot uzmanību detaļām, būt orientētam uz klientu,
strādāt ar lielu datu apjomu, darboties ar IT sistēmām, un
tu esi ar augstāko izglītību tiesību zinātņu, ekonomikas, lauksaimniecības
vai finanšu jomā, pieredzi Eiropas Savienības finansēto pasākumu
administrēšanā, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta
programmas), pieredzi darbā ar tiesību aktiem un/vai administratīvo aktu
sagatavošanā, un
tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- zinošu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/154.AKK16
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Bērnu un ģimenes politikas departamenta projekta vadītājs/-a (uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās vai tiesību zinātnēs
- izpratne par valsts pārvaldes un pašvaldības darbību un šo jomu
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- pieredze un zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu un citu finanšu
instrumentu projektu vadībā vai koordinācijā
- izpratne un zināšanas par Eiropas Savienības un sociālās politikas
pamatprincipiem un vadlīnijām, sociālās politika eksperimentēšanu un sociālajām
inovācijām
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz B 2.2. līmenī)
- labas datorprasmes, datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas
prasmes
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, t. sk. prasme veidot plašu
profesionālo kontaktu tīklu, izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai,
efektīvi veidot uz rezultātu orientētas starporganizāciju
attiecības ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām
un privātajām organizācijām
- zināšanas socioloģisko pētījumu īstenošanā, demogrāfijas pētījumos vai
darba un ģimenes dzīves saskaņošanas pasākumu analīzē, tiks uzskatītas par
priekšrocību
Darba pienākumi
- nodrošināt projekta "Elastīga bērnu uzraudzības pakalpojuma
nodrošināšana darbiniekiem, kas strādā nestandarta darba laiku"* vadību un
īstenošanu atbilstoši projekta līguma nosacījumiem un citiem ministrijas
iekšējiem normatīvajiem aktiem, kā arī nodrošināt līguma dokumentācijas, kas
saistīta un nepieciešama projekta īstenošanai, sagatavošanu un grozījumu
veikšanu projekta ieviešanas laikā
- koordinēt projekta vadības grupas, sadarbības partneru pārstāvju un
pētījuma komandas sadarbību, kā arī pārraudzīt projekta īstenošanas laikā visu
iesaistīto pušu līdzdarbību
- koordinēt un pārraudzīt elastīgā bērnu uzraudzības pakalpojuma sniegšanu
atlasīto uzņēmumu (organizāciju) darba ņēmējiem atbilstoši projekta īstenošanas
grafikam, t.sk., pakalpojuma subsidēšanas shēmas izmaiņas un to nodrošināšanu
- nodrošināt projekta norisei nepieciešamo administratīvo, tehnisko un
finanšu dokumentu (t. sk. projekta progresa pārskatu un maksājumu pieprasījumu,
atskaišu, pasākumu novērtēšanas anketas), kā arī statistisko un analītisko
pārskatu savlaicīgu un precīzu sagatavošanu
- izstrādāt un saskaņot projekta aktivitāšu īstenošanai un izmaksu veikšanai
nepieciešamo pamatojošo dokumentāciju, nodrošinot tās atbilstību projektā
plānotajām darbībām un izmaksām
- analizēt situāciju darba un ģimenes dzīves saskaņošanas jomā un bērnu
aprūpes pakalpojumu pieejamības jomā un identificēt jautājumus, kuriem
nepieciešams pievērst papildu uzmanību politikas plānošanas un izstrādes un
normatīvo aktu ieviešanas kontekstā, sniegt atbalstu un priekšlikumus darba un
ģimenes dzīves saskaņošanas un bērnu aprūpes pakalpojumu pieejamības politikas
formulēšanai
Papildu informācija par projektu - http://www.lm.gov.lv/tet/3159
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: anita.cine@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021639 un
67021621.
OP 2016/154.AKK17
Valsts kanceleja atkārtoti izsludina konkursu uz MAKSĀTNESPĒJAS
ADMINISTRĀCIJAS DIREKTORA amatu
Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, mērķtiecīgs/-a, uz sadarbību
vērsts/-a un nebaidāties uzņemties atbildību, piedāvājam atbildīgu darbu
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esošajā iestādē, kas īsteno valsts politiku
maksātnespējas procesa jautājumos.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9.
panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- labas zināšanas par maksātnespējas jautājumiem
- labas zināšanas administratīvajās tiesībās un procesā
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi, darbības pamatprincipiem un budžeta
plānošanu
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Otras svešvalodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas stratēģiskās plānošanas prasmes
- nevainojama reputācija
Pretendentiem kopā ar pieteikuma dokumentiem ir jāiesniedz savs redzējums
par Maksātnespējas administrācijas prioritātēm un attīstību (ne vairāk par 1000
vārdiem). Šajā dokumentā ir jāatspoguļo:
1) Maksātnespējas administrācijas turpmākās attīstības perspektīva;
2) trīs Maksātnespējas administrācijas stratēģiskie mērķi.
Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9.
jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju
atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā vērtēs šādas pretendenta
kompetences: spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, attiecību veidošana
un uzturēšana, komandas vadīšana, stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana.
Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 25. augustam iesniegt Valsts kancelejā Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus (ar norādi
"Pieteikums konkursam uz Maksātnespējas administrācijas direktora
amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz pretendentu
nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā
noteiktie ierobežojumi;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;
4) pretendenta redzējumu par Maksātnespējas administrācijas prioritātēm un
attīstību.
Maksātnespējas administrācijas direktora amatam noteikta 1. saime
"Administratīvā vadība", IV B līmenis (14. mēnešalgu grupa),
mēnešalga 2264 euro pirms nodokļu nomaksas.
Tālrunis uzziņām 67082935.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/154.AKR1
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada
8.augustā Nodarbinātības valsts aģentūras Finanšu un attīstības departamenta
direktores amatā ir iecelta ANITA SVENCE.
OP 2016/154.AKR2
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2016.gada
1.augusta Inovācijas departamenta Kompetences centru nodaļas vecāko eksperšu
amatos ieceltas ANITA ZIMELE, ILZE RAUDIŅA un IEVA ŽĪGURE.
OP 2016/154.AKR3
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2016.gada
1.augusta Inovācijas departamenta Inovācijas politikas nodaļas vecākā eksperta
amatā iecelts KALVIS ALTENS.
OP 2016/154.AKR4
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2016.gada
1.augusta Juridiskā departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākās
referentes amatā iecelta EVIJA LĀCE.