Laidiens: 09.08.2016., Nr. 152
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/152.AKK1
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz
lektora amatu šādiem kursiem:
- Viesu apkalpošana restorānā
- Restorāna darba organizācija
- Bāra darba organizācija
- Ēdienu gatavošanas tehnoloģijas
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 26. augustam.
Prasības kandidātiem:
- vismaz akadēmiskais maģistra grāds attiecīgajā zinātnes nozarē;
- ja nav akadēmiskā maģistra grāda, atbilstoša augstākā izglītība un
pasniedzamajam priekšmetam (mācību kursam) atbilstošs vismaz piecu gadu
praktiskā darba stāžs;
- darba pieredze nozarē ne mazāk kā 5 gadi vai ne
mazāk kā divas zinātniskās/pētnieciskās publikācijas vai vismaz divas
uzstāšanās ar referātiem konferencēs pēdējo sešu gadu laikā.
Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžas
lietvedības nodaļā vai jānosūta elektroniski (e-pasta adrese: cv@hotelschool.lv) šādi dokumenti: direktoram adresēts
iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un lektora amata
pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum
Vitae).
Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.
OP 2016/152.AKK2
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rēzeknes teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1
vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rēzeknes TSV - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Rēzeknes teritoriālajā
struktūrvienībā Atbrīvošanas alejā 93a, Rēzeknē. Informācija pa tālruni
67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rēzeknes
teritoriālajā struktūrvienībā Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 93a.
OP 2016/152.AKK3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Eiropas
fondu pēcuzraudzības departamenta vadošā/-ās eksperta/-es ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi
- kontrolēt (uzraudzīt pēc atbalsta izmaksas) Eiropas Savienības (turpmāk -
ES) fondu projektus atbilstoši normatīvajiem aktiem un civiltiesiskajam
līgumam/vienošanās par projekta īstenošanu
- pieprasīt no ES fondu finansējuma saņēmējiem informāciju, kas nepieciešama
ES fondu projektu pēcuzraudzības nodrošināšanai
- atbilstoši normatīvajiem aktiem pārbaudīt ES fondu projektus to
īstenošanas vietās, pieņemt lēmumus un nepieciešamības gadījumos sagatavot
ziņojumus par pārbaudes rezultātiem, aizpildot pārbaudes lapas, pēc pēdējā
atbalsta finansējuma maksājuma veikšanas ES fonda finansējuma saņēmējam
- atkārtoti pārbaudīt ES fondu projektus to īstenošanas vietās, ja
iepriekšējā pārbaudē konstatētas atkāpes no civiltiesiskā līguma/vienošanās par
projekta īstenošanu un normatīvo aktu prasībām, pieņemt lēmumus un
nepieciešamības gadījumos sagatavot ziņojumus par pārbaudes rezultātiem,
aizpildot pārbaudes lapas
- pārbaudīt un apstiprināt EFPD ierēdņu veikto pārbaužu rezultātus,
sagatavotos ziņojumus, sarakstes dokumentus
- noteikt ES fondu finansējuma saņēmējam darbības, lai novērstu atkāpes no
projektu īstenošanas nosacījumiem pēcuzraudzības
periodā, un termiņu, kādā tās veicamas
- saskaņā ar noteikto kārtību un funkciju sadalījumu, sagatavot ziņojumus un
sarakstes dokumentu projektus ar ES fondu finansējuma saņēmējiem un LIAA
struktūrvienībām
- izvērtēt ES fondu finansējuma saņēmēju ierosinātos līguma grozījumus,
sagatavot vēstules par izvērtējuma rezultātiem un apstiprināto līguma grozījumu
projektus. Sagatavot līguma grozījumus par izmaiņām ES fonda finansējuma
saņēmēja kontaktinformācijā un veikt līgumu grozījumu ievadi VAPIS
- konsultēt ES fondu finansējuma saņēmējus atbilstoši amata kompetencei
- Aktualizēt ES fondu projektu pārbaužu plānu atbilstoši līgumu/vienošanās
par projekta īstenošanu grozījumiem un finansējuma saņēmēju iesniegtajai
informācijai
Prasības pretendentiem/-ēm
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai
inženierzinātnēs) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- pieredze dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā
- vēlama pieredze biznesa projektu analizēšanā un to īstenošanas kontrolē,
grāmatvedībā un darbā valsts pārvaldē departamenta kompetences jomā
- labas zināšanas par ES fondiem
- zināšanas un prasmes pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos
aktus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu,
patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- prezentāciju gatavošanas un prezentēšanas prasme
- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības sajūta
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus un darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai
(Pērses ielā 2, 508. telpa, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "EFPD vadošais
eksperts".
Amats klasificēts 44. amata saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Tālrunis uzziņām 67039407.
OP 2016/152.AKK4
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Personu
apliecinošu dokumentu departamenta direktora/-es amata vietu (uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma
"Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
tiesību zinātnēs, informācijas tehnoloģijās, vadības zinībās)
- darba pieredze vadošā amatā valsts, pašvaldības vai privātajā sektorā ne mazāk kā trīs gadi un tādā amatā, kura pakļautībā ir bijuši
vairāk kā 10 darbinieki (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, administratīvo
procesu, normatīvo aktu izstrādi, publiskiem iepirkumiem un budžeta plānošanu
- izpratne par personu apliecinošu dokumentu lomu lokāla un globāla mēroga
identitātes pārvaldībā (Identity Management),
kā arī to pielietojumu konvencionālā un elektroniskā vidē
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietojumu produktu, pakalpojumu
un biznesa procesu pilnveidošanā
- zināšanas par informācijas un informācijas sistēmu drošību, kā arī fizisko
personu datu aizsardzību
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (vācu, franču, krievu valodas
zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
- spēja uzņemties līdera lomu, definēt mērķus un nodrošināt to sasniegšanu
noteikto termiņu un pieejamo resursu ietvaros
- spēja iedziļināties detaļās un analizēt lielu informācijas apjomu
- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas
prasmes (rakstveidā un mutvārdos)
- pieredze pārstāvēt valsti/uzņēmumu/iestādi starptautiskā vidē
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 36. saime, V līmenis, 14. mēnešalgu
grupa)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- CV
- pieteikuma vēstule
- izglītības dokumenta kopija
- vīzija par personu apliecinošu dokumentu un to izsniegšanas procesa
attīstību
- vēlama rekomendācijas vēstule no darbavietas, kurā strādāja vadošā amatā
(ar vairāk nekā 10 padotajiem)
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Pilsonības Čiekurkalna
1. līnija 1, k-3, Rīga, LV - 1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums PADD direktora amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219273.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/152.AKR1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas
Pensiju daļas vecākās inspektores valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa
kārtībā 2016. gada 8. augustā iecelta IEVA RIVLINA.