Laidiens: 08.08.2016., Nr. 151
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/151.AKK1
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
inspektors/-e (uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar specializāciju lauksaimniecības
mehanizācijā
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV 1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv
ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2016/151.AKK2
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU
ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKSAIMNIECĪBAS UN MEŽSAIMNIECĪBAS DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, analītisku un atsaucīgu
kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas
Savienības projektu administrēšanā LAD darbiniekiem.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies komandas darbā izstrādāt procedūras un
metodiski uzraudzīt Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu
pieteikumus un maksājumu dokumentus, izvērtēt būvniecības un iepirkuma
procedūras dokumentus, sagatavot atbildes uz mūsu klientu iesniegumiem un
ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, analizēt informāciju, formulēt un
izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem, sagatavot
dažāda veida dokumentus un veikt precīzu darbu ar dokumentiem, būt orientētam
uz klientu, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu, un
tu esi ar augstāko izglītību, vēlams ekonomikas vai lauksaimniecības jomā,
labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), pieredzi
darbā ar datubāzēm, B kategorijas autovadītāja apliecību, ļoti labām angļu valodas
zināšanām, vēlamu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu
gadu laikā, t. sk. ar zināšanām par aktualitātēm lauksaimniecībā, Eiropas
Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, kā arī
biznesa plāna dzīvotspējas noteikšanā, un
tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- zinošu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/151.AKK3
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Nodaļas vadītāja
vietnieks/-e Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības nodokļa
nodaļā
Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts
nodokļu politikas izstrādi muitas jomā, pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes
nodokļa, vieglo automobiļu un motociklu nodokļa, uzņēmumu vieglo
transportlīdzekļu nodokļa un elektroenerģijas nodokļa jomā.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, ekonomikā vai finansēs
- zināšanas pievienotās vērtības nodokļa jomās, tai skaitā Latvijas
Republikas un Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana pievienotās
vērtības nodokļa jomā. Zināšanas par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu
Eiropas Savienības dalībvalstīs, kandidātvalstīs un citās valstīs tiks
uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- darba pieredze tiesību aktu izstrādē (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- personāla vadības prasmes (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Netiešo nodokļu departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt šādus galvenos uzdevumus:
- likumprojektu, Ministru kabineta noteikumu projektu, informatīvo ziņojumu
pievienotās vērtības nodokļa jomā izstrādi
- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas
dokumentiem, tiesību aktiem un citiem dokumentu projektiem un priekšlikumiem,
kas skar pievienotās vērtības nodokļa jomas jautājumus izvērtēšanu un sniegšanu
- Latvijas viedokļa sagatavošanā par pievienotās vērtības nodokļa
jautājumiem, kas skar Latvijas intereses Eiropas Savienībā un OECD
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/151.AKK4
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
LU Bibliotēkā:
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - komunikāciju zinātne,
bibliotēkzinātne
- uz trim pētnieka amata vietām - komunikāciju zinātne, bibliotēkzinātne
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 8. septembrim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV 1010.
Papildu informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/151.AKK5
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Informācijas un karjeras atbalsta departamenta Karjeras atbalsta nodaļas
vadītāja/-as amatu (darbinieka amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt nodaļas darbu, nodrošināt savlaicīgu un
kvalitatīvu noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot uzdevumus nodaļas
darbiniekiem un kontrolēt uzticēto uzdevumu izpildi
- plānot un nodrošināt Eiropas Struktūrfondu darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 8.3.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieeju
karjeras atbalstam izglītojamajiem vispārējās un profesionālās izglītības
iestādēs" projekta aktivitāšu īstenošanu karjeras atbalsta jomā
- plānot un vadīt centralizēto metodisko materiālu un palīglīdzekļu izstrādi
karjeras attīstības atbalsta jautājumos
- plānot un nodrošināt informatīvos un mācību seminārus izglītības un
karjeras atbalsta speciālistiem un praktiķiem centralizēti izstrādāto metodisko
un informatīvo materiālu izmantošanai karjeras attīstības atbalsta pakalpojumu
īstenošanai izglītības sistēmā
- uzraudzīt EK informācijas un konsultāciju tīkla Euroguidance
Latvijas struktūrvienības saistību izpildi saskaņā ar piešķirtā ikgadējā Granta piešķīruma nosacījumiem
- saskaņot Euroguidance tīkla Latvijas nodaļas
informatīvo un mācību semināru plānu par aktualitātēm Eiropas valstu izglītības
sistēmās, karjeras vadības un konsultāciju sistēmas attīstības tendencēm
Eiropā, par mūsdienīgām karjeras atbalsta darba metodēm ar dažāda vecuma
jauniešiem un viņu vecākiem
- kontrolēt Granta piešķīruma līgumos paredzēto
atskaišu, pārskatu, informācijas sagatavošanu un iesniegšanu Izglītības un
zinātnes ministrijā un EK Izglītības, kultūras un audiovizuālo lietu
izpildaģentūrā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
pedagoģijā vai psiholoģijā
- darba pieredze administratīvajā darbā vismaz 3 gadi
- darba pieredze izglītības sistēmā vai karjeras attīstības atbalsta
pakalpojumu sektorā vismaz 5 gadi
- pieredze metodisko līdzekļu, instrukciju, dokumentu, publikāciju (tai
skaitā e-formā) izstrādāšanā, noformēšanā
- darba pieredze informatīvo un mācību semināru, studiju vizīšu grupu darba
organizēšanā un vadīšanā
- vēlama darba pieredze saistībā ar izglītības projektu izstrādi un/vai
ieviešanu (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu
- zināšanas par Latvijas Karjeras attīstības atbalsta sistēmu
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- prasme koordinēt kolektīva darbu svarīgu uzdevumu risināšanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī (atbilstoši "Eiropas
kopīgajās pamatnostādnēs valodu apguvei" noteiktajiem kritērijiem)
- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā
arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu
savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
- teicama prasme sniegt prezentācijas
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel) un
internetu
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 44. saimes IVA līmenī (12. mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00
EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa
pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar
norādi "Konkursam") līdz 2016. gada 12. augustam ieskaitot
(ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2016. gada 12. augusts),
vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050.
OP 2016/151.AKK6
Rīgas 1. medicīnas koledža aicina darbā katedras vadītāja asistentus/-es (2
amata vietas, ar nepilnu darba laiku) Ārstniecības un farmācijas katedrā un
Veselības aprūpes katedrā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds vai doktora grāds medicīnā un 5-7 gadu praktiskā darba
stāžs veselības aprūpē
- pieredze zinātniskās pētniecības darbā
- pedagoģiskā un vēlama -administratīvā darba pieredze
- labas vismaz 2 svešvalodu zināšanas (angļu valoda - ļoti labi) un labas
praktiskās iemaņas darbā ar IT
Konkursa pretendentiem līdz 2016. gada 5. septembrim jāiesniedz šādi
dokumenti:
- pieteikums uz koledžas direktores vārda par piedalīšanos konkursā
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamo izglītību, zinātniskos
grādus un praktiskā un zinātniski pētnieciskā darba pieredzi
- amata pretendenta dzīves un darba gājums (CV)
Konkursa pretendenti dokumentus var iesniegt Rīgas 1. medicīnas
koledžas kancelejā katru darbadienu no plkst. 10.00 līdz 16.00 Rīgā, Tomsona ielā 37, 2.stāvā, 23.kabinetā. Informācija pa
tālruni 67379082 vai 67379119 no plkst. 10.00 līdz 17.00.
OP 2016/151.AKK7
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Institūciju dokumentu un
arhīvu pārvaldības departamenta vecākais eksperts/-e uz nenoteiktu laiku
(darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās
radnieciskās jomās)
- praktiskā darba pieredze un profesionālās iemaņas dokumentu pārvaldībā un
arhīvu nozares jomā
- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus
- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes
par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata
pienākumu izpildei
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par datubāzēm
un elektroniskajiem dokumentiem, xml u. c. datu
formātiem
Galvenie amata pienākumi:
- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko
palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības,
sakārtošanas, aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos
- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA
- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu
klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, uzziņu sistēmas un dokumentu
iznīcināšanas aktus
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt
vai nosūtīt pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Latvijas Nacionālā arhīva Personāla
vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances". Uzziņas pa tālruni 67213472.