Laidiens: 08.08.2016., Nr. 151

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/151.AKK1

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors/-e (uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar specializāciju lauksaimniecības mehanizācijā

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV 1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2016/151.AKK2

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKSAIMNIECĪBAS UN MEŽSAIMNIECĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, analītisku un atsaucīgu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas Savienības projektu administrēšanā LAD darbiniekiem.

Ja savos ikdienas pienākumos vēlies komandas darbā izstrādāt procedūras un metodiski uzraudzīt Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu pieteikumus un maksājumu dokumentus, izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus, sagatavot atbildes uz mūsu klientu iesniegumiem un

ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, analizēt informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem, sagatavot dažāda veida dokumentus un veikt precīzu darbu ar dokumentiem, būt orientētam uz klientu, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu, un

tu esi ar augstāko izglītību, vēlams ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), pieredzi darbā ar datubāzēm, B kategorijas autovadītāja apliecību, ļoti labām angļu valodas zināšanām, vēlamu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, t. sk. ar zināšanām par aktualitātēm lauksaimniecībā, Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, kā arī biznesa plāna dzīvotspējas noteikšanā, un

tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad

piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- zinošu un atsaucīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2016/151.AKK3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

 

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

 Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Nodaļas vadītāja vietnieks/-e Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības nodokļa nodaļā

Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu politikas izstrādi muitas jomā, pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes nodokļa, vieglo automobiļu un motociklu nodokļa, uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa un elektroenerģijas nodokļa jomā.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs

- zināšanas pievienotās vērtības nodokļa jomās, tai skaitā Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana pievienotās vērtības nodokļa jomā. Zināšanas par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu Eiropas Savienības dalībvalstīs, kandidātvalstīs un citās valstīs tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- darba pieredze tiesību aktu izstrādē (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- personāla vadības prasmes (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Netiešo nodokļu departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- likumprojektu, Ministru kabineta noteikumu projektu, informatīvo ziņojumu pievienotās vērtības nodokļa jomā izstrādi

- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem, tiesību aktiem un citiem dokumentu projektiem un priekšlikumiem, kas skar pievienotās vērtības nodokļa jomas jautājumus izvērtēšanu un sniegšanu

- Latvijas viedokļa sagatavošanā par pievienotās vērtības nodokļa jautājumiem, kas skar Latvijas intereses Eiropas Savienībā un OECD

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2016/151.AKK4

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu LU Bibliotēkā:

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - komunikāciju zinātne, bibliotēkzinātne

- uz trim pētnieka amata vietām - komunikāciju zinātne, bibliotēkzinātne

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 8. septembrim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV 1010.

Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2016/151.AKK5

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Informācijas un karjeras atbalsta departamenta Karjeras atbalsta nodaļas vadītāja/-as amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt nodaļas darbu, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot uzdevumus nodaļas darbiniekiem un kontrolēt uzticēto uzdevumu izpildi

- plānot un nodrošināt Eiropas Struktūrfondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieeju karjeras atbalstam izglītojamajiem vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs" projekta aktivitāšu īstenošanu karjeras atbalsta jomā

- plānot un vadīt centralizēto metodisko materiālu un palīglīdzekļu izstrādi karjeras attīstības atbalsta jautājumos

- plānot un nodrošināt informatīvos un mācību seminārus izglītības un karjeras atbalsta speciālistiem un praktiķiem centralizēti izstrādāto metodisko un informatīvo materiālu izmantošanai karjeras attīstības atbalsta pakalpojumu īstenošanai izglītības sistēmā

- uzraudzīt EK informācijas un konsultāciju tīkla Euroguidance Latvijas struktūrvienības saistību izpildi saskaņā ar piešķirtā ikgadējā Granta piešķīruma nosacījumiem

- saskaņot Euroguidance tīkla Latvijas nodaļas informatīvo un mācību semināru plānu par aktualitātēm Eiropas valstu izglītības sistēmās, karjeras vadības un konsultāciju sistēmas attīstības tendencēm Eiropā, par mūsdienīgām karjeras atbalsta darba metodēm ar dažāda vecuma jauniešiem un viņu vecākiem

- kontrolēt Granta piešķīruma līgumos paredzēto atskaišu, pārskatu, informācijas sagatavošanu un iesniegšanu Izglītības un zinātnes ministrijā un EK Izglītības, kultūras un audiovizuālo lietu izpildaģentūrā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā vai psiholoģijā

- darba pieredze administratīvajā darbā vismaz 3 gadi

- darba pieredze izglītības sistēmā vai karjeras attīstības atbalsta pakalpojumu sektorā vismaz 5 gadi

- pieredze metodisko līdzekļu, instrukciju, dokumentu, publikāciju (tai skaitā e-formā) izstrādāšanā, noformēšanā

- darba pieredze informatīvo un mācību semināru, studiju vizīšu grupu darba organizēšanā un vadīšanā

- vēlama darba pieredze saistībā ar izglītības projektu izstrādi un/vai ieviešanu (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu

- zināšanas par Latvijas Karjeras attīstības atbalsta sistēmu

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- prasme koordinēt kolektīva darbu svarīgu uzdevumu risināšanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī (atbilstoši "Eiropas kopīgajās pamatnostādnēs valodu apguvei" noteiktajiem kritērijiem)

- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- teicama prasme sniegt prezentācijas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel) un internetu

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 44. saimes IVA līmenī (12. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") līdz 2016. gada 12. augustam ieskaitot (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2016. gada 12. augusts), vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2016/151.AKK6

Rīgas 1. medicīnas koledža aicina darbā katedras vadītāja asistentus/-es (2 amata vietas, ar nepilnu darba laiku) Ārstniecības un farmācijas katedrā un Veselības aprūpes katedrā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds vai doktora grāds medicīnā un 5-7 gadu praktiskā darba stāžs veselības aprūpē

- pieredze zinātniskās pētniecības darbā

- pedagoģiskā un vēlama -administratīvā darba pieredze

- labas vismaz 2 svešvalodu zināšanas (angļu valoda - ļoti labi) un labas praktiskās iemaņas darbā ar IT

Konkursa pretendentiem līdz 2016. gada 5. septembrim jāiesniedz šādi dokumenti:

- pieteikums uz koledžas direktores vārda par piedalīšanos konkursā

- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamo izglītību, zinātniskos grādus un praktiskā un zinātniski pētnieciskā darba pieredzi

- amata pretendenta dzīves un darba gājums (CV)

Konkursa pretendenti dokumentus var iesniegt Rīgas 1. medicīnas koledžas kancelejā katru darbadienu no plkst. 10.00 līdz 16.00 Rīgā, Tomsona ielā 37, 2.stāvā, 23.kabinetā. Informācija pa tālruni 67379082 vai 67379119 no plkst. 10.00 līdz 17.00.


OP 2016/151.AKK7

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta vecākais eksperts/-e uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās radnieciskās jomās)

- praktiskā darba pieredze un profesionālās iemaņas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā

- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus

- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par datubāzēm un elektroniskajiem dokumentiem, xml u. c. datu formātiem

Galvenie amata pienākumi:

- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības, sakārtošanas, aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos

- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA

- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, uzziņu sistēmas un dokumentu iznīcināšanas aktus

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt vai nosūtīt pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Latvijas Nacionālā arhīva Personāla vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances". Uzziņas pa tālruni 67213472.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/151.AKR1

Konkurences padome paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta juriskonsultu amatos tika iecelti: 2016.gada 1.augustā - KRISTĪNE TĀLBERGA, 2016.gada 8.augustā - IMANTS LUBĀNS.


OP 2016/151.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Reģistrācijas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 02.08.2016. konkursa kārtībā iecelta EVIJA BULE.


OP 2016/151.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Slepenības režīma nodrošināšanas daļas drošības speciālista ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/151.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas galvenā nodokļa inspektora amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/151.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļas informācijas sistēmas drošības pārvaldnieka ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/151.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā jurista ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/151.AKR7

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 1.augustā Nodarbinātības valsts aģentūras Risku vadības un iekšējas kontroles nodaļas ekspertes amatā ir iecelta SARMĪTE SAZONČIKA.


OP 2016/151.AKR8

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 1.augustā Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiāles nodarbinātības organizatores amatā ir iecelta KRISTĪNE EGLE.


OP 2016/151.AKR9

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 1.augustā Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojuma departamenta Darba meklētāju atbalsta nodaļas vecākā eksperta amatā ir iecelts MĀRIS INDRIKOVS.


OP 2016/151.AKR10

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 2.augustā Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļas juriskonsultes amatā ir iecelta AGNESE RONE.


OP 2016/151.AKR11

Finanšu ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 1.augusta iecelts AIVIS HAMMERS.


OP 2016/151.AKR12

Finanšu ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta direktora vietnieka ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 1.augusta iecelts ULDIS ŠIRAKS.


OP 2016/151.AKR13

Finanšu ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Nodokļu analīzes departamenta Ieņēmumu analīzes un prognozēšanas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 1.augusta iecelta KRISTĪNE PRIEDE.


OP 2016/151.AKR14

Finanšu ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Budžeta departamenta Reģionālās attīstības, zemkopības un vides finansēšanas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā no 2016.gada 2.augusta iecelta ILZE KOTE.


OP 2016/151.AKR15

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2016.gada 4.augustā Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākās inspektores Operatīvā brīdināšanas grupas vadītājas amatā iecelta LIENE ROMANE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)