Laidiens: 05.08.2016., Nr. 150
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/150.AKK1
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības
nodaļas projekta asistenta/-es darbinieka/-es amatu uz noteiktu laiku līdz
2017. gada 15. jūnijam
Galvenie pienākumi:
- veikt projekta "Latvijas romu platforma I:
dialogs, sadarbība un iesaistīšana" koordinācijas darbus, atbilstoši
projekta pasākuma plānam
- attīstīt sadarbību ar projektā paredzētajiem partneriem (pašvaldību
iestāžu vadītājiem, romu NVO pārstāvjiem un
ekspertiem romu integrācijas jomā)
- koordinēt projekta ietvaros noslēgto līgumu izpildi
- nodrošināt projekta pasākumu īstenošanas uzraudzības funkcijas
- piedalīties projekta pasākumos un koordinācijas sanāksmēs
- veikt nepieciešamo dokumentu sagatavošanu un informācijas apkopošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas,
sociālajās, politikas vai humanitārajās zinātnēs
- darba pieredze nevalstisko organizāciju, īpaši romu
(čigānu) nevalstisko organizāciju darbā vai sadarbībā ar tām
- vēlamas romu (čigānu) valodas zināšanas
- vēlama pieredze projektu īstenošanā
- labas zināšanas un izpratne par sabiedrības, īpaši romu
(čigānu) integrācijas jautājumiem, kā arī pieredze sadarbībā ar romu (čigānu) tautības pārstāvjiem
- prasme operatīvi, atbilstoši prioritātēm, koordinēt veicamos amata
pienākumus paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas sadarbības, kā arī rakstiskās un mutiskās komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietpratēja līmenī
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 32. saime "Projektu vadība", IIA līmenis, 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 636 līdz 1112 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2016. gada 24. augustam jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa
Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2016. gada 24. augusts), vai
elektroniski, e-pasta adrese: pasts@km.gov.lv, šādi
dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Sabiedrības integrācijas un
pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas projekta asistenta amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot
atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu (diploma) kopijas (ja izglītības dokuments
vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par
to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais izglītības dokuments vai grāds);
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras ministrijas
mājaslapā www.km.gov.lv).
Tālrunis uzziņām 67330207.
OP 2016/150.AKK2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas
juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un sagatavot nepieciešamos dokumentus
pieteikumu pārsūtīšanai ārvalsts centrālajai iestādei, tiesai, zvērinātam tiesu
izpildītājam un citām piekritīgajām institūcijām
- gatavot atbildes uz privātpersonu iesniegumiem
- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- vācu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams angļu
valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: EUR 664,00, 2. kategorija: EUR 766,00,
3. kategorija EUR 874,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli;
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
- vēlams dokuments, kas apliecina vācu valodas prasmes
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evita.Grike@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2016/150.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales
priekšpilsētas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnē
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasmi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP 1PD RLPN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/150.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta
administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās
- praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un izmaiņu veikšanā,
finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā, vai
liela apjoma informācijas apstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- nodrošināt VID kopējā budžeta plānošanu
- nodrošināt piešķirtā finansējuma administrēšanu
- nodrošināt VID kopējā budžeta izlietojuma kontroli un ekonomisko analīzi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un
vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FP_BAD_UABAN_GS(1) amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/150.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas
Uzturēšanas un attīstības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz divu gadu praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta
izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības
uzskaites jomā, vai liela apjoma informācijas apstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- nodrošināt VID kopējā budžeta plānošanu
- nodrošināt piešķirtā finansējuma administrēšanu
- nodrošināt VID kopējā budžeta izlietojuma kontroli un ekonomisko analīzi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un
vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 726 līdz 839 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_BAD_UABAN_GS(2)
amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/150.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Elektroniskās komercijas uzraudzības, kontroles metodikas
un atbalsta daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā
- zināšanas par interneta un datortīklu uzbūvi un darbības principiem
- zināšanas par datubāzēm, to izveidi un datu atlasi
- zināšanas programmēšanas jomā kādā no interneta aplikāciju/programmu
izveidei lietotajām programmēšanas valodām (Python, Ruby, Perl
u. c.)
- teicamas vai labas prasmes darbā ar MS Office
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izstrādāt, pilnveidot un pārvaldīt daļas rīcībā esošus informācijas
sistēmas un informācijas tehnoloģiju rīkus, pielāgot daļas pienākumu veikšanai
- sekot līdzi jauniem un inovatīviem tehnoloģiskajiem risinājumiem un sniegt
priekšlikumus to ieviešanai VID darba efektivitātes uzlabošanai
- līdzdarboties kontroles pasākumu veikšanā elektroniskās komercijas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi interneta tehnoloģiju izstrādes vai uzturēšanas jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
794 līdz 1074 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NKP EKUKMAD GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/150.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Iekšējās drošības daļas vecākā/-ās
izmeklētāja/-s ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai
- labas zināšanas par kriminālprocesu
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanas komisijās
- atbilstoši Kriminālprocesa likumam veikt atsevišķas procesuālās darbības,
piedalīties izveidotajās izmeklēšanas grupās kriminālprocesos, kas uzsākti
saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem VID ierēdņu un darbinieku rīcībā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus VID ierēdņu
un darbinieku rīcībā
- veikt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem VID ierēdņu
un darbinieku darbībā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko
izglītību vai akadēmisko augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās
- darba pieredzi operatīvajā darbā vai pirmstiesas izmeklēšanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Operatīvā darbība",
IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FPP IDD VI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/150.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka/-es amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu
laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā
- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām,
citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000
EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka
par 14 000 EUR
- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā,
Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības
"Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID
GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/150.AKK9
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Produktu drošuma un
tirgus uzraudzības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā,
farmācijā, medicīnā vai bioloģijā
- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi
- zināšanas par valsts pārvaldi reglamentējošiem normatīviem aktiem un
Administratīvo procesu
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par Eiropas Savienības politikas dokumentiem sabiedrības
veselības jomā
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu un krievu val.) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
GALVENIE PIENĀKUMI:
- piedalīties tiesību normatīvo aktu projektu izskatīšanā
- analizēt Eiropas Savienības dalībvalstu labākās prakses pieredzi un
tendences politikas ieviešanā
- veikt informācijas apkopošanu un pārbaudi ziņojumiem un pārskatiem par
politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas un Eiropas Savienības
institūcijām
- veikt informācijas savākšanu un apkopošanu Inspekcijas kontroles un
uzraudzības plānu un stratēģiskās plānošanas dokumentu projektu sagatavošanai
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas nodaļas kompetences jomā
- izstrādāt kontroles un uzraudzības dokumentu projektus, procedūras,
sagatavot priekšlikumus to aktualizācijai
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas Inspekcijas kontroles nodaļām
- koordinēt Inspekcijas sadarbību ar valsts, nevalstiskajām un
starptautiskajām organizācijām un pārraudzīt tās īstenošanu
- doties komandējumā ārpus Latvijas, kad nepieciešams piedalīties sanāksmē
vai darba grupā nodaļas kompetences jautājumos
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais referents
Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba
aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012 vai nosūtīt uz e-pasta adresi
personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2016/150.AKK10
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Produktu
kontroles nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā,
medicīnā, bioloģijā vai vides zinātnē
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
GALVENIE PIENĀKUMI:
- veikt kontroles Latvijas uzņēmumos, pārbaudot ķīmisko vielu, ķīmisko
maisījumu, kosmētikas līdzekļu, tabakas izstrādājumu, elektronisko cigarešu
atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām
- veikt pasākumus, ar kuriem ierobežo normatīvo aktu prasībām neatbilstošu
ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu, kosmētikas līdzekļu, tabakas izstrādājumu,
elektronisko cigarešu laišanu tirgū, pieprasot to izņemšanu, atsaukšanu vai
noteiktas darbības pārtraukšanu, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- saskaņā ar noteiktajām procedūrām sagatavot kontroles aktu un citu
kontroles rezultātu apliecinošo dokumentāciju
- plānot un veikt ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu
paraugu ņemšanu laboratoriskajiem izmeklējumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošajiem uzņēmumiem un
kontrolētajām ķīmiskajām vielām, ķīmiskajiem maisījumiem un kosmētikas
līdzekļiem
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem)
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Produktu
kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV 1012 vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese:
personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.
OP 2016/150.AKK11
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas
reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku) Babītes mežniecībā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai
kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 585,00 € (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 20
dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).
OP 2016/150.AKK12
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta
Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība vides zinātnē, enerģētikā, ekonomikas, vadības vai finanšu zinātņu
specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas un pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektu izstrādē
- zināšanas par klimata tehnoloģiju un enerģētikas jautājumiem
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu
- zināšanas par ekonomikas kopsakarībām un makroekonomisko analīzi
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku un klimata finanšu instrumentiem
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas (vēlams klimata politikas jomā) mutiski un
rakstos
- teicamas biroja programmatūras lietošanas prasmes
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes, vēlme strādāt komandā
- pašiniciatīva un spēja pastāvīgi plānot un strukturēt darbu izpildi
- teicamas viedokļa argumentēšanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 15 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/150.AKR1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2016.gada
14.jūlijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais
konkurss uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults -
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/150.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles
departamenta Līgumu uzraudzības nodaļas inspektores ierēdnes amatā no 2016.gada 3.augusta iecelta GITA DADZĪTE.
OP 2016/150.AKR3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Dabas aizsardzības departamenta Aizsargājamo teritoriju nodaļas vecākās
referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 1.augusta iecelta DĀRTA TREIJA.
OP 2016/150.AKR4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Reģionālās politikas departamenta Reģionālās attīstības plānošanas
nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no
2016.gada 1.augusta iecelts AKSELS RUPERTS.
OP 2016/150.AKR5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Publisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu nodaļas
vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2016.gada
3.augusta iecelta INESE GAILE.
OP 2016/150.AKR6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja amatā uz
nenoteiktu laiku no 2016.gada 25.jūlija iecelts EDGARS
EMULIS.
OP 2016/150.AKR7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz
nenoteiktu laiku no 2016.gada 1.augusta iecelta VIĀNA
VIZULE.
OP 2016/150.AKR8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Zemgales
reģiona nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada
1.augusta iecelta LIENE RULLE.
OP 2016/150.AKR9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta direktores
amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 1.augusta
iecelta MARINA VOROBJOVA-VAIŠĻA.
OP 2016/150.AKR10
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrijas Sakaru departamenta direktora amatā 2016.gada 1.augustā iecelts
VALTERS BAJĀRS.
OP 2016/150.AKR11
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrijas Autosatiksmes departamenta
Autotransporta nodaļas vecākās referentes amatā 2016.gada 1.augustā iecelta
DANA ZIEMELE-ADRICKA.
OP 2016/150.AKR12
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrijas Autosatiksmes departamenta
Autoceļu nodaļas vecākās referentes amatā 2016.gada 1.augustā iecelta KARINA
MARINSKA.