Laidiens: 02.08.2016., Nr. 147

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/147.AKK1

Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā personāla amatiem uz pilnu slodzi

Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2016".

Dokumentus iesniegt mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma Valsts robežsardzes koledžas Administratīvajā dienestā 227. kabinetā Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa telefonu 64603676.


OP 2016/147.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klientu apkalpošanas vadības nodaļas vadītājs/-a (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams vadības jomā

- darba pieredze ar klientu apkalpošanas procesu organizāciju un pārvaldību saistītā jomā ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 2 gadi, vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā, prasme prezentēt Aģentūras mērķus un darbību

- zināšanas par klientu apkalpošanas darba organizāciju, aktuālajām metodēm

- vadības, kontroles, mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas komunikācijas, prezentēšanas un lietišķās etiķetes prasmes

- svešvalodu zināšanas - angļu un krievu valodu zināšanas labi rakstos un sarunvalodā, vēlamas arī citu svešvalodu zināšanas

- pieredze darbā ar datoru un biroju tehniku

Amata mērķis: plānot, vadīt un koordinēt Nodaļas darbību, lai nodrošinātu mūsdienīgu, efektīvu un kvalitatīvu klientu apkalpošanas procesu Aģentūrā, Aģentūras kopējo mērķu sasniegšanu atbilstoši Aģentūras stratēģijai, ikgadējam darbības plānam un nodarbinātības politikai valstī.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1021,00 EUR, 2. kategorija: 1173,00 EUR, 3. kategorija: 1341,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "KAVN_vadītājs" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/147.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (www.vsaa.lv; reģ. nr. 9001669496) aicina darbā Informācijas tehnoloģiju departamenta projekta vadītāju (viena darbinieka (valsts amatpersonas) amata vieta uz projekta laiku)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt, ieviest un uzturēt projekta pamatojošo, pārvaldības un atskaitīšanās dokumentāciju

- nodrošināt līgumu ar projekta sadarbības partneriem izstrādāšanu un saskaņošanu, koordinēt sadarbības partneru personāla iesaisti projektā atbilstoši līgumos noteiktajam

- plānot un kontrolēt projekta aktivitātes, to izpildei nepieciešamos resursus (personāls, budžets, naudas plūsma) un darbietilpību

- organizēt projekta īstenošanai nepieciešamo iekšējo normatīvo aktu izstrādi

- organizēt un veikt iepirkumus projekta vajadzībām un veikt noslēgto iepirkumu līgumu pārvaldību

- nodrošināt projekta nodevumu kvalitātes kontroli, akceptēt nodevumus un organizēt projekta rezultātu ieviešanu VSAA

- pildīt Latvijas Piekļuves punkta pārvaldnieka un Latvijas Piekļuves punkta vienotā kontaktpunkta kontaktpersonas (SPOC) pienākumus atbilstoši EESSI projekta prasībām un uzturēt sadarbību ar citām elektroniskās informācijas apmaiņas ieviešanā iesaistītajām ES/EEZ dalībvalstu kompetentām iestādēm un EESSI projekta personālu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaurs) informācijas tehnoloģijās

- zināšanas projektu vadībā un informācijas sistēmu izveidē, dokumentēšanā

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas (B2 līmenī)

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- analītiskās, komunikācijas un uzstāšanās prasmes

Par priekšrocībām tiks uzskatītas:

- piecu gadu darba pieredze lielu informācijas sistēmu projektu vadībā un pieredze publisko iepirkumu organizēšanā

- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā

- zināšanas par datu apmaiņu ar ES dalībvalstīm, EESSI projekta sfēru

Piedāvājam:

- mēnešalgu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbavietu Fridriķa ielā 9, Rīgā

Gaidām jūsu CV (atbilstoši Europass CV standartam), pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un dokumentu kopijas par papildus iegūtām zināšanām un prasmēm, ja tādi ir. Pieteikuma termiņš - līdz 2016. gada 15. augustam.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai nosūtīt VSAA Informācijas tehnoloģiju departamentam Fridriķa ielā 9, Rīgā, LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz projekta vadītāja amatu"), vai uz e-pasta adresi Lauris.Lenerts@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67038702.


OP 2016/147.AKK4

VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padome izsludina konkursu uz VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes priekšsēdētāja un četru valdes locekļu amatiem

Konkursa pretendentiem jāiesniedz motivēts pieteikums, kas apliecina atbilstību konkursa prasībām, Curriculum Vitae (CV), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits, atbilstošas prasībām izglītības un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī redzējumu (ne vairāk kā 1000 vārdu apjomā) par VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" darbību un attīstības perspektīvām.

Piesakoties uz vakanci, pretendentiem ņemt vērā, ka pienākumu pildīšana būtu jāuzsāk ne ātrāk kā ar 2016. gada 3. oktobri.

Pieteikums jāiesniedz līdz 2016. gada 15. augustam personīgi VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padomes sekretārei Evitai Prūsei, adrese: Lidosta "Rīga" 10/1, Mārupes novads, LV-1053, 5. stāvs (iesniedzot piedāvājumu personiski, personas identifikācijai caurlaides saņemšanai derīga tikai personas apliecība (eID) vai pase) vai sūtot elektroniski, e-pasta adrese: E.Pruse@riga-airport.com, vai pa pastu, adrese: Lidosta "Rīga" 10/1, Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053 (pasta zīmogs - 15.08.2016). Tālr. uzziņām 26558861.

Vairāk informācijas par vakanci VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" mājaslapā http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/darbs-lidosta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)