Laidiens: 02.08.2016., Nr. 147
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/147.AKK1
Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
personāla amatiem uz pilnu slodzi
Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas
pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv sadaļā
"Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2016".
Dokumentus iesniegt mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma Valsts
robežsardzes koledžas Administratīvajā dienestā 227. kabinetā Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa telefonu 64603676.
OP 2016/147.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Klientu apkalpošanas vadības nodaļas vadītājs/-a (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams vadības
jomā
- darba pieredze ar klientu apkalpošanas procesu organizāciju un pārvaldību
saistītā jomā ne mazāk kā 2 gadi
- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 2 gadi, vēlama darba pieredze valsts
pārvaldē vai pašvaldību institūcijā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības
partneriem pasākumu organizēšanā, prasme prezentēt Aģentūras mērķus un darbību
- zināšanas par klientu apkalpošanas darba organizāciju, aktuālajām metodēm
- vadības, kontroles, mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas komunikācijas, prezentēšanas un lietišķās etiķetes prasmes
- svešvalodu zināšanas - angļu un krievu valodu zināšanas labi rakstos un
sarunvalodā, vēlamas arī citu svešvalodu zināšanas
- pieredze darbā ar datoru un biroju tehniku
Amata mērķis: plānot, vadīt un koordinēt Nodaļas darbību, lai nodrošinātu
mūsdienīgu, efektīvu un kvalitatīvu klientu apkalpošanas procesu Aģentūrā,
Aģentūras kopējo mērķu sasniegšanu atbilstoši Aģentūras stratēģijai, ikgadējam
darbības plānam un nodarbinātības politikai valstī.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1021,00 EUR, 2. kategorija:
1173,00 EUR, 3. kategorija: 1341,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "KAVN_vadītājs" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā.
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un
informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos
Pretendentus.
OP 2016/147.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (www.vsaa.lv;
reģ. nr. 9001669496) aicina darbā Informācijas tehnoloģiju departamenta
projekta vadītāju (viena darbinieka (valsts amatpersonas) amata vieta uz
projekta laiku)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt, ieviest un uzturēt projekta pamatojošo, pārvaldības un
atskaitīšanās dokumentāciju
- nodrošināt līgumu ar projekta sadarbības partneriem izstrādāšanu un
saskaņošanu, koordinēt sadarbības partneru personāla iesaisti projektā
atbilstoši līgumos noteiktajam
- plānot un kontrolēt projekta aktivitātes, to izpildei nepieciešamos
resursus (personāls, budžets, naudas plūsma) un darbietilpību
- organizēt projekta īstenošanai nepieciešamo iekšējo normatīvo aktu
izstrādi
- organizēt un veikt iepirkumus projekta vajadzībām un veikt noslēgto
iepirkumu līgumu pārvaldību
- nodrošināt projekta nodevumu kvalitātes kontroli, akceptēt nodevumus un
organizēt projekta rezultātu ieviešanu VSAA
- pildīt Latvijas Piekļuves punkta pārvaldnieka un Latvijas Piekļuves punkta
vienotā kontaktpunkta kontaktpersonas (SPOC) pienākumus atbilstoši EESSI
projekta prasībām un uzturēt sadarbību ar citām elektroniskās informācijas
apmaiņas ieviešanā iesaistītajām ES/EEZ dalībvalstu kompetentām iestādēm un
EESSI projekta personālu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaurs) informācijas tehnoloģijās
- zināšanas projektu vadībā un informācijas sistēmu izveidē, dokumentēšanā
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas (B2 līmenī)
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- analītiskās, komunikācijas un uzstāšanās prasmes
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- piecu gadu darba pieredze lielu informācijas sistēmu projektu vadībā un
pieredze publisko iepirkumu organizēšanā
- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā
- zināšanas par datu apmaiņu ar ES dalībvalstīm, EESSI projekta sfēru
Piedāvājam:
- mēnešalgu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai (atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Fridriķa ielā 9, Rīgā
Gaidām jūsu CV (atbilstoši Europass CV
standartam), pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un
dokumentu kopijas par papildus iegūtām zināšanām un prasmēm, ja tādi ir.
Pieteikuma termiņš - līdz 2016. gada 15. augustam.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai nosūtīt VSAA Informācijas
tehnoloģiju departamentam Fridriķa ielā 9, Rīgā, LV-1019
(ar norādi "Konkursam uz projekta vadītāja amatu"), vai uz e-pasta
adresi Lauris.Lenerts@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
67038702.
OP 2016/147.AKK4
VAS "Starptautiskā
lidosta "Rīga"" padome izsludina konkursu uz VAS
"Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes priekšsēdētāja un
četru valdes locekļu amatiem
Konkursa pretendentiem jāiesniedz motivēts pieteikums, kas apliecina atbilstību
konkursa prasībām, Curriculum Vitae
(CV), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā
kolektīva darbinieku skaits, atbilstošas prasībām izglītības un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī redzējumu (ne
vairāk kā 1000 vārdu apjomā) par VAS "Starptautiskā lidosta
"Rīga"" darbību un attīstības perspektīvām.
Piesakoties uz vakanci, pretendentiem ņemt vērā, ka pienākumu pildīšana būtu
jāuzsāk ne ātrāk kā ar 2016. gada 3. oktobri.
Pieteikums jāiesniedz līdz 2016. gada 15. augustam personīgi VAS
"Starptautiskā lidosta "Rīga"" padomes sekretārei Evitai
Prūsei, adrese: Lidosta "Rīga" 10/1, Mārupes novads, LV-1053, 5.
stāvs (iesniedzot piedāvājumu personiski, personas identifikācijai caurlaides
saņemšanai derīga tikai personas apliecība (eID) vai
pase) vai sūtot elektroniski, e-pasta adrese: E.Pruse@riga-airport.com,
vai pa pastu, adrese: Lidosta "Rīga" 10/1, Lidosta "Rīga",
Mārupes novads, LV-1053 (pasta zīmogs - 15.08.2016). Tālr. uzziņām 26558861.
Vairāk informācijas par vakanci VAS "Starptautiskā lidosta
"Rīga"" mājaslapā
http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/darbs-lidosta.