Laidiens: 28.07.2016., Nr. 144
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/144.AKK1
Precizējot iepriekš publicēto
Lauku atbalsta dienests precizē Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 21. jūlijā publicēto paziņojumu
par Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Projektu kontroles daļas
vecākā referenta amata vakanci (oficiālās publikācijas numurs 2016/139.AKK6).
Amata konkursa pieteikuma termiņš lasāms šādā redakcijā:
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/144.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Pensiju daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Baldones ielā 2, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Kurzemes nodaļai Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz
Pensiju daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112.
OP 2016/144.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.
90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Baldones ielā 2, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 527,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Kurzemes nodaļai Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz
KAD inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67804112.
OP 2016/144.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko
institūciju darbību un tās rezultātiem
- piedalīties augstākās izglītības un zinātnes jomas politikas plānošanā,
ieviešanā un uzraudzībā
- Izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu
projektus departamenta kompetences jomās
- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari
un partneriem
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši
departamenta kompetencei
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta
kompetences jomās saskaņošanai
- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas
monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā
- piedalīties Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu programmu
sagatavošanā, t. sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē departamenta
kompetences jautājumos
- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt
citus departamenta direktora un direktora vietnieka finanšu un statistikas jomā
rīkojumus un uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā,
pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu
izstrādē
- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē
- vēlama pieredze studentu pašpārvaldes organizācijās
- datu apkopošanas un analīzes prasmes
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes
darba organizāciju
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas - angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- zināšanas juridisko dokumentu sagatavošanā
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Mēnešalga 870-994 euro (brutto).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/144.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības un zinātnes ministrijas resora informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju jomā pakalpojuma vadītāja/-as darbinieka
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nozares Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu
centra stratēģijas izstrādi, ieviešanu un ietekmes novērtēšanu (lietotāji -
Latvijas zinātniskās un akadēmiskās institūcijas ar gala lietotāju skaitu virs
50 000 (studenti, akadēmiskais un zinātniskais personāls))
- nozares Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu
centra attīstības projektu vadība (lietotāji - Latvijas zinātniskās un
akadēmiskās institūcijas ar gala lietotāju skaitu virs 50 000 (studenti,
akadēmiskais un zinātniskais personāls))
- sadarbība ar Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas
datu centra lietotājiem (zinātniskajām un akadēmiskajām institūcijām ar gala
lietotāju skaitu virs 50 000 (studenti, akadēmiskais un zinātniskais
personāls))
- nozares Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu
centra infrastruktūras uzturēšanas pārvaldība un nodrošināšana - sadarbība ar
piegādātājiem, iepirkumu veikšana, iepirkumu līgumu administrēšana
- nozares Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu
centra budžeta izstrāde un pārvaldība (lietotāji - Latvijas zinātniskās un
akadēmiskās institūcijas ar gala lietotāju skaitu virs 50 000 (studenti,
akadēmiskais un zinātniskais personāls))
- nozares Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu
centra darbības administrēšana (lietotāji - Latvijas zinātniskās un akadēmiskās
institūcijas ar gala lietotāju skaitu virs 50 000 (studenti, akadēmiskais
un zinātniskais personāls))
- informāciju un pārskatu sniegšana Ministru prezidentam, Izglītības un
zinātnes ministrei par Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīklu un
koplietošanas datu centru
- projektu pārstāvēšana citās institūcijās un projektos
- citu departamenta kompetencei atbilstošu valsts
sekretāra vietnieka - departamenta direktora un tiešā vadītāja - rīkojumu un
uzdevumu pildīšana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams IKT vai uzņēmējdarbības vadības jomā
- vismaz 3 gadu pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā,
vēlams datu pārraides tīklu un/vai datu centru risinājumu un pakalpojumu
nodrošināšanā
- pieredze apjomīgu vai sabiedriski nozīmīgu IKT jomas projektu vadībā
- vēlama pieredze darba grupu vadīšanā
- pieredze analītisku pārskatu izstrādē
- pārrunu vadīšanas un prezentācijas prasmes
- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un valsts
pārvaldes iestādes darba organizāciju
- prasme strādāt ar klientiem, uz klientu orientēta saskarsme
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- mērķtiecība, orientēšanās uz rezultātu sasniegšanu
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu ielā 2, 407a.kabinetā, Rīgā,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 19.5. amata saimes IVA līmenī (12. mēnešalgu
grupa). Mēnešalga 1253-1647 euro (brutto).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/144.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta eksperta/-es darbinieka amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt nepieciešamos publisko iepirkumu dokumentus atbilstoši reglamentējošo
normatīvo aktu prasībām
- piedalīties tirgus izpētē un sniegt priekšlikumus tehnisko specifikāciju
pilnveidošanai
- veikt publisko iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kompetento institūciju un attiecīgo
nozaru ieteikumiem
- sagatavot atbildes uz ieinteresēto piegādātāju iesniegtajiem jautājumiem
publisko iepirkumu ietvaros
- sagatavot normatīvajos aktos noteiktās publisko iepirkumu publikācijas un
ziņojumus
- piedalīties paskaidrojumu sagatavošanā par Iepirkumu uzraudzības birojā
iesniegtajiem iesniegumiem un pārstāvēt ministrijas intereses Iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēdēs
- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē publisko
iepirkumu jomā
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus publisko iepirkumu
jautājumos
- veikt vecākā eksperta iepirkumu jomā uzdotos uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par diviem gadiem
- pieredze publisko iepirkumu jomā ilgāka par diviem gadiem
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē ilgāka par vienu gadu
- svešvalodu zināšanas - angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu ielā 2, 407a.kabinetā, Rīgā,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 2. amata saimes IIIB līmenī (9. mēnešalgu
grupa). Mēnešalga 870-1174 euro (brutto).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/144.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Profesionālās izglītības kompetences centra "Saldus tehnikums"
direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- iegūta izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2014. gada 28. oktobra
noteikumos Nr. 662 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību
un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides
kārtību" noteiktajām prasībām
- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām
- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- pedagoģiskā darba stāžs (vismaz pieci gadi)
- pieredze personāla vadīšanā
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā
projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā
- pieredze sadarbībā ar nozares profesionālajām organizācijām un sociālajiem
partneriem
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem, profesionālās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- teicamas latviešu valodas prasmes
- svešvalodas prasmes - vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes,
kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu
izpildē
- komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- vadībprasmes un prasme argumentēt savu viedokli
un pieņemt lēmumus
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
nosūtot pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), redzējumu par Profesionālās izglītības
kompetences centra "Saldus tehnikums" darbības prioritātēm un
attīstības virzieniem (teksta apjoms līdz 4 lapām), augstāko izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas pa pastu vai iesniedzot
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā (Vaļņu ielā 2, 407.a
kabinetā, Rīgā, LV-1050), vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2016/144.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Profesionālās izglītības kompetences centra "Valmieras tehnikums"
direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- iegūta izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2014. gada 28. oktobra
noteikumos Nr. 662 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību
un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides
kārtību" noteiktajām prasībām
- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām
- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- pedagoģiskā darba stāžs (vismaz pieci gadi)
- pieredze personāla vadīšanā
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā
projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā
- pieredze sadarbībā ar nozares profesionālajām organizācijām un sociālajiem
partneriem
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem, profesionālās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- teicamas latviešu valodas prasmes
- svešvalodas prasmes - vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes,
kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu
izpildē
- komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- vadībprasmes un prasme argumentēt savu viedokli
un pieņemt lēmumus
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
nosūtot pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), redzējumu par Profesionālās izglītības
kompetences centra "Valmieras tehnikums" darbības prioritātēm un
attīstības virzieniem (teksta apjoms līdz 4 lapām), augstāko izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas pa pastu vai iesniedzot
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā (Vaļņu ielā 2, 407.a
kabinetā, Rīgā, LV-1050), vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2016/144.AKK9
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta
Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais/-ā inspektors/-e (1 vakance uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu, administratīvo procesu un
valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- krievu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas
- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu un zaudējumu samaksai
Piedāvājam atalgojumu no 550 euro pirms
nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides
dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam -
Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors"), iesniegt
personīgi Lietvedības daļā (1.stāvā) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/144.AKR1
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2016.gada
4.jūlija oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Rietumpierīgas pārvaldes inspektora
veterinārās uzraudzības jomā amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/144.AKR2
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2016.gada
25.jūlijā Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsultes
valsts civildienesta ierēdnes amatā iecelta DAGNIJA BAUMANE.
OP 2016/144.AKR3
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2016.gada
9.maijā izsludinātais konkurss uz vakanto uz Profesionālās izglītības
kompetences centra "Saldus tehnikums" direktora amatu ir beidzies bez
rezultāta.
OP 2016/144.AKR4
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2016.gada
9.maijā izsludinātais konkurss uz vakanto uz Profesionālās izglītības
kompetences centra "Valmieras tehnikums" direktora amatu ir beidzies bez
rezultāta.