Laidiens: 28.07.2016., Nr. 144

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/144.AKK1

Precizējot iepriekš publicēto

Lauku atbalsta dienests precizē Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 21. jūlijā publicēto paziņojumu par Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Projektu kontroles daļas vecākā referenta amata vakanci (oficiālās publikācijas numurs 2016/139.AKK6).

Amata konkursa pieteikuma termiņš lasāms šādā redakcijā:

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2016/144.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Pensiju daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Baldones ielā 2, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļai Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112.


OP 2016/144.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Baldones ielā 2, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu, valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 527,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu/testu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļai Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112.


OP 2016/144.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- piedalīties augstākās izglītības un zinātnes jomas politikas plānošanā, ieviešanā un uzraudzībā

- Izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu projektus departamenta kompetences jomās

- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši departamenta kompetencei

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta kompetences jomās saskaņošanai

- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā

- piedalīties Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu programmu sagatavošanā, t. sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē departamenta kompetences jautājumos

- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt citus departamenta direktora un direktora vietnieka finanšu un statistikas jomā rīkojumus un uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu izstrādē

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

- vēlama pieredze studentu pašpārvaldes organizācijās

- datu apkopošanas un analīzes prasmes

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- vismaz vienas svešvalodas zināšanas - angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- zināšanas juridisko dokumentu sagatavošanā

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa). Mēnešalga 870-994 euro (brutto).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/144.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības un zinātnes ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā pakalpojuma vadītāja/-as darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nozares Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu centra stratēģijas izstrādi, ieviešanu un ietekmes novērtēšanu (lietotāji - Latvijas zinātniskās un akadēmiskās institūcijas ar gala lietotāju skaitu virs 50 000 (studenti, akadēmiskais un zinātniskais personāls))

- nozares Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu centra attīstības projektu vadība (lietotāji - Latvijas zinātniskās un akadēmiskās institūcijas ar gala lietotāju skaitu virs 50 000 (studenti, akadēmiskais un zinātniskais personāls))

- sadarbība ar Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu centra lietotājiem (zinātniskajām un akadēmiskajām institūcijām ar gala lietotāju skaitu virs 50 000 (studenti, akadēmiskais un zinātniskais personāls))

- nozares Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu centra infrastruktūras uzturēšanas pārvaldība un nodrošināšana - sadarbība ar piegādātājiem, iepirkumu veikšana, iepirkumu līgumu administrēšana

- nozares Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu centra budžeta izstrāde un pārvaldība (lietotāji - Latvijas zinātniskās un akadēmiskās institūcijas ar gala lietotāju skaitu virs 50 000 (studenti, akadēmiskais un zinātniskais personāls))

- nozares Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu centra darbības administrēšana (lietotāji - Latvijas zinātniskās un akadēmiskās institūcijas ar gala lietotāju skaitu virs 50 000 (studenti, akadēmiskais un zinātniskais personāls))

- informāciju un pārskatu sniegšana Ministru prezidentam, Izglītības un zinātnes ministrei par Latvijas akadēmiskā datu pārraides tīklu un koplietošanas datu centru

- projektu pārstāvēšana citās institūcijās un projektos

- citu departamenta kompetencei atbilstošu valsts sekretāra vietnieka - departamenta direktora un tiešā vadītāja - rīkojumu un uzdevumu pildīšana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams IKT vai uzņēmējdarbības vadības jomā

- vismaz 3 gadu pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā, vēlams datu pārraides tīklu un/vai datu centru risinājumu un pakalpojumu nodrošināšanā

- pieredze apjomīgu vai sabiedriski nozīmīgu IKT jomas projektu vadībā

- vēlama pieredze darba grupu vadīšanā

- pieredze analītisku pārskatu izstrādē

- pārrunu vadīšanas un prezentācijas prasmes

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un valsts pārvaldes iestādes darba organizāciju

- prasme strādāt ar klientiem, uz klientu orientēta saskarsme

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- mērķtiecība, orientēšanās uz rezultātu sasniegšanu

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu ielā 2, 407a.kabinetā, Rīgā, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 19.5. amata saimes IVA līmenī (12. mēnešalgu grupa). Mēnešalga 1253-1647 euro (brutto).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/144.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma un finanšu departamenta eksperta/-es darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt nepieciešamos publisko iepirkumu dokumentus atbilstoši reglamentējošo normatīvo aktu prasībām

- piedalīties tirgus izpētē un sniegt priekšlikumus tehnisko specifikāciju pilnveidošanai

- veikt publisko iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kompetento institūciju un attiecīgo nozaru ieteikumiem

- sagatavot atbildes uz ieinteresēto piegādātāju iesniegtajiem jautājumiem publisko iepirkumu ietvaros

- sagatavot normatīvajos aktos noteiktās publisko iepirkumu publikācijas un ziņojumus

- piedalīties paskaidrojumu sagatavošanā par Iepirkumu uzraudzības birojā iesniegtajiem iesniegumiem un pārstāvēt ministrijas intereses Iesniegumu izskatīšanas komisijas sēdēs

- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē publisko iepirkumu jomā

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus publisko iepirkumu jautājumos

- veikt vecākā eksperta iepirkumu jomā uzdotos uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par diviem gadiem

- pieredze publisko iepirkumu jomā ilgāka par diviem gadiem

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē ilgāka par vienu gadu

- svešvalodu zināšanas - angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu ielā 2, 407a.kabinetā, Rīgā, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 2. amata saimes IIIB līmenī (9. mēnešalgu grupa). Mēnešalga 870-1174 euro (brutto).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/144.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās izglītības kompetences centra "Saldus tehnikums" direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- iegūta izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2014. gada 28. oktobra noteikumos Nr. 662 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību" noteiktajām prasībām

- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām

- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- pedagoģiskā darba stāžs (vismaz pieci gadi)

- pieredze personāla vadīšanā

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā

- pieredze sadarbībā ar nozares profesionālajām organizācijām un sociālajiem partneriem

- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem, profesionālās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm

- teicamas latviešu valodas prasmes

- svešvalodas prasmes - vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes, kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildē

- komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- vadībprasmes un prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), redzējumu par Profesionālās izglītības kompetences centra "Saldus tehnikums" darbības prioritātēm un attīstības virzieniem (teksta apjoms līdz 4 lapām), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas pa pastu vai iesniedzot Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā (Vaļņu ielā 2, 407.a kabinetā, Rīgā, LV-1050), vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2016/144.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās izglītības kompetences centra "Valmieras tehnikums" direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- iegūta izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2014. gada 28. oktobra noteikumos Nr. 662 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību" noteiktajām prasībām

- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām

- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- pedagoģiskā darba stāžs (vismaz pieci gadi)

- pieredze personāla vadīšanā

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā

- pieredze sadarbībā ar nozares profesionālajām organizācijām un sociālajiem partneriem

- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem, profesionālās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm

- teicamas latviešu valodas prasmes

- svešvalodas prasmes - vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes, kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildē

- komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- vadībprasmes un prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), redzējumu par Profesionālās izglītības kompetences centra "Valmieras tehnikums" darbības prioritātēm un attīstības virzieniem (teksta apjoms līdz 4 lapām), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas pa pastu vai iesniedzot Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā (Vaļņu ielā 2, 407.a kabinetā, Rīgā, LV-1050), vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2016/144.AKK9

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais/-ā inspektors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu, administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā priekšrocība

- krievu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas

- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu un zaudējumu samaksai

Piedāvājam atalgojumu no 550 euro pirms nodokļu nomaksas.

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvā) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/144.AKR1

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2016.gada 4.jūlija oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Rietumpierīgas pārvaldes inspektora veterinārās uzraudzības jomā amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/144.AKR2

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2016.gada 25.jūlijā Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsultes valsts civildienesta ierēdnes amatā iecelta DAGNIJA BAUMANE.


OP 2016/144.AKR3

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2016.gada 9.maijā izsludinātais konkurss uz vakanto uz Profesionālās izglītības kompetences centra "Saldus tehnikums" direktora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2016/144.AKR4

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2016.gada 9.maijā izsludinātais konkurss uz vakanto uz Profesionālās izglītības kompetences centra "Valmieras tehnikums" direktora amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)