Laidiens: 27.07.2016., Nr. 143
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/143.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Ziemeļpierīgas pārvaldes inspektors/-e
veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Ziemeļpierīgas pārvaldes inspektors/-e
veterinārās uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.
OP 2016/143.AKK2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas
juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlamas vācu vai
franču valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 664,00 EUR, 2. kategorija: 766,00 EUR,
3. kategorija 874,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2016/143.AKK3
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu -
administratīvais/-ā koordinators/-e (1 vakance) uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība
- spēja strādāt komandā
- rūpes par kārtību, precizitāti, kvalitāti
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- iniciatīva
- labas komunikācijas prasmes
- ētiskums
- sekretāra-lietveža pieredze valsts pārvaldes iestādē
- vēlama pieredze normatīvo aktu un līgumu noformēšanā, iepirkumu
organizēšanā valsts pārvaldē
- pieredze personālvadības dokumentācijas kārtošanā
- vēlama pieredze darba drošības normatīvo aktu prasību nodrošināšanā valsts
pārvaldes iestādē
- vēlama pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā
- spēja strādāt ar dokumentiem angļu/krievu valodā un līdzdarboties
sanāksmēs, kas notiek angļu/krievu valodā
- pieredze konferenču, sanāksmju, semināru organizēšanā, vēlama pieredze pieaugušo
mācību kursu organizēšanā
- labas uzstāšanās un pārliecināšanas prasmes, ļoti labas rakstiskās
komunikācijas prasmes, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- vēlama pieredze darbā ar NEVIS
- vēlama pieredze dokumentu arhivēšanā
- atsaucība
Amata mērķis: īstenot procedūras, kuras nodrošina iestādes dokumentu aprites
kārtību, personāla lietvedību un iestādē pieņemto normatīvo aktu ieviešanu.
Nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu informāciju VAS mājaslapā un primāro
komunikāciju ar VAS klientiem un sadarbības partneriem
Amata pienākumi:
- nodrošināt un pārraudzīt datorizētās lietvedības sistēmas darbu, reģistrēt
ienākošo un izejošo informāciju, kontrolēt dokumentu izpildes termiņus
- nodrošināt iestādes darbību reglamentējošo dokumentu/procedūru/instrukciju
informatīvās datubāzes uzturēšanu, tai skaitā nodrošināt atbalsta funkciju VAS
juristam rīkojumu reģistra uzturēšanā, piedalīties VAS dokumentācijas, t. sk.
iekšējo normatīvo aktu, iepirkuma, līgumu ar mācību pakalpojumu sniedzējiem
izstrādē un sagatavošanā
- veikt tehniskā koordinatora un metodiskā konsultanta funkcijas procedūru
un procesu aprakstu izstrādē un pilnveidošanā. Veikt procedūru un procesu
analīzi un optimizāciju, kontrolēt to atbilstību normatīvajiem aktiem, VAS
nolikumam un citiem saistošiem dokumentiem
- veikt personāla datu tehnisko apstrādi, glabāt, papildināt, arhivēt
personu lietas saskaņā ar normatīvajiem aktiem, nodrošināt datu ievadi PUD
sistēmā, piedalīties personāla darba izpildes novērtēšanā, nodrošināt NEVIS
sistēmas administrēšanu
- nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu informācijas ievietošanu VAS mājaslapā.
Sniegt un īstenot ieteikumus VAS mājaslapas uzlabošanai. Nodrošināt VAS
komunikāciju sociālajos tīklos
- piedalīties mācību projektu semināru, starptautisku semināru, diskusiju,
konferenču organizēšanā, nodrošinot tehnisko atbalstu
- sekot līdzi aktualitātēm mācību kursu jomā, piedalīties jaunu projektu
pieteikumu sagatavošanā un īstenošanā apkopot informāciju par VAS mācību
projektu ieviešanas gaitu
- piedalīties VAS nepieciešamo iepirkumu plānošanā un organizēšanā,
materiālo vērtību uzskaitē un inventarizācijā
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- 9. mēnešalgu grupu, mēnešalga no 835,00 EUR līdz 1190,00 EUR pirms nodokļu
nomaksas atbilstoši pretendentam piešķirtajai kategorijai
- darbavietu Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas jāiesniedz Valsts administrācijas skolā līdz š. g. 8. augustam
(ieskaitot), nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vas@vas.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050. Informācija pa tālr.
67229116.
OP 2016/143.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pakalpojumu departamenta Darba meklēšanas atbalsta nodaļas eksperts/-e
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
- pieredze nodarbinātības vai personāla atlases jomā
- pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas vai mārketinga jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības politiku
nodarbinātības jomā
- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem,
mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā
- prasme vērtēt faktus analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus
- mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes
- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi
rakstos un sarunvalodā
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: organizēt sadarbību ar Aģentūras filiālēm un darba devējiem,
nodrošinot brīvo darbavietu reģistrācijas, uzskaites un aizpildīšanas metodisko
vadību. Metodiski vadīt kārtību, kādā aģentūra sniedz pakalpojumus kolektīvās
atlaišanas gadījumos.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "DMAN_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā.
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/143.AKK5
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Dzelzceļa departamenta direktors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu 9. panta prasībām"
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība transporta jomā
(vēlams dzelzceļa nozarē), inženierzinātņu vai vadības specialitātē
- pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā vai pieredze dzelzceļa nozares
uzņēmumos vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi
- profesionālā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi
dzelzceļa nozarē
- pieredze darba plānošanā un organizēšanā
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- spēja vadīt komandu, koordinēt darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu
risināšanā
- labas angļu valodas zināšanas (ne mazāk kā BI līmenis)
un krievu valodas zināšanas
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
Amats klasificēts 36. saimes V līmenī (14. mēnešalgu
grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski
vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/143.AKK6
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Dzelzceļa departamenta vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
dzelzceļa nozarē)
- vēlama darba pieredze dzelzceļa nozarē
- izpratne par transporta politikas jomu
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- ļoti labas angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- organizatora spējas un iniciatīva
- orientācija uz attīstību
Amats klasificēts 36. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa;
mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski
vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/143.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba aizsardzības vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība darba
aizsardzības jomā
- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
izstrādātai 160 stundu licencētai mācību programmai
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt darba vides faktoru novērtēšanu, pārbaužu dokumentēšanu un darba
aizsardzības pasākumu plānu izstrādāšanu
- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisko pieredzi darba aizsardzības jomā
Darbinieka amata vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 6. saime "Darba aizsardzība", III
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
PP_CDAD_DAVS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122634 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/143.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta
attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo
aktu jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un
pierādījumus
- pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
- izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par VID amatpersonu un
darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un sagatavot atbildes uz tiem
- veikt dienesta pārbaudes, lai noskaidrotu faktus vai izvērtētu VID
amatpersonu rīcību
- izskatīt disciplinārlietas, sagatavot lēmumus disciplinārlietās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 794 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP JD
GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/143.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās
nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2
vakances uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP
TD 2N GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/143.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās
piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnē
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu
parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP 1PD RVPN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/143.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Telpiskās plānošanas departamenta Plānojumu uzraudzības nodaļas
juriskonsultes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no
2016.gada 25.jūlija iecelta INETA MUIŽNIECE.