Laidiens: 27.07.2016., Nr. 143

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/143.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ziemeļpierīgas pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Ziemeļpierīgas pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/143.AKK2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlamas vācu vai franču valodas zināšanas)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 664,00 EUR, 2. kategorija: 766,00 EUR, 3. kategorija 874,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2016/143.AKK3

Valsts administrācijas skola (reģ. Nr. 90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - administratīvais/-ā koordinators/-e (1 vakance) uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība

- spēja strādāt komandā

- rūpes par kārtību, precizitāti, kvalitāti

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- iniciatīva

- labas komunikācijas prasmes

- ētiskums

- sekretāra-lietveža pieredze valsts pārvaldes iestādē

- vēlama pieredze normatīvo aktu un līgumu noformēšanā, iepirkumu organizēšanā valsts pārvaldē

- pieredze personālvadības dokumentācijas kārtošanā

- vēlama pieredze darba drošības normatīvo aktu prasību nodrošināšanā valsts pārvaldes iestādē

- vēlama pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā

- spēja strādāt ar dokumentiem angļu/krievu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu/krievu valodā

- pieredze konferenču, sanāksmju, semināru organizēšanā, vēlama pieredze pieaugušo mācību kursu organizēšanā

- labas uzstāšanās un pārliecināšanas prasmes, ļoti labas rakstiskās komunikācijas prasmes, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- vēlama pieredze darbā ar NEVIS

- vēlama pieredze dokumentu arhivēšanā

- atsaucība

Amata mērķis: īstenot procedūras, kuras nodrošina iestādes dokumentu aprites kārtību, personāla lietvedību un iestādē pieņemto normatīvo aktu ieviešanu. Nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu informāciju VAS mājaslapā un primāro komunikāciju ar VAS klientiem un sadarbības partneriem

Amata pienākumi:

- nodrošināt un pārraudzīt datorizētās lietvedības sistēmas darbu, reģistrēt ienākošo un izejošo informāciju, kontrolēt dokumentu izpildes termiņus

- nodrošināt iestādes darbību reglamentējošo dokumentu/procedūru/instrukciju informatīvās datubāzes uzturēšanu, tai skaitā nodrošināt atbalsta funkciju VAS juristam rīkojumu reģistra uzturēšanā, piedalīties VAS dokumentācijas, t. sk. iekšējo normatīvo aktu, iepirkuma, līgumu ar mācību pakalpojumu sniedzējiem izstrādē un sagatavošanā

- veikt tehniskā koordinatora un metodiskā konsultanta funkcijas procedūru un procesu aprakstu izstrādē un pilnveidošanā. Veikt procedūru un procesu analīzi un optimizāciju, kontrolēt to atbilstību normatīvajiem aktiem, VAS nolikumam un citiem saistošiem dokumentiem

- veikt personāla datu tehnisko apstrādi, glabāt, papildināt, arhivēt personu lietas saskaņā ar normatīvajiem aktiem, nodrošināt datu ievadi PUD sistēmā, piedalīties personāla darba izpildes novērtēšanā, nodrošināt NEVIS sistēmas administrēšanu

- nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu informācijas ievietošanu VAS mājaslapā. Sniegt un īstenot ieteikumus VAS mājaslapas uzlabošanai. Nodrošināt VAS komunikāciju sociālajos tīklos

- piedalīties mācību projektu semināru, starptautisku semināru, diskusiju, konferenču organizēšanā, nodrošinot tehnisko atbalstu

- sekot līdzi aktualitātēm mācību kursu jomā, piedalīties jaunu projektu pieteikumu sagatavošanā un īstenošanā apkopot informāciju par VAS mācību projektu ieviešanas gaitu

- piedalīties VAS nepieciešamo iepirkumu plānošanā un organizēšanā, materiālo vērtību uzskaitē un inventarizācijā

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- 9. mēnešalgu grupu, mēnešalga no 835,00 EUR līdz 1190,00 EUR pirms nodokļu nomaksas atbilstoši pretendentam piešķirtajai kategorijai

- darbavietu Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts administrācijas skolā līdz š. g. 8. augustam (ieskaitot), nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vas@vas.gov.lv vai pa pastu, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050. Informācija pa tālr. 67229116.


OP 2016/143.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu departamenta Darba meklēšanas atbalsta nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība

- pieredze nodarbinātības vai personāla atlases jomā

- pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas vai mārketinga jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- prasme vērtēt faktus analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus

- mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes

- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: organizēt sadarbību ar Aģentūras filiālēm un darba devējiem, nodrošinot brīvo darbavietu reģistrācijas, uzskaites un aizpildīšanas metodisko vadību. Metodiski vadīt kārtību, kādā aģentūra sniedz pakalpojumus kolektīvās atlaišanas gadījumos.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "DMAN_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/143.AKK5

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dzelzceļa departamenta direktors/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu 9. panta prasībām"

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība transporta jomā (vēlams dzelzceļa nozarē), inženierzinātņu vai vadības specialitātē

- pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā vai pieredze dzelzceļa nozares uzņēmumos vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi

- profesionālā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi dzelzceļa nozarē

- pieredze darba plānošanā un organizēšanā

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- spēja vadīt komandu, koordinēt darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā

- labas angļu valodas zināšanas (ne mazāk kā BI līmenis) un krievu valodas zināšanas

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

Amats klasificēts 36. saimes V līmenī (14. mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/143.AKK6

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dzelzceļa departamenta vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams dzelzceļa nozarē)

- vēlama darba pieredze dzelzceļa nozarē

- izpratne par transporta politikas jomu

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- ļoti labas angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- organizatora spējas un iniciatīva

- orientācija uz attīstību

Amats klasificēts 36. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/143.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba aizsardzības vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība darba aizsardzības jomā

- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas izstrādātai 160 stundu licencētai mācību programmai

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt darba vides faktoru novērtēšanu, pārbaužu dokumentēšanu un darba aizsardzības pasākumu plānu izstrādāšanu

- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- praktisko pieredzi darba aizsardzības jomā

Darbinieka amata vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 6. saime "Darba aizsardzība", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP_CDAD_DAVS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/143.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un pierādījumus

- pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

- izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par VID amatpersonu un darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un sagatavot atbildes uz tiem

- veikt dienesta pārbaudes, lai noskaidrotu faktus vai izvērtētu VID amatpersonu rīcību

- izskatīt disciplinārlietas, sagatavot lēmumus disciplinārlietās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP JD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/143.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās

- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus

- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TD 2N GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/143.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD RVPN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/143.AKR1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Telpiskās plānošanas departamenta Plānojumu uzraudzības nodaļas juriskonsultes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 25.jūlija iecelta INETA MUIŽNIECE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)