Laidiens: 20.07.2016., Nr. 138
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/138.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektors/-e (2 amata vietas
uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu
prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot
informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai
rīcībai
- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot
attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to
pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai
- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās,
starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām
personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts
- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par 2
(diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta
saņemšanas, kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas
prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora amata
konkursam" līdz 2016.gada 5.augustam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2016.gada 19.augustam.
Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2016/138.AKK2
Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz šādām amata vietām:
Zinātniskā asistenta amatā:
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biotehnoloģiju departamentā -
bioloģijas nozarē, ģenētikas apakšnozarē - 1 vieta
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Ekoloģijas departamentā -
bioloģijas nozarē, zooloģijas apakšnozarē ar specializāciju akvakultūrā - 1
vieta
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biosistemātikas
departamentā - bioloģijas nozarē, zooloģijas apakšnozarē ar specializāciju koleopteroloģijā - 1 vieta
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biosistemātikas
departamentā - bioloģijas nozarē, zooloģijas apakšnozarē ar specializāciju malakoloģijā - 1 vieta
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biosistemātikas
departamentā - bioloģijas nozarē, botānikas apakšnozarē - 1 vieta
Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
jāiesniedz DU Administratīvajā daļā, Vienības ielā 13-227, Daugavpilī, LV-5401,
iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā
ar "Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU"
http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti.
OP 2016/138.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-s personāla
speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu administrēšanā ne
mazāk kā 1 gads
- darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību
nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību
izbeigšanu
- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību
- veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu reorganizācijas vai nodarbināto
atjaunošanas gadījumā
- veikt personāla kategoriju noteikšanu
- veikt dienesta pakāpju piešķiršanas, pazemināšanas un atņemšanas procesa
administrēšanu
- veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon"
(turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski
pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis,
9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP PAdmD GPS amatu (Jūsu
vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi: "Jautājums par konkursu".
OP 2016/138.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Informācijas sistēmu atbalsta
daļas sistēmanalītiķa/-es darbinieka(-ces) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs,
matemātikā, informācijas tehnoloģijās
- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas un pieredze informācijas sistēmu dokumentācijas un
programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas
apmaiņas standartiem
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pārvaldīt VID informācijas sistēmu (turpmāk - IS) izmaiņas
- koordinēt IS programmatūras dokumentācijas izstrādi
- veikt (koordinēt) IS nodevumu akcepttestēšanu
- līdzdarboties IS programmatūras nodevumu ieviešanā, IS programmatūras un
datu apmaiņas procesu izmaiņu un testa vižu sagatavošanā, uzturēšanā
- apkopot informāciju un sagatavot pieprasījumus IS uzturēšanas un
attīstības pasākumu īstenošanai, plānot resursu un piešķirtā finansējuma
izlietojumu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
- izstrādāt un noslēgt līgumus, starpresoru vienošanās, sadarbības līgumus
un to grozījumu projektus
- izstrādāt un aktualizēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus
atbilstoši daļas kompetencei
- veikt informācijas sagatavošanu, līguma nosacījumu saskaņošanu un
tehniskās specifikācijas pirmreizējo izstrādi publisko iepirkumu vajadzībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām par informācijas sistēmu izstrādes metodoloģiju un kvalitātes
standartiem
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4.saime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis un 12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz
1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ISAD
S amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/138.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-s jurista/-es
ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to
grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu
- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un nodrošināt
to noslēgšanu, atbilstoši Daļas kompetencei
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD
GJ amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/138.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rēzeknes klientu apkalpošanas centra galvenā/-s nodokļu
inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību
zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- saņemt no juridiskām un fiziskām personām normatīvajos aktos noteiktās
nodokļu un informatīvās deklarācijas un pārskatus
- veikt deklarāciju akceptēšanu un iesniegto deklarāciju un pārskatu datu
apstrādi, kvalitātes pārbaudi un kļūdu labošanu
- sekot NM deklarāciju un pārskatu iesniegšanas termiņu ievērošanai
- pieprasīt precizētu informāciju no nodokļu maksātājiem gadījumos, ja
konstatētas kļūdas deklarāciju aizpildīšanā
- izskatīt iesniegumus par klientu apkalpošanas centra kompetencē esošajiem
jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- veikt preventīvos un saimniecisko darbību ierobežojošos pasākumus nodokļu
maksātājiem, kas neievēro deklarāciju iesniegšanas termiņus
- veikt nodokļu maksātāju un ar nodokļiem apliekamo objektu reģistrāciju,
uzskaiti un kontroli par reģistrācijas dokumentu atbilstību likuma prasībām un
faktiskajam stāvoklim
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- zināšanām un pieredzi grāmatvedības uzskaitē, nodokļu likumdošanas
piemērošanā, nodokļu administrēšanā
Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovkas iela 11,
Rēzekne.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIB
līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RKAC
GNI amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/138.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās
klientu apkalpošanas nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes)
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
(ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai
muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā
kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- veikt elektronisko kases aparātu un sistēmu reģistrēšanu VID vienotajā
datu bāzē, reģistrēt grāmatiņās brošētās kvītis un biļetes
- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIA
līmenis, 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
RKARD 1KAN GNI amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/138.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas
Reģistrācijas nodaļas vecākā/-s speciālista/-es darbinieka(-ces)
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pieņemt nodokļu maksātāju iesniegumus elektroniskajā deklarēšanas sistēmas
izmantošanai un savlaicīgi tos apstrādāt
- sniegt praktisko palīdzību EDS izmantošanā
- izskatīt iesniegumus patentmaksas saņēmējiem, sagatavot lēmumu projektus
un savlaicīgi ievadīt datu bāzē nepieciešamo informāciju u.c. pienākumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.2.saime "Datu atbalsts", I līmenis
un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 633 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
RKARD RN VS amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/138.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas
Reģistrācijas nodaļas vecākā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
(ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai
muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā
kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- veikt ar nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanu elektronisko ierīču un
iekārtu lietošanu saistītos uzdevumus
- izskatīt iesniegumus, apgūt likuma normas un normatīvos dokumentus, lai
pareizi sagatavotu lēmumu projektus mikrouzņēmumu nodokļa maksātājiem
- apkalpot EDS lietotājus, sniegt atbalstu darbam ar EDS, pieņemt nodokļu
maksātāju iesniegumus EDS izmantošanai un par lietotāju maiņu un veikt to
apstrādi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIB
līmenis, 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
RKARD RN VNI amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/138.AKK10
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Ziemeļvidzemes
virsmežniecības vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu Limbažu mežniecībā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme
apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmu
(ĢIS)
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 585,00 € (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā, Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā,
303.kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67211167).
OP 2016/138.AKK11
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakanto akadēmisko
amatu vietu - lektors/-e Tulkošanas studiju fakultātē, valodniecības nozarē,
lietišķās valodniecības apakšnozarē (angļu valodā bakalaura studiju programmā
"Valodas un starpkultūru komunikācija"), viena amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra vai doktora zinātniskais grāds
- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās
- vēlama pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās
institūcijās attiecīgajā jomā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā
darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts
Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202.kabinetā, mēneša laikā no
publicēšanas datuma.
OP 2016/138.AKK12
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija atsauc 2016.gada 13.jūnijā "Latvijas Vēstnesī" Nr.113
(5685) izsludināto konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta
Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā konsultanta amata vietu.
OP 2016/138.AKK13
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma
valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju
informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un
nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās
nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatu (ierēdņa amats
uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- pārraudzīt pakalpojumu izpildes procesu, nodrošinot dažādu darbu izpildes
etapu saskaņotību un izpildes termiņu ievērošanu
- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmu darbību klientu apkalpošanas, būvju
kadastrālās uzmērīšanas, kadastra, arhīva procesos un vienotas prakses
ievērošanu reģionālās nodaļas birojos
- identificēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām pasūtījumu izpildē,
analizēt neatbilstību cēloņus un noteikt nepieciešamās darbības to novēršanai
un procesu pilnveidošanai
- koordinēt reģionālajā nodaļā izmaiņu ieviešanu klientu apkalpošanā,
analizēt un apkopot informāciju par ieviešanas rezultātiem, izstrādāt
priekšlikumus un risinājumus nepieciešamajiem uzlabojumiem
- plānot, kontrolēt, vadīt, organizēt un koordinēt tieši pakļauto
nodarbināto darbu
- reģionālās nodaļas vadītāja prombūtnes laikā pildīt reģionālās nodaļas
vadītāja pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība vadībzinībās, kvalitātes vadībā vai Dienesta darbības
sfērai atbilstoša augstākā izglītība
- vismaz 2 gadu pieredze vadošā amatā (pieredze darbā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pārzināt Dienesta darbību reglamentējošos normatīvos aktus
- pieredze klientu apkalpošanas un nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām (MS
Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
Piedāvājam:
- darbavietu Jelgavā, Akadēmijas iela 19
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- bruto darba algu no 1039 euro līdz 1382 euro
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 10 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.