Laidiens: 19.07.2016., Nr. 137
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/137.AKK1
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai
uzņēmējdarbībai" juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- darba pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz 2 gadi
- darba pieredze juridiskajos jautājumos - vismaz 2 gadi
- vēlama darba pieredze ES struktūrfondu finansētu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu finansētu projektu īstenošanā - vismaz 1 gads
- vēlamas zināšanas par ES līmeņa pasākumiem un mehānismiem nodarbinātības
un sociālajā jomā
- darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā
- darba pieredze administratīvo tiesību un civiltiesību jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- spēja rast konstruktīvus risinājumus un kompromisus sarežģītās situācijās
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- prasme darbā ar datoru un citu biroja tehniku
Darba pienākumi:
- organizēt Projekta darbību īstenošanai nepieciešamo iepirkumu veikšanu,
t.sk. izstrādāt iepirkumu nolikumus un citu nepieciešamo iepirkumu
dokumentāciju, sagatavot publikācijas par plānotajiem iepirkumiem normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā, izvērtēt pretendentu iesniegtos piedāvājumus,
sagatavot iepirkumu komisijas sanāksmju protokolus un ziņojumus par iepirkuma
procedūru, informēt pretendentus (kandidātus) par iepirkumu rezultātiem,
sagatavot publikācijas par iepirkumu rezultātiem u.c. informāciju amata
kompetences ietvaros, pārraudzīt Projekta ietvaros veikto iepirkuma procedūru
atbilstību normatīvo aktu prasībām
- izstrādāt Projekta īstenošanai nepieciešamos līgumu projektus, nodrošināt
to tiesiskumu, juridiski izvērtēt citu projekta ietvaros slēdzamo līgumu
projektus, organizēt un pārraudzīt sagatavoto līgumu slēgšanu
- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos
noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbību īstenošanu, t.sk.
pārstāvēt struktūrvienības (ministrijas) intereses attiecībās ar Projekta mērķa
grupu un citiem sadarbības partneriem, nepieciešamības gadījumā nodrošināt
ministrijas pārstāvību tiesā
- nodrošināt dažādu Projekta dokumentu juridisku izvērtēšanu
- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz Projekta īstenošanā iesaistīto
juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām
- nodrošināt amata kompetences ietvaros ar Projekta īstenošanu saistītās
informācijas uzkrāšanu, dokumentu esamību, izsekojamību un brīvu piekļuvi tiem
- veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu
identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai
ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām
- konsultēt Projekta vadības un īstenošanas personālu juridiskajos
jautājumos
- sniegt konsultācijas un nepieciešamo informāciju ministrijas
struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām, juridiskām
personām un šādu personu apvienībām ar Projektu saistītos jautājumos
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: aelita.asaka@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021602.
OP 2016/137.AKK2
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto
ierēdņa(-nes) amatu Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta
Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā,
farmācijā, medicīnā vai bioloģijā
- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi
- zināšanas par valsts pārvaldi reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un
Administratīvo procesu
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par Eiropas Savienības politikas dokumentiem sabiedrības veselības
jomā
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu un krievu val.) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office)
un lietvedības prasmes
Galvenie pienākumi:
- piedalīties tiesību normatīvo aktu projektu izskatīšanā
- analizēt Eiropas Savienības dalībvalstu labākās prakses pieredzi un
tendences politikas ieviešanā
- veikt informācijas apkopošanu un pārbaudi ziņojumiem un pārskatiem par
politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas un Eiropas Savienības
institūcijām
- veikt informācijas savākšanu un apkopošanu Inspekcijas kontroles un
uzraudzības plānu un stratēģiskās plānošanas dokumentu projektu sagatavošanai
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas nodaļas kompetences jomā
- izstrādāt kontroles un uzraudzības dokumentu projektus, procedūras,
sagatavot priekšlikumus to aktualizācijai
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas Inspekcijas kontroles nodaļām
- koordinēt Inspekcijas sadarbību ar valsts, nevalstiskajām un
starptautiskajām organizācijām un pārraudzīt to īstenošanu
- doties komandējumā ārpus Latvijas, kad nepieciešams piedalīties sanāksmē
vai darba grupā nodaļas kompetences jautājumos
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais referents
Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba
aizsardzības nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/137.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta
Juridiskās nodaļas jurista/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (2
amata vietas)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- pieredze jurista specialitātē ilgāka par diviem gadiem
- tiesvedību pieredze
- pieredze dokumentu (tostarp tiesību aktu projektu, tiesā iesniedzamo
dokumentu, līgumu) sagatavošanā
- labas zināšanas par Latvijas administratīvo procesu, valsts pārvaldi,
vides tiesībām, pašvaldību tiesībām, informācijas sabiedrību un elektronisko
pārvaldi un to reglamentējošiem tiesību aktiem
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- angļu valodas zināšanas savu amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā
apjomā, tostarp juridiskās terminoloģijas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21.saimes "Juridiskā
analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11.mēnešalgu
grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), praktiskā uzdevuma risinājumu (līdz 2 lp.), augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā,
ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata
par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības
un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Praktiskais uzdevums, amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa
vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba
piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/137.AKK4
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ.
Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s inspektora/-es - valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība
ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi
gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības
atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta vecākā
inspektora amatu
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar
izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos dokumentus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar
iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo
aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un
vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku
pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli / motivācijas vēstuli, CV,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.
OP 2016/137.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta
Pašvaldību attīstības nodaļas vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta
ierēdņa(-nes) amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai
ekonomikas jomā, juridiskā izglītība vai izglītība sabiedrības vadībā
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un
sadarbību ar tiešās pārvaldes institūcijām un/vai pašvaldībām
- zināšanas par pašvaldību finansējumu un budžeta veidošanas principiem
- zināšanas un prasmes analizēt pašvaldību ekonomiskos rādītājus
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- svešvalodu zināšanas (vēlamas angļu valodas zināšanas), kas jāpārzina savu
amata pienākumu veikšanai vajadzīgā apjomā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes "Politikas
plānošana" III līmenis un 12.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts:
personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/137.AKK6
EKONOMIKAS MINISTRIJA IZSLUDINA KONKURSU UZ AKCIJU SABIEDRĪBAS
"LATVENERGO" PADOMES LOCEKĻA/-ES AMATU
Latvenergo koncerns ir lielākais energoapgādes pakalpojumu sniedzējs
Baltijā, kas nodarbojas ar elektroenerģijas un siltumenerģijas ražošanu un pārdošanu,
elektroenerģijas sadales pakalpojumu nodrošināšanu un pārvades aktīvu nomu.
Ekonomikas ministrija kā akciju sabiedrības "Latvenergo" valsts
kapitāla daļu turētāja izsludina konkursu uz akciju sabiedrības
"Latvenergo" 5 padomes locekļu amatiem, tajā skaitā vismaz 2 neatkarīgajiem. Lai padome nodrošinātu koncerna
ilgtermiņa attīstību, stratēģisko vadību, kā arī finanšu un risku uzraudzību,
akciju sabiedrības "Latvenergo" padomes locekļa/-es amata
pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- nevainojama reputācija
- augstākā izglītība
- labas angļu valodas zināšanas, valsts valodas zināšanas*, vēlams citas
Eiropas Savienības valsts valodas zināšanas
- vismaz viena kritērija izpilde no tālāk minētajiem:
1) vismaz triju gadu pieredze lielas** kapitālsabiedrības valdes vai padomes
locekļa amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā kapitālsabiedrība
vai
2) vismaz triju gadu pieredze valdes vai padomes locekļa amatā lielā**
privātajā kapitālsabiedrībā
vai
3) vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par nozares politikas veidošanu attiecīgās
kapitālsabiedrības darbības jomā
- izpratne par koncerna darbības principiem un tā ietekmi uz Latvijas
tautsaimniecību
- zināšanas finanšu vadības jautājumos
- izpratne par korporatīvās pārvaldības jautājumiem
- stratēģiskā un analītiskā domāšana
- pārliecināšanas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja pieņemt lēmumus
- līderības un uzraudzības prasmes
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām
*valsts valodas zināšanas tādā apjomā, kāds nepieciešams padomes locekļa
amata pienākumu pildīšanai, vai ārvalstu speciālistiem jānodrošina tulkojums
valsts valodā
**par lielu ir uzskatāma kapitālsabiedrība, ja kapitālsabiedrība bilances
datumā pārsniedz vismaz divas no trim šādām kritēriju robežvērtībām: a)
bilances kopsumma - 20 000 000 eiro; b) neto apgrozījums - 40 000 000 eiro; c)
vidējais darbinieku skaits pārskata gadā - 250
Neatkarīgā padomes locekļa amatam piemērojamas šādas papildu prasības:
- pildot citus amatus, nav pakļauts AS "Latvenergo" kapitāla daļu
turētāja norādījumiem
- pēdējo triju gadu laikā (no 2013.gada 1.augusta)
nav bijis valdes loceklis vai sabiedrības kontrolieris AS
"Latvenergo" vai tās atkarīgajās sabiedrībās
- kapitālsabiedrībā, kurā ieņem padomes locekļa amatu (Latvenergo), gūst
ienākumus tikai par padomes locekļa amata pienākumu izpildi (šis ierobežojums
neattiecas uz citiem amatu savienošanas gadījumiem un ienākumu gūšanai no
citiem amatiem)
- pēdējo triju gadu laikā (no 2013.gada 1.augusta)
nav bijis ārējais revidents, kā arī dalībnieks, valdes loceklis vai darbinieks
kapitālsabiedrībā, kas veic ārējā revidenta funkcijas AS "Latvenergo"
Pieteikumus lūdzam aizpildīt speciāli sagatavotā CV formā un sūtīt uz
e-pastu: cv@fontes.lv ar norādi "Padomes loceklis" līdz 2016. gada
29. augustam (ieskaitot). Pieteikumu forma pieejama mājaslapā
www.fontes.lv/lv/kontakti
Papildu informācija par izsludināto konkursu un cita informācija
kandidātiem, kas paskaidro sludinājumā noteiktās prasības, ir pieejama
Ekonomikas ministrijas mājaslapā
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/iestades__kapitalsabiedribas/
Papildu informācija: Inese Kamarūte (inese.kamarute@fontes.lv).
OP 2016/137.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību
departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas vecākā/-s referenta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs vai līdzīgā jomā
(priekšroka tiks dota absolventiem ar starptautisko attiecību novirzienu)
- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības institūcijām un lēmumu
pieņemšanas procesiem Eiropas Savienībā
- vēlamas zināšanas par enerģētikas jautājumiem
- prasme analizēt informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par
kompetencē esošiem jautājumiem
- teicamas angļu valodas zināšanas (krievu un franču valodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas spējas, precizitāte un
analītiskums
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt Latvijas Republikas interešu pārstāvību Eiropas Savienības
institūcijās Ekonomikas ministrijas kompetencē esošajos jautājumos
- koordinēt Ekonomikas ministrijas pārstāvju darbu Eiropas Savienības
institūcijās
- apkopot un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajām
nacionālajām pozīcijām
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 20
kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/137.AKK8
Ekonomikas ministrija aicina darbā Administratīvā departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas projekta nodaļas referentu/-i uz noteiktu
laiku (darbinieka amats)
Prasības pretendentam/-ei:
- vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai tiesību
zinātnēs
- vēlama vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē (vēlams informācijas
sistēmu izstrādes un/vai uzturēšanas projektos)
- pieredze informācijas sistēmu analīzē, ieviešanā un testēšanā
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze normatīvo aktu izstrādē un
analīzē, prasme savu redzējumu un ar darbu saistītis
jautājumus dokumentēt strukturētā un lietišķā veidā, sagatavojot dokumentus
(piemēram, vēstules, ziņojumus)
- iniciatīva, komunikācijas un sadarbības veidošanas prasmes augstā līmenī
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt metodisku palīdzību valsts pārvaldes iestādēm, pašvaldībām un
privātpersonām (lietotāju atbalsts, sistēmas, tai skaitā lietotāju kontu,
administrēšana, izmaiņu un kļudu labojumu
pieteikšana)
- sagatavot dokumentus par Būviecības informācijas
sistēmas darbību, tai skaitā izejošo korespondenci saistībā ar sistēmas
darbības procesu nodrošināšanu
- ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošana, atzinumu sniegšana par citu
valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem tiesību aktu projektiem savas
kompetences ietvaros
- līgumu projektu izstrāde
- juridiska rakstura konsultāciju sniegšana
- analizēt biznesa procesus un definēt to prasības
- izskatīt un sniegt atzinumus par ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtajiem
nodevumiem (dokumentiem un lietojumiem), novērtēt to atbilstību tehniskajām un
funkcionālajām prasībām
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15
kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/137.AKK9
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un
energoefektivitātes departamenta Atjaunojamo energoresursu nodaļas vecākā/-s
referenta/-es amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai starptautiskajās institūcijās
- zināšanas atjaunojamās enerģijas un klimata pārmaiņu politikas jomās
- zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādi
- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- spēja skaidri, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas
komunikācijas prasmes
- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan
individuāli
- augsta atbildības sajūta, precizitāte
Amata pienākumi:
- analizēt datus un citu informāciju atjaunojamās enerģijas jomā
- izvērtēt elektrostaciju gada pārskatus un to atbilstību normatīvo aktu
prasībām
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
atjaunojamās enerģijas jomā
- piedalīties pārskata ziņojumu izstrādāšanā un iesniegšanā Latvijas un
Eiropas Savienības institūcijās atjaunojamās enerģijas jomā
- organizatoriskais darbs un dalība konferencēs, semināros, sanāksmēs, kā
arī sabiedrības izglītošanas pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183.