Laidiens: 19.07.2016., Nr. 137

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/137.AKK1

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- darba pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz 2 gadi

- darba pieredze juridiskajos jautājumos - vismaz 2 gadi

- vēlama darba pieredze ES struktūrfondu finansētu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu īstenošanā - vismaz 1 gads

- vēlamas zināšanas par ES līmeņa pasākumiem un mehānismiem nodarbinātības un sociālajā jomā

- darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā

- darba pieredze administratīvo tiesību un civiltiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- spēja rast konstruktīvus risinājumus un kompromisus sarežģītās situācijās

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- prasme darbā ar datoru un citu biroja tehniku

Darba pienākumi:

- organizēt Projekta darbību īstenošanai nepieciešamo iepirkumu veikšanu, t.sk. izstrādāt iepirkumu nolikumus un citu nepieciešamo iepirkumu dokumentāciju, sagatavot publikācijas par plānotajiem iepirkumiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, izvērtēt pretendentu iesniegtos piedāvājumus, sagatavot iepirkumu komisijas sanāksmju protokolus un ziņojumus par iepirkuma procedūru, informēt pretendentus (kandidātus) par iepirkumu rezultātiem, sagatavot publikācijas par iepirkumu rezultātiem u.c. informāciju amata kompetences ietvaros, pārraudzīt Projekta ietvaros veikto iepirkuma procedūru atbilstību normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt Projekta īstenošanai nepieciešamos līgumu projektus, nodrošināt to tiesiskumu, juridiski izvērtēt citu projekta ietvaros slēdzamo līgumu projektus, organizēt un pārraudzīt sagatavoto līgumu slēgšanu

- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbību īstenošanu, t.sk. pārstāvēt struktūrvienības (ministrijas) intereses attiecībās ar Projekta mērķa grupu un citiem sadarbības partneriem, nepieciešamības gadījumā nodrošināt ministrijas pārstāvību tiesā

- nodrošināt dažādu Projekta dokumentu juridisku izvērtēšanu

- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz Projekta īstenošanā iesaistīto juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām

- nodrošināt amata kompetences ietvaros ar Projekta īstenošanu saistītās informācijas uzkrāšanu, dokumentu esamību, izsekojamību un brīvu piekļuvi tiem

- veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

- konsultēt Projekta vadības un īstenošanas personālu juridiskajos jautājumos

- sniegt konsultācijas un nepieciešamo informāciju ministrijas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām, juridiskām personām un šādu personu apvienībām ar Projektu saistītos jautājumos

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: aelita.asaka@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021602.


OP 2016/137.AKK2

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, farmācijā, medicīnā vai bioloģijā

- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi

- zināšanas par valsts pārvaldi reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un Administratīvo procesu

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas par Eiropas Savienības politikas dokumentiem sabiedrības veselības jomā

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (angļu un krievu val.) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- piedalīties tiesību normatīvo aktu projektu izskatīšanā

- analizēt Eiropas Savienības dalībvalstu labākās prakses pieredzi un tendences politikas ieviešanā

- veikt informācijas apkopošanu un pārbaudi ziņojumiem un pārskatiem par politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas un Eiropas Savienības institūcijām

- veikt informācijas savākšanu un apkopošanu Inspekcijas kontroles un uzraudzības plānu un stratēģiskās plānošanas dokumentu projektu sagatavošanai

- konsultēt fiziskas un juridiskas personas nodaļas kompetences jomā

- izstrādāt kontroles un uzraudzības dokumentu projektus, procedūras, sagatavot priekšlikumus to aktualizācijai

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas Inspekcijas kontroles nodaļām

- koordinēt Inspekcijas sadarbību ar valsts, nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām un pārraudzīt to īstenošanu

- doties komandējumā ārpus Latvijas, kad nepieciešams piedalīties sanāksmē vai darba grupā nodaļas kompetences jautājumos

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais referents Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/137.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta Juridiskās nodaļas jurista/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (2 amata vietas)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze jurista specialitātē ilgāka par diviem gadiem

- tiesvedību pieredze

- pieredze dokumentu (tostarp tiesību aktu projektu, tiesā iesniedzamo dokumentu, līgumu) sagatavošanā

- labas zināšanas par Latvijas administratīvo procesu, valsts pārvaldi, vides tiesībām, pašvaldību tiesībām, informācijas sabiedrību un elektronisko pārvaldi un to reglamentējošiem tiesību aktiem

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- angļu valodas zināšanas savu amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā apjomā, tostarp juridiskās terminoloģijas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21.saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), praktiskā uzdevuma risinājumu (līdz 2 lp.), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.

Praktiskais uzdevums, amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/137.AKK4

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta vecākā inspektora amatu

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos dokumentus

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)

- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli / motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.


OP 2016/137.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta Pašvaldību attīstības nodaļas vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā, juridiskā izglītība vai izglītība sabiedrības vadībā

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un sadarbību ar tiešās pārvaldes institūcijām un/vai pašvaldībām

- zināšanas par pašvaldību finansējumu un budžeta veidošanas principiem

- zināšanas un prasmes analizēt pašvaldību ekonomiskos rādītājus

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- svešvalodu zināšanas (vēlamas angļu valodas zināšanas), kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai vajadzīgā apjomā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/137.AKK6

EKONOMIKAS MINISTRIJA IZSLUDINA KONKURSU UZ AKCIJU SABIEDRĪBAS "LATVENERGO" PADOMES LOCEKĻA/-ES AMATU

Latvenergo koncerns ir lielākais energoapgādes pakalpojumu sniedzējs Baltijā, kas nodarbojas ar elektroenerģijas un siltumenerģijas ražošanu un pārdošanu, elektroenerģijas sadales pakalpojumu nodrošināšanu un pārvades aktīvu nomu.

Ekonomikas ministrija kā akciju sabiedrības "Latvenergo" valsts kapitāla daļu turētāja izsludina konkursu uz akciju sabiedrības "Latvenergo" 5 padomes locekļu amatiem, tajā skaitā vismaz 2 neatkarīgajiem. Lai padome nodrošinātu koncerna ilgtermiņa attīstību, stratēģisko vadību, kā arī finanšu un risku uzraudzību, akciju sabiedrības "Latvenergo" padomes locekļa/-es amata pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:

- nevainojama reputācija

- augstākā izglītība

- labas angļu valodas zināšanas, valsts valodas zināšanas*, vēlams citas Eiropas Savienības valsts valodas zināšanas

- vismaz viena kritērija izpilde no tālāk minētajiem:

1) vismaz triju gadu pieredze lielas** kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā kapitālsabiedrība

vai

2) vismaz triju gadu pieredze valdes vai padomes locekļa amatā lielā** privātajā kapitālsabiedrībā

vai

3) vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par nozares politikas veidošanu attiecīgās kapitālsabiedrības darbības jomā

- izpratne par koncerna darbības principiem un tā ietekmi uz Latvijas tautsaimniecību

- zināšanas finanšu vadības jautājumos

- izpratne par korporatīvās pārvaldības jautājumiem

- stratēģiskā un analītiskā domāšana

- pārliecināšanas, komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja pieņemt lēmumus

- līderības un uzraudzības prasmes

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām

*valsts valodas zināšanas tādā apjomā, kāds nepieciešams padomes locekļa amata pienākumu pildīšanai, vai ārvalstu speciālistiem jānodrošina tulkojums valsts valodā

**par lielu ir uzskatāma kapitālsabiedrība, ja kapitālsabiedrība bilances datumā pārsniedz vismaz divas no trim šādām kritēriju robežvērtībām: a) bilances kopsumma - 20 000 000 eiro; b) neto apgrozījums - 40 000 000 eiro; c) vidējais darbinieku skaits pārskata gadā - 250

Neatkarīgā padomes locekļa amatam piemērojamas šādas papildu prasības:

- pildot citus amatus, nav pakļauts AS "Latvenergo" kapitāla daļu turētāja norādījumiem

- pēdējo triju gadu laikā (no 2013.gada 1.augusta) nav bijis valdes loceklis vai sabiedrības kontrolieris AS "Latvenergo" vai tās atkarīgajās sabiedrībās

- kapitālsabiedrībā, kurā ieņem padomes locekļa amatu (Latvenergo), gūst ienākumus tikai par padomes locekļa amata pienākumu izpildi (šis ierobežojums neattiecas uz citiem amatu savienošanas gadījumiem un ienākumu gūšanai no citiem amatiem)

- pēdējo triju gadu laikā (no 2013.gada 1.augusta) nav bijis ārējais revidents, kā arī dalībnieks, valdes loceklis vai darbinieks kapitālsabiedrībā, kas veic ārējā revidenta funkcijas AS "Latvenergo"

Pieteikumus lūdzam aizpildīt speciāli sagatavotā CV formā un sūtīt uz e-pastu: cv@fontes.lv ar norādi "Padomes loceklis" līdz 2016. gada 29. augustam (ieskaitot). Pieteikumu forma pieejama mājaslapā www.fontes.lv/lv/kontakti

Papildu informācija par izsludināto konkursu un cita informācija kandidātiem, kas paskaidro sludinājumā noteiktās prasības, ir pieejama Ekonomikas ministrijas mājaslapā https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/iestades__kapitalsabiedribas/

Papildu informācija: Inese Kamarūte (inese.kamarute@fontes.lv).


OP 2016/137.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas vecākā/-s referenta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs vai līdzīgā jomā (priekšroka tiks dota absolventiem ar starptautisko attiecību novirzienu)

- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības institūcijām un lēmumu pieņemšanas procesiem Eiropas Savienībā

- vēlamas zināšanas par enerģētikas jautājumiem

- prasme analizēt informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- teicamas angļu valodas zināšanas (krievu un franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- augsta atbildības sajūta, komunikācijas spējas, precizitāte un analītiskums

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt Latvijas Republikas interešu pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās Ekonomikas ministrijas kompetencē esošajos jautājumos

- koordinēt Ekonomikas ministrijas pārstāvju darbu Eiropas Savienības institūcijās

- apkopot un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajām nacionālajām pozīcijām

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/137.AKK8

Ekonomikas ministrija aicina darbā Administratīvā departamenta Būvniecības informācijas sistēmas projekta nodaļas referentu/-i uz noteiktu laiku (darbinieka amats)

Prasības pretendentam/-ei:

- vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai tiesību zinātnēs

- vēlama vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē (vēlams informācijas sistēmu izstrādes un/vai uzturēšanas projektos)

- pieredze informācijas sistēmu analīzē, ieviešanā un testēšanā

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē, prasme savu redzējumu un ar darbu saistītis jautājumus dokumentēt strukturētā un lietišķā veidā, sagatavojot dokumentus (piemēram, vēstules, ziņojumus)

- iniciatīva, komunikācijas un sadarbības veidošanas prasmes augstā līmenī

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt metodisku palīdzību valsts pārvaldes iestādēm, pašvaldībām un privātpersonām (lietotāju atbalsts, sistēmas, tai skaitā lietotāju kontu, administrēšana, izmaiņu un kļudu labojumu pieteikšana)

- sagatavot dokumentus par Būviecības informācijas sistēmas darbību, tai skaitā izejošo korespondenci saistībā ar sistēmas darbības procesu nodrošināšanu

- ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošana, atzinumu sniegšana par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem tiesību aktu projektiem savas kompetences ietvaros

- līgumu projektu izstrāde

- juridiska rakstura konsultāciju sniegšana

- analizēt biznesa procesus un definēt to prasības

- izskatīt un sniegt atzinumus par ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtajiem nodevumiem (dokumentiem un lietojumiem), novērtēt to atbilstību tehniskajām un funkcionālajām prasībām

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/137.AKK9

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un energoefektivitātes departamenta Atjaunojamo energoresursu nodaļas vecākā/-s referenta/-es amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai starptautiskajās institūcijās

- zināšanas atjaunojamās enerģijas un klimata pārmaiņu politikas jomās

- zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi

- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- spēja skaidri, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas komunikācijas prasmes

- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan individuāli

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

Amata pienākumi:

- analizēt datus un citu informāciju atjaunojamās enerģijas jomā

- izvērtēt elektrostaciju gada pārskatus un to atbilstību normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus atjaunojamās enerģijas jomā

- piedalīties pārskata ziņojumu izstrādāšanā un iesniegšanā Latvijas un Eiropas Savienības institūcijās atjaunojamās enerģijas jomā

- organizatoriskais darbs un dalība konferencēs, semināros, sanāksmēs, kā arī sabiedrības izglītošanas pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)