Laidiens: 18.07.2016., Nr. 136

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/136.AKK1

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties atkārtoti izsludinātā konkursā uz Informācijas departamenta direktora vietnieka/-ces amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11.mēnešalgu grupā

Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļa vietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās datortehnikas iegādi un uzturēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla administratora darbu

- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu

- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās izmaiņas projektu gaitā

- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju resursiem saistītos drošības pasākumus

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā

- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē

- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)

- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu viedokli

- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē

- vismaz viena gada pieredze, kas saistīta ar Informācijas sistēmu plānošanu un uzturēšanu

- vismaz viena gada pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā

- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī sasniegt rezultātu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu (aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību un datu bāzēm un WEB tehnoloģijām, kā arī darba pieredze informācijas sistēmu attīstīšanā, ieviešanā un uzturēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada 1. augustam uz adresi Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702.


OP 2016/136.AKK2

VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr. 40003457109) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e

Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata kandidātam/-ei izvirzītās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadībzinībās

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā kapitālsabiedrība vai vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā. Priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi publiskas personas kapitālsabiedrībā

- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz kapitālsabiedrības attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, administratīvo un pārmaiņu vadību

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību, un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- izpratne par VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" attīstības un darbības stratēģijas realizēšanu

- zināšanas un izpratne par administratīvo, personāla un pārmaiņu vadības procesu

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties profesionālajā terminoloģijā. Vēlama vēl vismaz vienas svešvalodas zināšana

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam iesniegt Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011) vai uz oficiālo elektroniskā pasta adresi: vm@vm.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) līdz 2016.gada 28.jūlijam (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:

- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību

- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām

- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- stratēģisko redzējumu par VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" darbību un attīstību, iekļaujot ieskatu par kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500 - 1000 vārdu apjomā)

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām

Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).


OP 2016/136.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze Eiropas Savienības projektu īstenošanas jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- sadarbības, iniciatīvas, komunikācijas un kontroles prasmes

- vēlamas svešvalodas (angļu, krievu) zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis:

Nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanu un Kvalitātes vadības sistēmas procesu vadīšanu.

Galvenie amata pienākumi:

Nodrošināt aktīvā nodarbinātības pasākuma "Algotie pagaidu sabiedriskie darbi" īstenošanu. Plānot un uzraudzīt finanšu rādītāju izpildi. Nodrošināt NVA filiāļu metodisko vadību pasākuma īstenošanā. Izstrādāt ar pasākuma īstenošanu nepieciešamos dokumentus un to grozījumus, tostarp piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un līgumu izstrādē. Kontrolēt līgumu izpil. Regulāri izvērtēt pasākuma īstenošanas rezultātus atbilstoši izvirzītiem kritērijiem. Nodrošināt informācijas saglabāšanu un apmaiņu, lietojot pieejamās elektroniskās sistēmas.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 681,00, 2.kategorija: EUR 783,00, 3.kategorija: EUR 895,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija, 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010 vai pa e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "NPN_eksperts", vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/136.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze Eiropas Savienības projektu īstenošanas jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- sadarbības, iniciatīvas, komunikācijas un kontroles prasmes

- vēlamas svešvalodas (angļu, krievu) zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis:

Nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanu un Kvalitātes vadības sistēmas procesu vadīšanu.

Galvenie amata pienākumi:

Nodrošināt NVA īstenoto atbalsta pasākumu pārvaldību. Nodrošināt pakalpojumu pēctecību un attīstību. Nodrošināt atbalsta pasākumu dokumentācijas optimizāciju. Nodrošināt atbalsta pasākumu īstenotāju metodisko vadību un konsultēšanu. Izstrādāt ar atbalsta pasākumu īstenošanu nepieciešamos dokumentus un to grozījumus, tostarp piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un līgumu izstrādē. Regulāri izvērtēt atbalsta pasākumu īstenošanas rezultātus atbilstoši izvirzītiem kritērijiem, salīdzināt un pētīt tos. Izstrādāt un virzīt priekšlikumus atbalsta pasākumu attīstībai un pilnveidei.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 681,00, 2.kategorija: EUR 783,00, 3.kategorija: EUR 895,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija, 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010 vai pa e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "NPN_pretendents", vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)