Laidiens: 18.07.2016., Nr. 136
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/136.AKK1
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu,
izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja
kolektīvam, aicinām pieteikties atkārtoti izsludinātā konkursā uz Informācijas
departamenta direktora vietnieka/-ces amatu (ierēdņa
amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī,
11.mēnešalgu grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja
tīmekļa vietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru
pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē
statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par
pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko
partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu
uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās
datortehnikas iegādi un uzturēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla
administratora darbu
- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu
veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu
apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo
normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu
- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas
modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās
izmaiņas projektu gaitā
- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un
loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju resursiem
saistītos drošības pasākumus
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē
- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz
atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu
viedokli
- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē
- vismaz viena gada pieredze, kas saistīta ar Informācijas sistēmu plānošanu
un uzturēšanu
- vismaz viena gada pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu
projektu izstrādāšanā un ieviešanā
- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī
sasniegt rezultātu
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme
lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu
(aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību un datu bāzēm un WEB
tehnoloģijām, kā arī darba pieredze informācijas sistēmu attīstīšanā, ieviešanā
un uzturēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada
1. augustam uz adresi Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām
67326702.
OP 2016/136.AKK2
VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca"
(reģistrācijas Nr. 40003457109) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu
konkursu uz vakanto amata vietu - Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e
Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa
klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata
kandidātam/-ei izvirzītās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai vadībzinībās
- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā
kapitālsabiedrība vai vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina
kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes
locekļa uzdevumus konkrētajā amatā. Priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi
publiskas personas kapitālsabiedrībā
- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz kapitālsabiedrības
attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, administratīvo un pārmaiņu vadību
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību,
un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
- izpratne par VSIA "Paula Stradiņa klīniskā
universitātes slimnīca" attīstības un darbības stratēģijas
realizēšanu
- zināšanas un izpratne par administratīvo, personāla un pārmaiņu vadības
procesu
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu
tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties
profesionālajā terminoloģijā. Vēlama vēl vismaz vienas svešvalodas zināšana
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam iesniegt Veselības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72,
Rīgā, LV-1011) vai uz oficiālo elektroniskā pasta adresi: vm@vm.gov.lv
(ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) līdz 2016.gada 28.jūlijam (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums
VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes
locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:
- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju,
kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību
- personīgi parakstītu un datētu Curriculum
Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu
zināšanām
- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- stratēģisko redzējumu par VSIA "Paula Stradiņa
klīniskā universitātes slimnīca" darbību un attīstību, iekļaujot
ieskatu par kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes
prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus
kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500 - 1000 vārdu
apjomā)
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās
daļas prasībām
Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments).
OP 2016/136.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas
eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze
Eiropas Savienības projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- sadarbības, iniciatīvas, komunikācijas un kontroles prasmes
- vēlamas svešvalodas (angļu, krievu) zināšanas labi rakstos un sarunvalodā
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis:
Nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanu un Kvalitātes vadības
sistēmas procesu vadīšanu.
Galvenie amata pienākumi:
Nodrošināt aktīvā nodarbinātības pasākuma "Algotie pagaidu sabiedriskie
darbi" īstenošanu. Plānot un uzraudzīt finanšu rādītāju izpildi.
Nodrošināt NVA filiāļu metodisko vadību pasākuma īstenošanā. Izstrādāt ar pasākuma
īstenošanu nepieciešamos dokumentus un to grozījumus, tostarp piedalīties
iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un līgumu izstrādē. Kontrolēt līgumu
izpil. Regulāri izvērtēt pasākuma īstenošanas rezultātus atbilstoši izvirzītiem
kritērijiem. Nodrošināt informācijas saglabāšanu un apmaiņu, lietojot pieejamās
elektroniskās sistēmas.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 681,00, 2.kategorija: EUR 783,00,
3.kategorija: EUR 895,00 (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010 vai pa e-pastu: konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "NPN_eksperts", vai jāiesniedz
personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības
valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/136.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas
eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze
Eiropas Savienības projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- sadarbības, iniciatīvas, komunikācijas un kontroles prasmes
- vēlamas svešvalodas (angļu, krievu) zināšanas labi rakstos un sarunvalodā
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis:
Nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanu un Kvalitātes vadības
sistēmas procesu vadīšanu.
Galvenie amata pienākumi:
Nodrošināt NVA īstenoto atbalsta pasākumu pārvaldību. Nodrošināt pakalpojumu
pēctecību un attīstību. Nodrošināt atbalsta pasākumu dokumentācijas
optimizāciju. Nodrošināt atbalsta pasākumu īstenotāju metodisko vadību un
konsultēšanu. Izstrādāt ar atbalsta pasākumu īstenošanu nepieciešamos
dokumentus un to grozījumus, tostarp piedalīties iepirkumu dokumentācijas
sagatavošanā un līgumu izstrādē. Regulāri izvērtēt atbalsta pasākumu
īstenošanas rezultātus atbilstoši izvirzītiem kritērijiem, salīdzināt un pētīt
tos. Izstrādāt un virzīt priekšlikumus atbalsta pasākumu attīstībai un
pilnveidei.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 681,00, 2.kategorija: EUR 783,00,
3.kategorija: EUR 895,00 (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010 vai pa e-pastu: konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "NPN_pretendents", vai jāiesniedz
personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības
valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.