Laidiens: 15.07.2016., Nr. 135
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/135.AKK1
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337) izsludina konkursu uz
Zāļu un medicīnisko ierīču departamenta Zāļu ārstnieciskās novērtēšanas nodaļas
vecākā/-s eksperta/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1
vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- veikt zāļu un medicīnisko ierīču ārstniecisko novērtēšanu un gatavot
lēmumu projektus izmaiņu veikšanai Kompensējamo zāļu sarakstā
- piedalīties Kompensējamo zāļu sarakstā iekļauto zāļu grupu klīniskās
efektivitātes pārskatīšanā
- piedalīties Kompensējamo zāļu saraksta un datu bāzes veidošanā, uzturēšanā
un aktualizēšanā
- piedalīties stacionāru zāļu sarakstu veidošanā, uzturēšanā un
aktualizēšanā
- piedalīties racionālas farmakoterapijas
vadlīniju izstrādē un aktualizēšanā
- sistematizēt informāciju par zāļu un medicīnisko ierīču iegādes izdevumu
kompensāciju
- veikt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksāto zāļu izlietojuma analīzi un
sniegt priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu racionālai izmantošanai
- apkopot profesionālo asociāciju, ārstniecības iestāžu speciālistu, valsts
institūciju un citu iesaistīto institūciju priekšlikumus par nepieciešamajām
izmaiņām Kompensējamo zāļu sarakstā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība medicīnā, farmācijā vai bioloģijā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas B2 līmenī
- vēlama praktiskā darba pieredze profesijā
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, Excel)
Piedāvājam:
- profesionālās attīstības iespējas un dinamisku darbu
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba
rezultātiem;
- atalgojumu no 788 EUR (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās
pieredzes) līdz 904 EUR
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar
norādi - vecākais eksperts Zāļu ārstnieciskās novērtēšanas nodaļā), pa e-pastu:
Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31,
k-3, LV-1012, vai līdz 2016.gada 25.jūlijam. Tālrunis informācijai 67043742.
OP 2016/135.AKK2
Maksātnespējas administrācija
izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E
(uz nenoteiktu laiku) Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada darba pieredze jurista specialitātē (vēlama valsts
pārvaldes iestādē)
- administratīvā procesa tiesību un maksātnespējas procesu reglamentējošo
normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- vēlama pieredze un zināšanas darba tiesību jomā
- analītiskā domāšana, ētiskums, iniciatīva un komunikācija
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- iesniegumu, kas saistīti ar maksātnespējīgo darba devēju darbinieku
prasījumu apmierināšanu, izskatīšana un lēmumu (administratīvo aktu) projektu
sagatavošana
- informācijas pieprasījuma, atbildes u. c. vēstuļu projektu sagatavošana
- sūdzību par maksātnespējas procesa administratoru rīcību, kas saistīta ar
maksātnespējīgo darba devēju darbinieku prasījumu apmierināšanu, izskatīšana un
maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu EUR 815 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2016/135.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Metodiskās
vadības un informācijas pārvaldības departamenta Komunikācijas un informācijas
vadības nodaļas sadarbības projektu vadītājs/-a (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts
kontroles biroja kolektīvam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt Biroja sadarbības un ES līdzfinansētos
projektus, tai skaitā, sagatavot projektu pieteikumus
- nodrošināt nepieciešamo inženiertehnisko apmācību pasākumu sagatavošanu un
norisi, lai veicinātu būvspeciālistu profesionālās
kompetences paaugstināšanu
- koordinēt Biroja sadarbību ar būvniecības industriju un tās pārstāvjiem,
nevalstiskajām organizācijām un Būvniecības padomi, citu valstu iestādēm un
starptautiskajām organizācijām
- organizēt un pārstāvēt Biroju vietēja un starptautiska mēroga pasākumos,
semināros, citu institūciju veidotajās darba grupās un projektos
- līdzdarboties sabiedrisko attiecību un mārketinga jomā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē,
komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā pieredze ne mazāk kā 5 gadi, no tiem
3 gadi vadošā amatā ar nozari saistītā iestādē vai uzņēmumā, vai
inženiertehnisko projektu vadībā
- profesionālās zināšanas un prasmes par projektu vadības un sadarbības
principiem
- zināšanas par Latvijas Republikas un starptautiskajiem tiesību aktiem
būvniecības jomā
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas zināšanas
(vismaz C1 līmenī), vēl kādas Eiropas Savienības dalībvalsts valodas zināšanas
(vismaz B1 līmenī) tiks uzskatītas par priekšrocību
- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi
"Komunikācijas un informācijas vadības nodaļas sadarbības projektu
vadītāja amata konkursam" līdz 2016.gada 25.jūlijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2016.gada 5.augustam.
Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2016/135.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Amerikas Savienotajās Valstīs
vadītāja/-s ierēdņa/-nes amata vietu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Amerikas
Savienotajās Valstīs darbību atbilstoši LIAA darba plānam
- izplatīt informāciju Amerikas Savienoto Valstu (turpmāk - ASV) kompānijām
par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas
uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām
- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt
potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā
- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par ASV kompāniju pieprasījumu pēc
Latvijas precēm un pakalpojumiem
- organizēt ASV kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes ASV,
sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā
- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu ASV tirgū, meklēt un
uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus
- organizēt ārējā mārketinga pasākumus ASV (tirdzniecības misijas, produktu
prezentācijas u.tml.)
- gatavot informāciju par ASV ekonomisko situāciju
- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un ASV uzņēmējiem
Prasības pretendentiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās
- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā
uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)
- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā
- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze ASV biznesa un sadzīves
vidē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem
aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu
pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem
- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t.sk. par valsts
atbalstu komercdarbībai)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne C1
līmenī)
- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības sajūta
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā, kā
arī veikt darbu patstāvīgi un spēt risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt
operatīvu informāciju par darba rezultātiem
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", iesniedzot
pieteikuma vēstuli un CV latviešu valodā, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un sagatavotu praktisko darbu LIAA
Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu personals@liaa.gov.lv, ar norādi "ASV pārstāvniecības
vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
Praktiskais uzdevums:
- uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc ASV investoram būtu jāinvestē
tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un
Lietuvu? (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez
pielikumiem);
- aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to
eksporta konkurētspēju ASV tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā, teksta
apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).
OP 2016/135.AKK5
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta direktora/-es ierēdņa(-nes) amata vietu (uz noteiktu
laiku - līdz 2023.gada 31.decembrim)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt Biznesa inkubatoru departamenta darbu un kontrolēt noteikto funkciju
izpildi
- nodrošināt projekta "Reģionālie biznesa inkubatori un radošo
industriju inkubators" vadību
- nodrošināt projekta stratēģijas izstrādi atbilstoši projektā izvirzītajiem
mērķiem
- identificēt projekta riskus, noteikt projekta risku vadības un kontroles
pasākumus, veikt identificēto risku uzraudzību un kontroli
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi
- pārstāvēt LIAA intereses (Latvijas un starptautiskā mērogā) projekta
īstenošanas ietvaros
- nodrošināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- nodrošināt starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides
attīstību, īstenošanu
- nodrošināt starptautisku partneru piesaisti projekta īstenošanā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams maģistra grāds) vadības, ekonomikas vai sociālajās zinātnēs
- darba pieredze vadošā amatā (ilgāka par diviem gadiem)
- darba pieredze lielu, sarežģītu un nestandarta projektu (vēlams Eiropas
Savienības fondu projektu) īstenošanā vai uzraudzībā (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā ar biznesa inkubatoriem 2.3.2.1.aktivitātē "Biznesa
inkubatori" vai citiem biznesa inkubatoriem (vismaz divi gadi)
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, biznesa inkubāciju, zināšanu
pārnesi un investīciju piesaisti
- izpratne par starptautisko jaundibināto komersantu vidi, atbalsta
sniegšanas veidiem un avotiem, investoru piesaistes mehānismiem
- izpratne par pašvaldību darbību
- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību un lēmumu
pieņemšanas procesu
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- labas krievu valodas zināšanas
- teicamas vadības, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, un redzējumu par biznesa inkubatoru darbības tīkla Latvijā
stratēģiju angļu valodā (teksta apjoms līdz 2 A4 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa
pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa
e-pastu personals@liaa.gov.lv, ar norādi "BID
direktors".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2016/135.AKK6
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Ziemeļvidzemes
virsmežniecības Limbažu nodaļas Brīvzemnieku apgaitas mežziņa/-nes
ierēdņa(-nes) amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme
apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja
izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā, Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā,
303.kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67211167).
OP 2016/135.AKK7
Precizējot iepriekš publicēto
2016. gada 14. jūlija izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicētais
Tieslietu ministrijas amata konkursa sludinājums pareizi lasāms:
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Projektu
departamenta vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu Eiropas Savienības
fondu nodaļā
Prasības pretendentam/-ei:
⦁
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
⦁
otrā līmeņa augstākā izglītība
⦁
teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
⦁
zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem
⦁
zināšanas un/vai pieredze vismaz vienā no šādām jomām:
-- darbā ar starptautiskajiem
un/vai nacionālajiem projektiem vai ārvalstu finanšu instrumentu projektu
uzraudzību,
-- normatīvo aktu izstrādē un
saskaņošanā,
⦁
vēlama pieredze sadarbībā ar citām ministrijām un valsts pārvaldes iestādēm
⦁
labas analītiskās spējas, saskarsmes un plānošanas spējas, pozitīva attieksme,
orientācija uz rezultātu, kā arī spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
⦁
datora lietotāja līmeņa prasmes
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036722, 67036731.
OP 2016/135.AKK8
Precizējot iepriekš publicēto
2016. gada 14. jūlija izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicētais
Tieslietu ministrijas amata konkursa sludinājums pareizi lasāms:
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Projektu departamenta
vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu Norvēģijas finanšu instrumenta
nodaļā
Prasības pretendentam/-ei:
⦁
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
⦁ otrā līmeņa augstākā
izglītība
⦁
teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
⦁ zināšanas par valsts
pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem
⦁
zināšanas un/vai pieredze vismaz vienā no šādām jomām:
-- darbā ar starptautiskajiem un/vai nacionālajiem projektiem vai ārvalstu
finanšu instrumentu projektu uzraudzību,
-- normatīvo aktu izstrādē un saskaņošanā,
-- pieredze grāmatvedībā valsts budžeta iestādē,
⦁
labas analītiskās spējas, saskarsmes un plānošanas spējas, pozitīva attieksme,
orientācija uz rezultātu, kā arī spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
⦁
datora lietotāja līmeņa prasmes
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036722, 67036731.
OP 2016/135.AKK9
Iekšējās drošības birojs ir valsts pārvaldes iestāde, kuras uzdevums ir
atklāt, novērst un izmeklēt Iekšlietu ministrijas padotības iestāžu (izņemot
Drošības policiju) amatpersonu un darbinieku izdarītos noziedzīgos nodarījumus,
tādējādi vairojot sabiedrības uzticību valsts pārvaldei un uzlabojot
sabiedrisko drošību.
Iekšējās drošības birojs veic pirmstiesas izmeklēšanu un operatīvo
darbību.
Aicinām atsaukties pretendentus uz Iekšējās drošības biroja Operatīvi
tehniskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-s inspektora/-es amatu uz nenoteiktu
laiku
Mēs sagaidām:
- pieredzi tehnisko sistēmu remontā, sistēmu darbību bojājumu novēršanā
- pieredzi elektronisko ierīču testēšanā, sīku detaļu vai mikroshēmu
lodēšanā
- vēlmi pastāvīgi papildināt savas zināšanas
- pieredzi drošības sistēmu, sakaru nozarēs vai citā tehniskā nozarē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu
pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4.
un 7. pantā noteiktajām obligātajām prasībām (prasība, ka dienestā var pieņemt
personu vecumā līdz 40 gadiem neattiecas uz personām, kurām
ir vismaz divu gadu stāžs amatā, kura pienākumos ietilpst operatīvās
darbības pasākumu veikšana, noziedzīgu nodarījumu izmeklēšana vai šo darbību
vadība un uzraudzība)
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītībā (vēlams
inženierzinātņu un tehnoloģiju vai datorikas tematiskajā jomā)
- vēlama trīs gadu iepriekšējā darba pieredze tiesībsargājošajās iestādēs
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- prasme izmantot datorprogrammas (MS Office)
Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama pielaide slepeniem valsts noslēpuma
objektiem.
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un veikt operatīvās darbības pasākumu un speciālo izmeklēšanas
darbību tehnisko nodrošinājumu
Piedāvājam:
- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- konkurētspējīgu atalgojumu, atvaļinājuma pabalstu, sociālās garantijas
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Iekšējās drošības birojam
Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pastu marika.nemme@idb.gov.lv. Tālrunis informācijai 67209017.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/135.AKR1
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada
12.jūlijā Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta direktora
amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku iecelts ULDIS JANSONS.
OP 2016/135.AKR2
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Ziemeļvidzemes virsmežniecības Kocēnu nodaļas mežziņa amatā no 2016.gada
1.jūlija iecelts KASPARS GRĪSLĪTIS.
OP 2016/135.AKR3
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Silene" inspektores fitosanitārās uzraudzības jomā
amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 11.jūlija iecelta KATRĪNA SERGELE.
OP 2016/135.AKR4
Valsts kanceleja paziņo, ka 2016. gada 16. jūnijā oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amatu ir beidzies bez rezultātiem.