Laidiens: 07.07.2016., Nr. 129

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/129.AKK1

Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz šādām akadēmisko amatu vietām:

- pētnieka vieta folkloristikā, latviešu folkloristikas apakšnozarē, ar specializāciju latviešu tautasdziesmu izpētē un publicēšanā

- pētnieka vieta folkloristikā, latviešu folkloristikas apakšnozarē, ar specializāciju naratīvu pētniecībā un papildus specializāciju dzīvesstāstu izpētē

LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus skatīt LU LFMI mājaslapā (www.lfmi.lu.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem jāiesniedz iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2011-2016) un perspektīvais pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti, iepriekš sazinoties, iesniedzami līdz š. g. 8. augustam LU LFMI sekretariātā Rīgā, Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv). Tālrunis uzziņām 67229017.


OP 2016/129.AKK2

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā ZIEMEĻAUSTRUMU REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES VALSTS ATBALSTA UN LEADER PASĀKUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē precīzu, pozitīvu, analītisku un komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas Savienības projektu administrēšanā LAD darbiniekiem.

Ja savos ikdienas pienākumos vēlies izvērtēt LEADER projektus, valsts atbalsta iesniegumus un pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu un

ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, uzņemties atbildību, būt orientētam uz klientu, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un

tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, pēdējo piecu gadu laikā iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, t. sk. projektu vērtēšanā, ar izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas) un pieredzi darbā valsts pārvaldē (vēlama), un tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad

piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

- darbavietu Gulbenē

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187, vai Gulbenē, Ābeļu ielā 2, LV-4401, tālr. uzziņām 64471262, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.


OP 2016/129.AKK3

Bauskas novada pašvaldība, reģistrācijas Nr. 90009116223, atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto vispārējās izglītības iestādes "Īslīces vidusskola" direktora/-es amatu

Prasības amata pretendentiem:

- izglītība atbilstoša Izglītības likuma 30. panta ceturtajā daļā noteiktajam

- vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- izglītības darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze iestādes finanšu līdzekļu plānošanā un izlietošanā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office programmas, ar izglītības darba vadību saistītu datubāzu pārzināšana)

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- labas analītiskās spējas, precizitāte un augsta atbildības izjūta

Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un papildus apmācību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi, pretendenta sagatavoto aprakstu - redzējumu par skolas attīstību -, pretendenti var iesniegt līdz 2016. gada 26. jūlijam plkst. 16.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas nov., LV-3901. Tālrunis uzziņām 63922660, 63922238.

Ar iestādes "Īslīces vidusskola" direktora amata konkursa nolikumu pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.


OP 2016/129.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Latvijas-Krievijas programmas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gadam)

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, uzņēmējdarbības vadībā, vadības zinātnē vai tiesību zinātnē, vai cita amatam atbilstoša izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- labas zināšanas par Latvijas un Krievijas nozaru darbības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, transports, publiskā pārvalde, publiskais iepirkums) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. gadam atbalsta prioritātēm

- ne mazāk kā divu gadu profesionālā darba pieredze ar ES struktūrfondu vai citu ārvalstu atbalsta instrumentu finansēto programmu/projektu vadību

- iepriekšēja pieredze darbā ar Eiropas Savienības transnacionālo un/vai pārrobežu sadarbības programmu/projektu vadību, uzraudzību tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību

- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām

- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- programmas/projektu vadības prasmes

- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem

- ļoti labas latviešu, angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Motivēta pieteikuma vēstule un Curriculum Vitae (CV) angļu valodā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/129.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija atsauc izdevumā "Latvijas Vēstnesī" 2016. gada 13. jūnijā, Nr. 113 (5685), izsludināto konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Valsts informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja amatu.


OP 2016/129.AKK6

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz diviem Juridiskās nodaļas JURISTA/-ES ierēdņa amatiem (uz nenoteiktu laiku un uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldi reglamentējošiem tiesību aktiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- darba pieredze ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- vēlama darba pieredze jurista darbā valsts pārvaldē

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt atzinumus par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentiem, izstrādāt tiesību aktus un citus juridiska rakstura dokumentus

- nodrošināt iestādes sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu

- sagatavot tiesvedības dokumentus un pārstāvēt iestādi tiesā

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 830 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz 1000 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums jurista amatam" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2016/129.AKK7

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto darbinieka/-es amatu - Kvalitātes un risku vadības departamenta personas datu aizsardzības speciālists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātņu, informācijas tehnoloģiju vai līdzīgā jomā

- izglītība papildināta ar apmācību 42 akadēmisko stundu apjomā personas datu aizsardzības jomā atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai (priekšroka kandidātiem, kuriem ir datu aizsardzības speciālista kvalifikācijas apliecība)

- izglītība papildināta ar zināšanām informācijas tehnoloģiju drošības jomā

- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par 2 gadiem

- praktiskā pieredze personas datu aizsardzībā

- sadarbības, organizatoriskās, kontroles, komunikācijas un analītiķa prasmes

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, vēlamas QPR programmatūras zināšanas lietotāja līmenī un lietvedības zināšanas

- zināšanas IT iekārtu darbības principos, kā arī informācijas fiziskās un loģiskās aizsardzības jomā

- valsts pārvaldes un savas kompetences jomu reglamentējošo normatīvo aktu un saistošo nozaru politikas dokumentu pārzināšana un piemērošana praksē

- vēlama svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

GALVENIE PIENĀKUMI:

- organizēt, kontrolēt un uzraudzīt pārziņa veiktās personas datu apstrādes atbilstību likuma prasībām

- koordinēt Veselības inspekcijas amatpersonu un darbinieku darbu personas datu aizsardzības jomā

- veikt informācijas sistēmu drošības risku analīzi un kontrolēt drošības risku mazinošo pasākumu ieviešanu

- izskatīt sūdzības, iesniegumus un citus dokumentus savas kompetences jautājumos

- piedalīties ar informācijas sistēmu drošību saistīto normatīvo aktu un citu dokumentu izstrādē un ieviešanā

- piedalīties kvalitātes vadības sistēmas ieviešanā, uzturēšanā un pilnveidošanā u. c.

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi personas datu aizsardzības speciālists Kvalitātes un risku vadības departamentā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012 vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2016/129.AKK8

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku) Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta Pašvaldību finansēšanas nodaļā

Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina vidēja termiņa budžeta ietvara un gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldībām, izstrādāšanu, veic normatīvo aktu projektu ietekmes uz pašvaldību budžetiem novērtējumu, kā arī nodrošina pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un finanšu rādītāju analīzi, izstrādā pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tās darbības principiem, pieredze pašvaldību finanšu jomā

- zināšanas un izpratne par pašvaldību finanšu jautājumiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli

- spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- sagatavot vidēja termiņa budžeta ietvara un gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta daļu, kas saistīta ar valsts budžeta resoru 64. "Dotācijas pašvaldībām"

- veikt pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķina kārtējā gada analīzi un veikt gadskārtējo pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķinu

- izvērtēt un sagatavot atzinumus par attīstības plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektiem, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz pašvaldību budžetiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/129.AKK9

Precizējot iepriekš publicēto

Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka tiek precizēta oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 6. jūlija publikācija par izsludināto amata konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā referenta ierēdņa amatu:

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku).

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/129.AKR1

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada 1.jūlijā Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta direktores amatā uz nenoteiktu laiku iecelta AIVITA ZAVADSKA.


OP 2016/129.AKR2

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada 1.jūlijā Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Stratēģijas un resursu vadības nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku iecelta SANDA PUTIRSKA.


OP 2016/129.AKR3

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada 1.jūlijā Kontroles departamenta Administratīvās nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku iecelta KRISTĪNE GRIGA.


OP 2016/129.AKR4

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada 1.jūlijā Būvprakses departamenta Ekspertīzes nodaļas vadītāja amatā uz nenoteiktu laiku iecelts VADIMS GOREMIKINS.


OP 2016/129.AKR5

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada 1.jūlijā Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta direktora vietnieka, Metodiskās vadības nodaļas vadītāja amatā uz nenoteiktu laiku iecelts DAINIS MATULIS.


OP 2016/129.AKR6

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada 1.jūlijā Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Komunikācijas un informācijas vadības nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku iecelta NELDA ELSIŅA.


OP 2016/129.AKR7

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Latgales reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā iecelta SOLVITA SOLOVEIKA.


OP 2016/129.AKR8

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde paziņo, ka konkurss uz Ogres nodaļas vadītāja vietnieka amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/129.AKR9

Valsts kanceleja paziņo, ka 2016. gada 20. aprīlī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Maksātnespējas administrācijas direktora amatu ir noslēdzies bez rezultātiem.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)