Laidiens: 07.07.2016., Nr. 129
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/129.AKK1
Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU
LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz
šādām akadēmisko amatu vietām:
- pētnieka vieta folkloristikā, latviešu folkloristikas apakšnozarē, ar
specializāciju latviešu tautasdziesmu izpētē un publicēšanā
- pētnieka vieta folkloristikā, latviešu folkloristikas apakšnozarē, ar
specializāciju naratīvu pētniecībā un papildus specializāciju dzīvesstāstu
izpētē
LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus skatīt LU LFMI mājaslapā (www.lfmi.lu.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem
jāiesniedz iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta
kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2011-2016) un perspektīvais
pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti,
iepriekš sazinoties, iesniedzami līdz š. g. 8. augustam LU LFMI
sekretariātā Rīgā, Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv). Tālrunis uzziņām 67229017.
OP 2016/129.AKK2
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
aicina darbā ZIEMEĻAUSTRUMU REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES VALSTS
ATBALSTA UN LEADER PASĀKUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz
noteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē precīzu, pozitīvu, analītisku un
komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi
Eiropas Savienības projektu administrēšanā LAD darbiniekiem.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies izvērtēt LEADER projektus, valsts
atbalsta iesniegumus un pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma
piešķiršanu un
ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, uzņemties atbildību, būt orientētam
uz klientu, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu, veikt
rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un
tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, pēdējo
piecu gadu laikā iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, t. sk.
projektu vērtēšanā, ar izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas
pamatprincipiem un mehānismiem, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office
standarta programmas) un pieredzi darbā valsts pārvaldē (vēlama), un tu
atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Gulbenē
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai, 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām
67027697, 27877187, vai Gulbenē, Ābeļu ielā 2, LV-4401, tālr. uzziņām 64471262,
e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.
OP 2016/129.AKK3
Bauskas novada pašvaldība, reģistrācijas Nr. 90009116223, atkārtoti
izsludina konkursu uz vakanto vispārējās izglītības iestādes "Īslīces
vidusskola" direktora/-es amatu
Prasības amata pretendentiem:
- izglītība atbilstoša Izglītības likuma 30. panta ceturtajā daļā
noteiktajam
- vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai
izglītības vadības darbā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- izglītības darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze iestādes finanšu līdzekļu plānošanā un izlietošanā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office programmas, ar izglītības darba
vadību saistītu datubāzu pārzināšana)
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- labas analītiskās spējas, precizitāte un augsta atbildības izjūta
Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un papildus apmācību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī citus dokumentus, kas apliecina pretendentam
izvirzīto prasību izpildi, pretendenta sagatavoto aprakstu - redzējumu par
skolas attīstību -, pretendenti var iesniegt līdz 2016. gada 26. jūlijam
plkst. 16.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras
ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada
pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas nov., LV-3901. Tālrunis uzziņām
63922660, 63922238.
Ar iestādes "Īslīces vidusskola" direktora amata konkursa nolikumu
pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.
OP 2016/129.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu
departamenta Latvijas-Krievijas programmas nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gadam)
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, uzņēmējdarbības vadībā, vadības
zinātnē vai tiesību zinātnē, vai cita amatam atbilstoša izglītība, kas
papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- labas zināšanas par Latvijas un Krievijas nozaru darbības virzieniem
(vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, transports, publiskā pārvalde,
publiskais iepirkums) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas-Krievijas
pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. gadam atbalsta prioritātēm
- ne mazāk kā divu gadu profesionālā darba pieredze ar ES struktūrfondu vai
citu ārvalstu atbalsta instrumentu finansēto programmu/projektu vadību
- iepriekšēja pieredze darbā ar Eiropas Savienības transnacionālo un/vai
pārrobežu sadarbības programmu/projektu vadību, uzraudzību tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās
normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību
- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām
- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- programmas/projektu vadības prasmes
- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas
koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem
- ļoti labas latviešu, angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas -
mutvārdos un rakstos
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu
nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Motivēta pieteikuma vēstule un Curriculum Vitae (CV) angļu valodā, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības
un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/129.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija atsauc izdevumā "Latvijas
Vēstnesī" 2016. gada 13. jūnijā, Nr. 113 (5685), izsludināto
konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Valsts informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja amatu.
OP 2016/129.AKK6
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz diviem Juridiskās nodaļas JURISTA/-ES ierēdņa
amatiem (uz nenoteiktu laiku un uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldi reglamentējošiem
tiesību aktiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- darba pieredze ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences ietvaros
- vēlama darba pieredze jurista darbā valsts pārvaldē
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt atzinumus par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentiem,
izstrādāt tiesību aktus un citus juridiska rakstura dokumentus
- nodrošināt iestādes sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu
- sagatavot tiesvedības dokumentus un pārstāvēt iestādi tiesā
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 830 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes
laika līdz 1000 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta
kopija.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums jurista
amatam" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2016/129.AKK7
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto darbinieka/-es
amatu - Kvalitātes un risku vadības departamenta personas datu aizsardzības
speciālists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams tiesību
zinātņu, informācijas tehnoloģiju vai līdzīgā jomā
- izglītība papildināta ar apmācību 42 akadēmisko stundu apjomā personas
datu aizsardzības jomā atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai (priekšroka
kandidātiem, kuriem ir datu aizsardzības speciālista kvalifikācijas apliecība)
- izglītība papildināta ar zināšanām informācijas tehnoloģiju drošības jomā
- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par 2 gadiem
- praktiskā pieredze personas datu aizsardzībā
- sadarbības, organizatoriskās, kontroles, komunikācijas un analītiķa
prasmes
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, vēlamas QPR
programmatūras zināšanas lietotāja līmenī un lietvedības zināšanas
- zināšanas IT iekārtu darbības principos, kā arī informācijas fiziskās un
loģiskās aizsardzības jomā
- valsts pārvaldes un savas kompetences jomu reglamentējošo normatīvo aktu
un saistošo nozaru politikas dokumentu pārzināšana un piemērošana praksē
- vēlama svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
GALVENIE PIENĀKUMI:
- organizēt, kontrolēt un uzraudzīt pārziņa veiktās personas datu apstrādes
atbilstību likuma prasībām
- koordinēt Veselības inspekcijas amatpersonu un darbinieku darbu personas
datu aizsardzības jomā
- veikt informācijas sistēmu drošības risku analīzi un kontrolēt drošības
risku mazinošo pasākumu ieviešanu
- izskatīt sūdzības, iesniegumus un citus dokumentus savas kompetences
jautājumos
- piedalīties ar informācijas sistēmu drošību saistīto normatīvo aktu un
citu dokumentu izstrādē un ieviešanā
- piedalīties kvalitātes vadības sistēmas ieviešanā, uzturēšanā un
pilnveidošanā u. c.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi personas datu
aizsardzības speciālists Kvalitātes un risku vadības departamentā, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības
un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012 vai nosūtīt uz e-pasta
adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2016/129.AKK8
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-ā eksperts/-e
(uz nenoteiktu laiku) Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un
finansēšanas departamenta Pašvaldību finansēšanas nodaļā
Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina vidēja termiņa budžeta ietvara un gadskārtējā
valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldībām,
izstrādāšanu, veic normatīvo aktu projektu ietekmes uz pašvaldību budžetiem
novērtējumu, kā arī nodrošina pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un
finanšu rādītāju analīzi, izstrādā pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības
politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tās darbības principiem,
pieredze pašvaldību finanšu jomā
- zināšanas un izpratne par pašvaldību finanšu jautājumiem (tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos
uzdevumus:
- sagatavot vidēja termiņa budžeta ietvara un gadskārtējā valsts budžeta
likumprojekta daļu, kas saistīta ar valsts budžeta resoru 64. "Dotācijas
pašvaldībām"
- veikt pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķina kārtējā gada analīzi un
veikt gadskārtējo pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķinu
- izvērtēt un sagatavot atzinumus par attīstības plānošanas dokumentu un
normatīvo aktu projektiem, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz pašvaldību
budžetiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/129.AKK9
Precizējot iepriekš publicēto
Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka tiek precizēta oficiālā
izdevuma "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 6. jūlija publikācija
par izsludināto amata konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju
departamenta vecākā referenta ierēdņa amatu:
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās
referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku).
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/129.AKR1
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada
1.jūlijā Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta direktores amatā
uz nenoteiktu laiku iecelta AIVITA ZAVADSKA.
OP 2016/129.AKR2
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada
1.jūlijā Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Stratēģijas un
resursu vadības nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku iecelta SANDA
PUTIRSKA.
OP 2016/129.AKR3
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada
1.jūlijā Kontroles departamenta Administratīvās nodaļas vadītājas amatā uz
nenoteiktu laiku iecelta KRISTĪNE GRIGA.
OP 2016/129.AKR4
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada
1.jūlijā Būvprakses departamenta Ekspertīzes nodaļas vadītāja amatā uz
nenoteiktu laiku iecelts VADIMS GOREMIKINS.
OP 2016/129.AKR5
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada
1.jūlijā Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta direktora
vietnieka, Metodiskās vadības nodaļas vadītāja amatā uz nenoteiktu laiku
iecelts DAINIS MATULIS.
OP 2016/129.AKR6
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada
1.jūlijā Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
Komunikācijas un informācijas vadības nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu
laiku iecelta NELDA ELSIŅA.
OP 2016/129.AKR7
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Latgales
reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā iecelta SOLVITA SOLOVEIKA.
OP 2016/129.AKR8
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un
migrācijas lietu pārvalde paziņo, ka konkurss uz Ogres nodaļas vadītāja
vietnieka amatu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/129.AKR9
Valsts kanceleja paziņo, ka 2016. gada 20. aprīlī oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Maksātnespējas administrācijas direktora amatu ir noslēdzies bez rezultātiem.