Laidiens: 06.07.2016., Nr. 128

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/128.AKK1

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt vispārējās izglītības sistēmas darbību, specializējoties pirmsskolas izglītības jomā, t. sk. izstrādājot tiesību aktu projektus par pirmsskolas izglītības programmu īstenošanas un darba organizācijas jautājumiem atbilstoši izglītības programmu veidiem un īstenošanas formām, kā arī nodrošinot sasaisti ar sākumskolas posmu

- nodrošināt regulāru informācijas apkopojumu un analīzi, kā arī informācijas sniegšanu par pirmsskolas izglītības un interešu izglītības attīstību, t. sk. gada pārskatu sagatavošanas kontekstā

- piedalīties izglītības politikas plānošanas dokumentu un stratēģiju izstrādē

- nodrošināt līdzdalību iekļaujošās, t.sk. speciālās izglītības jautājumu risināšanā izglītības satura attīstības un darba organizācijas pilnveides kontekstā

- organizēt sadarbību ar vecākus pārstāvošām organizācijām izglītībā aktuālu jautājumu risināšanai

- sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru iesaistīties pirmsskolas izglītības satura pilnveides jautājumu, t. sk. metodisko un mācību līdzekļu izstrādes kontekstā, nodrošinot sasaisti ar sākumskolas posmu

- koordinēt interešu izglītības sistēmas darbības pārraudzību, t. sk. karjeras izglītības un pakalpojumu attīstības kontekstā, nodrošinot sadarbību ar Valsts izglītības satura centru

- piedalīties nacionālo un starptautisko programmu un projektu izstrādē, kā arī īstenošanā pirmsskolas izglītības, interešu izglītības, karjeras izglītības jomā

- nodrošināt līdzdalību konferenču un semināru organizēšanā Latvijas Pašvaldību savienības darbiniekiem, izglītības speciālistu vai izglītības pārvalžu vadītājiem un sociālajiem partneriem

- sniegt juridiskām un fiziskām personām konsultācijas savā kompetencē esošajos jautājumos. t. sk. atbilstoši savai kompetencei sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci.

- nodrošināt Valsts kontroles un citu kontrolējošo institūciju ieteikumu par pirmsskolas izglītību un interešu izglītību izpildes gaitu un sagatavot dokumentus ieteikumu izpildei

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai darbā pirmsskolas izglītības jomā ilgāka par 1 gadu

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- vēlama pieredze sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- zināšanas par pirmskolas izglītību, tās attīstības tendencēm un Eiropas Savienības pamatnostādnēm pirmskolas izglītībā

- vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai!

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/128.AKK2

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- koordinēt valsts budžeta finansēto studiju vietu piešķiršanas procesu un sagatavot līgumus ar augstskolām un koledžām par studiju un pētniecības finansējuma piešķiršanu

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu projektus departamenta kompetences jomās

- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši departamenta kompetencei

- departamenta kompetences jomās piedalīties ES un citās starptautiskās darba grupās un semināros saskaņā ar ministrijas noteikto pilnvarojumu

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta kompetences jomās saskaņošanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu izstrādē

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- izpratne par politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem, iestādes darba organizāciju

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru

- spējas strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892, 67047839.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai!

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2016/128.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus, attīstības plānošanas dokumentu projektus, informatīvo ziņojumu projektus un citu dokumentu projektus profesionālās izglītības jomā:

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem profesionālās izglītības jautājumos

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektu profesionālās izglītības jomā saskaņošanai

- direktora vietnieka uzdevumā piedalīties valsts pārvaldes institūciju izveidotajās darba grupās, komisijās un sanāksmēs profesionālās izglītības jautājumu izskatīšanai un risināšanai

- izskatīt valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumus par profesionālās izglītības jautājumiem, sagatavot atbildes

- nodrošināt ministrijas Profesionālās izglītības iestāžu attīstības un investīciju stratēģiju izvērtēšanas komisijas (turpmāk - stratēģiju izvērtēšanas komisija) sekretariāta darbību:

- sagatavot rīkojuma projektu par stratēģiju izvērtēšanas komisijas izveidi, pēc nepieciešamības aktualizēt to

- izstrādāt stratēģiju izvērtēšanas komisijas nolikuma projektu

- nodrošināt stratēģiju izvērtēšanas komisijas sēžu sagatavošanu un norisi, tajā skaitā komisijas sēžu darba kārtības projekta izstrādi, materiālu sagatavošanu, sniedzot stratēģiju izvērtēšanas komisijai sekretariāta kompetencē esošo nepieciešamo informāciju

- sagatavot vēstules profesionālās izglītības iestādēm par iesniedzamo papildinformāciju un nepieciešamajiem precizējumiem stratēģijās

- sagatavot ministrijas lēmuma projektu par stratēģijas apstiprināšanu vai noraidīšanu, vai stratēģijas grozījumu apstiprināšanu vai noraidīšanu

- sagatavot stratēģiju izvērtēšanas komisijas sēžu protokolu projektu un nodrošināt tā saskaņošanu

- nodrošināt aktuālo stratēģiju ievietošanu ministrijas iekštīklā

- sagatavot materiālus par stratēģiju izvērtēšanas komisijas darbību sanāksmēm pie ministrijas valsts sekretāra par Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumiem

- attiecībā uz ministrijas padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm:

- pārzināt profesionālās izglītības jomu un sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām analizēt tā vajadzības, lai nodrošinātu Eiropas Savienības Reģionālās attīstības fonda projektu un Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta projektu ieviešanu atbilstoši plānošanas dokumentos un normatīvajos aktos noteiktajam

- veikt nepieciešamos pasākumus, organizējot izglītības iestādes attīstības un investīciju stratēģiju izstrādei, paredzot optimālu, resursu efektīvu, profesionālās izglītības kvalitāti nodrošinošu iestāžu attīstību un plānojot finansējuma piesaisti no dažādiem finanšu avotiem (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Klimata pārmaiņu finanšu instruments, valsts un pašvaldību budžets u. c.)

- izvērtēt iestāžu ministrijā iesniegto dokumentu (būves meti, skiču projekti, tehniskie projekti u. c.) Eiropas Reģionālās attīstības fonda, Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta un citu ar investīciju infrastruktūrā saistītu projektu īstenošanai atbilstību iestādes attīstības un investīciju stratēģijai, sagatavot viedokli minētajā jautājumā

- atbilstoši valsts sekretāra norādījumiem atbalstīt un koordinēt struktūrfondu līdzekļu izmantošanu atbilstoši noteiktajām prioritātēm profesionālajā izglītībā un iestāžu attīstības un investīciju stratēģijām, kā arī analizēt struktūrfondu līdzekļu ieguldījuma rezultātus iestāžu attīstībā

- nodrošināt ministrijas iekšējos noteikumos par ministrijas padotībā esošo profesionālās izglītības iestāžu investīciju projektu īstenošanai nepieciešamo dokumentu saskaņošanas un finanšu līdzekļu izmantošanas kārtību noteikto uzdevumu attiecībā uz departamentu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- sadarboties ar ministrijas atbildīgajām struktūrvienībām un Valsts izglītības attīstības aģentūru Eiropas Savienības Reģionālās attīstības fonda projektu un Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta ar investīciju infrastruktūrā saistītu projektu jautājumu risināšanā

- pārstāvēt ministriju Nozaru ekspertu padomēs un Konventos, ierosināt aktuālu jautājumu profesionālās izglītības jomā izskatīšanu Nozaru ekspertu padomju un Konventu sēdēs, gatavot priekšlikumus Nozaru ekspertu padomju un Konventu darba pilnveidei

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka un/vai profesionālās izglītības jomā ilgāka par 1 gadu

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par profesionālās izglītības sistēmu, Eiropas Savienības struktūrfondu jomu un iestādes darba organizācijas jautājumiem

- divu svešvalodu, no kurām vismaz viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi komunicēt, izmantot dokumentus un literatūru šajās svešvalodās

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai!

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/128.AKK4

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

INŽENIEREKONOMIKAS UN VADĪBAS FAKULTĀTE

Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts

- zinātniskais asistents - 2 amata vietas

Prasības kandidātiem/-ēm:

- maģistra grāds ekonomikā vai uzņēmējdarbībā (var būt pēdējo kursu students)

- pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.


OP 2016/128.AKK5

Sabiedrības integrācijas fonda (reģ. Nr. 90001237779) sekretariāts izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - iepirkumu speciālists/-e (0,3 slodze - summētais darba laiks; uz noteiktu laiku - 3 gadi)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- normatīvo aktu pārzināšana publisko iepirkumu jomā

- vismaz 3 gadu praktiskā pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem un publisko iepirkumu procedūru dokumentācijas sagatavošanā

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju

- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā, iniciatīva

Galvenie pienākumi:

- plānot un organizēt publisko iepirkumu procedūras iestādes vajadzībām

- izstrādāt publisko iepirkumu procedūru dokumentāciju

- vadīt publisko iepirkumu komisijas darbu un veikt publisko iepirkumu procedūru rezultātā saņemto piedāvājumu izvērtēšanu

- izstrādāt iepirkumu līgumu projektus, nodrošināt līgumu slēgšanu, piedalīties līgumslēgšanas sarunās

- uzturēt ar publiskajiem iepirkumiem saistītos reģistrus, veikt iepirkuma līgumu uzraudzību un kontroli

- sagatavot nepieciešamos pārskatus un atskaites

- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus publisko iepirkumu jomā

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu draudzīgā kolektīvā

- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu

Amats klasificēts 2. saimes IV līmenī (11. mēnešalgu grupa)

Pieteikumus par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības dokumentu kopijas vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 18. jūlijam:

- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda biroju Aspazijas bulvārī 24 (3. stāvā), Rīgā, LV-1050,

- vai nosūtot uz e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto iepirkumu speciālista amata vietu".

Tālrunis informācijai 67078212.


OP 2016/128.AKK6

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Dienvidlatgales virsmežniecības inženiera/-es (ugunsapsardzības un saimnieciskajos jautājumos) ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar profesionālajām zināšanām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā (meža ugunsapsardzībā)

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- veikt uzraudzību un kontroli par meža ugunsgrēku atklāšanas, ierobežošanas un likvidācijas kārtību virsmežniecībā

- praktiski uzraudzīt meža un vides aizsardzības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā

- organizēt un veikt meža ugunsdrošības profilaktisko pasākumu plānu saskaņošanu

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

- sagatavot administratīvo aktu projektus (lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- nodrošināt virsmežniecības transportlīdzekļu uzturēšanu un remontu

- piedalīties virsmežniecībai nepieciešamo iepirkumu specifikāciju sagatavošanā u. c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 685,00 līdz 755 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā (tālrunis uzziņām 67220027).

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/128.AKR1

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2016.gada 14.jūnijā Struktūrfondu departamenta vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatā iecelts ALEKSEJS ŅETJOSINS.


OP 2016/128.AKR2

Veselības inspekcija informē, ka Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļas projektu vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2016.gada 1.jūlijā konkursa kārtībā iecelta SVETLANA NESTEROVA.


OP 2016/128.AKR3

Veselības inspekcija informē, ka Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Higiēnas novērtēšanas un monitoringa nodaļas vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2016.gada 1.jūlijā konkursa kārtībā iecelta OLGA SAGANOVIČA.


OP 2016/128.AKR4

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās statistikas departamenta Iedzīvotāju statistikas daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 04.07.2016. iecelta ANITA MAKSIMA.


OP 2016/128.AKR5

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Informātikas departamenta Informācijas tehnoloģiju attīstības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatā no 2016.gada 5.jūlija uz nenoteiktu laiku iecelts KASPARS BIZUNS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)