Laidiens: 06.07.2016., Nr. 128
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/128.AKK1
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta vecākā/-ās referenta/-es
valsts civildienesta ierēdņa amatu
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt vispārējās izglītības sistēmas darbību, specializējoties
pirmsskolas izglītības jomā, t. sk. izstrādājot tiesību aktu projektus par
pirmsskolas izglītības programmu īstenošanas un darba organizācijas jautājumiem
atbilstoši izglītības programmu veidiem un īstenošanas formām, kā arī
nodrošinot sasaisti ar sākumskolas posmu
- nodrošināt regulāru informācijas apkopojumu un analīzi, kā arī
informācijas sniegšanu par pirmsskolas izglītības un interešu izglītības
attīstību, t. sk. gada pārskatu sagatavošanas kontekstā
- piedalīties izglītības politikas plānošanas dokumentu un stratēģiju
izstrādē
- nodrošināt līdzdalību iekļaujošās, t.sk. speciālās izglītības jautājumu
risināšanā izglītības satura attīstības un darba organizācijas pilnveides
kontekstā
- organizēt sadarbību ar vecākus pārstāvošām organizācijām izglītībā aktuālu
jautājumu risināšanai
- sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru iesaistīties pirmsskolas
izglītības satura pilnveides jautājumu, t. sk. metodisko un mācību
līdzekļu izstrādes kontekstā, nodrošinot sasaisti ar sākumskolas posmu
- koordinēt interešu izglītības sistēmas darbības pārraudzību, t. sk.
karjeras izglītības un pakalpojumu attīstības kontekstā, nodrošinot sadarbību
ar Valsts izglītības satura centru
- piedalīties nacionālo un starptautisko programmu un projektu izstrādē, kā
arī īstenošanā pirmsskolas izglītības, interešu izglītības, karjeras izglītības
jomā
- nodrošināt līdzdalību konferenču un semināru organizēšanā Latvijas
Pašvaldību savienības darbiniekiem, izglītības speciālistu vai izglītības
pārvalžu vadītājiem un sociālajiem partneriem
- sniegt juridiskām un fiziskām personām konsultācijas savā kompetencē
esošajos jautājumos. t. sk. atbilstoši savai kompetencei sagatavot atbildes uz
ministrijā saņemto korespondenci.
- nodrošināt Valsts kontroles un citu kontrolējošo institūciju ieteikumu par
pirmsskolas izglītību un interešu izglītību izpildes gaitu un sagatavot
dokumentus ieteikumu izpildei
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai darbā pirmsskolas izglītības jomā
ilgāka par 1 gadu
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādē
- vēlama pieredze sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem
partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām,
fiziskām un juridiskām personām
- zināšanas par pirmskolas izglītību, tās attīstības tendencēm un Eiropas
Savienības pamatnostādnēm pirmskolas izglītībā
- vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas, kas
ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/128.AKK2
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās
referenta/-es ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko
institūciju darbību un tās rezultātiem
- koordinēt valsts budžeta finansēto studiju vietu piešķiršanas procesu un
sagatavot līgumus ar augstskolām un koledžām par studiju un pētniecības
finansējuma piešķiršanu
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu
projektus departamenta kompetences jomās
- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari
un partneriem
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši departamenta
kompetencei
- departamenta kompetences jomās piedalīties ES un citās starptautiskās
darba grupās un semināros saskaņā ar ministrijas noteikto pilnvarojumu
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta
kompetences jomās saskaņošanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā,
pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu
izstrādē
- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- izpratne par politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību
- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem, iestādes darba
organizāciju
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru
- spējas strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr.
uzziņām 67047892, 67047839.
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
OP 2016/128.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz
noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus, attīstības plānošanas dokumentu projektus,
informatīvo ziņojumu projektus un citu dokumentu projektus profesionālās
izglītības jomā:
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem profesionālās izglītības jautājumos
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektu profesionālās
izglītības jomā saskaņošanai
- direktora vietnieka uzdevumā piedalīties valsts pārvaldes institūciju
izveidotajās darba grupās, komisijās un sanāksmēs profesionālās izglītības
jautājumu izskatīšanai un risināšanai
- izskatīt valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumus par
profesionālās izglītības jautājumiem, sagatavot atbildes
- nodrošināt ministrijas Profesionālās izglītības iestāžu attīstības un
investīciju stratēģiju izvērtēšanas komisijas (turpmāk - stratēģiju
izvērtēšanas komisija) sekretariāta darbību:
- sagatavot rīkojuma projektu par stratēģiju izvērtēšanas komisijas izveidi,
pēc nepieciešamības aktualizēt to
- izstrādāt stratēģiju izvērtēšanas komisijas nolikuma projektu
- nodrošināt stratēģiju izvērtēšanas komisijas sēžu sagatavošanu un norisi,
tajā skaitā komisijas sēžu darba kārtības projekta izstrādi, materiālu
sagatavošanu, sniedzot stratēģiju izvērtēšanas komisijai sekretariāta
kompetencē esošo nepieciešamo informāciju
- sagatavot vēstules profesionālās izglītības iestādēm par iesniedzamo
papildinformāciju un nepieciešamajiem precizējumiem stratēģijās
- sagatavot ministrijas lēmuma projektu par stratēģijas apstiprināšanu vai
noraidīšanu, vai stratēģijas grozījumu apstiprināšanu vai noraidīšanu
- sagatavot stratēģiju izvērtēšanas komisijas sēžu protokolu projektu un
nodrošināt tā saskaņošanu
- nodrošināt aktuālo stratēģiju ievietošanu ministrijas iekštīklā
- sagatavot materiālus par stratēģiju izvērtēšanas komisijas darbību
sanāksmēm pie ministrijas valsts sekretāra par Eiropas Savienības struktūrfondu
jautājumiem
- attiecībā uz ministrijas padotībā esošajām profesionālās izglītības
iestādēm:
- pārzināt profesionālās izglītības jomu un sadarbībā ar citām ministrijas
struktūrvienībām analizēt tā vajadzības, lai nodrošinātu Eiropas Savienības
Reģionālās attīstības fonda projektu un Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta
projektu ieviešanu atbilstoši plānošanas dokumentos un normatīvajos aktos
noteiktajam
- veikt nepieciešamos pasākumus, organizējot izglītības iestādes attīstības
un investīciju stratēģiju izstrādei, paredzot optimālu, resursu efektīvu,
profesionālās izglītības kvalitāti nodrošinošu iestāžu attīstību un plānojot
finansējuma piesaisti no dažādiem finanšu avotiem (Eiropas
Reģionālās attīstības fonds, Klimata pārmaiņu finanšu instruments, valsts un
pašvaldību budžets u. c.)
- izvērtēt iestāžu ministrijā iesniegto dokumentu (būves
meti, skiču projekti, tehniskie projekti u. c.) Eiropas Reģionālās attīstības
fonda, Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta un citu ar investīciju
infrastruktūrā saistītu projektu īstenošanai atbilstību iestādes attīstības un
investīciju stratēģijai, sagatavot viedokli minētajā jautājumā
- atbilstoši valsts sekretāra norādījumiem atbalstīt un koordinēt
struktūrfondu līdzekļu izmantošanu atbilstoši noteiktajām prioritātēm
profesionālajā izglītībā un iestāžu attīstības un investīciju stratēģijām, kā
arī analizēt struktūrfondu līdzekļu ieguldījuma rezultātus iestāžu attīstībā
- nodrošināt ministrijas iekšējos noteikumos par ministrijas padotībā esošo
profesionālās izglītības iestāžu investīciju projektu īstenošanai nepieciešamo
dokumentu saskaņošanas un finanšu līdzekļu izmantošanas kārtību noteikto
uzdevumu attiecībā uz departamentu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi
- sadarboties ar ministrijas atbildīgajām struktūrvienībām un Valsts
izglītības attīstības aģentūru Eiropas Savienības Reģionālās attīstības fonda
projektu un Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta ar investīciju infrastruktūrā
saistītu projektu jautājumu risināšanā
- pārstāvēt ministriju Nozaru ekspertu padomēs un Konventos, ierosināt
aktuālu jautājumu profesionālās izglītības jomā izskatīšanu Nozaru ekspertu
padomju un Konventu sēdēs, gatavot priekšlikumus Nozaru ekspertu padomju un
Konventu darba pilnveidei
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu
izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka un/vai profesionālās izglītības jomā
ilgāka par 1 gadu
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas par profesionālās izglītības sistēmu, Eiropas Savienības
struktūrfondu jomu un iestādes darba organizācijas jautājumiem
- divu svešvalodu, no kurām vismaz viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda, zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi komunicēt,
izmantot dokumentus un literatūru šajās svešvalodās
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/128.AKK4
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
INŽENIEREKONOMIKAS UN VADĪBAS FAKULTĀTE
Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
- zinātniskais asistents - 2 amata vietas
Prasības kandidātiem/-ēm:
- maģistra grāds ekonomikā vai uzņēmējdarbībā (var būt pēdējo kursu
students)
- pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz rektoram
adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un
nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam
RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae),
kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un
publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents
vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.
OP 2016/128.AKK5
Sabiedrības integrācijas fonda (reģ. Nr.
90001237779) sekretariāts izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - iepirkumu
speciālists/-e (0,3 slodze - summētais darba laiks; uz noteiktu laiku - 3 gadi)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- normatīvo aktu pārzināšana publisko iepirkumu jomā
- vismaz 3 gadu praktiskā pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem un
publisko iepirkumu procedūru dokumentācijas sagatavošanā
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju
- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā, iniciatīva
Galvenie pienākumi:
- plānot un organizēt publisko iepirkumu procedūras iestādes vajadzībām
- izstrādāt publisko iepirkumu procedūru dokumentāciju
- vadīt publisko iepirkumu komisijas darbu un veikt publisko iepirkumu
procedūru rezultātā saņemto piedāvājumu izvērtēšanu
- izstrādāt iepirkumu līgumu projektus, nodrošināt līgumu slēgšanu,
piedalīties līgumslēgšanas sarunās
- uzturēt ar publiskajiem iepirkumiem saistītos reģistrus, veikt iepirkuma
līgumu uzraudzību un kontroli
- sagatavot nepieciešamos pārskatus un atskaites
- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus publisko iepirkumu jomā
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu draudzīgā kolektīvā
- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu
Amats klasificēts 2. saimes IV līmenī (11. mēnešalgu grupa)
Pieteikumus par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības dokumentu kopijas
vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 18. jūlijam:
- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda
biroju Aspazijas bulvārī 24 (3. stāvā), Rīgā, LV-1050,
- vai nosūtot uz e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv
ar norādi "Konkursam uz vakanto iepirkumu speciālista amata vietu".
Tālrunis informācijai 67078212.
OP 2016/128.AKK6
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Dienvidlatgales virsmežniecības inženiera/-es (ugunsapsardzības
un saimnieciskajos jautājumos) ierēdņa amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, kas papildināta ar profesionālajām zināšanām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā (meža ugunsapsardzībā)
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- veikt uzraudzību un kontroli par meža ugunsgrēku atklāšanas, ierobežošanas
un likvidācijas kārtību virsmežniecībā
- praktiski uzraudzīt meža un vides aizsardzības un ugunsapsardzības
reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā
- organizēt un veikt meža ugunsdrošības profilaktisko pasākumu plānu
saskaņošanu
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
- sagatavot administratīvo aktu projektus (lēmumus administratīvo pārkāpumu
lietās u.tml.)
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- nodrošināt virsmežniecības transportlīdzekļu uzturēšanu un remontu
- piedalīties virsmežniecībai nepieciešamo iepirkumu specifikāciju
sagatavošanā u. c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 685,00 līdz 755 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā,
301. kabinetā (tālrunis uzziņām 67220027).
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/128.AKR1
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā 2016.gada 14.jūnijā Struktūrfondu departamenta vecākā referenta valsts
civildienesta ierēdņa amatā iecelts
ALEKSEJS ŅETJOSINS.
OP 2016/128.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka Starptautiskās sadarbības un projektu
vadības nodaļas projektu vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā uz
nenoteiktu laiku 2016.gada 1.jūlijā konkursa kārtībā
iecelta SVETLANA NESTEROVA.
OP 2016/128.AKR3
Veselības inspekcija informē, ka Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles
departamenta Higiēnas novērtēšanas un monitoringa nodaļas vadītājas valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2016.gada
1.jūlijā konkursa kārtībā iecelta OLGA SAGANOVIČA.
OP 2016/128.AKR4
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās
statistikas departamenta Iedzīvotāju statistikas daļas vecākās referentes ierēdnes
amatā 04.07.2016. iecelta ANITA MAKSIMA.
OP 2016/128.AKR5
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Informātikas departamenta
Informācijas tehnoloģiju attīstības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatā no 2016.gada 5.jūlija uz nenoteiktu laiku iecelts KASPARS
BIZUNS.