Laidiens: 01.07.2016., Nr. 125
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/125.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā
- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām,
citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000
EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka
par 14 000 EUR
- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā,
Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības
"Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID
GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/125.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Atlīdzības nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Atlīdzības nodaļas
kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites nodrošināšanai.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pieredze budžeta grāmatvedības uzskaitē
- darba pieredze ar grāmatvedības programmām
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt Centralizētā resursu vadības sistēmā Horizon
ikmēneša darba samaksas aprēķināšanu VID ierēdņiem un darbiniekiem saskaņā ar
normatīviem dokumentiem
- veikt ieturējumus no VID ierēdņu un darbinieku algām
- noformēt darba algas izmaksu sarakstus un sagatavot maksājumu uzdevumus
iesniegšanai Valsts kasē
- precīzi veikt likumdošanā paredzēto nodokļu aprēķināšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām Centralizētā resursu vadības sistēmā "Horizon"
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) grāmatvedībā
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", IIIA
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FP_FGPD_AN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/125.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Datubāzu administrēšanas nodaļa
informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiska pieredze Windows, Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu
un lietojumprogrammatūras darbības principiem un veidiem
- praktiska pieredze darbā ar kādu no datubāzu vadības sistēmām
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- uzturēt IS datubāzes un nodrošināt pieejamību
- veikt datubāzu darba vides monitoringu
- pārvaldīt un uzturēt IS tehniskās infrastruktūras darbību, rezerves
kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisku pieredzi MS SQL Server administrēšanā
- zināšanām par datortīklu darbības pamatiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana
un uzturēšana", IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED
DAN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/125.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras
uzturēšanas nodaļas Informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu
administrēšanā
- praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu
un lietojumprogrammatūras darbības principiem, datu apmaiņas veidiem un
protokoliem
Ja esi gatavs:
- sagatavot un uzturēt IS lietojumprogrammatūras testa vides
- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jaunās versijas IS
lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs
- uzturēt IS lietojumprogrammatūras serverus un nodrošināt to pieejamību
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- praktisku pieredzi darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām
(IBM Informix, Oracle, Sybase, MS SQL, PostgreSQL)
- praktisku pieredzi darbā ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (MS
IIS, Apache, Oracle iAS vai Oracle WebLogic)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana
un uzturēšana", IV A līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu
laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz IP ED LUN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/125.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļas informācijas sistēmas drošības
pārvaldnieka/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļas kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana VID darbības
nodrošināšanai VID informācijas sistēmu (turpmāk - IS) drošības prasību
ieviešanas, uzturēšanas un kontroles jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģijās (datorzinātnēs) vai telekomunikācijās
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpuma saņemšanai
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sistēmu
drošību un par veicamajiem pasākumiem IS drošības nodrošināšanā
- zināšanas un izpratne par IS drošības riskiem un to pārvaldību
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- kontrolēt VID IS auditācijas pierakstu un lietotāju veikto darbību
uzraudzību
- kontrolēt VID korporatīvā datortīkla drošības sistēmu uzraudzību
- izmeklēt VID IS drošības incidentus, VID IS drošības noteikumu un ar tiem
saistīto VID iekšējo normatīvo aktu pārkāpumus
- iekļaut drošības prasības VID informācijas tehnoloģiju infrastruktūras
risinājumos
- novērtēt IS drošības riskus, izstrādāt un aktualizēt IS drošības risku
pārvaldības plānu un kontrolēt tā izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi informāciju tehnoloģijas jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", IIIB līmenis, 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
844 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz ISDPD
ISDP amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/125.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai
akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā divus gadus
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā, tiesību aktu izstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un
ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas
kompetencei
- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām atbilstoši
Daļas kompetencei
- sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas līdzizpildē
- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par izmaiņām tiesību aktos
- sniegt juridiskas konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos,
juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID
struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai
- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un
darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) - tiesību
zinātnē
- juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP
TAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/125.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās
muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktiem kritērijiem
speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā
- prasmes darbā ar datoru
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt procesuālās izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un liela
apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un
normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus
muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību
noregulējumu
- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas
procesā
- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt
kriminālprocesu
- nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru
un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- B kategorijas vadītāja apliecību
- pamatzināšanām krievu valodā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB
līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
MPP_ID_VME_VN amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/125.AKK8
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas
juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai
franču valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 664,00 EUR, 2. kategorija: 766,00 EUR,
3. kategorija 874,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā
no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu
garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta
adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi
"KONKURSAM". Tālrunis 67830634.
OP 2016/125.AKK9
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja esi cilvēks, kas
vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot
savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad
pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam,
kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija
veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada
Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļas finanšu
ekonomists/-e
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa
ir struktūrvienība, kas sagatavo ministrijas kā iestādes un ministrijas kā
resora nākamā gada budžeta projektu, kā arī organizē un vada ministrijas kā
iestādes kārtēja gada budžeta izpildi (finansēšanas plāni, tāmes, apropriācijas
izmaiņas, izpildes analīze), kā arī nodrošina ministrijas kā resora budžeta
programmu un apakšprogrammu izpildes analīzi, sagatavo un sniedz priekšlikumus
līdzekļu pārdalei gan pasākumu ietvaros, gan starp pasākumiem, izvērtē un
sniedz viedokli par normatīvo aktu projektiem budžeta plānošanas un uzskaites
jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu jomā
- pieredze darbā valsts iestādē finanšu jomā (valsts iestādes budžeta
plānošana, budžeta izpildes analīze, analītisku finanšu materiālu
sagatavošana)
- konceptuālā domāšana, spēja patstāvīgi analizēt finanšu informāciju,
izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu
- labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlama pieredze darbā ar finanšu grāmatvedības sistēmu HORIZON
pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- izvērtēt ministrijas padotības iestāžu priekšlikumus nākamā gada budžeta
projekta sagatavošanai, sagatavot priekšlikumus nākamā gada budžeta projektam konkrētām
programmām, apakšprogrammām
- veikt analīzi un sagatavot pārskatus par Finanšu ministrijas un tās
padotības iestāžu kārtējā gada valsts budžeta izpildi
- izvērtēt ministrijas padotības iestāžu sniegtos priekšlikumus
apropriācijas izmaiņām, iekšējai līdzekļu pārstrukturizācijai starp izdevumu
ekonomiskās klasifikācijas kodiem
- sagatavot kopējos ministrijas kā resora pieprasījumus apropriācijas
izmaiņām, iekšējai līdzekļu pārstrukturizācijai starp izdevumu ekonomiskās
klasifikācijas kodiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 12.1. saimes
"Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās" IIC
līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.