Laidiens: 01.07.2016., Nr. 125

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/125.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 14 000 EUR

- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā, Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/125.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Atlīdzības nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Atlīdzības nodaļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites nodrošināšanai.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pieredze budžeta grāmatvedības uzskaitē

- darba pieredze ar grāmatvedības programmām

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt Centralizētā resursu vadības sistēmā Horizon ikmēneša darba samaksas aprēķināšanu VID ierēdņiem un darbiniekiem saskaņā ar normatīviem dokumentiem

- veikt ieturējumus no VID ierēdņu un darbinieku algām

- noformēt darba algas izmaksu sarakstus un sagatavot maksājumu uzdevumus iesniegšanai Valsts kasē

- precīzi veikt likumdošanā paredzēto nodokļu aprēķināšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām Centralizētā resursu vadības sistēmā "Horizon"

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) grāmatvedībā

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_FGPD_AN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/125.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Datubāzu administrēšanas nodaļa informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- praktiska pieredze Windows, Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu un lietojumprogrammatūras darbības principiem un veidiem

- praktiska pieredze darbā ar kādu no datubāzu vadības sistēmām

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- uzturēt IS datubāzes un nodrošināt pieejamību

- veikt datubāzu darba vides monitoringu

- pārvaldīt un uzturēt IS tehniskās infrastruktūras darbību, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā

Priekšrocības pretendentiem ar:

- praktisku pieredzi MS SQL Server administrēšanā

- zināšanām par datortīklu darbības pamatiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED DAN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/125.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras uzturēšanas nodaļas Informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

- praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu un lietojumprogrammatūras darbības principiem, datu apmaiņas veidiem un protokoliem

Ja esi gatavs:

- sagatavot un uzturēt IS lietojumprogrammatūras testa vides

- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jaunās versijas IS lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs

- uzturēt IS lietojumprogrammatūras serverus un nodrošināt to pieejamību

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- praktisku pieredzi darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām (IBM Informix, Oracle, Sybase, MS SQL, PostgreSQL)

- praktisku pieredzi darbā ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (MS IIS, Apache, Oracle iAS vai Oracle WebLogic)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IV A līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED LUN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/125.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļas informācijas sistēmas drošības pārvaldnieka/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana VID darbības nodrošināšanai VID informācijas sistēmu (turpmāk - IS) drošības prasību ieviešanas, uzturēšanas un kontroles jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās (datorzinātnēs) vai telekomunikācijās

- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpuma saņemšanai

- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sistēmu drošību un par veicamajiem pasākumiem IS drošības nodrošināšanā

- zināšanas un izpratne par IS drošības riskiem un to pārvaldību

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- kontrolēt VID IS auditācijas pierakstu un lietotāju veikto darbību uzraudzību

- kontrolēt VID korporatīvā datortīkla drošības sistēmu uzraudzību

- izmeklēt VID IS drošības incidentus, VID IS drošības noteikumu un ar tiem saistīto VID iekšējo normatīvo aktu pārkāpumus

- iekļaut drošības prasības VID informācijas tehnoloģiju infrastruktūras risinājumos

- novērtēt IS drošības riskus, izstrādāt un aktualizēt IS drošības risku pārvaldības plānu un kontrolēt tā izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi informāciju tehnoloģijas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IIIB līmenis, 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz ISDPD ISDP amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/125.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā divus gadus

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā, tiesību aktu izstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas kompetencei

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām atbilstoši Daļas kompetencei

- sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas līdzizpildē

- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par izmaiņām tiesību aktos

- sniegt juridiskas konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos, juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai

- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) - tiesību zinātnē

- juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/125.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā

- prasmes darbā ar datoru

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt procesuālās izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību noregulējumu

- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas procesā

- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt kriminālprocesu

- nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- B kategorijas vadītāja apliecību

- pamatzināšanām krievu valodā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_VME_VN amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/125.AKK8

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)

 Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai franču valodas zināšanas)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 664,00 EUR, 2. kategorija: 766,00 EUR, 3. kategorija 874,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2016/125.AKK9

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļas finanšu ekonomists/-e

 Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir struktūrvienība, kas sagatavo ministrijas kā iestādes un ministrijas kā resora nākamā gada budžeta projektu, kā arī organizē un vada ministrijas kā iestādes kārtēja gada budžeta izpildi (finansēšanas plāni, tāmes, apropriācijas izmaiņas, izpildes analīze), kā arī nodrošina ministrijas kā resora budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes analīzi, sagatavo un sniedz priekšlikumus līdzekļu pārdalei gan pasākumu ietvaros, gan starp pasākumiem, izvērtē un sniedz viedokli par normatīvo aktu projektiem budžeta plānošanas un uzskaites jomā.

 Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- pieredze darbā valsts iestādē finanšu jomā (valsts iestādes budžeta plānošana, budžeta  izpildes analīze, analītisku finanšu materiālu sagatavošana)

- konceptuālā domāšana, spēja patstāvīgi analizēt finanšu informāciju, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus

- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu

- labas iemaņas darbā ar datoru

- vēlama pieredze darbā ar finanšu grāmatvedības sistēmu HORIZON

pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- izvērtēt ministrijas padotības iestāžu priekšlikumus nākamā gada budžeta projekta sagatavošanai, sagatavot priekšlikumus nākamā gada budžeta projektam konkrētām programmām, apakšprogrammām

- veikt analīzi un sagatavot pārskatus par Finanšu ministrijas un tās padotības iestāžu kārtējā gada valsts budžeta izpildi

- izvērtēt ministrijas padotības iestāžu sniegtos priekšlikumus apropriācijas izmaiņām, iekšējai līdzekļu pārstrukturizācijai starp izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodiem

- sagatavot kopējos ministrijas kā resora pieprasījumus apropriācijas izmaiņām, iekšējai līdzekļu pārstrukturizācijai starp izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 12.1. saimes "Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās" IIC līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)