Laidiens: 30.06.2016., Nr. 124

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/124.AKK1

RĪGAS PEDAGOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS VADĪBAS AKADĒMIJA (RPIVA) konkursa kārtībā aicina darbā:

- zinātnisko asistentu pedagoģijas nozarē, skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

- zinātnisko asistentu pedagoģijas nozarē, augstskolas/pieaugušo pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

- zinātnisko asistentu pedagoģijas nozarē, nozaru (mākslas) pedagoģijas apakšnozarē - 2 (divas) amata vietas

- zinātnisko asistentu psiholoģijas nozarē - 2 (divas) amata vietas

- zinātnisko asistentu vadībzinātnes nozarē - 2 (divas) amata vietas

- zinātnisko asistentu bioloģijas/ ķīmijas/ ģeogrāfijas/ vides zinātnes nozarē - 2 (divas) amata vietas

- pētnieku pedagoģijas zinātnes nozarē, pirmsskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

- pētnieku pedagoģijas zinātnes nozarē, augstskolas/pieaugušo pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

- pētnieku vadībzinātnes nozarē - 1 (viena) amata vieta

- vadošo pētnieku pedagoģijas nozarē, skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

- vadošo pētnieku pedagoģijas nozarē, nozaru (mākslas) pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

- vadošo pētnieku vadībzinātnes nozarē - 1 (viena) amata vieta

Prasības pretendentiem, galvenos pienākumus un nolikumu par vēlēšanām skatīt RPIVA mājaslapā sadaļā "Vakances": http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances.

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" akadēmijas Personāla nodaļā jāiesniedz: iesniegums par piedalīšanos konkursā ar norādi uz attiecīgās nozares un apakšnozares zinātnisko amatu; CV; dokumentu kopijas, kas apliecina kvalifikāciju un zinātnisko grādu; zinātnisko darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem un zinātnisko publikāciju kopijas par pēdējiem trim gadiem, kā arī citi dokumenti, kas apliecina pretendenta atbilstību amatam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013, fakss 67808034, e-pasta adrese: personals@rpiva.lv.


OP 2016/124.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā/-ās inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu un veikt pensijas lietu apstrādi

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā

- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un starptautiskiem līgumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7. pantam

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (vismaz vienā no svešvalodām zināšanas B2 līmenī (mutiski un rakstiski))

- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp Latvijas Republiku un citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana

- prasme lietot normatīvos aktus

- prasme strādāt ar MS Word, MS Excel

- labas komunikācijas spējas, precizitāte

- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 658 euro līdz 776 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt/iesniegt VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļā Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas vecākā inspektora amatu") vai nosūtīt uz e-pasta adresi Aina.Biljone@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095102.


OP 2016/124.AKK3

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais/-ā inspektors/-e, Operatīvās brīdināšanas grupas vadītājs/-a (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības:

- augstākā izglītība, vēlama augstākā izglītība fizikā, ķīmijā, bioloģijā vai citās eksakto zinātņu jomās vai medicīnā. Priekšrocības pretendentiem, kuri studiju laikā apguvuši kodolfiziku un radiācijas fiziku, radiācijas ķīmiju, radiobioloģiju vai medicīnas fiziku ar sekojošu pēcdiploma apmācību radiācijas drošībā

- Latvijas normatīvo aktu, t. sk. starptautisko saistību, ES normatīvo aktu un starptautisko organizāciju rekomendāciju zināšanas

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā)

- labas datorlietošanas iemaņas darbā ar Microsoft lietojumprogrammām un datu uzkrāšanas sistēmām

- labas komunikācijas prasmes un spēja pieņemt lēmuma situācijās, kas prasa ātru reaģēšanu

- vēlamas prasmes personāla vadības jomā

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt kodolnegadījumu izziņošanas 24 stundu operatīvo gatavību un veikt sakaru punkta funkcijas saskaņā ar Konvenciju par kodolnegadījumu operatīvu izziņošanu

- uzraudzīt radiācijas monitoringa staciju darbu, apkopot un analizēt datus no radiācijas monitoringa stacijām

- savas kompetences robežās nodrošināt informācijas apmaiņu ar Starptautisko atomenerģijas aģentūru un citām starptautiskajām organizācijām radiācijas drošības jomā, kā arī saņemtās informācijas apstrādi un analīzi

- nodrošināt ziņojumu par paaugstināta jonizējošā starojuma līmeņa konstatēšanu robežšķērsošanas vietās izvērtēšanu un atzinuma sniegšanu par preču un transportlīdzekļu pārvietošanu pāri valsts robežai

- nepieciešamības gadījumā piedalīties valsts teritorijā un uz valsts robežas atklāto nezināmo jonizējošā starojuma avotu identifikācijā un izpētē un radiācijas avārijas situācijas novērtēšanā, izbraucot uz notikuma vietu, veikt nepieciešamos mērījumus un sniegt novērtējumu

- organizēt Inspekcijas daļas Operatīvās brīdināšanas grupas darbu

- izstrādāt metodiskos līdzekļus savas kompetences ietvaros

Piedāvājam atalgojumu no 600 euro (1. kategorija) līdz 750 euro (3. kategorija) pirms nodokļu nomaksas.

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" ar norādi "Radiācijas drošības centrs - vecākais inspektors" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvā) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203.


OP 2016/124.AKK4

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju daļas INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORS (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)

No pretendenta/-es sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredzi IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā

- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server 2008/2012

- pieredzi darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām

- prasmi organizēt savu darbu

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:

- MS Windows aktīvā direktorija

- MS Exchange

- MS SQL, MySQL, PostgreSQL, Oracle datubāze

- IIS/Apache/Tomcat administrēšana un uzturēšana

- pieredze darbā ar Linux/Unix

- pamatzināšanas programmēšanā

- zināšanas par datoru uzbūvi un spēja risināt tehniskas problēmas

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt sistēmu un lietotāju administrēšanu

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1010 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 63713945.


OP 2016/124.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Rīgā, Lubānas ielā 49)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 63713945.


OP 2016/124.AKK6

VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr. 40003457128) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e

Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā kapitālsabiedrība vai vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā. Priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi publiskas personas kapitālsabiedrībā

- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz veselības aprūpes jautājumiem

- praktiskā darba pieredze ārsta profesijā

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- izpratne par VSIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" darbības stratēģijas realizēšanu medicīnas jomas attīstībā, tai skaitā attīstības un stratēģisko plānošanu

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties profesionālajā terminoloģijā. Vēlamas vēl vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam iesniegt Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011) vai nosūtīt uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) līdz 2016. gada 11. jūlijam (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums VSIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:

- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību;

- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām;

- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas;

- stratēģisko redzējumu par VSIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" darbību un attīstību medicīnas jomā, iekļaujot ieskatu par kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu apjomā);

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām.

Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).


OP 2016/124.AKK7

VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr. 40003457109) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e

Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā kapitālsabiedrība vai vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā. Priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi publiskas personas kapitālsabiedrībā

- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz veselības aprūpes jautājumiem

- praktiskā darba pieredze ārsta profesijā

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- izpratne par VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" darbības stratēģijas realizēšanu medicīnas jomas attīstībā, tai skaitā attīstības un stratēģisko plānošanu

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties profesionālajā terminoloģijā. Vēlamas vēl vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam iesniegt Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011) vai nosūtīt uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) līdz 2016. gada 11. jūlijam (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:

- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību

- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām

- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- stratēģisko redzējumu par VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" darbību un attīstību medicīnas jomā, iekļaujot ieskatu par kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu apjomā)

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).


OP 2016/124.AKK8

VESELĪBAS MINISTRIJA kā sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr. 40003951628) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e

Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadībzinībās

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā kapitālsabiedrība vai vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā. Priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi publiskas personas kapitālsabiedrībā

- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz kapitālsabiedrības attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, finanšu un administratīvo vadību

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- zināšanas un izpratne par valsts budžeta plānošanu un budžeta izpildes jautājumiem un zināšanas Latvijas nodokļu sistēmas jautājumos

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties profesionālajā terminoloģijā. Vēlamas vēl vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam iesniegt Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011) vai nosūtīt uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) līdz 2016. gada 11. jūlijam (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums SIA "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:

- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību

- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām

- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- stratēģisko redzējumu par SIA "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" darbību un attīstību, iekļaujot ieskatu par kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu apjomā)

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).


OP 2016/124.AKK9

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā (profesionālais maģistra grādu projekta vadībā un projekta vadītāja kvalifikācija) vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā

- praktiskā darba pieredze projektu vadībā - 2 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu vadībā - vismaz 2 pilnībā realizēti projekti

- pieredze vadošā amatā - 3 gadi

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā

- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un pielietošana praksē

- pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu izstrādē

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- valsts valodas prasmes C 2 līmenis

- divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas (brīvi runā, lasa, raksta)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)

- labas lietvedības zināšanas

- labas saskarsmes un sadarbības prasmes

- patstāvība, atbildības izjūta, precizitāte

- spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu darbu

- prasme pārliecināt un argumentēt viedokli

Galvenie pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt nodaļas darbu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt Inspekcijas starptautiskās sadarbības stratēģijas izstrādi un aktualizāciju, piedalīties tās īstenošanā

- strādāt ar nozīmīgiem ārvalstu un sadarbības projektiem, piedalīties citu organizāciju projektu darba grupās atbilstoši Inspekcijas vadītāja rīkojumiem

- pētīt, dibināt un organizēt starptautisko sadarbību Inspekcijai ar Eiropas Savienības valstīm (nepieciešamības gadījumā - ar citām valstīm) Inspekcijas kompetenču jomā

- pārraudzīt un vadīt ārvalstu finanšu instrumentu finanšu prognozēšanas un analīzes procesus Inspekcijā, koordinēt un kontrolēt Inspekcijas projektu realizāciju, budžeta izpildi, plānot un iesaistīt projektos nepieciešamo personālu

- piedalīties augsta līmeņa semināros un darba grupās, t. sk. starptautiskā līmenī, sniegt informāciju par Inspekcijas darbības vidi, pārstāvēt Inspekciju ar nozari saistītu dokumentu, projektu vai programmu izstrādē

- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus un pārraudzīt projektu vadību Inspekcijā u.c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītājs Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, interneta vietne www.vi.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)