Laidiens: 30.06.2016., Nr. 124
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/124.AKK1
RĪGAS PEDAGOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS VADĪBAS AKADĒMIJA (RPIVA) konkursa kārtībā aicina darbā:
- zinātnisko asistentu pedagoģijas nozarē, skolas pedagoģijas apakšnozarē
- 1 (viena) amata vieta
- zinātnisko asistentu pedagoģijas nozarē, augstskolas/pieaugušo pedagoģijas
apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta
- zinātnisko asistentu pedagoģijas nozarē, nozaru (mākslas) pedagoģijas
apakšnozarē - 2 (divas) amata vietas
- zinātnisko asistentu psiholoģijas nozarē - 2 (divas) amata vietas
- zinātnisko asistentu vadībzinātnes nozarē - 2 (divas) amata vietas
- zinātnisko asistentu bioloģijas/ ķīmijas/ ģeogrāfijas/ vides zinātnes
nozarē - 2 (divas) amata vietas
- pētnieku pedagoģijas zinātnes nozarē, pirmsskolas pedagoģijas
apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta
- pētnieku pedagoģijas zinātnes nozarē, augstskolas/pieaugušo pedagoģijas
apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta
- pētnieku vadībzinātnes nozarē - 1 (viena) amata vieta
- vadošo pētnieku pedagoģijas nozarē, skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1
(viena) amata vieta
- vadošo pētnieku pedagoģijas nozarē, nozaru (mākslas) pedagoģijas
apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta
- vadošo pētnieku vadībzinātnes nozarē - 1 (viena) amata vieta
Prasības pretendentiem, galvenos pienākumus un nolikumu par vēlēšanām skatīt
RPIVA mājaslapā sadaļā "Vakances": http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances.
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" akadēmijas Personāla
nodaļā jāiesniedz: iesniegums par piedalīšanos konkursā ar norādi uz attiecīgās
nozares un apakšnozares zinātnisko amatu; CV; dokumentu kopijas, kas apliecina
kvalifikāciju un zinātnisko grādu; zinātnisko darbu saraksts par pēdējiem
sešiem gadiem un zinātnisko publikāciju kopijas par pēdējiem trim gadiem, kā
arī citi dokumenti, kas apliecina pretendenta atbilstību amatam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013, fakss 67808034,
e-pasta adrese: personals@rpiva.lv.
OP 2016/124.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.
90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā/-ās
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku
ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu
un veikt pensijas lietu apstrādi
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu
kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā
- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un
starptautiskiem līgumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7. pantam
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, ļoti labas angļu un krievu
valodas zināšanas (vismaz vienā no svešvalodām zināšanas B2 līmenī (mutiski un
rakstiski))
- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp
Latvijas Republiku un citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana
- prasme lietot normatīvos aktus
- prasme strādāt ar MS Word, MS Excel
- labas komunikācijas spējas, precizitāte
- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks
uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 658 euro līdz 776 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt/iesniegt VSAA Starptautisko
pakalpojumu nodaļā Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz
Pensiju daļas vecākā inspektora amatu") vai nosūtīt uz e-pasta adresi Aina.Biljone@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095102.
OP 2016/124.AKK3
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra
Inspekcijas daļas vecākais/-ā inspektors/-e, Operatīvās brīdināšanas grupas
vadītājs/-a (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības:
- augstākā izglītība, vēlama augstākā izglītība fizikā, ķīmijā, bioloģijā
vai citās eksakto zinātņu jomās vai medicīnā. Priekšrocības pretendentiem, kuri
studiju laikā apguvuši kodolfiziku un radiācijas fiziku, radiācijas ķīmiju, radiobioloģiju vai medicīnas fiziku ar sekojošu pēcdiploma
apmācību radiācijas drošībā
- Latvijas normatīvo aktu, t. sk. starptautisko saistību, ES normatīvo aktu
un starptautisko organizāciju rekomendāciju zināšanas
- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un
rakstveidā)
- labas datorlietošanas iemaņas darbā ar Microsoft lietojumprogrammām un
datu uzkrāšanas sistēmām
- labas komunikācijas prasmes un spēja pieņemt lēmuma situācijās, kas prasa
ātru reaģēšanu
- vēlamas prasmes personāla vadības jomā
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt kodolnegadījumu izziņošanas 24 stundu operatīvo gatavību un
veikt sakaru punkta funkcijas saskaņā ar Konvenciju par kodolnegadījumu
operatīvu izziņošanu
- uzraudzīt radiācijas monitoringa staciju darbu, apkopot un analizēt datus
no radiācijas monitoringa stacijām
- savas kompetences robežās nodrošināt informācijas apmaiņu ar Starptautisko
atomenerģijas aģentūru un citām starptautiskajām organizācijām radiācijas
drošības jomā, kā arī saņemtās informācijas apstrādi un analīzi
- nodrošināt ziņojumu par paaugstināta jonizējošā starojuma līmeņa
konstatēšanu robežšķērsošanas vietās izvērtēšanu un atzinuma sniegšanu par
preču un transportlīdzekļu pārvietošanu pāri valsts robežai
- nepieciešamības gadījumā piedalīties valsts teritorijā un uz valsts
robežas atklāto nezināmo jonizējošā starojuma avotu identifikācijā un izpētē un
radiācijas avārijas situācijas novērtēšanā, izbraucot uz notikuma vietu, veikt
nepieciešamos mērījumus un sniegt novērtējumu
- organizēt Inspekcijas daļas Operatīvās brīdināšanas grupas darbu
- izstrādāt metodiskos līdzekļus savas kompetences ietvaros
Piedāvājam atalgojumu no 600 euro (1. kategorija)
līdz 750 euro (3. kategorija) pirms
nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" ar norādi
"Radiācijas drošības centrs - vecākais inspektors" sūtīt Valsts vides
dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, iesniegt personīgi Lietvedības
daļā (1. stāvā) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084203.
OP 2016/124.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta
Informācijas tehnoloģiju daļas INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORS (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)
No pretendenta/-es sagaidīsim:
- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas
tehnoloģiju jomā
- pieredzi IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā
- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server
2008/2012
- pieredzi darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint
- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām
- prasmi organizēt savu darbu
- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:
- MS Windows aktīvā direktorija
- MS Exchange
- MS SQL, MySQL, PostgreSQL,
Oracle datubāze
- IIS/Apache/Tomcat
administrēšana un uzturēšana
- pieredze darbā ar Linux/Unix
- pamatzināšanas programmēšanā
- zināšanas par datoru uzbūvi un spēja risināt tehniskas problēmas
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt sistēmu un lietotāju administrēšanu
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1010 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos
aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv,
adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 63713945.
OP 2016/124.AKK5
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu
laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e
pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Rīgā, Lubānas
ielā 49)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas
mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības
aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē),
ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā
ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas
polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
63713945.
OP 2016/124.AKK6
VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts
sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā universitātes
slimnīca" (reģistrācijas Nr. 40003457128) kapitāla daļu turētāja izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - valsts sabiedrības ar ierobežotu
atbildību "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e
Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā
universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata kandidātam/-ei izvirzāmās
prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnā
- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā
kapitālsabiedrība vai vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina
kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes
locekļa uzdevumus konkrētajā amatā. Priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi
publiskas personas kapitālsabiedrībā
- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz
veselības aprūpes jautājumiem
- praktiskā darba pieredze ārsta profesijā
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un
labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
- izpratne par VSIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca"
darbības stratēģijas realizēšanu medicīnas jomas attīstībā, tai skaitā
attīstības un stratēģisko plānošanu
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu
tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties
profesionālajā terminoloģijā. Vēlamas vēl vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam iesniegt Veselības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72,
Rīgā, LV-1011) vai nosūtīt uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv
(ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) līdz 2016. gada
11. jūlijam (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums VSIA "Bērnu
klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata konkursam"
šādus dokumentus:
- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju,
kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību;
- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot
pašvērtējumu par valodu zināšanām;
- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas;
- stratēģisko redzējumu par VSIA "Bērnu klīniskā universitātes
slimnīca" darbību un attīstību medicīnas jomā, iekļaujot ieskatu par
kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm,
veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus
kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu apjomā);
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām.
Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments).
OP 2016/124.AKK7
VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca"
(reģistrācijas Nr. 40003457109) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu
konkursu uz vakanto amata vietu - valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e
Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa
klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata
kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnā
- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā
kapitālsabiedrība vai vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina
kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes
locekļa uzdevumus konkrētajā amatā. Priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi
publiskas personas kapitālsabiedrībā
- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz
veselības aprūpes jautājumiem
- praktiskā darba pieredze ārsta profesijā
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un
labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
- izpratne par VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes
slimnīca" darbības stratēģijas realizēšanu medicīnas jomas
attīstībā, tai skaitā attīstības un stratēģisko plānošanu
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu
tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties
profesionālajā terminoloģijā. Vēlamas vēl vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam iesniegt Veselības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72, Rīgā,
LV-1011) vai nosūtīt uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv
(ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) līdz 2016. gada
11. jūlijam (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums VSIA "Paula
Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata
konkursam" šādus dokumentus:
- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju,
kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību
- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām
- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- stratēģisko redzējumu par VSIA "Paula Stradiņa klīniskā
universitātes slimnīca" darbību un attīstību medicīnas jomā,
iekļaujot ieskatu par kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes
prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus
kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu
apjomā)
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments).
OP 2016/124.AKK8
VESELĪBAS MINISTRIJA kā sabiedrības ar
ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca"
(reģistrācijas Nr. 40003951628) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu
uz vakanto amata vietu - sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas
Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā
universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai vadībzinībās
- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā
kapitālsabiedrība vai vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina
kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes
locekļa uzdevumus konkrētajā amatā. Priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi
publiskas personas kapitālsabiedrībā
- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz kapitālsabiedrības
attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, finanšu un administratīvo vadību
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un
labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
- zināšanas un izpratne par valsts budžeta plānošanu un budžeta izpildes
jautājumiem un zināšanas Latvijas nodokļu sistēmas jautājumos
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu
tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties
profesionālajā terminoloģijā. Vēlamas vēl vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam iesniegt Veselības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72, Rīgā,
LV-1011) vai nosūtīt uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv
(ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) līdz 2016. gada
11. jūlijam (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums SIA "Rīgas
Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es amata
konkursam" šādus dokumentus:
- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju,
kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību
- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām
- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- stratēģisko redzējumu par SIA "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes
slimnīca" darbību un attīstību, iekļaujot ieskatu par kapitālsabiedrības
darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu
sasniegšanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu
resursu apstākļos (500-1000 vārdu apjomā)
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments).
OP 2016/124.AKK9
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļas vadītājs/-a
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā
(profesionālais maģistra grādu projekta vadībā un projekta vadītāja
kvalifikācija) vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai
ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā
- praktiskā darba pieredze projektu vadībā - 2 gadi
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu
finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu vadībā - vismaz 2 pilnībā
realizēti projekti
- pieredze vadošā amatā - 3 gadi
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo
normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un pielietošana
praksē
- pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu izstrādē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana
praksē
- valsts valodas prasmes C 2 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas (brīvi runā, lasa, raksta)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko
dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās
datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)
- labas lietvedības zināšanas
- labas saskarsmes un sadarbības prasmes
- patstāvība, atbildības izjūta, precizitāte
- spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu darbu
- prasme pārliecināt un argumentēt viedokli
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt nodaļas darbu atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
- nodrošināt Inspekcijas starptautiskās sadarbības stratēģijas izstrādi un
aktualizāciju, piedalīties tās īstenošanā
- strādāt ar nozīmīgiem ārvalstu un sadarbības projektiem, piedalīties citu
organizāciju projektu darba grupās atbilstoši Inspekcijas vadītāja rīkojumiem
- pētīt, dibināt un organizēt starptautisko sadarbību Inspekcijai ar Eiropas
Savienības valstīm (nepieciešamības gadījumā - ar citām valstīm) Inspekcijas
kompetenču jomā
- pārraudzīt un vadīt ārvalstu finanšu instrumentu finanšu prognozēšanas un
analīzes procesus Inspekcijā, koordinēt un kontrolēt Inspekcijas projektu
realizāciju, budžeta izpildi, plānot un iesaistīt projektos nepieciešamo
personālu
- piedalīties augsta līmeņa semināros un darba grupās, t. sk. starptautiskā
līmenī, sniegt informāciju par Inspekcijas darbības vidi, pārstāvēt Inspekciju
ar nozari saistītu dokumentu, projektu vai programmu izstrādē
- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus un pārraudzīt projektu
vadību Inspekcijā u.c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītājs Starptautiskās
sadarbības un projektu vadības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
interneta vietne www.vi.gov.lv.