Laidiens: 21.06.2016., Nr. 119
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/119.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830)
kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta
Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku
apkopošana, analīze un izplatīšana
- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā
- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas
jautājumiem
- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides
problēmām
- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu
pilnveidošanā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē
- pieredze darbā ar liela apjoma datubāzēm
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanas polisi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa
e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni
67366851.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro
kārtu.
OP 2016/119.AKK2
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830)
kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Kultūras,
izglītības, zinātnes un veselības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- veikt Oficiālās statistiskās programmas izpildi izglītības un kultūras
statistikas jomā
- piedalīties administratīvo datu kvalitātes izvērtēšanā, uzturēšanā un datu
analīzē, izmantojot gan tiešsaistes datu pārraides režīmā iegūto informāciju no
Izglītības un zinātnes ministrijas, gan informāciju no citiem administratīvo
datu avotiem
- apkopot datus, tos analizēt, izdarīt aprēķinus, gatavot kopsavilkuma
statistiskās tabulas saskaņā ar Oficiālo statistisko programmu un atbilstoši
datu lietotāju pieprasījumiem;
- veikt datubāzu un sagatavoto kopsavilkuma datu loģisko un matemātisko
kontroli
- vadīt/līdzdarboties starptautisko organizāciju (Eiropas
Savienības statistikas biroja, OECD,UNESCO, ANO institūciju) projektos
statistiskās informācijas iegūšanā, kvalitātes uzlabošanā un informācijas
aktualizēšanā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā, matemātikā vai socioloģijā
- vēlama darba pieredze ar ekonomiku, statistiku, matemātiku vai socioloģiju
saistītos amatos
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas:
Excel, Word, PowerPoint)
- prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko aprēķinu programmām (IBM SPSS
Statistics, R u.tml)
- iemaņas darbam ar datu bāzēm
- labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme orientēties likumdošanas aktos, kas skar statistikas organizēšanu
valstī
Mēs piedāvājam:
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanas polisi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī (9.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa
e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni
67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/119.AKK3
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles
vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- krievu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm,
kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver
personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas
iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 630 līdz € 690 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Olaines filiāle -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts
probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga,
LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines
filiālē Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts
probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.
OP 2016/119.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Risku vadības un iekšējās kontroles nodaļas eksperts/-e
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze audita vai ES fondu vadības uzraudzības jomā ne mazāk kā
viens gads
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas darbību, t.sk. tiešās pārvaldes
iestādēs
- zināšanas par risku vadību
- labas datu analīzes prasmes
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: piedalīties Aģentūras iekšējās kontroles vides izveidošanā,
veikt kontroles pasākumus, sniegt ieteikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem
iekšējās kontroles sistēmā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 681,00 EUR, 2.kategorija: 783,00
EUR, 3.kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "RVIKN_eksperts",
vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/119.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts
aģentūras Tukuma filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās
kompetences ietvaros
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmu risinājumu
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, biroja tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem
aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām
un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 540,00 EUR, 2.kategorija: 605,00
EUR, 3.kategorija: 670,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma
filiālē, Šēseles ielā 3, Tukumā, LV-3101, vai
jānosūta uz e-pastu tukums@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 63107211, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Tukuma filiālē.
OP 2016/119.AKK6
izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem Inženierzinātņu fakultātē:
- pētnieks - 1 vieta (tautsaimniecības viedās tehnoloģijas un ekobūves)
- pētnieks - 1 vieta (virtuālās realitātes tehnoloģijas un vizualizācija)
- pētnieks - 2 vietas (e-studiju tehnoloģijas un pārvaldība)
* Uz pētnieka amatu var pretendēt persona, kurai ir doktora grāds atbilstošajā
nozarē.
Pretendentiem uz vakanto amatu viena mēneša laikā no sludinājuma
publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz rektoram
adresēta motivācijas vēstule, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu
dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV.
Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei C204.kabinetā,
Cēsu ielā 4, Valmierā, LV-4201, vai uz e-pastu: agrita.somase@va.lv, ar norādi
"Konkurss uz pētnieka amatu"; tālr. 26186555, fakss 64207229.
OP 2016/119.AKK7
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem:
1) vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu
laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas
Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā
attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi,
uzturēšanu un pilnveidi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās
darbības principiem
- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles
sistēmā
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme strādāt ar datoru
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu
vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu
vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas
iestādei
- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta
funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras
- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas
efektivitāti, t.sk., koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos
auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas
nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu
ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru ES fondu vadošajā iestādē un vadošajā valsts pārvaldes iestādē
finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa),
sociālās garantijas
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
2) vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta
Labklājības sfēras finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma
grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta
likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu
risināšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim
veikt šādus galvenos uzdevumus:
- izskatīt un sagatavot Veselības ministrijas pamatbudžeta projektus
iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošajiem jautājumiem
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
3) Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta
Metodoloģijas un grāmatvedības politikas nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departaments ir
struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās
pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno
valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, izstrādā valsts politiku
sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas
veidošanu un pārraudzību.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību zinātņu jomā
- profesionālas prasmes grāmatvedības un tās pārskatu jomā
- Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana grāmatvedības jomā
-labas angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot darba racionālas organizācijas principus
- prasme darbā ar datoru
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas
departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt dinamisku darbu, kas saistīts
ar:
- Eiropas Savienības direktīvu un regulu priekšlikumu, un citu Eiropas un
starptautisku institūciju un organizāciju izstrādātu dokumentu grāmatvedības
jomā, t.sk. starptautisko grāmatvedības standartu, izvērtēšanu un nacionālo
pozīciju, instrukciju projektu izstrādāšanu un viedokļa sagatavošanu
-departamenta un ministrijas pārstāvniecību apspriedēs, t.sk., ES
institūciju organizētajās grāmatvedības ekspertu sanāksmēs
- tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu grāmatvedības un
tās pārskatu jomā, saskaņot tos ar Eiropas Kopienas tiesībām un Latvijai
saistošajiem starptautiskajiem līgumiem, izstrādi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 darba dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/119.AKR1
Valsts valodas centrs paziņo, ka Valodas kontroles
departamenta Valodas kontroles reģionālās nodaļas vecākā inspektora amatā uz
nenoteiktu laiku no 13.06.2016. ir iecelts AIVARS JANKOVSKIS.
OP 2016/119.AKR2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Audita departamenta informācijas sistēmu auditora valsts civildienesta
ierēdņa amatā no 2016.gada 20.jūnija iecelts PĀVELS STROŽEVS.
OP 2016/119.AKR3
LATVIJAS REPUBLIKAS PROKURATŪRAS ĢENERĀLPROKURATŪRAS Darbības analīzes un
vadības departaments paziņo, ka saskaņā ar Prokuratūras likuma 38.panta ceturto
daļu ANDRIS GUSAROVS no 2016.gada 15.jūnija uz pieciem gadiem iecelts Latgales
tiesas apgabala prokuratūras virsprokurora amatā.