Laidiens: 21.06.2016., Nr. 119

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/119.AKK1

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku apkopošana, analīze un izplatīšana

- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā

- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas jautājumiem

- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides problēmām

- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu pilnveidošanā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)

- pieredze informācijas apstrādē un analīzē

- pieredze darbā ar liela apjoma datubāzēm

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/119.AKK2

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Kultūras, izglītības, zinātnes un veselības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- veikt Oficiālās statistiskās programmas izpildi izglītības un kultūras statistikas jomā

- piedalīties administratīvo datu kvalitātes izvērtēšanā, uzturēšanā un datu analīzē, izmantojot gan tiešsaistes datu pārraides režīmā iegūto informāciju no Izglītības un zinātnes ministrijas, gan informāciju no citiem administratīvo datu avotiem

- apkopot datus, tos analizēt, izdarīt aprēķinus, gatavot kopsavilkuma statistiskās tabulas saskaņā ar Oficiālo statistisko programmu un atbilstoši datu lietotāju pieprasījumiem;

- veikt datubāzu un sagatavoto kopsavilkuma datu loģisko un matemātisko kontroli

- vadīt/līdzdarboties starptautisko organizāciju (Eiropas Savienības statistikas biroja, OECD,UNESCO, ANO institūciju) projektos statistiskās informācijas iegūšanā, kvalitātes uzlabošanā un informācijas aktualizēšanā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā, matemātikā vai socioloģijā

- vēlama darba pieredze ar ekonomiku, statistiku, matemātiku vai socioloģiju saistītos amatos

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word, PowerPoint)

- prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko aprēķinu programmām (IBM SPSS Statistics, R u.tml)

- iemaņas darbam ar datu bāzēm

- labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme orientēties likumdošanas aktos, kas skar statistikas organizēšanu valstī

Mēs piedāvājam:

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī (9.mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/119.AKK3

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- krievu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 630 līdz € 690 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Olaines filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.


OP 2016/119.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Risku vadības un iekšējās kontroles nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze audita vai ES fondu vadības uzraudzības jomā ne mazāk kā viens gads

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas darbību, t.sk. tiešās pārvaldes iestādēs

- zināšanas par risku vadību

- labas datu analīzes prasmes

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: piedalīties Aģentūras iekšējās kontroles vides izveidošanā, veikt kontroles pasākumus, sniegt ieteikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem iekšējās kontroles sistēmā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 681,00 EUR, 2.kategorija: 783,00 EUR, 3.kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "RVIKN_eksperts", vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/119.AKK5

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, biroja tehnikas lietošanas prasmes

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 540,00 EUR, 2.kategorija: 605,00 EUR, 3.kategorija: 670,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiālē, Šēseles ielā 3, Tukumā, LV-3101, vai jānosūta uz e-pastu tukums@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63107211, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiālē.


OP 2016/119.AKK6

izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem Inženierzinātņu fakultātē:

- pētnieks - 1 vieta (tautsaimniecības viedās tehnoloģijas un ekobūves)

- pētnieks - 1 vieta (virtuālās realitātes tehnoloģijas un vizualizācija)

- pētnieks - 2 vietas (e-studiju tehnoloģijas un pārvaldība)

* Uz pētnieka amatu var pretendēt persona, kurai ir doktora grāds atbilstošajā nozarē.

Pretendentiem uz vakanto amatu viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz rektoram adresēta motivācijas vēstule, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei C204.kabinetā, Cēsu ielā 4, Valmierā, LV-4201, vai uz e-pastu: agrita.somase@va.lv, ar norādi "Konkurss uz pētnieka amatu"; tālr. 26186555, fakss 64207229.


OP 2016/119.AKK7

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem:

1)      vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā

Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās darbības principiem

- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles sistēmā

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas iestādei

- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras

- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas efektivitāti, t.sk., koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru ES fondu vadošajā iestādē un vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa), sociālās garantijas

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

2) vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Labklājības sfēras finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- izskatīt un sagatavot Veselības ministrijas pamatbudžeta projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

3) Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta Metodoloģijas un grāmatvedības politikas nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību zinātņu jomā

- profesionālas prasmes grāmatvedības un tās pārskatu jomā

- Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana grāmatvedības jomā

-labas angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot darba racionālas organizācijas principus

- prasme darbā ar datoru

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:

- Eiropas Savienības direktīvu un regulu priekšlikumu, un citu Eiropas un starptautisku institūciju un organizāciju izstrādātu dokumentu grāmatvedības jomā, t.sk. starptautisko grāmatvedības standartu, izvērtēšanu un nacionālo pozīciju, instrukciju projektu izstrādāšanu un viedokļa sagatavošanu

-departamenta un ministrijas pārstāvniecību apspriedēs, t.sk., ES institūciju organizētajās grāmatvedības ekspertu sanāksmēs

- tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu grāmatvedības un tās pārskatu jomā, saskaņot tos ar Eiropas Kopienas tiesībām un Latvijai saistošajiem starptautiskajiem līgumiem, izstrādi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 darba dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/119.AKR1

Valsts valodas centrs paziņo, ka Valodas kontroles departamenta Valodas kontroles reģionālās nodaļas vecākā inspektora amatā uz nenoteiktu laiku no 13.06.2016. ir iecelts AIVARS JANKOVSKIS.


OP 2016/119.AKR2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Audita departamenta informācijas sistēmu auditora valsts civildienesta ierēdņa amatā no 2016.gada 20.jūnija iecelts PĀVELS STROŽEVS.


OP 2016/119.AKR3

LATVIJAS REPUBLIKAS PROKURATŪRAS ĢENERĀLPROKURATŪRAS Darbības analīzes un vadības departaments paziņo, ka saskaņā ar Prokuratūras likuma 38.panta ceturto daļu ANDRIS GUSAROVS no 2016.gada 15.jūnija uz pieciem gadiem iecelts Latgales tiesas apgabala prokuratūras virsprokurora amatā.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)