Laidiens: 17.06.2016., Nr. 117

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/117.AKK1

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Struktūrfondu daļas projektu vadītāja darbinieka amatu (uz noteiktu laiku līdz 2018. gada jūnijam ar 0,4 darba slodzi)

Galvenie darba pienākumi ir Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta "PROTI un DARI!" ietvaros nodrošināt:

- projekta mērķa grupas jauniešu mentoru mācību programmu sagatavošanu, vadīšanu un izvērtēšanu

- dalību metodisko materiālu mērķa grupas jauniešu mentoriem izstrādē

- projektā iesaistīto pašvaldību labās prakses piemēru projekta īstenošanā saistībā ar mentoru darbu apkopošanu un analizēšanu

- sadarbības veidošanu ar mentoriem un mentoru darba organizēšanu un uzraudzību pašvaldībā

- konsultācijas sniegšanu mērķa grupas jauniešu mentoriem par projektā veicamo uzdevumu izpildi un programmu vadītājiem par mentoru izvēles nosacījumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vairāk nekā viena gada darba pieredze projektu vadībā vai īstenošanā, kas saistīti ar sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu iekļaušanu

- pieredze vismaz trīs neformālās izglītības mācību vadīšanā

- darba pieredze sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu integrācijas vai reintegrācijas jomā

- vismaz viena gada darba pieredze mentorēšanā (vēlams jauniešu vecumā no 15 līdz 29 gadiem, kas pakļauti sociālās atstumtības riskam) vai mentoru konsultēšanā vai mācību vadīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv, tālr. uzziņām 67358073 vai 67356248.


OP 2016/117.AKK2

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta direktora vietnieka/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku), amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11. mēnešalgu grupā.

Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļa vietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās datortehnikas iegādi un uzturēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla administratora darbu

- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu

- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās izmaiņas projektu gaitā

- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju resursiem saistītos drošības pasākumus

 Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā

- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē

- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)

- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu viedokli

- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē

- vismaz viena gada pieredze, kas saistīta ar Informācijas sistēmu plānošanu un uzturēšanu

- vismaz viena gada pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā

- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī sasniegt rezultātu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu (aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību un datubāzēm un WEB tehnoloģijām, kā arī darba pieredze informācijas sistēmu attīstīšanā, ieviešanā un uzturēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada 28. jūnijam uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2016/117.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Olaines Mehānikas un tehnoloģijas koledžas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds (vēlams maģistra grāds dabaszinātnēs, inženierzinātnēs, vides aizsardzības, biotehnoloģijas un pārtikas kvalitātes jomā), doktora grāds amatam atbilstošās jomās tiks uzskatīts par priekšrocību

- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi), priekšrocība ar pieredzi nozarē

- pieredze pedagoģiskā darbā (vismaz pieci gadi)

- pieredze personāla vadīšanā

- pieredze sadarbībā ar sociālajiem partneriem un nozares darba devējiem

- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā

- izpratne par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties sarunvalodā, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

- vēlamas otras svešvalodas zināšanas (vācu, krievu valoda), kas ļautu izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

- vadības prasmes

- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus

- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva

- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 30 (trīsdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), savu stratēģisko redzējumu par Olaines Mehānikas un tehnoloģijas koledžas un nozares attīstību (teksta apjoms līdz 4 lapām), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas pa pastu vai iesniedzot Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050), vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2016/117.AKK4

Banku augstskolas Uzņēmējdarbības koledža izsludina konkursu uz šādu amatu - direktora vietnieks/-e izglītības darbā (vidusskolā)

Prasības pretendentiem:

- amatam atbilstoša augstākā pedagoģiskā izglītība

- darba pieredze izglītības vadības darbā, vēlams vidējās profesionālās izglītības iestādē

- izglītības iestādes darbu regulējošu normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt komandā un motivēt darbiniekus

- labas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas tiks vērtētas kā priekšrocība

- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu uz attīstību vērstā mācību iestādē

- stabilu atalgojumu

Koledžas direktoram adresētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi aija.lukstina@ba.lv. Kontakttālrunis 67709299.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)