Laidiens: 17.06.2016., Nr. 117
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/117.AKK1
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Struktūrfondu daļas projektu vadītāja darbinieka amatu (uz noteiktu laiku līdz
2018. gada jūnijam ar 0,4 darba slodzi)
Galvenie darba pienākumi ir Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada
plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu
prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu
garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru
darbībā" projekta "PROTI un DARI!" ietvaros nodrošināt:
- projekta mērķa grupas jauniešu mentoru mācību programmu sagatavošanu,
vadīšanu un izvērtēšanu
- dalību metodisko materiālu mērķa grupas jauniešu mentoriem izstrādē
- projektā iesaistīto pašvaldību labās prakses piemēru projekta īstenošanā
saistībā ar mentoru darbu apkopošanu un analizēšanu
- sadarbības veidošanu ar mentoriem un mentoru darba organizēšanu un
uzraudzību pašvaldībā
- konsultācijas sniegšanu mērķa grupas jauniešu mentoriem par projektā
veicamo uzdevumu izpildi un programmu vadītājiem par mentoru izvēles
nosacījumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vairāk nekā viena gada darba pieredze projektu vadībā vai īstenošanā, kas
saistīti ar sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu iekļaušanu
- pieredze vismaz trīs neformālās izglītības mācību vadīšanā
- darba pieredze sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu integrācijas
vai reintegrācijas jomā
- vismaz viena gada darba pieredze mentorēšanā
(vēlams jauniešu vecumā no 15 līdz 29 gadiem, kas pakļauti sociālās atstumtības
riskam) vai mentoru konsultēšanā vai mācību vadīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv, tālr. uzziņām 67358073 vai 67356248.
OP 2016/117.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas
departamenta direktora vietnieka/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu
laiku), amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11. mēnešalgu grupā.
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja
tīmekļa vietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru
pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē
statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par
pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko
partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu
uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās
datortehnikas iegādi un uzturēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla
administratora darbu
- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu
veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu
apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo
normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu
- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas
modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās
izmaiņas projektu gaitā
- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un
loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju resursiem
saistītos drošības pasākumus
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata
prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux
vidē
- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz
atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu
viedokli
- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē
- vismaz viena gada pieredze, kas saistīta ar Informācijas sistēmu plānošanu
un uzturēšanu
- vismaz viena gada pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu
projektu izstrādāšanā un ieviešanā
- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī
sasniegt rezultātu
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme
lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu
(aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību un datubāzēm un WEB
tehnoloģijām, kā arī darba pieredze informācijas sistēmu attīstīšanā, ieviešanā
un uzturēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz
2016. gada 28. jūnijam uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz
e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2016/117.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Olaines
Mehānikas un tehnoloģijas koledžas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds (vēlams maģistra grāds dabaszinātnēs, inženierzinātnēs, vides
aizsardzības, biotehnoloģijas un pārtikas kvalitātes jomā), doktora grāds
amatam atbilstošās jomās tiks uzskatīts par priekšrocību
- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi), priekšrocība ar pieredzi nozarē
- pieredze pedagoģiskā darbā (vismaz pieci gadi)
- pieredze personāla vadīšanā
- pieredze sadarbībā ar sociālajiem partneriem un nozares darba devējiem
- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai
skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā
- izpratne par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties sarunvalodā, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- vēlamas otras svešvalodas zināšanas (vācu, krievu valoda), kas ļautu
izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- vadības prasmes
- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus
- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva
- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 30 (trīsdesmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
nosūtot pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), savu stratēģisko redzējumu par Olaines
Mehānikas un tehnoloģijas koledžas un nozares attīstību (teksta apjoms līdz 4
lapām), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas pa pastu vai iesniedzot Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļā (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050), vai
nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67047892.
OP 2016/117.AKK4
Banku augstskolas Uzņēmējdarbības koledža izsludina konkursu uz šādu
amatu - direktora
vietnieks/-e izglītības darbā (vidusskolā)
Prasības pretendentiem:
- amatam atbilstoša augstākā pedagoģiskā izglītība
- darba pieredze izglītības vadības darbā, vēlams vidējās profesionālās
izglītības iestādē
- izglītības iestādes darbu regulējošu normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt komandā un motivēt darbiniekus
- labas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas tiks
vērtētas kā priekšrocība
- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības
likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu uz attīstību vērstā mācību iestādē
- stabilu atalgojumu
Koledžas direktoram adresētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas sūtīt uz e-pasta adresi aija.lukstina@ba.lv. Kontakttālrunis
67709299.