Laidiens: 15.06.2016., Nr. 115
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/115.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Būvprakses departamenta Būvspeciālistu
sertificēšanas nodaļas lietvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, ja esi
komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt Biroja dokumentu un datu vadības sistēmas pārvaldīšanu
- piedalīties Biroja dokumentu pārvaldības un arhivēšanas sistēmas izstrādē,
sagatavot Biroja lietvedību reglamentējošos dokumentus un veikt darbības
informācijas drošības nodrošināšanai
- veikt būvspeciālistu sertifikācijas procesa datu
apkopošanu, apstrādi un nepieciešamo reģistru uzturēšanu Biroja rīcībā esošajās
dokumentu un informācijas vadības sistēmās, kontrolēt departamenta darbiniekiem
uzdoto uzdevumu izpildi
- līdzdarboties būvspeciālistu sertifikācijas procesa
organizēšanā, ticamas un profesionālas informācijas sagatavošanā sabiedrībai,
citām valsts un pašvaldības iestādēm par Biroja darbu un tā rezultātiem
- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem dokumentu sagatavošanas,
virzīšanas un uzglabāšanas jomā, nodrošināt sadarbību un informācijas apmaiņu
ar citiem departamentiem
Ja tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē,
komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze 3 (trīs) gadi, no tiem 1 (viens) gads prasītajā
jomā
- teicamas komunikatīvas un plānošanas prasmes
- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā valsts pārvaldē
- spēja izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- teicamas valsts valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas
- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Būvprakses departamenta Būvspeciālistu
sertificēšanas nodaļas lietveža amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada
11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam,
motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu
datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases
konkursos.
OP 2016/115.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Metodiskās
vadības nodaļas juriskonsults/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar pieredzi normatīvo aktu projektu izstrādē, tiesību normu
piemērošanā un metodiskā atbalsta sniegšanā, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles biroja kolektīvam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- izstrādāt vadlīnijas un metodiskos materiālus nodaļas kompetences jomā
- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu un sniegt juridiskas
konsultācijas Biroja kompetences ietvaros
- pārstāvēt Biroju ar būvniecības normatīviem saistītajās darba grupās un
standartizācijas tehniskajās komisijās un tiesvedības procesos, kā arī
pārstāvēt Biroja intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādes un
citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam
- izvērtēt un sniegt atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu
izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem, kā arī sagatavot priekšlikumus
normatīvo aktu grozījumiem
- organizēt un piedalīties ārējos un iekšējos informatīvos pasākumos Biroja
darbinieku un ieinteresēto pušu izglītošanai un pieredzes apmaiņai
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2 (divus)
gadus
- profesionālās zināšanas un prasmes normatīvo aktu izstrādē un tiesību
normu piemērošanā
- zināšanas administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
noformēšanā
- spēja sastādīt procesuālos dokumentus tiesai, kā arī spējas pārstāvēt
iestādi civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, un
valsts pārvaldes iestādēs
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai
skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus)
un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- pieredze būvniecības nozari regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas
(B2 līmenī)
- augsta atbildība, precizitāte, prasme strādāt intensīvā darba vidē
- labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
Metodiskās vadības nodaļas juriskonsulta amata konkursam" līdz
2016. gada 28. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada
11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam,
motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu
datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases
konkursos.
OP 2016/115.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Metodiskās
vadības nodaļas juriskonsults/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)
Ja esi jurists ar pieredzi normatīvo aktu projektu izstrādē, tiesību normu
piemērošanā un metodiskā atbalsta sniegšanā, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles biroja kolektīvam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- izstrādāt vadlīnijas un metodiskos materiālus nodaļas kompetences jomā
- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu un sniegt juridiskas
konsultācijas Biroja kompetences ietvaros
- pārstāvēt Biroju ar būvniecības normatīviem saistītajās darba grupās un
standartizācijas tehniskajās komisijās un tiesvedības procesos, kā arī
pārstāvēt Biroja intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādes un
citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam
- izvērtēt un sniegt atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu
izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem, kā arī sagatavot priekšlikumus
normatīvo aktu grozījumiem
- organizēt un piedalīties ārējos un iekšējos informatīvos pasākumos Biroja
darbinieku un ieinteresēto pušu izglītošanai un pieredzes apmaiņai
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2 (divus)
gadus
- profesionālās zināšanas un prasmes normatīvo aktu izstrādē un tiesību
normu piemērošanā
- zināšanas administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
noformēšanā
- spēja sastādīt procesuālos dokumentus tiesai, kā arī spējas pārstāvēt
iestādi civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, un
valsts pārvaldes iestādēs
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai
skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus)
un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- pieredze būvniecības nozari regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas
(B2 līmenī)
- augsta atbildība, precizitāte, prasme strādāt intensīvā darba vidē
- labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
Metodiskās vadības nodaļas juriskonsulta amata konkursam" līdz 2016. gada
28. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada
11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam,
motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu
datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases
konkursos.
OP 2016/115.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Komunikācijas un
informācijas vadības nodaļas lietvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, ja esi komunikabls,
pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt Biroja dokumentu un datu vadības sistēmas pārvaldīšanu
- nodrošināt informācijas aprīti, pārstāvības pasākumu un sanāksmju
plānošanu un koordinēšanu un protokolēšanu
- veikt lietvedības kārtības un lietu nomenklatūras izstrādi, aktualizāciju
un ievērošanas kontroli
- līdzdarboties nepieciešamās informācijas un dokumentu pieprasīšanā un
saņemšanā ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā no fiziskajām un privāto
tiesību juridiskajām personām uzdevumu izpildei
- veikt dokumentu arhivēšanu
Ja tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē,
komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā pieredze 3 (trīs) gadi, no tiem 1 (viens) gads prasītajā jomā
- teicamas komunikatīvas un plānošanas prasmes
- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā valsts pārvaldē
- spēja izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- teicamas valsts valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas
- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
Komunikācijas un informācijas vadības nodaļas lietveža amata konkursam"
līdz 2016. gada 28. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada
11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam,
motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu
datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases
konkursos.
OP 2016/115.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības
informācijas sistēmu nodaļas Sistēmu analītiķis/-e (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm un esi speciālists
informācijas tehnoloģiju programmatūras uzturēšanā un attīstībā, kā arī esi
gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- administrēt Būvniecības informācijas sistēmu, ievietot un uzturēt tajā
ietverto būvniecības informāciju, nodrošināt iekļautās informācijas pieejamību
un sniegt atbalstu sistēmas lietotājiem
- administrēt biroja informācijas sistēmas, uzstādīt un uzturēt informācijas
tehnoloģijas. Testēt programmas, veidot programmu tehniskās specifikācijas,
līdzdarboties programmas problēmu diagnosticēšanā un risināšanā
- īstenot informācijas sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības
projektus, sadarboties ar projektētājiem, dizaineriem un citiem speciālistiem,
piedalīties sarežģītos tehniskos projektos
- sadarboties ar informācijas sistēmu izstrādātājiem un uzturētājiem
- sniegt konsultācijas un atbalstu Biroja struktūrvienību vadītājiem un
darbiniekiem, kas tiem nepieciešamas savu darba uzdevumu
pildīšana
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas saistīta ar informāciju
tehnoloģijām un/vai citi profesionālie sertifikāti;
- iepriekšējā pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi prasītajā jomā
- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas
- labas verbālās un rakstiskās komunikācijas spējas, prasme sagatavot
tehnisko dokumentāciju
- lieliskas konceptuālās un analītiskās problēmu risināšanas spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas Sistēmu analītiķa amata
konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2016. gada 11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums,
piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai
nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles
biroja personāla atlases konkursos.
OP 2016/115.AKK6
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu uz valsts notāra/-es ierēdņa amatu Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona nevalstisko organizāciju un masu informācijas
līdzekļu reģistrācijas nodaļā uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt biedrību, nodibinājumu, politisko partiju, arodbiedrību, masu
informācijas līdzekļu, pārstāvniecību, šķīrējtiesu, reliģisko organizāciju, to
pamatdokumentu grozījumu valsts reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par ierakstu izdarīšanu reģistrā, ierakstu
izdarīšanas atlikšanu (atteikšanu) vai izslēgšanu no reģistra
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- vēlamas zināšanas administratīvajās un konstitucionālajās tiesībās,
nevalstisko organizāciju darbību regulējošos normatīvajos aktos
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu
67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām
67031816, 67031815.
OP 2016/115.AKK7
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju
izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā uz noteiktu
laiku
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos
atbilstoši samaksātajai valsts nodevai
- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem
- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem
pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicama saskarsmes kultūra
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu
67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/115.AKK8
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu uz divām ierēdņa amata vietām - valsts notārs/-e Funkciju
izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas
nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā
uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu,
pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības,
Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu
reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu
ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas
atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu
reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816,
67031815.
OP 2016/115.AKK9
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu
kūrortpilsēta.
Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts
darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts
mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr.
90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES AMATAM - JŪRMALAS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS
IESTĀDES "KATRĪNA" VADĪTĀJS/-A
PRASĪBAS:
- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par
pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā; par
priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības vadības darbā
- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)
- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
AMATA PIENĀKUMI:
- pirmsskolas izglītības iestādes veiksmīga administratīvā un izglītojošā
darba organizēšana un vadīšana saskaņā ar normatīvajiem aktiem un pašvaldības
saistošajiem noteikumiem
Pieteikuma dokumenti: pieteikums amata konkursam un apliecinājums, ka uz
pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā
noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (veidlapas
skatīt Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv
(sadaļā "Pašvaldība" → "Vakances"); CV (Europass
apstiprinātajā formā); izglītības dokumentu kopijas un papildu apmācību
apliecinošu dokumentu kopijas; motivācijas vēstule (brīvā formā); vēlams
atsauksmes un rekomendācijas; izpildīts praktiskā darba uzdevums "Vīzija
par Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" attīstības
virzieniem" (līdz 3 (trīs) A4 lapām datorrakstā).
Pieteikuma dokumentus var iesniegt: nosūtīt uz e-pastu (adrese: personals@jurmala.lv), nosūtīt pa pastu (adrese: Jūrmalas
pilsētas dome, Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi
Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jūrmalā, Jomas ielā
1/5.
Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas
pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" vadītāja amatu".
Pieteikšanās termiņš līdz 2016. gada 12. jūlijam plkst. 17.00.
Tālrunis uzziņām 67093921.
OP 2016/115.AKK10
Valsts policijas koledžas Humanitārā katedra izsludina konkursu uz
ASISTENTA/-ES (ar speciālo dienesta pakāpi) amatu
Darbavieta: Rīgā.
Darba laiks: uz noteiktu laiku no 2016. gada 1. septembra.
Amata pienākumos ietilpst:
- studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības
programmu: "Svešvaloda policijas darbiniekiem", "Svešvaloda
(angļu valoda)", "Otrā svešvaloda (krievu valoda)"
"Svešvaloda policijas darbiniekiem" (dažādi līmeņi)""
docēšana
- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība (angļu/krievu valodas
filoloģijā, pedagoģijā) bez grāda, ja pretendentam ir docējamam studiju kursam
atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir
pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze atbilstoši
nozares docējamam studiju kursam
- docējamajam studiju kursam nepieciešamā neformālā izglītība un
profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm,
profesionālās pilnveides u. tml. dokumentiem
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- teicama valsts valodas prasme un svešvalodu (angļu/krievu valodas)
zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power
Point, internets
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto asistenta amatu līdz 2016. gada
5. jūlijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot
dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi
specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja
izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas
iela 8a, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālrunis uzziņām
67219643,26799499.
OP 2016/115.AKK11
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Būvprakses departamenta direktors/-e
Ja esi eksperts būvniecības industrijā, un spēsi būt līderis starp nozares labākajiem
speciālistiem, palīdzot nodrošināt modernu un efektīvu būvniecības valsts
kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības
valsts kontroles biroja kolektīvam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt departamenta darbu, kā
arī atbildēt par departamentam uzticēto uzdevumu izpildi;
- nodrošināt departamenta darbību reglamentējošo iekšējo normatīvo aktu
izstrādi un departamenta dokumentu pārvaldību
- nodrošināt būvprojektu, būvdarbu un būvizstrādājumu tehniskā stāvokļa un
izpildījuma kvalitātes novērtēšanu, un tiem veikto ekspertīžu atbilstību
normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt būvspeciālistu kompetences
novērtēšanu un patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanu būvspeciālistiem
būvekspertīzes specialitātē, kā arī nodrošināt būvekspertu
patstāvīgās prakses uzraudzību
- nodrošināt pretendentu (būvkomersantu)
izvērtēšanu Biroja atzītā ekspertīzes veicēja statusa iegūšanai un uzturēt šādu
ekspertīzes veicēju reģistru
- nodrošināt interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās,
starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām
personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē,
komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- ne mazāk kā 3 (trīs) gadu pieredze vadošā amatā un vēlama pieredze darbā
nozarē saistītā ar amata pienākumu pildīšanu
- pieredze iestādes un būvniecības nozari regulējošo tiesību aktu un būvniecības
standartu pielietošanā
- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt
komandu
- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C1
līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Būvprakses departamenta direktora amata konkursam" līdz
2016. gada 28. jūnijam.
Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada
11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam,
motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu
datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases
konkursos.
OP 2016/115.AKK12
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta direktors/-e
Ja tava pieredze metodisko, informācijas aprites un komunikācijas procesu pārvaldībā
palīdzēs radīt modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi
gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt departamenta darbu, kā
arī atbildēt par departamentam uzticēto uzdevumu izpildi;
- pārraudzīt un koordinēt Biroja sadarbības projektus ar būvniecības procesā
iesaistīto LV un ES uzraudzības un kontroles iestāžu, institūciju un
nevalstisko organizāciju sadarbību, nodrošināt Biroja dalību ar būvniecības
normatīviem saistītajās darba grupās un standartizācijas tehniskajās komisijās
- nodrošināt informācijas pārvaldības procesu norisi - koordinēt iesniegumu
un sūdzību izskatīšanu, uzraudzīt informācijas apriti un tās drošību,
nodrošināt dokumentu vadības un arhivēšanas sistēmu darbību
- vadīt Biroja iekšējās un ārējās komunikācijas, sabiedriskās attiecības,
koordinēt ārējos un iekšējos informatīvos pasākumus Biroja darbinieku un
ieinteresēto pušu izglītošanai un pieredzes apmaiņai, nodrošināt metodisko
palīdzību Biroja struktūrvienībām un darbiniekiem, kā arī būvniecībā
iesaistītajām personām
- nodrošināt interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās,
starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām
personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, vadības
zinībās, sabiedriskajās attiecībās vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 (pieci) gadi, no tiem vismaz 3
(trīs) gadi vadošā amatā ar nozari saistītā uzņēmumā vai iestādē (vadījis ne
mazāk kā 10 cilvēku lielu kolektīvu), pieredze darbā ar nozari saistītā
uzņēmumā izglītošanas un sadarbības projektu jomā
- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt
komandu
- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C2
līmenī) un vēl kādas Eiropas Savienības dalībvalsts valodas zināšanas (vismaz
B1 līmenī)
- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- zināšanas par dokumentu pārvaldības procesiem organizācijā, par ārējās
komunikācijas stratēģijas izstrādi un īstenošanu, ārējās komunikācijas metodēm,
kanāliem un instrumentiem
- prasmes informatīvo pasākumu, semināru un apmācību organizēšanā un
koordinēšanā
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
direktora amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.
Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada
11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam,
motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu
datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases
konkursos.
OP 2016/115.AKK13
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Iekšējās kontroles
nodaļas Iekšējais auditors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi auditors ar pieredzi iekšējā audita norises plānošanā un īstenošanā,
kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts
kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt iekšējā audita funkciju Birojā, sniegt metodisko palīdzību
Biroja struktūrvienībām iekšējā un ārējā audita jautājumos, veikt uz risku
novērtējumu balstītus plānotus iekšējos auditus un dokumentēt audita rezultātus
- sniegt ieteikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem iekšējās kontroles
sistēmā, īstenot neatbilstību vadību un auditos noteikto pasākumu izpildes
uzraudzību
- koordinēt un pārraudzīt vadības apstiprināto korektīvo un preventīvo
pasākumu ieviešanu un izpildi, veikt iekšējo un ārējo auditu ieteikumu
uzraudzību
- pārstāvēt Biroju ārējos auditos
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinībās, kvalitātes
vadībā vai līdzvērtīgi, vēlami profesionālās kvalifikācijas sertifikāti
- iepriekšējā darba pieredze prasītajā nozarē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi,
praktiska pieredze iestādē vai uzņēmumā ar stratēģiskas vadības un iekšējā
audita procesiem
- profesionālās zināšanas un prasmes par iekšējā audita funkcijas
nodrošināšanu, procesu vadību un efektivitātes novērtēšanas principiem
- teicamas valsts valodas zināšanas, ļoti labas angļu un krievu valodas
zināšanas (vismaz C1 līmenī)
- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem
- teicamas prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Iekšējās
kontroles nodaļas Iekšējā auditora amata konkursam" līdz 2016. gada
28. jūnijam.
Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada
11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam,
motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu
datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases
konkursos.
OP 2016/115.AKK14
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Iekšējās kontroles
nodaļas Iekšējās kontroles speciālists/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības jautājumos un iekšējās
kontroles sistēmas darbības nodrošināšanā, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- veikt biroja vajadzībām atbilstošas biroja iekšējās kontroles sistēmas
uzturēšanu un aktualizāciju, tās elementu vadību
- veikt iekšējo normatīvo aktu analīzi un iniciēt to aktualizāciju, veikt
procesu norisi reglamentējošo dokumentu izstrādi un sniegt konsultācijas
darbiniekiem iekšējo normatīvo dokumentu izstrādes gaitā
- īstenot procesu vadību un pārraudzīt procesu kvalitātes jautājumus
- veikt regulāru iekšējo un ārējo risku analīzi, novērtēšanu un koordinēt
pasākumus konstatēto vai iespējamo risku ierobežošanai un/vai novēršanai,
piedalīties biroja struktūrvienību vai funkciju iekšējos auditos
- veikt pastāvīgu un sistemātisku Biroja darbības efektivitātes novērtēšanu,
izpildes rezultātu analīzi, sagatavot pārskatus/atskaites un sniegt
priekšlikumus par nepieciešamajiem pilnveidojumiem
- veikt neatbilstību vadību - disciplinārlietu, ārējo sūdzību par darbinieku
faktisko rīcību, apstrīdēto administratīvo aktu izskatīšanu
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, tiesību
zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze prasītajā nozarē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi,
praktiska pieredze iestādē vai uzņēmumā ar stratēģiskas vadības un iekšējā
audita procesiem
- zināšanas par iekšējās kontroles, kvalitātes un procesu vadības principiem
- zināšanas par efektivitātes novērtēšanas metodēm
- zināšanas administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
noformēšanā, prasme juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas, ļoti labas angļu un krievu valodas
zināšanas (vismaz C1 līmenī)
- teicamas prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Iekšējās
kontroles nodaļas Iekšējās kontroles speciālista amata konkursam" līdz
2016. gada 28. jūnijam.
Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada
11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam,
motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu
datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases
konkursos.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/115.AKR1
Veselības inspekcija informē, ka Produktu kontroles nodaļas vadītājas valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2016.gada
13.jūnijā konkursa kārtībā iecelta DINA LĪTE-ZAĶE.
OP 2016/115.AKR2
Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē konkursa kārtībā
Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākā inspektora amatā no
2016. gada 13. jūnija iecelts OSKARS PONE.
OP 2016/115.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas policijas pārvaldes Izlūkošanas
daļas Taktisko uzdevumu nodaļas Zemgales taktisko uzdevumu sektora vecākā
muitas eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir
iecelts JURIS LEONOVIČS.
OP 2016/115.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Juridiskās un pirmstiesas strīdu
izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās nodaļas galvenā jurista amatā uz
nenoteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir iecelts KĀRLIS BEBERS.
OP 2016/115.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Juridiskās un pirmstiesas strīdu
izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās nodaļas galvenās juristes amatā
uz noteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir iecelta JANA ŠĶIRPA.
OP 2016/115.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes
Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas galvenās nodokļu
inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir
iecelta LUDMILA FJODOROVA.
OP 2016/115.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes
Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas nodaļas vecākās nodokļu inspektores
amatā uz nenoteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir iecelta ILZE
GALVIŅA.
OP 2016/115.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Akcīzes preču aprites daļas
Pārvietošanas kontroles nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā uz nenoteiktu
laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir iecelts JĀNIS KUBULNIEKS.
OP 2016/115.AKR9
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Informātikas pārvaldes
Ekspluatācijas daļas Datubāzu administrēšanas nodaļas informācijas sistēmu
administratora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2016/115.AKR10
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu
administrēšanas plānošanas un analīzes daļas Analīzes nodaļas galvenā nodokļu
inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2016/115.AKR11
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu
daļas galvenā speciālista amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2016/115.AKR12
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Finanšu policijas pārvaldes
Iekšējās drošības daļas vecākā izmeklētāja amatu ir beidzies bez rezultāta.