Laidiens: 15.06.2016., Nr. 115

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/115.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvprakses departamenta Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas lietvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

 Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt Biroja dokumentu un datu vadības sistēmas pārvaldīšanu

- piedalīties Biroja dokumentu pārvaldības un arhivēšanas sistēmas izstrādē, sagatavot Biroja lietvedību reglamentējošos dokumentus un veikt darbības informācijas drošības nodrošināšanai

- veikt būvspeciālistu sertifikācijas procesa datu apkopošanu, apstrādi un nepieciešamo reģistru uzturēšanu Biroja rīcībā esošajās dokumentu un informācijas vadības sistēmās, kontrolēt departamenta darbiniekiem uzdoto uzdevumu izpildi

- līdzdarboties būvspeciālistu sertifikācijas procesa organizēšanā, ticamas un profesionālas informācijas sagatavošanā sabiedrībai, citām valsts un pašvaldības iestādēm par Biroja darbu un tā rezultātiem

- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem dokumentu sagatavošanas, virzīšanas un uzglabāšanas jomā, nodrošināt sadarbību un informācijas apmaiņu ar citiem departamentiem

Ja tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā darba pieredze 3 (trīs) gadi, no tiem 1 (viens) gads prasītajā jomā

- teicamas komunikatīvas un plānošanas prasmes

- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā valsts pārvaldē

- spēja izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

- teicamas valsts valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvprakses departamenta Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas lietveža amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2016/115.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Metodiskās vadības nodaļas juriskonsults/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi jurists ar pieredzi normatīvo aktu projektu izstrādē, tiesību normu piemērošanā un metodiskā atbalsta sniegšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles biroja kolektīvam!

 Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- izstrādāt vadlīnijas un metodiskos materiālus nodaļas kompetences jomā

- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu un sniegt juridiskas konsultācijas Biroja kompetences ietvaros

- pārstāvēt Biroju ar būvniecības normatīviem saistītajās darba grupās un standartizācijas tehniskajās komisijās un tiesvedības procesos, kā arī pārstāvēt Biroja intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

- izvērtēt un sniegt atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem, kā arī sagatavot priekšlikumus normatīvo aktu grozījumiem

- organizēt un piedalīties ārējos un iekšējos informatīvos pasākumos Biroja darbinieku un ieinteresēto pušu izglītošanai un pieredzes apmaiņai

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2 (divus) gadus

- profesionālās zināšanas un prasmes normatīvo aktu izstrādē un tiesību normu piemērošanā

- zināšanas administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu noformēšanā

- spēja sastādīt procesuālos dokumentus tiesai, kā arī spējas pārstāvēt iestādi civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, un valsts pārvaldes iestādēs

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- pieredze būvniecības nozari regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas (B2 līmenī)

- augsta atbildība, precizitāte, prasme strādāt intensīvā darba vidē

- labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Metodiskās vadības nodaļas juriskonsulta amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2016/115.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Metodiskās vadības nodaļas juriskonsults/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Ja esi jurists ar pieredzi normatīvo aktu projektu izstrādē, tiesību normu piemērošanā un metodiskā atbalsta sniegšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles biroja kolektīvam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- izstrādāt vadlīnijas un metodiskos materiālus nodaļas kompetences jomā

- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu un sniegt juridiskas konsultācijas Biroja kompetences ietvaros

- pārstāvēt Biroju ar būvniecības normatīviem saistītajās darba grupās un standartizācijas tehniskajās komisijās un tiesvedības procesos, kā arī pārstāvēt Biroja intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

- izvērtēt un sniegt atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem, kā arī sagatavot priekšlikumus normatīvo aktu grozījumiem

- organizēt un piedalīties ārējos un iekšējos informatīvos pasākumos Biroja darbinieku un ieinteresēto pušu izglītošanai un pieredzes apmaiņai

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2 (divus) gadus

- profesionālās zināšanas un prasmes normatīvo aktu izstrādē un tiesību normu piemērošanā

- zināšanas administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu noformēšanā

- spēja sastādīt procesuālos dokumentus tiesai, kā arī spējas pārstāvēt iestādi civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, un valsts pārvaldes iestādēs

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- pieredze būvniecības nozari regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas (B2 līmenī)

- augsta atbildība, precizitāte, prasme strādāt intensīvā darba vidē

- labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Metodiskās vadības nodaļas juriskonsulta amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2016/115.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Komunikācijas un informācijas vadības nodaļas lietvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt Biroja dokumentu un datu vadības sistēmas pārvaldīšanu

- nodrošināt informācijas aprīti, pārstāvības pasākumu un sanāksmju plānošanu un koordinēšanu un protokolēšanu

- veikt lietvedības kārtības un lietu nomenklatūras izstrādi, aktualizāciju un ievērošanas kontroli

- līdzdarboties nepieciešamās informācijas un dokumentu pieprasīšanā un saņemšanā ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā no fiziskajām un privāto tiesību juridiskajām personām uzdevumu izpildei

- veikt dokumentu arhivēšanu

Ja tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā pieredze 3 (trīs) gadi, no tiem 1 (viens) gads prasītajā jomā

- teicamas komunikatīvas un plānošanas prasmes

- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā valsts pārvaldē

- spēja izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

- teicamas valsts valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Komunikācijas un informācijas vadības nodaļas lietveža amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2016/115.AKK5

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas Sistēmu analītiķis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm un esi speciālists informācijas tehnoloģiju programmatūras uzturēšanā un attīstībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- administrēt Būvniecības informācijas sistēmu, ievietot un uzturēt tajā ietverto būvniecības informāciju, nodrošināt iekļautās informācijas pieejamību un sniegt atbalstu sistēmas lietotājiem

- administrēt biroja informācijas sistēmas, uzstādīt un uzturēt informācijas tehnoloģijas. Testēt programmas, veidot programmu tehniskās specifikācijas, līdzdarboties programmas problēmu diagnosticēšanā un risināšanā

- īstenot informācijas sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības projektus, sadarboties ar projektētājiem, dizaineriem un citiem speciālistiem, piedalīties sarežģītos tehniskos projektos

- sadarboties ar informācijas sistēmu izstrādātājiem un uzturētājiem

- sniegt konsultācijas un atbalstu Biroja struktūrvienību vadītājiem un darbiniekiem, kas tiem nepieciešamas savu darba uzdevumu pildīšana

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas saistīta ar informāciju tehnoloģijām un/vai citi profesionālie sertifikāti;

- iepriekšējā pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi prasītajā jomā

- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas

- labas verbālās un rakstiskās komunikācijas spējas, prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju

- lieliskas konceptuālās un analītiskās problēmu risināšanas spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas Sistēmu analītiķa amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.

 Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2016/115.AKK6

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu uz valsts notāra/-es ierēdņa amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona nevalstisko organizāciju un masu informācijas līdzekļu reģistrācijas nodaļā uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt biedrību, nodibinājumu, politisko partiju, arodbiedrību, masu informācijas līdzekļu, pārstāvniecību, šķīrējtiesu, reliģisko organizāciju, to pamatdokumentu grozījumu valsts reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par ierakstu izdarīšanu reģistrā, ierakstu izdarīšanas atlikšanu (atteikšanu) vai izslēgšanu no reģistra

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- vēlamas zināšanas administratīvajās un konstitucionālajās tiesībās, nevalstisko organizāciju darbību regulējošos normatīvajos aktos

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2016/115.AKK7

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem

- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicama saskarsmes kultūra

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- darbavietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/115.AKK8

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu uz divām ierēdņa amata vietām - valsts notārs/-e Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2016/115.AKK9

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!

 Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.

Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

 Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).

 AICINĀM PIETEIKTIES AMATAM - JŪRMALAS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES "KATRĪNA" VADĪTĀJS/-A

 PRASĪBAS:

- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības vadības darbā

- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)

- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

 AMATA PIENĀKUMI:

- pirmsskolas izglītības iestādes veiksmīga administratīvā un izglītojošā darba organizēšana un vadīšana saskaņā ar normatīvajiem aktiem un pašvaldības saistošajiem noteikumiem

Pieteikuma dokumenti: pieteikums amata konkursam un apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (veidlapas skatīt Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv (sadaļā "Pašvaldība" → "Vakances"); CV (Europass apstiprinātajā formā); izglītības dokumentu kopijas un papildu apmācību apliecinošu dokumentu kopijas; motivācijas vēstule (brīvā formā); vēlams atsauksmes un rekomendācijas; izpildīts praktiskā darba uzdevums "Vīzija par Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" attīstības virzieniem" (līdz 3 (trīs) A4 lapām datorrakstā).

Pieteikuma dokumentus var iesniegt: nosūtīt uz e-pastu (adrese: personals@jurmala.lv), nosūtīt pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jūrmalā, Jomas ielā 1/5.

Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" vadītāja amatu".

Pieteikšanās termiņš līdz 2016. gada 12. jūlijam plkst. 17.00.

Tālrunis uzziņām 67093921.


OP 2016/115.AKK10

Valsts policijas koledžas Humanitārā katedra izsludina konkursu uz ASISTENTA/-ES (ar speciālo dienesta pakāpi) amatu

Darbavieta: Rīgā.

Darba laiks: uz noteiktu laiku no 2016. gada 1. septembra.

Amata pienākumos ietilpst:

- studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības programmu: "Svešvaloda policijas darbiniekiem", "Svešvaloda (angļu valoda)", "Otrā svešvaloda (krievu valoda)" "Svešvaloda policijas darbiniekiem" (dažādi līmeņi)"" docēšana

- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība (angļu/krievu valodas filoloģijā, pedagoģijā) bez grāda, ja pretendentam ir docējamam studiju kursam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze atbilstoši nozares docējamam studiju kursam

- docējamajam studiju kursam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u. tml. dokumentiem

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- teicama valsts valodas prasme un svešvalodu (angļu/krievu valodas) zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power Point, internets

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto asistenta amatu līdz 2016. gada 5. jūlijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8a, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālrunis uzziņām 67219643,26799499.


OP 2016/115.AKK11

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvprakses departamenta direktors/-e

Ja esi eksperts būvniecības industrijā, un spēsi būt līderis starp nozares labākajiem speciālistiem, palīdzot nodrošināt modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles biroja kolektīvam!

 Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt departamenta darbu, kā arī atbildēt par departamentam uzticēto uzdevumu izpildi;

- nodrošināt departamenta darbību reglamentējošo iekšējo normatīvo aktu izstrādi un departamenta dokumentu pārvaldību

- nodrošināt būvprojektu, būvdarbu un būvizstrādājumu tehniskā stāvokļa un izpildījuma kvalitātes novērtēšanu, un tiem veikto ekspertīžu atbilstību normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt būvspeciālistu kompetences novērtēšanu un patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanu būvspeciālistiem būvekspertīzes specialitātē, kā arī nodrošināt būvekspertu patstāvīgās prakses uzraudzību

- nodrošināt pretendentu (būvkomersantu) izvērtēšanu Biroja atzītā ekspertīzes veicēja statusa iegūšanai un uzturēt šādu ekspertīzes veicēju reģistru

- nodrošināt interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- ne mazāk kā 3 (trīs) gadu pieredze vadošā amatā un vēlama pieredze darbā nozarē saistītā ar amata pienākumu pildīšanu

- pieredze iestādes un būvniecības nozari regulējošo tiesību aktu un būvniecības standartu pielietošanā

- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt komandu

- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C1 līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- autovadītāja tiesības B kategorija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

 Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvprakses departamenta direktora amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.

Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2016/115.AKK12

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta direktors/-e

Ja tava pieredze metodisko, informācijas aprites un komunikācijas procesu pārvaldībā palīdzēs radīt modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt departamenta darbu, kā arī atbildēt par departamentam uzticēto uzdevumu izpildi;

- pārraudzīt un koordinēt Biroja sadarbības projektus ar būvniecības procesā iesaistīto LV un ES uzraudzības un kontroles iestāžu, institūciju un nevalstisko organizāciju sadarbību, nodrošināt Biroja dalību ar būvniecības normatīviem saistītajās darba grupās un standartizācijas tehniskajās komisijās

- nodrošināt informācijas pārvaldības procesu norisi - koordinēt iesniegumu un sūdzību izskatīšanu, uzraudzīt informācijas apriti un tās drošību, nodrošināt dokumentu vadības un arhivēšanas sistēmu darbību

- vadīt Biroja iekšējās un ārējās komunikācijas, sabiedriskās attiecības, koordinēt ārējos un iekšējos informatīvos pasākumus Biroja darbinieku un ieinteresēto pušu izglītošanai un pieredzes apmaiņai, nodrošināt metodisko palīdzību Biroja struktūrvienībām un darbiniekiem, kā arī būvniecībā iesaistītajām personām

- nodrošināt interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, vadības zinībās, sabiedriskajās attiecībās vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 (pieci) gadi, no tiem vismaz 3 (trīs) gadi vadošā amatā ar nozari saistītā uzņēmumā vai iestādē (vadījis ne mazāk kā 10 cilvēku lielu kolektīvu), pieredze darbā ar nozari saistītā uzņēmumā izglītošanas un sadarbības projektu jomā

- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt komandu

- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C2 līmenī) un vēl kādas Eiropas Savienības dalībvalsts valodas zināšanas (vismaz B1 līmenī)

- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes

- zināšanas par dokumentu pārvaldības procesiem organizācijā, par ārējās komunikācijas stratēģijas izstrādi un īstenošanu, ārējās komunikācijas metodēm, kanāliem un instrumentiem

- prasmes informatīvo pasākumu, semināru un apmācību organizēšanā un koordinēšanā

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- autovadītāja tiesības B kategorija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

 Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta direktora amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.

Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2016/115.AKK13

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Iekšējās kontroles nodaļas Iekšējais auditors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi auditors ar pieredzi iekšējā audita norises plānošanā un īstenošanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt iekšējā audita funkciju Birojā, sniegt metodisko palīdzību Biroja struktūrvienībām iekšējā un ārējā audita jautājumos, veikt uz risku novērtējumu balstītus plānotus iekšējos auditus un dokumentēt audita rezultātus

- sniegt ieteikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem iekšējās kontroles sistēmā, īstenot neatbilstību vadību un auditos noteikto pasākumu izpildes uzraudzību

- koordinēt un pārraudzīt vadības apstiprināto korektīvo un preventīvo pasākumu ieviešanu un izpildi, veikt iekšējo un ārējo auditu ieteikumu uzraudzību

- pārstāvēt Biroju ārējos auditos

 Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinībās, kvalitātes vadībā vai līdzvērtīgi, vēlami profesionālās kvalifikācijas sertifikāti

- iepriekšējā darba pieredze prasītajā nozarē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi, praktiska pieredze iestādē vai uzņēmumā ar stratēģiskas vadības un iekšējā audita procesiem

- profesionālās zināšanas un prasmes par iekšējā audita funkcijas nodrošināšanu, procesu vadību un efektivitātes novērtēšanas principiem

- teicamas valsts valodas zināšanas, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenī)

- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem

- teicamas prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

 Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

 Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Iekšējās kontroles nodaļas Iekšējā auditora amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.

Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2016/115.AKK14

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Iekšējās kontroles nodaļas Iekšējās kontroles speciālists/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības jautājumos un iekšējās kontroles sistēmas darbības nodrošināšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- veikt biroja vajadzībām atbilstošas biroja iekšējās kontroles sistēmas uzturēšanu un aktualizāciju, tās elementu vadību

- veikt iekšējo normatīvo aktu analīzi un iniciēt to aktualizāciju, veikt procesu norisi reglamentējošo dokumentu izstrādi un sniegt konsultācijas darbiniekiem iekšējo normatīvo dokumentu izstrādes gaitā

- īstenot procesu vadību un pārraudzīt procesu kvalitātes jautājumus

- veikt regulāru iekšējo un ārējo risku analīzi, novērtēšanu un koordinēt pasākumus konstatēto vai iespējamo risku ierobežošanai un/vai novēršanai, piedalīties biroja struktūrvienību vai funkciju iekšējos auditos

- veikt pastāvīgu un sistemātisku Biroja darbības efektivitātes novērtēšanu, izpildes rezultātu analīzi, sagatavot pārskatus/atskaites un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem pilnveidojumiem

- veikt neatbilstību vadību - disciplinārlietu, ārējo sūdzību par darbinieku faktisko rīcību, apstrīdēto administratīvo aktu izskatīšanu

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā darba pieredze prasītajā nozarē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi, praktiska pieredze iestādē vai uzņēmumā ar stratēģiskas vadības un iekšējā audita procesiem

- zināšanas par iekšējās kontroles, kvalitātes un procesu vadības principiem

- zināšanas par efektivitātes novērtēšanas metodēm

- zināšanas administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu noformēšanā, prasme juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenī)

- teicamas prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes

- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

 Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Iekšējās kontroles nodaļas Iekšējās kontroles speciālista amata konkursam" līdz 2016. gada 28. jūnijam.

Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 11. jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/115.AKR1

Veselības inspekcija informē, ka Produktu kontroles nodaļas vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2016.gada 13.jūnijā konkursa kārtībā iecelta DINA LĪTE-ZAĶE.


OP 2016/115.AKR2

Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē konkursa kārtībā Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākā inspektora amatā no 2016. gada 13. jūnija iecelts OSKARS PONE.


OP 2016/115.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas policijas pārvaldes Izlūkošanas daļas Taktisko uzdevumu nodaļas Zemgales taktisko uzdevumu sektora vecākā muitas eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir iecelts JURIS LEONOVIČS.


OP 2016/115.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās nodaļas galvenā jurista amatā uz nenoteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir iecelts KĀRLIS BEBERS.


OP 2016/115.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās nodaļas galvenās juristes amatā uz noteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir iecelta JANA ŠĶIRPA.


OP 2016/115.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir iecelta LUDMILA FJODOROVA.


OP 2016/115.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas nodaļas vecākās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir iecelta ILZE GALVIŅA.


OP 2016/115.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Akcīzes preču aprites daļas Pārvietošanas kontroles nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā uz nenoteiktu laiku no 06.06.2016. konkursa kārtībā ir iecelts JĀNIS KUBULNIEKS.


OP 2016/115.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Datubāzu administrēšanas nodaļas informācijas sistēmu administratora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2016/115.AKR10

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas plānošanas un analīzes daļas Analīzes nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2016/115.AKR11

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā speciālista amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2016/115.AKR12

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Finanšu policijas pārvaldes Iekšējās drošības daļas vecākā izmeklētāja amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)