Laidiens: 07.06.2016., Nr. 109

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/109.AKK1

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz Muzeju un resursu vadības departamenta Kārļa Ulmaņa piemiņas muzeja "Pikšas" nodaļas krājumu glabātāja/-as amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības amata pretendentiem:

- augstākā izglītība vai profesionālā pieredze ne mazāk kā 3 gadi kultūras darba organizēšanā

- ar muzeja darbību saistīto normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze saistošās dokumentācijas noformēšanā un norēķinu veikšanā par sniegtajiem muzeja pakalpojumiem

- prasme strādāt ar datoru

Galvenie pienākumi:

- komplektēt Muzeja krājumu, nodrošināt Muzeja krājumu uzskaiti un saglabāšanu atbilstoši noteikumiem

- piedalīties pētniecisko, ekspozīciju, izstāžu un zinātniski izglītojošo darbu veikšanā

- piedalīties ekspozīciju/izstāžu koncepcijas un plānu izstrādē un realizācijā

- piedalīties zinātnisko darbu veikšanā

- vadīt ekskursijas izstādēs un ekspozīcijās, vadīt muzeja pedagoģiskās programmas

- piedalīties Muzeja informatīvu dokumentu sagatavošanā

Piedāvājam:

- mēnešalgu līdz 450 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- aizraujošu pilna laika darbu

- iespēju strādāt radoši un ar iniciatīvu

- sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2016/109.AKK2

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz Muzeju un resursu vadības departamenta Latvijas Lauksaimniecības muzeja nodaļas restauratora/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības amata pretendentiem:

- vēlama augstākā izglītība

- profesionālā pieredze lauksaimniecības tehnikas remonta un restaurācijas darbu veikšanā

- pieredze saimniecisko un apgādes jautājumu risināšanā un veikšanā

- praktiskā pieredze saimniecisko un būvniecības jautājumu realizēšanā

- prasme strādāt ar datoru (Word, Excel u. c.)

- obligātas autovadītāja (B) un traktora vadītāja tiesības, vēlamas autovadītāja (BE) kategorijas tiesības

Galvenie pienākumi:

- lauksaimniecības tehnikas remonta un restaurācijas darbu plānošana un realizācija

- saimniecisko un sagādes jautājumu plānošana un realizācija

- muzeju priekšmetu restaurācijas gaitas dokumentēšana atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un kārtībai

- muzeja priekšmetu pārvietošanas nodrošināšana dalībai pasākumos, izstādēs

Piedāvājam:

- mēnešalgu līdz 600 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- aizraujošu pilna laika darbu

- iespēju strādāt radoši un ar iniciatīvu

- sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2016/109.AKK3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi, izpratne par tās darbības principiem

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā

- vēlama pieredze darbā vai zināšanas par zinātnisko institūciju darbību

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- datorprasmes lietotāja līmenī

- labas analītiskās spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu pētniecības un attīstības (P&A) un inovāciju jomā ieviešanu un vadību.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/109.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu uz vakanto Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta DIREKTORA/-ES amatu (ierēdņa amata vieta)

Jūsu darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību, departamenta kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu uzņēmējdarbības projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu normatīvās bāzes sagatavošanas nodrošināšanu, kā arī publiskās un privātās partnerības uzraudzības institūcijas un kompetences centra funkciju īstenošanas nodrošināšanu.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 2011 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA JUMS IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds (vadības, ekonomikas vai sociālajās zinātnēs)

- pieredze vadošā amatā (ilgāka par četriem gadiem)

- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā vai uzraudzībā un kontrolē

- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- izpratne par uzņēmējdarbības jomu

- makroekonomisko un mikroekonomisko procesu pārzināšana

- izpratne par inovācijas procesiem un inovatīviem produktiem

- izpratne par publiskās un privātās partnerības projektu īstenošanu un uzraudzību;

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- zināšanas par finanšu vadības un grāmatvedības jautājumiem

- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas procesu un projektu vadību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem

- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja uzņemties atbildību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība

Ja jūs ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlaties būt viens no mums, aicinām līdz 2016. gada 17. jūnijam Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta direktors" nosūtīt šādus dokumentus:

- CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- pretendenta rakstisku redzējumu par labākajiem saziņas, informācijas apmaiņas veidiem ar Ekonomikas ministrijas specifisko atbalsta mērķu īstenošanā ieinteresētajām pusēm (iestādes, finansējuma saņēmēji, gala labuma guvēji, sociālie partneri) par problēmām specifisko atbalsta mērķu ieviešanā, labākajiem risinājumiem to pilnveidošanai, ņemot vērā uzņēmēju intereses, kā arī ievērojot Centrālās finanšu un līgumu aģentūras kontrolējošo funkciju un uzraudzību par efektīvu un drošu finanšu vadību. Papildus lūdzam sniegt savu personisko vērtējumu par Eiropas Savienības fondu 2014-2020. gada plānošanas perioda pieejamā finansējuma uzņēmējdarbībai sadali vienam vai otram atbalsta mērķim, tā efektivitāti. Teksta apjoms - ne vairāk kā 2 (divas) A4 formāta lapas.


OP 2016/109.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Telpiskās plānošanas departamenta Plānojumu uzraudzības nodaļas juriskonsulta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu darba pieredze juridiskajā jomā

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vismaz gada darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- zināšanas tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā

- zināšanas pašvaldību teritorijas plānojumu, lokālplānojumu un detālplānojumu izstrādāšanā un lietvedībā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- angļu valodas zināšanas, kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai vajadzīgā apjomā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejama ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2016/109.AKK6

Valsts policijas koledžas Humanitārā katedra izsludina konkursu uz lektora/-es (uz darba līguma pamata) amatu uz noteiktu laiku no 2016. gada 1. septembra (darbavieta Rīgā)

Amata pienākumos ietilpst:

- studiju kursu docēšana pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā - "Tiesību filozofija", "Loģika", "Latvijas tiesību vēsture", "Politoloģija", "Kultūras vēsture"

- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība (filozofijā, vēsturē, pedagoģijā) bez grāda, ja pretendentam ir docējamam studiju kursam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze atbilstoši nozares docējamam studiju kursam

- docējamajam studiju kursam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u. tml. dokumentiem

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power Point, internets)

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu līdz 2016. gada 30. jūnijam Valsts policijas koledžā iesniegt pieteikumu, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8a, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67219643,26799499.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/109.AKR1

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2016.gada 5.aprīlī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Eiropas fondu pēcuzraudzības departamenta vadošā eksperta ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/109.AKR2

Veselības inspekcija informē, ka Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja vietnieces - galvenās grāmatvedes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2016.gada 1.jūnijā konkursa kārtībā iecelta ALEKSANDRA KUZŅECOVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)