Laidiens: 07.06.2016., Nr. 109
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/109.AKK1
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz Muzeju un
resursu vadības departamenta Kārļa Ulmaņa piemiņas muzeja "Pikšas"
nodaļas krājumu glabātāja/-as amatu (uz noteiktu
laiku)
Prasības amata pretendentiem:
- augstākā izglītība vai profesionālā pieredze ne mazāk kā
3 gadi kultūras darba organizēšanā
- ar muzeja darbību saistīto normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze saistošās dokumentācijas noformēšanā un norēķinu veikšanā par
sniegtajiem muzeja pakalpojumiem
- prasme strādāt ar datoru
Galvenie pienākumi:
- komplektēt Muzeja krājumu, nodrošināt Muzeja krājumu uzskaiti un
saglabāšanu atbilstoši noteikumiem
- piedalīties pētniecisko, ekspozīciju, izstāžu un zinātniski izglītojošo
darbu veikšanā
- piedalīties ekspozīciju/izstāžu koncepcijas un plānu izstrādē un
realizācijā
- piedalīties zinātnisko darbu veikšanā
- vadīt ekskursijas izstādēs un ekspozīcijās, vadīt muzeja pedagoģiskās
programmas
- piedalīties Muzeja informatīvu dokumentu sagatavošanā
Piedāvājam:
- mēnešalgu līdz 450 euro (atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam)
- aizraujošu pilna laika darbu
- iespēju strādāt radoši un ar iniciatīvu
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv
ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2016/109.AKK2
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz Muzeju un
resursu vadības departamenta Latvijas Lauksaimniecības muzeja nodaļas
restauratora/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības amata pretendentiem:
- vēlama augstākā izglītība
- profesionālā pieredze lauksaimniecības tehnikas remonta un restaurācijas
darbu veikšanā
- pieredze saimniecisko un apgādes jautājumu risināšanā un veikšanā
- praktiskā pieredze saimniecisko un būvniecības jautājumu realizēšanā
- prasme strādāt ar datoru (Word, Excel u. c.)
- obligātas autovadītāja (B) un traktora vadītāja tiesības, vēlamas
autovadītāja (BE) kategorijas tiesības
Galvenie pienākumi:
- lauksaimniecības tehnikas remonta un restaurācijas darbu plānošana un
realizācija
- saimniecisko un sagādes jautājumu plānošana un realizācija
- muzeju priekšmetu restaurācijas gaitas dokumentēšana atbilstoši
normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un kārtībai
- muzeja priekšmetu pārvietošanas nodrošināšana dalībai pasākumos, izstādēs
Piedāvājam:
- mēnešalgu līdz 600 euro (atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam)
- aizraujošu pilna laika darbu
- iespēju strādāt radoši un ar iniciatīvu
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv
ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2016/109.AKK3
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu
finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas
pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem
Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas
formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa
politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi,
izpratne par tās darbības principiem
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā
- vēlama pieredze darbā vai zināšanas par zinātnisko institūciju darbību
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- datorprasmes lietotāja līmenī
- labas analītiskās spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam
un mēs Tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās attīstības
fonda līdzfinansēto aktivitāšu pētniecības un attīstības (P&A) un inovāciju
jomā ieviešanu un vadību.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/109.AKK4
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu uz vakanto
Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta DIREKTORA/-ES amatu (ierēdņa amata
vieta)
Jūsu darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu
vadību, departamenta kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu uzņēmējdarbības
projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, Eiropas Savienības
fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu
normatīvās bāzes sagatavošanas nodrošināšanu, kā arī publiskās un privātās
partnerības uzraudzības institūcijas un kompetences centra funkciju īstenošanas
nodrošināšanu.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 2011 euro),
sociālo nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA JUMS IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra
grāds (vadības, ekonomikas vai sociālajās zinātnēs)
- pieredze vadošā amatā (ilgāka par četriem gadiem)
- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu
ieviešanā vai uzraudzībā un kontrolē
- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas
sistēmu Latvijā
- izpratne par uzņēmējdarbības jomu
- makroekonomisko un mikroekonomisko procesu pārzināšana
- izpratne par inovācijas procesiem un inovatīviem produktiem
- izpratne par publiskās un privātās partnerības projektu īstenošanu un
uzraudzību;
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- zināšanas par finanšu vadības un grāmatvedības jautājumiem
- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas
procesu un projektu vadību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu
uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja uzņemties atbildību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība
Ja jūs ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlaties būt viens
no mums, aicinām līdz 2016. gada 17. jūnijam Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta
direktors" nosūtīt šādus dokumentus:
- CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas
- pretendenta rakstisku redzējumu par labākajiem saziņas, informācijas
apmaiņas veidiem ar Ekonomikas ministrijas specifisko atbalsta mērķu īstenošanā
ieinteresētajām pusēm (iestādes, finansējuma saņēmēji, gala labuma guvēji,
sociālie partneri) par problēmām specifisko atbalsta mērķu ieviešanā,
labākajiem risinājumiem to pilnveidošanai, ņemot vērā uzņēmēju intereses, kā
arī ievērojot Centrālās finanšu un līgumu aģentūras kontrolējošo funkciju un
uzraudzību par efektīvu un drošu finanšu vadību. Papildus lūdzam sniegt savu
personisko vērtējumu par Eiropas Savienības fondu 2014-2020. gada
plānošanas perioda pieejamā finansējuma uzņēmējdarbībai sadali vienam vai otram
atbalsta mērķim, tā efektivitāti. Teksta apjoms - ne vairāk kā 2 (divas) A4
formāta lapas.
OP 2016/109.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Telpiskās plānošanas
departamenta Plānojumu uzraudzības nodaļas juriskonsulta/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu darba pieredze juridiskajā jomā
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vismaz gada darba pieredze valsts
pārvaldē vai pašvaldībā
- zināšanas tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā
- zināšanas pašvaldību teritorijas plānojumu, lokālplānojumu
un detālplānojumu izstrādāšanā un lietvedībā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- angļu valodas zināšanas, kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai
vajadzīgā apjomā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un
11. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejama ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2016/109.AKK6
Valsts policijas koledžas Humanitārā katedra izsludina konkursu uz
lektora/-es (uz darba līguma pamata) amatu uz noteiktu laiku no 2016. gada 1.
septembra (darbavieta Rīgā)
Amata pienākumos ietilpst:
- studiju kursu docēšana pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības
programmā - "Tiesību filozofija", "Loģika", "Latvijas
tiesību vēsture", "Politoloģija", "Kultūras vēsture"
- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība (filozofijā, vēsturē,
pedagoģijā) bez grāda, ja pretendentam ir docējamam studiju kursam atbilstošs
vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais
darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze atbilstoši nozares
docējamam studiju kursam
- docējamajam studiju kursam nepieciešamā neformālā izglītība un
profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u. tml. dokumentiem
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power
Point, internets)
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu līdz 2016. gada
30. jūnijam Valsts policijas koledžā iesniegt pieteikumu, tam pievienojot
dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi
specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja
izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas
iela 8a, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām
67219643,26799499.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/109.AKR1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2016.gada 5.aprīlī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Eiropas fondu pēcuzraudzības departamenta vadošā eksperta ierēdņa amata
vietu (uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/109.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja
vietnieces - galvenās grāmatvedes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz
nenoteiktu laiku 2016.gada 1.jūnijā konkursa kārtībā iecelta ALEKSANDRA
KUZŅECOVA.