Laidiens: 03.06.2016., Nr. 107

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/107.AKK1

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors/-e (uz noteiktu laiku, darbavieta Alūksnē)

Prasības amata pretendentiem:

- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar specializāciju-lauksaimniecības mehanizācijā

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- Mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv (ar norādi uz attiecīgo darba vietu). www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2016/107.AKK2

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Juridiskās daļas vadītāja/-as amatu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt daļas darbību

- nodrošināt pieteikumu, apelācijas un kasācijas sūdzību, blakus sūdzību, kā arī paskaidrojumu lietā un citu procesuālu dokumentu projektu sagatavošanu iesniegšanai tiesā

- nodrošināt Dienesta vai reģionālās nodaļas interešu pārstāvību tiesvedības

- nodrošināt iesniegumu izskatīšanu un atbildes vēstuļu vai administratīvo aktu projektu sagatavošanu reģionālās nodaļas kompetences jautājumos

- piedalīties zemes robežu strīdu izskatīšanā

- nodrošināt juridiska rakstura konsultāciju sniegšanu reģionālās nodaļas apakšstruktūrvienībām

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz viena gada pieredze nekustamā īpašuma tiesību jautājumos, zemes reformas likumdošanā, administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās

- vismaz viena gada pieredze jurista amatā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā

- pieredze un zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā

- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā

- pieredze procesuālu dokumentu tiesai sagatavošanā

- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u. c.

- prasme organizēt darbu, noteikt prioritātes un vadīt kolektīvu

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas komunikācijas, organizēšanas un plānošanas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas Microsoft Office zināšanas

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā, Puškina ielā 14

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 865 euro līdz 1000 euro

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/107.AKK3

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas Būvju sektorā kadastra inženiera/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā - NĪVKIS) iesniegto dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas sistēmu datiem

- veikt kadastra objektu teksta un telpisko datu reģistrāciju un aktualizāciju NĪVKIS

- izvērtēt iesniegtos un nodaļas rīcībā esošos dokumentus un sagatavot lēmumus par kadastra objektu reģistrācijas vai kadastra objektu aktualizācijas atteikumu vai atlikšanu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā)

- vēlama iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē

- vēlama praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas

- kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, Puškina ielā 14

- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/107.AKK4

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas Informācijas apstrādes sektorā kadastra inženiera/-es amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā- NĪVKIS) iesniegto dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas sistēmu datiem

- veikt kadastra objekta teksta un telpisko datu reģistrāciju un aktualizāciju NĪVKIS

- sagatavot administratīvo aktu projektus par īpašuma tiesībām, lēmumus par kadastra objekta reģistrācijas vai aktualizācijas atteikumu

- sagatavot informāciju izsniegšanai no NĪVKIS teksta un telpiskos datus

- veikt zemesgrāmatas datu pievienošanu NĪVKIS

Pretendentam izvirzītās prasības:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā)

- vēlama iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē

- vēlama praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, Puškina ielā 14

- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/107.AKK5

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības departamenta Kancelejas vadītāja/-as amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- metodiski vadīt un pārraudzīt dokumentu pārvaldību Dienestā

- veikt dokumentu pārvaldības procesu kvalitātes kontroli

- izstrādāt, plānot un ieviest izmaiņas Dienesta dokumentu pārvaldības procesos

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus dokumentu pārvaldības jautājumos

- izstrādāt lietu nomenklatūru

- metodiski pārraudzīt Dienesta elektroniskā dokumentu pārvaldības sistēmas darbību un nodrošināt datu kvalitāti tajā

- izstrādāt un plānot Dienesta elektroniskās dokumentu pārvaldības sistēmas attīstību, ieviest izmaiņas sistēmas darbībā

- apmācīt Dienesta speciālistus un sniegt metodiskās konsultācijas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vadīt (plānot, organizēt un kontrolēt, noteikt darba uzdevumus un izvērtēt to izpildi) un koordinēt Kancelejas darbu, ka arī atbildēt par Kancelejai uzdoto uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība vadībzinībās, humanitārās vai sociālzinātnēs (dokumentu un arhīvu pārvaldība, bibliotēkzinātne un informācija)

- vismaz trīs gadu praktiskā darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā

- vēlama pieredze vadītāja amatā

- dokumentu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme lietot tos praksē

- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu dokumentu pārvaldībā

- ļoti labas datorprasmes, tai skaitā ar MS Office programmām

- teicama valsts valodas prasme

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

- precizitāte, labas saskarsmes iemaņas un pozitīva attieksme

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā, 11. novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 895 euro līdz 1190 euro

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/107.AKK6

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu departamentā "Patentu tehniskā bibliotēka" - Informācijas resursu nodaļas galvenais/-ā bibliotekārs/-e (profesijas kods 2622 02), amats klasificēts 19.5. saimē, IIIA līmenī, 10. mēnešalgu grupā, uz nenoteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi:

- pārvaldīt Bibliotēkas elektroniskos resursus

- iegūt, apkopot un analizēt informāciju rūpnieciskā īpašuma aizsardzības jomā

- līdzdarboties tīmekļa vietnes www.lrpv.gov.lv veidošanā, veidot un uzturēt Patentu valdes profilus sociālajos tīklos

- piedalīties sabiedrības informēšanā par rūpnieciskā īpašuma aizsardzību

- piedalīties informācijas materiālu izstrādē

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība ( maģistra grāds bibliotēkzinātnē un informācijā)

- pārzināt bibliotēku informācijas sistēmas

- informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārzināšana

- labas komunikācijas prasmes, līderība un loģiskā domāšana

- spēja strādāt patstāvīgi

- teicamas latviešu valodas un labas svešvalodu zināšanas (angļu valoda un citas)

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2016. gada 15. jūnijam.

Papildu informācija 67223132.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2016/107.AKK7

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Kvalitātes vadības daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- uzturēt un attīstīt uz ISO 9001 balstītu kvalitātes vadības sistēmu

- veikt kvalitātes vadības sistēmas procesu un dokumentācijas izstrādi, uzturēšanu un pilnveidošanu

- administrēt kvalitātes vadības sistēmas lietojumprogrammatūru

- plānot un organizēt kvalitātes vadības sistēmas iekšējos auditus

- organizēt sanāksmes kvalitātes vadības jomā

- konsultēt un apmācīt darbiniekus par kvalitātes vadības jautājumiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izglītība vai apmācības, vai darba pieredze kvalitātes vadības jomā

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšana

- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Word, Excel, PowerPoint)

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes un pieredze, labas prezentēšanas prasmes

- precizitāte, analītiskā domāšana

- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem, prasme plānot, organizēt un strādāt patstāvīgi

Mēs piedāvājam:

- profesionālo izaugsmi kvalitātes vadībā vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 17. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/107.AKK8

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Higiēnas novērtēšanas un monitoringa nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība, vēlams sertifikāts specialitātē

- praktiskā darba pieredze specialitātē 5 gadi

- pieredze vadošā amatā 2 gadi

- administratīvā procesa pārzināšana valsts pārvaldes institūcijā

- Veselības inspekcijas kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē

- veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas un prasme lietot praksē

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā

- vadības (t. sk. darba plānošana, organizācija un kontrole) prasmes, kā arī vēlamas prasmes projektu vadīšanā

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu - krievu, angļu zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt Higiēnas novērtēšanas un monitoringa nodaļas (turpmāk - Nodaļa) darbu saskaņā ar Nodaļas reglamenta uzdevumiem un funkcijām

- vadīt un koordinēt ārkārtējo sabiedrības veselības situāciju operatīvo pārvaldīšanu, kas saistīti ar cilvēkam un videi bīstamu ķīmisko vielu noplūdi, kā arī higiēniskā stāvokļa pasliktināšanos

- koordinēt un metodiski vadīt eksperta pakalpojumu (publiskie pakalpojumi) vides veselības un higiēniskās drošības jomā sniegšanu saskaņā ar Veselības inspekcijas maksas pakalpojumu cenrādi

- vadīt un organizēt vides monitoringa praktisko realizāciju

- pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt konkrētos profesionālos jautājumos Veselības inspekcijas intereses valsts un pašvaldību institūcijās, nevalstiskajās organizācijās, kā arī attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Higiēnas novērtēšanas un monitoringa nodaļas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasts adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/107.AKK9

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektors/-e (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam.

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts

- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par 2 (diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora amata konkursam" līdz 2016. gada 22. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 5. jūlijam.

Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)