Laidiens: 31.05.2016., Nr. 104
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/104.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Robežkontroles departamenta kontroles
punkta "Rīga" inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā
(darbavieta Uriekstes ielā 16, Rīgā)
Amats klasificēts 26.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā.
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
lauksaimniecībā, bioloģijā, agronomijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2016/104.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Valkas filiālē (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku, 0,5 slodze, darbavieta Smiltenē)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās
kompetences ietvaros
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmu risinājumu
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem
aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām
un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 270,00 EUR, 2. kategorija:
302,50 EUR, 3. kategorija: 335,00 (EUR bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valkas
filiālē Raiņa ielā 16, Valkā, LV-4701, vai jānosūta uz e-pasta adresi valka@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64723007, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Valkas filiālē.
OP 2016/104.AKK3
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Integrācijas nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena
darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2019. gada 30. jūnijam)
Galvenie pienākumi:
- organizēt un nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras (turpmāk -
VRAA) pārziņā esošās IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais
valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv)
koplietošanas infrastruktūras pārziņa funkciju izpildi
- plānot un koordinēt VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs;
Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv)
koplietošanas infrastruktūras funkcionālās attīstības un uzturēšanas IT
projektu (t.sk. ERAF projektu) īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar aģentūras
budžetu, laika un cilvēku resursiem
- koordinēt un vadīt VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs;
Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv)
koplietošanas infrastruktūras funkcionālās attīstības projekta darba grupas,
nodrošināt projekta un tā nodevumu kvalitātes kontroli
- organizēt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un
nodevumu kvalitātes kontrolei
- organizēt un koordinēt VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs;
Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv)
koplietošanas infrastruktūras lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu,
izvērtēšanu un plānot to īstenošanu
- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās
atskaites un nodrošināt projektu risku pārvaldību
- sniegt un pārstāvēt VRAA viedokli komunikācijā ar valsts pārvaldes
iestādēm par VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts
un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv)
koplietošanas infrastruktūras funkcionālajām iespējām
Prasības:
- augstākā izglītība projektu vadības, vadības zinību vai informācijas
tehnoloģiju jomā
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā
- pieredze (vismaz 3 gadi) vidēju un lielu IT projektu vadībā
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu
organizēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās
zināšanas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada
17. jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2016/104.AKK4
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU
ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA
SPECIĀLISTU/-I (viena darbinieka amata (19.6. amatu saimes III līmeņa
10. mēnešalgu grupas amats) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības
dokumentiem (turpmāk - ESVIS) lietotāju atbalstu, tai skaitā
- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju un
diagnosticēšanu
- konsultēt ESVIS lietotājus par sistēmu un tās lietošanu
- koordinēt atbildes par ESVIS darbību sagatavošanu un sniegšanu
lietotājiem, ja atbildes sagatavošanā iesaistītas vairākas iestādes
- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datubāzi
- ierosināt izmaiņas ESVIS saistībā ar to lietojamību
- nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošo
informācijas sistēmu un e-pakalpojumu lietotāju pieteikumu apstrādi,
kompetences robežās kļūdu novēršanu un lietotāju konsultēšanu
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informāciju tehnoloģiju
vai vadībzinību jomā
- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas
Iestāde piedāvā:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
- stabilu atalgojumu (830,00 euro
1. kategorija, 874,00 euro
2. kategorija, 950,00 euro
3. kategorija), sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2016. gada 17. jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636,
28347888.
OP 2016/104.AKK5
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ
INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA DIREKTORA/-ES AMATU
(19.3. amatu saime, VA līmenis, 14. mēnešalgu grupa)
Galvenie pienākumi:
koordinēt un vadīt informācijas sistēmu (Vienotais valsts un pašvaldību
pakalpojumu portāls - www.latvija.lv, Valsts
informāciju sistēmas savietotājs, Elektronisko iepirkumu sistēma, Eiropas
Savienības dokumentu vadības informācijas sistēma, Valsts vienotais
ģeotelpiskās informācijas portāls, Teritoriālās attīstības plānošanas
informācijas sistēma, Aģentūras iekšējās sistēmas u.c.) uzturēšanu, nodrošināt
atbalstu valsts iestādēm un pašvaldībām e-pārvaldes infrastruktūru un procesu
attīstībā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai vadības zinībās, kas
atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim, kas papildināta ar
amatam nepieciešamām speciālām zināšanām
- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši departamenta darbības
jomai - informācijas tehnoloģiju uzturēšanā
- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā ar ne mazāk kā 7 padotībā
esošiem darbiniekiem
- zināšanas un izpratne par Publisko iepirkumu likumu, spēja pielietot to
ikdienas darbā
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes
- stratēģiskā domāšana un spēja rast risinājumu sarežģītās situācijās
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- mērķtiecība, orientēšanās uz rezultātu
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un perspektīvu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu (1458,00 euro
1. kategorija, 1678,00 euro
2. kategorija, 1853,00 euro
3. kategorija) un sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2016. gada 15. jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta iela 10, LV-1010, e-pasta adrese:
darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2016/104.AKK6
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (divas
darbinieka amata vietas uz noteiktu laiku līdz 2019. gada 30. jūnijam)
Galvenie pienākumi:
- plāno un koordinē Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) IS (Valsts
informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu
portāls www.latvija.lv) koplietošanas infrastruktūras
attīstību
- vada un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu tehnisko un funkcionālo procesu
prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu vai
e-pakalpojumu izstrādē
- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to
īstenošanu
- sniedz priekšlikumus par VRAA IS vai e-pakalpojumu izmantošanas un
attīstības iespējām
- organizē un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu akcepttestēšanā
- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos
nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un
funkcionālajām prasībām
- sniedz metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām
(lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
Prasības:
- otrā līmeņa augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informācijas
tehnoloģiju vai vadībzinību jomā
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
- par priekšrocību tiks uzskatīta:
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu
- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas un paaugstināt
kvalifikāciju
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada
17. jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2016/104.AKK7
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus Juridiskās nodaļas vecākā/-ās
jurista/-es amatam (darbinieka amats) uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs (var būt pēdējo kursu students)
- praktiska darba pieredze jurisprudencē, darba pieredze publisko iepirkumu
jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par valsts pārvaldes darbību
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Darba pienākumi:
- izstrādāt iepirkuma dokumentāciju, iepirkumu līgumu projektus un
nodrošināt līgumu slēgšanas procesu
- izskatīt, sagatavot un vizēt viena veida juridisko dokumentu projektus
(oficiālo saraksti, aktus, pilnvaras, līgumus)
- sniegt iestādes struktūrvienību darbiniekiem konsultācijas iepirkumu jomā
- savas kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt iestādes intereses
valsts un pašvaldību iestādēs, attiecībās ar privātpersonām un tiesā
Vakantajam amatam noteikta 21. amata saime, IIIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests sazināsies tikai ar tiem
pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pretendenta pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju sūtīt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas uz e-pasta adresi personals@nmpd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2016/104.AKK8
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sakaru
departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātnē, starptautiskajās attiecībās vai Eiropas studijās,
politikas zinātnē vai sakaru nozarē
- pieredze valsts pārvaldē darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem ne mazāka
kā 2 gadi
- vēlama pieredze elektronisko sakaru vai pasta nozarē
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu pārzināšana
- zināšanas un pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem (ES
institūcijas, dokumentu izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)
- ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (vēlamas arī trešās
svešvalodas zināšanas)
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
Amats klasificēt 36. saimes III līmenī (mēnešalga no 1010 līdz 1080
EUR).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta
Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2016/104.AKK9
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Vēstures un filozofijas fakultātē uz asociētā profesora amata vietu vēsture,
apakšnozare arheoloģija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties
mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 30. jūnijam.
Latvijas Universitātes Personāla departamentā 107. telpā Baznīcas ielā 5,
Rīgā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz
izsludināto vakanci, akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma
apraksts (Curriculum Vitae)
un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un
administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/
Papildu informācija pa tālr. 67034657.