Laidiens: 31.05.2016., Nr. 104

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/104.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga" inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā (darbavieta Uriekstes ielā 16, Rīgā)

Amats klasificēts 26.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā.

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) lauksaimniecībā, bioloģijā, agronomijā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2016/104.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Valkas filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 0,5 slodze, darbavieta Smiltenē)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 270,00 EUR, 2. kategorija: 302,50 EUR, 3. kategorija: 335,00 (EUR bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valkas filiālē Raiņa ielā 16, Valkā, LV-4701, vai jānosūta uz e-pasta adresi valka@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64723007, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Valkas filiālē.


OP 2016/104.AKK3

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2019. gada 30. jūnijam)

Galvenie pienākumi:

- organizēt un nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras (turpmāk - VRAA) pārziņā esošās IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) koplietošanas infrastruktūras pārziņa funkciju izpildi

- plānot un koordinēt VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) koplietošanas infrastruktūras funkcionālās attīstības un uzturēšanas IT projektu (t.sk. ERAF projektu) īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar aģentūras budžetu, laika un cilvēku resursiem

- koordinēt un vadīt VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) koplietošanas infrastruktūras funkcionālās attīstības projekta darba grupas, nodrošināt projekta un tā nodevumu kvalitātes kontroli

- organizēt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei

- organizēt un koordinēt VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) koplietošanas infrastruktūras lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu

- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās atskaites un nodrošināt projektu risku pārvaldību

- sniegt un pārstāvēt VRAA viedokli komunikācijā ar valsts pārvaldes iestādēm par VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) koplietošanas infrastruktūras funkcionālajām iespējām

Prasības:

- augstākā izglītība projektu vadības, vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Par priekšrocībām tiks uzskatītas:

- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā

- pieredze (vismaz 3 gadi) vidēju un lielu IT projektu vadībā

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 17. jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2016/104.AKK4

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA SPECIĀLISTU/-I (viena darbinieka amata (19.6. amatu saimes III līmeņa 10. mēnešalgu grupas amats) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem (turpmāk - ESVIS) lietotāju atbalstu, tai skaitā

- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju un diagnosticēšanu

- konsultēt ESVIS lietotājus par sistēmu un tās lietošanu

- koordinēt atbildes par ESVIS darbību sagatavošanu un sniegšanu lietotājiem, ja atbildes sagatavošanā iesaistītas vairākas iestādes

- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datubāzi

- ierosināt izmaiņas ESVIS saistībā ar to lietojamību

- nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošo informācijas sistēmu un e-pakalpojumu lietotāju pieteikumu apstrādi, kompetences robežās kļūdu novēršanu un lietotāju konsultēšanu

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informāciju tehnoloģiju vai vadībzinību jomā

- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas

Iestāde piedāvā:

- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- stabilu atalgojumu (830,00 euro 1. kategorija, 874,00 euro 2. kategorija, 950,00 euro 3. kategorija), sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 17. jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2016/104.AKK5

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA DIREKTORA/-ES AMATU (19.3. amatu saime, VA līmenis, 14. mēnešalgu grupa)

Galvenie pienākumi:

koordinēt un vadīt informācijas sistēmu (Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls - www.latvija.lv, Valsts informāciju sistēmas savietotājs, Elektronisko iepirkumu sistēma, Eiropas Savienības dokumentu vadības informācijas sistēma, Valsts vienotais ģeotelpiskās informācijas portāls, Teritoriālās attīstības plānošanas informācijas sistēma, Aģentūras iekšējās sistēmas u.c.) uzturēšanu, nodrošināt atbalstu valsts iestādēm un pašvaldībām e-pārvaldes infrastruktūru un procesu attīstībā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai vadības zinībās, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši departamenta darbības jomai - informācijas tehnoloģiju uzturēšanā

- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā ar ne mazāk kā 7 padotībā esošiem darbiniekiem

- zināšanas un izpratne par Publisko iepirkumu likumu, spēja pielietot to ikdienas darbā

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes

- stratēģiskā domāšana un spēja rast risinājumu sarežģītās situācijās

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- mērķtiecība, orientēšanās uz rezultātu

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un perspektīvu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu (1458,00 euro 1. kategorija, 1678,00 euro 2. kategorija, 1853,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 15. jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta iela 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2016/104.AKK6

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (divas darbinieka amata vietas uz noteiktu laiku līdz 2019. gada 30. jūnijam)

Galvenie pienākumi:

- plāno un koordinē Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) koplietošanas infrastruktūras attīstību

- vada un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu tehnisko un funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu vai e-pakalpojumu izstrādē

- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu

- sniedz priekšlikumus par VRAA IS vai e-pakalpojumu izmantošanas un attīstības iespējām

- organizē un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu akcepttestēšanā

- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un funkcionālajām prasībām

- sniedz metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

Prasības:

- otrā līmeņa augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informācijas tehnoloģiju vai vadībzinību jomā

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

- par priekšrocību tiks uzskatīta:

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 17. jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2016/104.AKK7

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus Juridiskās nodaļas vecākā/-ās jurista/-es amatam (darbinieka amats) uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs (var būt pēdējo kursu students)

- praktiska darba pieredze jurisprudencē, darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par valsts pārvaldes darbību

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Darba pienākumi:

- izstrādāt iepirkuma dokumentāciju, iepirkumu līgumu projektus un nodrošināt līgumu slēgšanas procesu

- izskatīt, sagatavot un vizēt viena veida juridisko dokumentu projektus (oficiālo saraksti, aktus, pilnvaras, līgumus)

- sniegt iestādes struktūrvienību darbiniekiem konsultācijas iepirkumu jomā

- savas kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt iestādes intereses valsts un pašvaldību iestādēs, attiecībās ar privātpersonām un tiesā

Vakantajam amatam noteikta 21. amata saime, IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests sazināsies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.

Pretendenta pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas uz e-pasta adresi personals@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/104.AKK8

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, starptautiskajās attiecībās vai Eiropas studijās, politikas zinātnē vai sakaru nozarē

- pieredze valsts pārvaldē darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem ne mazāka kā 2 gadi

- vēlama pieredze elektronisko sakaru vai pasta nozarē

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- zināšanas un pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem (ES institūcijas, dokumentu izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)

- ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (vēlamas arī trešās svešvalodas zināšanas)

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

Amats klasificēt 36. saimes III līmenī (mēnešalga no 1010 līdz 1080 EUR).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2016/104.AKK9

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Vēstures un filozofijas fakultātē uz asociētā profesora amata vietu vēsture, apakšnozare arheoloģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 30. jūnijam.

Latvijas Universitātes Personāla departamentā 107. telpā Baznīcas ielā 5, Rīgā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci, akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/

Papildu informācija pa tālr. 67034657.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)