Laidiens: 30.05.2016., Nr. 103

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/103.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem:

1) Vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā

Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās darbības principiem

- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles sistēmā

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas iestādei

- strādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras

- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas efektivitāti, t. sk. koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru ES fondu vadošajā iestādē un vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa), sociālās garantijas

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

2) Vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku) Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas nodaļā

Finanšu vadības un metodoloģijas departaments ir struktūrvienība, kas veido, koordinē un pilnveido valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju un piedalās valsts budžeta politikas izstrādāšanā.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par gadu pēdējo 5 gadu laikā, vai cita pieredze darbības sfērai atbilstošā jomā

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un valsts finanšu sistēmu

- prasme ātri strādāt ar lielu informācijas apjomu

- augsta precizitāte, loģiskās domāšanas un koncentrēšanas spējas, argumentācijas prasme, spēja izvirzīt situācijai atbilstošus risinājumus un racionāli tos pamatot

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)

- angļu valodas zināšanas, spēja tās lietot normatīvo aktu un citu dokumentu lasīšanā un sava rakstiskā viedokļa formulēšanā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- veikt problēmsituāciju vispusīgu analīzi, izstrādāt un ieviest priekšlikumus valsts finanšu vadības kvalitātes uzlabošanai

- piedāvāt optimālus risinājumus un izstrādāt normatīvos aktus valsts budžeta plānošanas un finanšu vadības metodoloģijas jomā

- sadarboties un sniegt konsultācijas budžeta iestādēm, un sagatavot metodiskos materiālus, lai sekmētu normatīvo aktu vienotu piemērošanu budžeta metodoloģijas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

3) Vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices projektu uzraudzības nodaļā

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices projektu uzraudzības nodaļa ir struktūrvienības, kas nodrošina Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices sadarbības programmas dažādu jomu programmu un projektu vadības plānošanu un uzraudzību, sadarbojoties ar ārvalstu kompetentām iestādēm.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības zinātnē,

- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi pēdējo 5 gadu laikā

- vēlama pieredze projektu vadībā un uzraudzībā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- veikt Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu ieviešanas uzraudzības funkcijas starptautiskajos (starp Latvijas Republiku un Norvēģiju, Islandi, Lihtenšteinu) līgumos noteiktajās šādās prioritārajās jomās - reģionālā attīstība, pētniecība, izglītība un vides aizsardzība

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12.mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/103.AKK2

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku līdz 2022. gada 31. decembrim)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā

- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem sociālā darba, sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomās

- darba pieredze sociālā darba jomā

- vēlama darba pieredze tiešās valsts pārvaldes vai pašvaldības pārvaldes iestādē

- vēlama darba pieredze pašvaldībā sociālā darba vai sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomā

- angļu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- vēlama darba pieredze sociālās politikas izstrādē, pārraudzībā un novērtēšanā

Darba pienākumi:

- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus sociālā darba un sociālās palīdzības politikas jomās

- sniegt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai un tiesību aktu pilnveidošanai sociālā darba un sociālās palīdzības jomā un novērtēt šīs politikas attīstību un īstenošanu

- sniegt atzinumus par valsts un pašvaldību institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem, izvērtējot tos no sociālā darba un sociālās palīdzības aspekta

- izstrādāt pašvaldību sociālo dienestu un sociālo pakalpojumu sniedzēju valsts statistikas pārskatu veidlapas

- konsultēt valsts un pašvaldību institūcijas, nevalstiskās organizācijas, kā arī fiziskas, juridiskas personas un šādu personu apvienības sociālā darba, sociālās palīdzības jautājumos

- pildīt Sociālā darba speciālistu sadarbības padomes sekretāra funkcijas

- koordinēt un nodrošināt informācijas par sociālo darbu un sociālo palīdzību publicēšanu un aktualizēšanu Ministrijas interneta mājaslapā

- sniegt atbildes uz Ministrijā saņemtajiem iesniegumiem sociālā darba un sociālās palīdzības politikas jautājumos

- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo jautājumu risināšanai

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām sociālās palīdzības un sociālā darba jautājumu risināšanā

- informēt sabiedrību par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- pildīt citus Ministrijas vadības un Departamenta vadības dotos uzdevumus amata kompetences ietvaros

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021585.


OP 2016/103.AKK3

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Atbalsta fonda vistrūcīgākajām personām vadošās iestādes vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Priekšroka pretendentiem ar izglītību sociālajās zinātnēs vai akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, kas papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs

- darba pieredze valsts pārvaldē - ilgāka par vienu gadu

- darba pieredze programmu vai projektu vadībā, ieviešanā, un uzraudzībā ilgāka par diviem gadiem

- darba pieredze ES fondu un citu ES politikas instrumentu plānošanas un vadības jomā - vēlama pēdējo piecu gadu laikā ilgāka par vienu gadu

- zināšanas un izpratne par ES fondu un citu ES politikas instrumentu īstenošanas vadības un kontroles normatīvo regulējumu

- teicamas angļu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenis)

- prasme analizēt liela apjoma informāciju un izmantot to problēmsituāciju risināšanai, kas saistītas ar palielinātu garīgo piepūli, precizitāti un atbildību

- spēja patstāvīgi izstrādāt un analizēt dokumentus, organizēt savu darbu un pieņemt lēmumus

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- labas datorprasmes, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

Amata pienākumi:

- analizēt un izvērtēt informāciju par situāciju valstī EAFVP atbalsta plānošanai nepieciešamajās jomās

- organizēt EAFVP darbības programmas novērtēšanu, sniegt izvērtēšanai nepieciešamo informāciju un skaidrojumus

- nodrošināt ikgadējo ziņojumu par EAFVP darbības programmu sagatavošanu un piedalīties ikgadējās pārskatīšanas sanāksmēs ar Eiropas Komisiju par EAFVP darbības programmas īstenošanas gaitu

- piedalīties EAFVP darbības programmas pārvaldībai nepieciešamo tiesību aktu izstrādē un aktualizācijā

- piedalīties EAFVP vadības un kontroles sistēmas procedūru izstrādē un aktualizācijā

- izdevumu apliecināšanas procesa nodrošināšanai veikt procedūru un attaisnojošo dokumentu pārbaudes EAFVP vadībā iesaistītajās iestādēs

- sagatavot un sniegt informāciju sabiedrībai un plašsaziņas līdzekļiem par EAFVP atbalstītajiem pasākumiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, angļu valodas zināšanu apliecinošu dokumentu jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2016/103.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās eksperta/-es zinātnes politikas plānošanas jomā ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt zinātnes finansēšanas programmu Ministru kabineta noteikumus, tai skaitā Valsts pētījumu programmu, fundamentālo un lietišķo pētījumu un tirgus orientēto pētījumu finansēšanai un administrēšanai, koordinēt programmu īstenošanas un finansēšanas pārraudzību

- izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus, gatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem, gatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā

- sniegt atbalstu Eiropas Savienības struktūrfondu programmu īstenošanā un dokumentācijas izstrādē, t.sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē, augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jautājumos

- pildīt citus departamenta kompetencei atbilstošus vadītāja, valsts sekretāra un ministra rīkojumus un uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabas zinātnēs, inženierzinātnēs, informācijas tehnoloģiju jomā, ekonomikā vai ekonometrijā, vēlams doktora zinātniskais grāds norādītajās jomās

- ne mazāk kā 3 gadu pētniecības pieredze dabas zinātnēs, inženierzinātnēs vai sociālajās zinātnēs

- vēlama 2 gadu studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

- teicamas angļu valodas zināšanas

- pētniecības projektu sagatavošanas un īstenošanas pieredze

- datu analīzes prasmes

- literatūras pārskatu un analītisku ziņojumu gatavošanas prasmes

- izpratne par inovāciju nozīmi ekonomikas izaugsmē, un augstākās izglītības un zinātnes lomu

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- izpratne par sabiedrības norišu un procesu cēloņsakarībām

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes III līmenī (12. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/103.AKK5

Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz šādām akadēmisko amatu vietām:

- vadošā pētnieka vieta literatūrzinātnē, literatūras vēstures apakšnozarē, ar specializāciju latviešu literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā un papildus specializāciju identitāšu pētījumos;

- pētnieka vieta literatūrzinātnē, literatūras teorijas apakšnozarē, ar specializāciju identitāšu pētījumos un papildus specializāciju padomju, diasporas un mūsdienu literatūras izpētē;

- pētnieka vieta folkloristikā, latviešu folkloristikas apakšnozarē, ar specializāciju vernakulāro kultūrprakšu izpētē.

LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus skatīt LU LFMI mājaslapas (www.lfmi.lu.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem jāiesniedz iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2011-2016) un perspektīvais pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti iesniedzami līdz š. g. 1. jūlijam LU LFMI sekretariātā Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv). Tālrunis uzziņām 67229017.


OP 2016/103.AKK6

Centrālā statistikas pārvalde atsauc 2016. gada 20. maijā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicēto paziņojumu par Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Matemātiskā nodrošinājuma daļas statistikas matemātiķa (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 30. decembrim) vakanci.


OP 2016/103.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē)

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem un tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu

- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Amata pienākumi:

- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības jomā

- identificēt Latvijas nacionālās intereses un nodrošināt pārstāvību un viedokļa paušanu starptautiskās un Eiropas Savienības institūcijās patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jomā

- piedalīties valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citos pasākumos, kas skar patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jautājumus

- izvērtēt un sniegt atzinumus par patērētāju tiesību un interešu aizsardzības jautājumiem, izskatīt privātpersonu un juridisku personu iesniegumus

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/103.AKK8

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākais/-ā referents/-e (finanšu un ekonomiskās analīzes jomā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze finansista vai ekonomista amatā ne mazāka kā 2 gadi

- zināšanas par tiesību aktiem autoceļu un satiksmes drošības jomā, kā arī ar to saistīto Latvijas Republikas un starptautisko likumdošanu

- vēlama pieredze kapitālsabiedrību gada pārskatu un finanšu darbības rezultātu izvērtēšanā

- vēlamas zināšanas (pieredze) par valsts kapitālsabiedrību pārvaldes sistēmu un tās darbības jautājumiem

- spēja veikt liela apjoma informācijas analīzi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/103.AKK9

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas intervētājs/-a Rīgā (divas vakances)

Pamatpienākumi:

- veikt mājsaimniecību apsekojumus respondentu dzīvesvietās, izmantojot apsekojumu programmatūru portatīvajos datoros

- veikt aizpildīto anketu pārbaudi un datu kodēšanu

- nodrošināt apsekojuma laikā iegūto datu konfidencialitāti

- regulāri iesniegt atskaites par paveikto un attaisnojuma dokumentus par transporta izdevumiem

Prasības pretendentam/-ei:

- labas komunikāciju prasmes

- vismaz vidējā izglītība

- datora lietotāja prasmes

- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā līmeņa otro pakāpi (B2)

- labas krievu valodas zināšanas

- spēja pielāgoties mainīgam darba režīmam, iespēja strādāt darba dienu vakaros un brīvdienās

- iepriekšēja darba pieredze socioloģisko apsekojumu veikšanā vai līdzīga darba jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- pastāvīgu un regulāru darbu, elastīgu darbalaiku

- kvalitatīvu apmācību pienākumu veikšanai

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanas polisi

- apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem darba laikā (no pirmās darba dienas)

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes II līmenī (7. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Sīkāka informācija mūsu mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā "Par mums" → "Darba piedāvājumi". Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 6. jūnijs. Konsultācijas pa tālruni 67366812.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/103.AKK10

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.

Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).

AICINĀM PIETEIKTIES IZGLĪTĪBAS PĀRVALDES AMATAM - IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAS NODAĻAS VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E

PRASĪBAS:

- otrā līmeņa augstākā pedagoģiskā izglītība vai maģistra grāds sociālajās zinātnēs

- vismaz 2 gadu darba pieredze izglītības darba plānošanā, analīzē un izglītības programmu izstrādē

- zināšanas par izglītības jomu reglamentējošiem valsts un pašvaldību normatīvajiem un likumdošanas dokumentiem. Zināšanas un vēlama pieredze darbā ar Publisko iepirkumu likumu

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu finansējuma piesaisti

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām

- vismaz 2 (divu) svešvalodu zināšanas, tai skaitā labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office Word, Excel), zināšanas lietvedībā

- precizitāte, prasme strādāt komandā, teicamas komunikācijas prasmes

AMATA PIENĀKUMI:

- piedalīties izglītības attīstības stratēģijas un rīcības programmas izstrādē, piedalīties izglītības politikas ieviešanas procesā un sniegt ieteikumus par šī procesa norisi

- analizēt izglītības attīstības tendences pašvaldībā

- izstrādāt pārvaldes gada darba plānu

- konsultēt izglītības iestādes iekšējo normatīvo aktu un izglītības programmu izveidē

- koordinēt pieaugušo neformālās un interešu izglītības programmu licencēšanu

- sagatavot priekšlikumus iepirkumu organizēšanai, tajā skaitā iepirkumu specifikācijas par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

- izstrādāt priekšlikumus Eiropas Savienības struktūrfondu finansējuma saņemšanai un citu ārvalstu projektu līdzekļu piesaistei pašvaldības izglītības nozarei

- pārstāvēt pašvaldību izglītības iestāžu padomēs nodaļas vadītāja uzdevumā

- izstrādāt priekšlikumus bērnu un jauniešu nometņu organizēšanai un darbībai vasaras periodā

- piedalīties finanšu līdzekļu, kas nepieciešami izglītības procesa, programmu un projektu īstenošanai, plānošanā

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un atsauksmes (vēlams) divu nedēļu laikā no sludinājuma publicēšanas datuma nosūtīt uz e-pasta adresi personals@jurmala.lv ar norādi KONKURSAM UZ IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAS NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA AMATU.

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.

Tālrunis informācijai 67093921.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)