Laidiens: 30.05.2016., Nr. 103
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/103.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem:
1) Vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības
nodaļā
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā
attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi,
uzturēšanu un pilnveidi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās
darbības principiem
- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles
sistēmā
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme strādāt ar datoru
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu
vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu
vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas
iestādei
- strādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta
funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras
- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas
efektivitāti, t. sk. koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos
auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas
nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu
ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru ES fondu vadošajā iestādē un vadošajā valsts pārvaldes iestādē
finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa),
sociālās garantijas
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
2) Vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku) Finanšu vadības un
metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas nodaļā
Finanšu vadības un metodoloģijas departaments ir struktūrvienība, kas veido,
koordinē un pilnveido valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju
un piedalās valsts budžeta politikas izstrādāšanā.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par gadu pēdējo 5 gadu
laikā, vai cita pieredze darbības sfērai atbilstošā jomā
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un valsts finanšu sistēmu
- prasme ātri strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta precizitāte, loģiskās domāšanas un koncentrēšanas spējas,
argumentācijas prasme, spēja izvirzīt situācijai atbilstošus risinājumus un
racionāli tos pamatot
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)
- angļu valodas zināšanas, spēja tās lietot normatīvo aktu un citu dokumentu
lasīšanā un sava rakstiskā viedokļa formulēšanā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- veikt problēmsituāciju vispusīgu analīzi, izstrādāt un ieviest
priekšlikumus valsts finanšu vadības kvalitātes uzlabošanai
- piedāvāt optimālus risinājumus un izstrādāt normatīvos aktus valsts
budžeta plānošanas un finanšu vadības metodoloģijas jomā
- sadarboties un sniegt konsultācijas budžeta iestādēm, un sagatavot
metodiskos materiālus, lai sekmētu normatīvo aktu vienotu piemērošanu budžeta
metodoloģijas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
3) Vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības
fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices projektu uzraudzības
nodaļā
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices
projektu uzraudzības nodaļa ir struktūrvienības, kas nodrošina Eiropas
Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices
sadarbības programmas dažādu jomu programmu un projektu vadības plānošanu un
uzraudzību, sadarbojoties ar ārvalstu kompetentām iestādēm.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
finansēs, vadības zinātnē,
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
pēdējo 5 gadu laikā
- vēlama pieredze projektu vadībā un uzraudzībā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- veikt Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu
ieviešanas uzraudzības funkcijas starptautiskajos (starp Latvijas Republiku un
Norvēģiju, Islandi, Lihtenšteinu) līgumos noteiktajās šādās prioritārajās jomās
- reģionālā attīstība, pētniecība, izglītība un vides aizsardzība
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12.mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/103.AKK2
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais/-ā
referents/-e (uz noteiktu laiku līdz 2022. gada 31. decembrim)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā
- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem
sociālā darba, sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomās
- darba pieredze sociālā darba jomā
- vēlama darba pieredze tiešās valsts pārvaldes vai pašvaldības pārvaldes
iestādē
- vēlama darba pieredze pašvaldībā sociālā darba vai sociālās palīdzības un
sociālo pakalpojumu jomā
- angļu valodas zināšanas
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- vēlama darba pieredze sociālās politikas izstrādē, pārraudzībā un
novērtēšanā
Darba pienākumi:
- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus
sociālā darba un sociālās palīdzības politikas jomās
- sniegt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai un tiesību
aktu pilnveidošanai sociālā darba un sociālās palīdzības jomā un novērtēt šīs
politikas attīstību un īstenošanu
- sniegt atzinumus par valsts un pašvaldību institūciju un ministrijas
struktūrvienību izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektiem, izvērtējot tos no sociālā darba un sociālās palīdzības aspekta
- izstrādāt pašvaldību sociālo dienestu un sociālo pakalpojumu sniedzēju
valsts statistikas pārskatu veidlapas
- konsultēt valsts un pašvaldību institūcijas, nevalstiskās organizācijas,
kā arī fiziskas, juridiskas personas un šādu personu apvienības sociālā darba,
sociālās palīdzības jautājumos
- pildīt Sociālā darba speciālistu sadarbības padomes sekretāra funkcijas
- koordinēt un nodrošināt informācijas par sociālo darbu un sociālo
palīdzību publicēšanu un aktualizēšanu Ministrijas interneta mājaslapā
- sniegt atbildes uz Ministrijā saņemtajiem iesniegumiem sociālā darba un
sociālās palīdzības politikas jautājumos
- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo
jautājumu risināšanai
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām
organizācijām, juridiskām un fiziskām personām sociālās palīdzības un sociālā
darba jautājumu risināšanā
- informēt sabiedrību par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
- pildīt citus Ministrijas vadības un Departamenta vadības dotos uzdevumus
amata kompetences ietvaros
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pasta adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālr.
uzziņām 67021585.
OP 2016/103.AKK3
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Eiropas Atbalsta fonda vistrūcīgākajām personām vadošās iestādes vecākais/-ā
eksperts/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Priekšroka
pretendentiem ar izglītību sociālajās zinātnēs vai akadēmisko vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, kas papildināta ar studijām sociālajās
zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē - ilgāka par vienu gadu
- darba pieredze programmu vai projektu vadībā, ieviešanā, un uzraudzībā
ilgāka par diviem gadiem
- darba pieredze ES fondu un citu ES politikas instrumentu plānošanas un
vadības jomā - vēlama pēdējo piecu gadu laikā ilgāka par vienu gadu
- zināšanas un izpratne par ES fondu un citu ES politikas instrumentu
īstenošanas vadības un kontroles normatīvo regulējumu
- teicamas angļu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenis)
- prasme analizēt liela apjoma informāciju un izmantot to problēmsituāciju
risināšanai, kas saistītas ar palielinātu garīgo piepūli, precizitāti un
atbildību
- spēja patstāvīgi izstrādāt un analizēt dokumentus, organizēt savu darbu un
pieņemt lēmumus
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- labas datorprasmes, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei
Amata pienākumi:
- analizēt un izvērtēt informāciju par situāciju valstī EAFVP atbalsta
plānošanai nepieciešamajās jomās
- organizēt EAFVP darbības programmas novērtēšanu, sniegt izvērtēšanai
nepieciešamo informāciju un skaidrojumus
- nodrošināt ikgadējo ziņojumu par EAFVP darbības programmu sagatavošanu un
piedalīties ikgadējās pārskatīšanas sanāksmēs ar Eiropas Komisiju par EAFVP
darbības programmas īstenošanas gaitu
- piedalīties EAFVP darbības programmas pārvaldībai nepieciešamo tiesību
aktu izstrādē un aktualizācijā
- piedalīties EAFVP vadības un kontroles sistēmas procedūru izstrādē un
aktualizācijā
- izdevumu apliecināšanas procesa nodrošināšanai veikt procedūru un
attaisnojošo dokumentu pārbaudes EAFVP vadībā iesaistītajās iestādēs
- sagatavot un sniegt informāciju sabiedrībai un plašsaziņas līdzekļiem par
EAFVP atbalstītajiem pasākumiem
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām,
angļu valodas zināšanu apliecinošu dokumentu jāiesniedz 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa
pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam
Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67021585.
OP 2016/103.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās
eksperta/-es zinātnes politikas plānošanas jomā ierēdņa amatu (uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt zinātnes finansēšanas programmu Ministru kabineta noteikumus,
tai skaitā Valsts pētījumu programmu, fundamentālo un lietišķo pētījumu un
tirgus orientēto pētījumu finansēšanai un administrēšanai, koordinēt programmu
īstenošanas un finansēšanas pārraudzību
- izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus, gatavot
atzinumus par tiesību aktu projektiem, gatavot atbildes uz juridisko un fizisko
personu iesniegumiem augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā
- sniegt atbalstu Eiropas Savienības struktūrfondu programmu īstenošanā un
dokumentācijas izstrādē, t.sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē,
augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jautājumos
- pildīt citus departamenta kompetencei atbilstošus vadītāja, valsts
sekretāra un ministra rīkojumus un uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība dabas zinātnēs, inženierzinātnēs, informācijas tehnoloģiju jomā,
ekonomikā vai ekonometrijā, vēlams doktora zinātniskais grāds norādītajās jomās
- ne mazāk kā 3 gadu pētniecības pieredze dabas
zinātnēs, inženierzinātnēs vai sociālajās zinātnēs
- vēlama 2 gadu studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pētniecības projektu sagatavošanas un īstenošanas pieredze
- datu analīzes prasmes
- literatūras pārskatu un analītisku ziņojumu gatavošanas prasmes
- izpratne par inovāciju nozīmi ekonomikas izaugsmē, un augstākās izglītības
un zinātnes lomu
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- izpratne par sabiedrības norišu un procesu cēloņsakarībām
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets,
Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 36. amata saimes III līmenī (12. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/103.AKK5
Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU
LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz
šādām akadēmisko amatu vietām:
- vadošā pētnieka vieta literatūrzinātnē, literatūras vēstures apakšnozarē,
ar specializāciju latviešu literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā
un papildus specializāciju identitāšu pētījumos;
- pētnieka vieta literatūrzinātnē, literatūras teorijas apakšnozarē, ar
specializāciju identitāšu pētījumos un papildus specializāciju padomju,
diasporas un mūsdienu literatūras izpētē;
- pētnieka vieta folkloristikā, latviešu folkloristikas apakšnozarē, ar
specializāciju vernakulāro kultūrprakšu
izpētē.
LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus skatīt LU LFMI mājaslapas (www.lfmi.lu.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem
jāiesniedz iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta
kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2011-2016) un perspektīvais
pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti
iesniedzami līdz š. g. 1. jūlijam LU LFMI sekretariātā Mūkusalas ielā 3, 510.
kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv).
Tālrunis uzziņām 67229017.
OP 2016/103.AKK6
Centrālā statistikas pārvalde atsauc 2016. gada 20. maijā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" publicēto paziņojumu par Statistikas
metodoloģijas un kvalitātes departamenta Matemātiskā nodrošinājuma daļas
statistikas matemātiķa (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 30. decembrim)
vakanci.
OP 2016/103.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē)
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības
jautājumiem un tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas
dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un
virzības procesu
- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildības izjūta un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Amata pienākumi:
- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas
dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences, tirdzniecības un
patērētāju tiesību aizsardzības jomā
- identificēt Latvijas nacionālās intereses un nodrošināt pārstāvību un
viedokļa paušanu starptautiskās un Eiropas Savienības institūcijās patērētāju
tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jomā
- piedalīties valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un
darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citos pasākumos,
kas skar patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un
tirdzniecības jautājumus
- izvērtēt un sniegt atzinumus par patērētāju tiesību un interešu aizsardzības
jautājumiem, izskatīt privātpersonu un juridisku personu iesniegumus
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15
kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/103.AKK8
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākais/-ā referents/-e (finanšu
un ekonomiskās analīzes jomā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība finansēs vai
ekonomikā
- darba pieredze finansista vai ekonomista amatā ne mazāka kā 2 gadi
- zināšanas par tiesību aktiem autoceļu un satiksmes drošības jomā, kā arī
ar to saistīto Latvijas Republikas un starptautisko likumdošanu
- vēlama pieredze kapitālsabiedrību gada pārskatu un finanšu darbības
rezultātu izvērtēšanā
- vēlamas zināšanas (pieredze) par valsts kapitālsabiedrību pārvaldes sistēmu
un tās darbības jautājumiem
- spēja veikt liela apjoma informācijas analīzi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/103.AKK9
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas intervētājs/-a Rīgā (divas
vakances)
Pamatpienākumi:
- veikt mājsaimniecību apsekojumus respondentu dzīvesvietās, izmantojot
apsekojumu programmatūru portatīvajos datoros
- veikt aizpildīto anketu pārbaudi un datu kodēšanu
- nodrošināt apsekojuma laikā iegūto datu konfidencialitāti
- regulāri iesniegt atskaites par paveikto un attaisnojuma dokumentus par
transporta izdevumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- labas komunikāciju prasmes
- vismaz vidējā izglītība
- datora lietotāja prasmes
- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā
līmeņa otro pakāpi (B2)
- labas krievu valodas zināšanas
- spēja pielāgoties mainīgam darba režīmam, iespēja strādāt darba dienu
vakaros un brīvdienās
- iepriekšēja darba pieredze socioloģisko apsekojumu veikšanā vai līdzīga
darba jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- pastāvīgu un regulāru darbu, elastīgu darbalaiku
- kvalitatīvu apmācību pienākumu veikšanai
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanas polisi
- apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem darba laikā (no pirmās darba
dienas)
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes II līmenī (7. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi
personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Sīkāka informācija mūsu mājaslapas
www.csb.gov.lv sadaļā "Par mums" → "Darba piedāvājumi".
Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 6. jūnijs. Konsultācijas pa tālruni
67366812.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro
kārtu.
OP 2016/103.AKK10
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr.
90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES IZGLĪTĪBAS PĀRVALDES AMATAM - IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAS
NODAĻAS VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E
PRASĪBAS:
- otrā līmeņa augstākā pedagoģiskā izglītība vai maģistra grāds sociālajās
zinātnēs
- vismaz 2 gadu darba pieredze izglītības darba plānošanā, analīzē un
izglītības programmu izstrādē
- zināšanas par izglītības jomu reglamentējošiem valsts un pašvaldību
normatīvajiem un likumdošanas dokumentiem. Zināšanas un vēlama pieredze darbā
ar Publisko iepirkumu likumu
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu finansējuma piesaisti
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām
- vismaz 2 (divu) svešvalodu zināšanas, tai skaitā labas angļu valodas
zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office Word, Excel), zināšanas
lietvedībā
- precizitāte, prasme strādāt komandā, teicamas komunikācijas prasmes
AMATA PIENĀKUMI:
- piedalīties izglītības attīstības stratēģijas un rīcības programmas
izstrādē, piedalīties izglītības politikas ieviešanas procesā un sniegt
ieteikumus par šī procesa norisi
- analizēt izglītības attīstības tendences pašvaldībā
- izstrādāt pārvaldes gada darba plānu
- konsultēt izglītības iestādes iekšējo normatīvo aktu un izglītības
programmu izveidē
- koordinēt pieaugušo neformālās un interešu izglītības programmu
licencēšanu
- sagatavot priekšlikumus iepirkumu organizēšanai, tajā skaitā iepirkumu
specifikācijas par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
- izstrādāt priekšlikumus Eiropas Savienības struktūrfondu finansējuma
saņemšanai un citu ārvalstu projektu līdzekļu piesaistei pašvaldības izglītības
nozarei
- pārstāvēt pašvaldību izglītības iestāžu padomēs nodaļas vadītāja uzdevumā
- izstrādāt priekšlikumus bērnu un jauniešu nometņu organizēšanai un
darbībai vasaras periodā
- piedalīties finanšu līdzekļu, kas nepieciešami izglītības procesa,
programmu un projektu īstenošanai, plānošanā
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un atsauksmes (vēlams) divu nedēļu laikā no sludinājuma publicēšanas
datuma nosūtīt uz e-pasta adresi personals@jurmala.lv ar norādi KONKURSAM UZ
IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAS NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA AMATU.
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.
Tālrunis informācijai 67093921.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/103.AKR1
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
Metodoloģijas departamenta vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes
amata vietā uz noteiktu laiku no 2016. gada 13. jūnija iecelta LĪGA JAUNOZOLA.
OP 2016/103.AKR2
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka
konkursa kārtībā Atļauju daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā 2016.gada
24.maijā iecelta LAUMA BALODE.