Laidiens: 27.05.2016., Nr. 102
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/102.AKK1
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto amatu - Agroķīmijas departamenta vecākais/-ā
inspektors/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju laukkopībā vai
dārzkopībā) vai vides zinātnēs, kas papildināta ar nozarei atbilstošām
speciālām zināšanām
- darba pieredze lauksaimniecībā vai vides aizsardzībā
- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Office)
- vēlama autovadītāja apliecība
- precizitāte un atbildības izjūta
- angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt komandā, ētiskums
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt mēslošanas līdzekļu un substrātu aprites un mēslošanas līdzekļu
lietošanas valsts uzraudzību un kontroli
- izstrādāt instrukcijas mēslošanas līdzekļu un substrātu aprites un
mēslošanas līdzekļu lietošanas kontrolei
- uzraudzīt reģionālo nodaļu inspektoru darbu mēslošanas līdzekļu jomā
- sagatavot mācību materiālus un veikt mēslošanas līdzekļu jomas inspektoru
apmācību
- veikt augsnes minerālā slāpekļa monitoringu un nodrošināt tā datubāzes
atjaunošanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā
36/38, tālr. 67027219, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv.
OP 2016/102.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (4 vakances uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā
- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000
EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka
par 14 000 EUR
- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā,
Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības
"Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA līmenis
un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID
GS_4 amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/102.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas
- izstrādāt normatīvos aktus
- sagatavot paskaidrojumus Finanšu ministrijai un tiesai par VID ierēdņu un
darbinieku apstrīdēšanas iesniegumiem par VID pieņemtajiem administratīvajiem
aktiem personāla jomā
- pārstāvēt VID intereses tiesā ar personālu saistītos jautājumos (lietās
par piemērotā disciplinārsoda pārsūdzību, darba tiesiskajām un civildienesta
attiecībām, VID segtās mācību maksas un kvalifikācijas celšanas izdevumu
piedziņu)
- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no
darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vismaz viena gada praktisko juridiskā darba pieredzi valsts pārvaldes
iestādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu
kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794
līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP JD
GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/102.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla
speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze personāla administrēšanas jomā
- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos
normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību
nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību
izbeigšanu
- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību
- veikt personāla profesionālās kvalifikācijas izvērtēšanu
- veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon"
(turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski
pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP PadmD PS amatu (Jūsu
vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/102.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Telpiskās plānošanas
departamenta projekta koordinatora/-es amatu (uz noteiktu laiku līdz
30.12.2018.)
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Telpiskās plānošanas
departaments ir Latvijā par jūras telpisko plānošanu atbildīgā iestāde. Pašreiz
tiek izstrādāts jūras telpiskais plānojums un iesaistītas mērķgrupas jūras
telpiskajā plānošanas procesā.
Aicinām tevi pievienoties mūsu komandai, lai nodrošinātu projekta
"Saskaņota lineārā infrastruktūra Baltijas jūras telpiskajos
plānojumos" (Baltic LINes)
īstenošanu un mērķu sasniegšanu.
Ideālais pretendents:
- apveltīts ar zinātkāri par jūras telpisko plānošanu, enerģētiku un
transportu, plašu redzesloku un vēlmi mācīties
- prot skatīties pāri vienas nozares interesēm
- vēlas darboties patstāvīgi un koordinēt darbu projekta mērķu sasniegšanai
- prot veiksmīgi komunicēt ar dažādu nozaru (iestāžu, organizāciju)
pārstāvjiem gan latviešu, gan angļu valodā
- ieinteresēts jūras telpiskās plānošanas jautājumos, kā arī pārrobežu
sadarbībā
- interesējas par enerģētikas un kuģniecības nozaru attīstību
Prasības pretendentam:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
telpiskās attīstības plānošanas, ģeogrāfijas, arhitektūras, vides, dabas un
ekonomikas zinātnēs vai zemes ierīcībā
- projektu vadības prasme un labas organizatora spējas
- teicamas angļu valodas rakstības, runāšanas un prezentēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā un rast risinājumus nestandarta situācijās
- analītiska domāšana un prasme no speciālistu sagatavota materiāla vai
pasākuma profesionāļiem sagatavot koncentrētu aprakstu populārā valodā
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), par priekšrocību tiks
uzskatīta pieredze darbā ar ģeogrāfiskās informācijas sistēmu programmatūru
- pieredze politikas plānošanas dokumentu sagatavošanā vai teritorijas
attīstības plānošanas dokumentu izstrādē
- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu un
Eiropas Savienības institūcijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas telpiskās
plānošanas politiku, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem
un tiesību aktiem, pasākumiem
Galvenie amata pienākumi:
- plānot un īstenot Baltic LINes
projekta aktivitāšu, t.sk. sagatavot un virzīt projektam nepieciešamo publisko
iepirkumu dokumentāciju, veikt organizatoriskos darbus, sagatavot projekta
ziņojumu u.c. materiālus
- piedalīties Baltic LINes
projekta sanāksmēs un citās jūras telpiskās plānošanas pārrobežu sanāksmēs
- iesaistīt projekta laikā identificētās mērķgrupas un asociētos partnerus
projekta aktivitātēs
Mēs piedāvājam:
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- profesionālās pilnveidošanās iespējas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 32. saimes "Projektu
vadība" III A līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē
www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi".
OP 2016/102.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Reģionālās politikas
departamenta Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz
noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams ekonomikā, politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs
- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- vēlama pieredze attīstības plānošanas dokumentu izstrādē un īstenošanā
reģionālās attīstības jomā
- vēlama pieredze tiesību aktu izstrādē reģionālās attīstības jomā
- zināšanas par Latvijas reģionālās politikas jautājumiem
- zināšanas normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas projektu
izstrādē
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas svešvalodu zināšanas, vēlama angļu valoda
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/102.AKK7
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakanto zinātniskā personāla amata vietu
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Telekomunikāciju institūts
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Prasības: bakalaura grāds elektrozinātnē.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir
jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina
augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja
pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu
oriģināli), aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum
Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu
informācija pa tālr. 67089183.