Laidiens: 27.05.2016., Nr. 102

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/102.AKK1

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto amatu - Agroķīmijas departamenta vecākais/-ā inspektors/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju laukkopībā vai dārzkopībā) vai vides zinātnēs, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām

- darba pieredze lauksaimniecībā vai vides aizsardzībā

- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Office)

- vēlama autovadītāja apliecība

- precizitāte un atbildības izjūta

- angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt komandā, ētiskums

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt mēslošanas līdzekļu un substrātu aprites un mēslošanas līdzekļu lietošanas valsts uzraudzību un kontroli

- izstrādāt instrukcijas mēslošanas līdzekļu un substrātu aprites un mēslošanas līdzekļu lietošanas kontrolei

- uzraudzīt reģionālo nodaļu inspektoru darbu mēslošanas līdzekļu jomā

- sagatavot mācību materiālus un veikt mēslošanas līdzekļu jomas inspektoru apmācību

- veikt augsnes minerālā slāpekļa monitoringu un nodrošināt tā datubāzes atjaunošanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv.


OP 2016/102.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (4 vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 14 000 EUR

- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā, Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS_4 amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/102.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas

- izstrādāt normatīvos aktus

- sagatavot paskaidrojumus Finanšu ministrijai un tiesai par VID ierēdņu un darbinieku apstrīdēšanas iesniegumiem par VID pieņemtajiem administratīvajiem aktiem personāla jomā

- pārstāvēt VID intereses tiesā ar personālu saistītos jautājumos (lietās par piemērotā disciplinārsoda pārsūdzību, darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām, VID segtās mācību maksas un kvalifikācijas celšanas izdevumu piedziņu)

- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- vismaz viena gada praktisko juridiskā darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP JD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/102.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze personāla administrēšanas jomā

- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību izbeigšanu

- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību

- veikt personāla profesionālās kvalifikācijas izvērtēšanu

- veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon" (turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi ar HORIZON

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PadmD PS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/102.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Telpiskās plānošanas departamenta projekta koordinatora/-es amatu (uz noteiktu laiku līdz 30.12.2018.)

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Telpiskās plānošanas departaments ir Latvijā par jūras telpisko plānošanu atbildīgā iestāde. Pašreiz tiek izstrādāts jūras telpiskais plānojums un iesaistītas mērķgrupas jūras telpiskajā plānošanas procesā.

Aicinām tevi pievienoties mūsu komandai, lai nodrošinātu projekta "Saskaņota lineārā infrastruktūra Baltijas jūras telpiskajos plānojumos" (Baltic LINes) īstenošanu un mērķu sasniegšanu.

Ideālais pretendents:

- apveltīts ar zinātkāri par jūras telpisko plānošanu, enerģētiku un transportu, plašu redzesloku un vēlmi mācīties

- prot skatīties pāri vienas nozares interesēm

- vēlas darboties patstāvīgi un koordinēt darbu projekta mērķu sasniegšanai

- prot veiksmīgi komunicēt ar dažādu nozaru (iestāžu, organizāciju) pārstāvjiem gan latviešu, gan angļu valodā

- ieinteresēts jūras telpiskās plānošanas jautājumos, kā arī pārrobežu sadarbībā

- interesējas par enerģētikas un kuģniecības nozaru attīstību

Prasības pretendentam:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība telpiskās attīstības plānošanas, ģeogrāfijas, arhitektūras, vides, dabas un ekonomikas zinātnēs vai zemes ierīcībā

- projektu vadības prasme un labas organizatora spējas

- teicamas angļu valodas rakstības, runāšanas un prezentēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā un rast risinājumus nestandarta situācijās

- analītiska domāšana un prasme no speciālistu sagatavota materiāla vai pasākuma profesionāļiem sagatavot koncentrētu aprakstu populārā valodā

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar ģeogrāfiskās informācijas sistēmu programmatūru

- pieredze politikas plānošanas dokumentu sagatavošanā vai teritorijas attīstības plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu un Eiropas Savienības institūcijām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas telpiskās plānošanas politiku, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem, pasākumiem

Galvenie amata pienākumi:

- plānot un īstenot Baltic LINes projekta aktivitāšu, t.sk. sagatavot un virzīt projektam nepieciešamo publisko iepirkumu dokumentāciju, veikt organizatoriskos darbus, sagatavot projekta ziņojumu u.c. materiālus

- piedalīties Baltic LINes projekta sanāksmēs un citās jūras telpiskās plānošanas pārrobežu sanāksmēs

- iesaistīt projekta laikā identificētās mērķgrupas un asociētos partnerus projekta aktivitātēs

Mēs piedāvājam:

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- profesionālās pilnveidošanās iespējas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 32. saimes "Projektu vadība" III A līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".


OP 2016/102.AKK6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ekonomikā, politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs

- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- vēlama pieredze attīstības plānošanas dokumentu izstrādē un īstenošanā reģionālās attīstības jomā

- vēlama pieredze tiesību aktu izstrādē reģionālās attīstības jomā

- zināšanas par Latvijas reģionālās politikas jautājumiem

- zināšanas normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas projektu izstrādē

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas svešvalodu zināšanas, vēlama angļu valoda

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/102.AKK7

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Telekomunikāciju institūts

- zinātniskais asistents - 1 amata vieta

Prasības: bakalaura grāds elektrozinātnē.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/102.AKR1

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2016.gada 16.maijā Finanšu vadības departamenta Finanšu plānošanas un analīzes nodaļas vecākās ekonomistes amatā ir iecelta MARITA ANTONEVIČA.


OP 2016/102.AKR2

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2016.gada 24.maijā Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākās ekspertes amatā ir iecelta BAIBA BĒRZIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)