Laidiens: 26.05.2016., Nr. 101

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/101.AKK1

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 29. decembrim

Galvenie pienākumi:

- koordinēt "Rīcības plāna personu, kurām nepieciešama starptautiskā aizsardzība, pārvietošanai un uzņemšanai Latvijā" īstenošanu Nodaļas kompetences ietvaros

- koordinēt sadarbību ar Pakalpojumu koordinācijas un informācijas centru imigrantu atbalstam

- uzturēt pastāvīgu saikni ar personu, kam nepieciešama starptautiskā aizsardzība integrācijā iesaistītajām nevalstiskajām organizācijām, vākt, klasificēt un apkopot informāciju par tām

- sadarbībā ar citām valsts un pašvaldību institūcijām vākt, apkopot, analizēt, un izvērtēt informāciju un sagatavot ziņojumus, informāciju publicēšanai ministrijas mājaslapā un citus informatīvos materiālus par Nodaļas kompetences jomām

- atbilstoši Nodaļas kompetencei izstrādāt tiesību aktu un politikas attīstības dokumentu projektus

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs, komisijās, padomēs, darba grupās un pasākumos par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem, kā arī nodrošināt to organizēšanu

- atbilstoši Nodaļas kompetencei piedalīties Eiropas Savienības, Eiropas, Eiropas Padomes un citu starptautisku institūciju darbībā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze sadarbībā ar valsts, pašvaldību institūcijām un/vai nevalstiskajām organizācijām pilsoniskas sabiedrības attīstības, integrācijas un/vai sociālajos jautājumos

- labas zināšanas par sabiedrības integrācijas jautājumiem nacionālā un starptautiskā līmenī

- labas zināšanas par cilvēktiesībām un migrācijas politiku

- izpratne par sabiedrības daudzveidības izpausmēm un kultūras dažādību jautājumiem

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

- ļoti labas angļu valodas prasmes (šā Konkursa izpratnē vismaz C1 līmenis) un labas krievu valodas prasmes (šā konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs) atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase

- labas rakstiskās un mutiskās komunikācijas prasmes

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas attīstības dokumentu projektu sagatavošanā

- vēlama pieredze sabiedrisko attiecību jomā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 751 līdz 1071 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2016. gada 8. jūnijam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2016. gada 8. jūnijs), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu (diploma) kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).

Tālrunis uzziņām 67330207.


OP 2016/101.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Elektroniskās komercijas uzraudzības, kontroles metodikas un atbalsta daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par interneta un datortīklu uzbūvi un darbības principiem

- zināšanas par datubāzēm, to izveidi un datu atlasi

- zināšanas programmēšanas jomā kādā no interneta aplikāciju/programmu izveidei lietotajām programmēšanas valodām (Python, Ruby, Perl u. c.)

- teicamas vai labas prasmes darbā ar MS Office

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izstrādāt, pilnveidot un pārvaldīt daļas rīcībā esošus informācijas sistēmas un informācijas tehnoloģiju rīkus, pielāgot daļas pienākumu veikšanai

- sekot līdzi jauniem un inovatīviem tehnoloģiskajiem risinājumiem un sniegt priekšlikumus to ieviešanai VID darba efektivitātes uzlabošanai

- līdzdarboties kontroles pasākumu veikšanā elektroniskās komercijas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi interneta tehnoloģiju izstrādes vai uzturēšanas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 1074 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP EKUKMAD GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/101.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Maksājumu uzskaites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- uzskaitīt VID administrētos nodokļus, apkopot un sagatavot pārskatus par valsts budžeta ieņēmumiem, pārmaksām, u.c. informāciju

- apkopot un analizēt saņemto informāciju par nodokļu maksātāju veiktajiem maksājumiem valsts budžetā

- dzēst nodokļu pārmaksas

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbilžu projektus normatīvo aktu noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

- prasmēm darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RMUD MUN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/101.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās uzskaites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstāka izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu kvalitātes pārbaudi

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām

- sagatavot un sniegt informāciju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai u.c. valsts institūcijām

- nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- labām prasmēm darbā ar datoru un ātrdarbībai

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

- pieredzi darbā VID

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RJPDUD 1UN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/101.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās uzskaites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi

- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās

- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā

- izvērtēt nodokļu maksātāju pieprasījumus par pārmaksāto nodokļu atmaksu vai novirzīšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RFPDUD 1UN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/101.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Otrās uzskaites nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt nodokļu un informatīvo deklarāciju pieņemšanu (izņemot klātienē iesniegtos), datu apstrādi un kvalitātes pārbaudi

- veikt saņemto deklarāciju apstrādi

- veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju datu kvalitātes pārbaudi, saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma iesniegšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RFPDUD 2UN VNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/101.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 14 000 EUR

- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā, Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/101.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Slepenības režīma nodrošināšanas daļas drošības speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Slepenības režīma nodrošināšanas daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana slepenības režīma, fizisko personu datu apstrādes aizsardzības nodrošināšanas un VID Administratīvo ēku kompleksa tehnisko drošības sistēmu administrēšanas (pārvaldības) un drošības pasākumu organizēšanas jomā un VID pamatdarbības funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas un likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontroles jomā valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz pārskatus un deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem

- augsta atbildības sajūta un prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatzināšanas darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- organizēt un veikt slepenības režīma, valsts noslēpuma objektu (turpmāk - VNO), Ziemeļatlantijas līguma organizācijas (turpmāk - NATO), Eiropas Savienības (turpmāk - ES) klasificētās informācijas dienesta vajadzībām sevišķo lietvedību un aizsardzību

- organizēt drošības pasākumus personālam, kas veic darbu ar VNO, NATO un/vai ES klasificēto informāciju

- organizēt VNO, NATO un ES klasificētās informācijas fiziskās drošības pasākumus, tai skaitā, kas attiecināmi uz elektroniskās piekļuves kontroli, apsardzes signalizāciju, un videonovērošanu, VID administratīvajā ēkā, kā arī fizisko personu datu aizsardzības pasākumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi darbā ar valsts noslēpumu un klasificēto informāciju

- pieredzi fizisko personu datu apstrādes aizsardzības nodrošināšanas jomā

Dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 16. saime "Iestāžu drošība", IB līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz SRND GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/101.AKK9

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Informācijas tehnoloģiju un sistēmu attīstības nodaļas datorsistēmu un datortīklu administrators/-e (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt datorsistēmu, informācijas sistēmu un datortīklu administrēšanu, uzturēšanu un attīstību.

Profesijas kods 2522 01.

Galvenie amata pienākumi:

- informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT) sistēmu ieviešana/monitorēšana/administrēšana, nepārtrauktas darbības nodrošināšana

- tīkla infrastruktūras monitorēšana un uzturēšana

- IKT sistēmu problēmu/traucējumu risināšana un novēršana

- līdzdarboties IKT sistēmu, risinājumu un/vai pakalpojumu ieviešanas un optimizācijas projektu plānošanā un ieviešanā, izstrādāt priekšlikumus nepieciešamajiem pasākumiem, ieviešanas plānus

- IKT risinājumu dokumentācijas izstrāde un uzturēšana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze IS un IKT risinājumu ieviešanā un uzturēšanā

- zināšanas un pieredze par IS, datortīklu darbības un uzbūves principiem, prasme tos ieviest praksē, apzināties iespējamos drošības riskus

- zināšanas un pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras ieviešanā un servisu konfigurēšanā

- zināšanas un pieredze darbā ar kādu no virtualizācijas platformām: VMware, Hyper-V, Oracle VM

- vēlama UNIX/Linux sistēmu administrēšanas pieredze

- spēja argumentēti izteikt viedokli un uzklausīt sarunas biedru

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, spēja analizēt liela apjoma informāciju, sistēmiska pieeja problēmu risināšanā un analītiska domāšana

- latviešu valodas zināšanas vidējā līmenī (B2), angļu valodas zināšanas vidējā līmenī (B1)

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 19.5. saimes "IT un IS vadība" IIIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2016/101.AKK10

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Uzraudzības auditors/-e (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: pilnveidot Zāļu valsts aģentūras darbību, sistemātiski pārbaudot un novērtējot iestādes iekšējās procedūras, to atbilstību iekšējiem un ārējiem normatīvajiem aktiem, kā arī sniedzot ieteikumus kvalitātes sistēmas sekmīgai attīstībai.

Profesijas kods 2411 07.

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt iekšējā audita sistēmas daudzgadu plānu un gada plānu un veikt iekšējos auditus saskaņā ar apstiprinātiem auditu plāniem

- izstrādāt nepieciešamās iekšējā audita instrukcijas, procedūras u. c. dokumentus

- organizēt un veikt Farmakovigilances sistēmas auditu saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2010. gada 15. decembra Direktīvas 2010/84/ES, ar kuru attiecībā uz farmakovigilanci groza Direktīvu 2001/83/EK par Kopienas kodeksu, kas attiecas uz cilvēkiem paredzētām zālēm, prasībām

- kopā ar kvalitātes vadītāju organizēt un veikt nepieciešamas darbības ISO 9001 un ISO 27000 sertifikācijai

- piedalīties Eiropas Savienības kompetento institūciju savstarpējās salīdzināšanas (BEMA) projektos. Organizēt un koordinēt BEMA pašnovērtējuma ziņojuma sagatavošanu

- organizēt ārējo auditu ieteikumu ieviešanas uzraudzību

- veidot nepieciešamos pārskatus par iekšējā audita darba rezultātiem, sniegt iekšējā audita pusgada un gada darbības pārskatu

- nodrošināt ZVA organizatoriskā pretkorupcijas pasākumu plāna izpildes uzraudzību un pēc Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja pieprasījuma sniegt informāciju par plāna izpildes gaitu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, vēlams medicīnas nozarē

- vadošā kvalitātes sistēmu auditora vai kvalitātes vadītāja sertifikāts

- vēlama profesionālā pieredze iekšējā audita vai kvalitātes vadības sistēmu vadības jomā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vēlams C1 līmenis)

- prasmes darbam ar datoru (Word, Excel, iGrafix, Visio, Access)

- organizatora spējas, labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- analītiskās domāšanas spējas

- precizitāte, augsta atbildības sajūta un iniciatīva

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un racionāli organizēt savu darbu

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 15. saimes "Iekšējais audits" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2016/101.AKK11

Biznesa augstskola Turība izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu:

Komunikācijas zinātņu katedrā - profesors/-e, zinātnes nozare - komunikācijas zinātne, apakšnozare - komunikācijas teorija (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- izglītība atbilstoši izvēlētajam amatam

- praktiskā vai pētnieciskā vai konsultatīvā darba pieredze atbilstošā nozarē

- zinātniskās publikācijas atbilstošā nozarē

- dalība zinātniskajās konferencēs un starptautiskajos projektos

- priekšroka pretendentiem ar labām svešvalodu zināšanām

Lūdzam iesniegt:

- pieteikuma vēstuli, dzīves un darba gājumu (CV)

- izglītības, akadēmisko nosaukumu un/vai zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas

- pēdējo sešu gadu publikācijas un/vai ievērojamu sasniegumu specialitātē (nozarē) sarakstu

- amata īstenošanas projektu

Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas, lūdzam iesniegt iepriekš minētos dokumentus (personīgi vai sūtot pa e-pastu) SIA "Biznesa augstskola Turība" Personāla daļā, Graudu ielā 68, Rīgā, LV-1058, fakss +371 67619152, e-pasta adrese: turiba@turiba.lv, tālrunis informācijai +371 67622551.


OP 2016/101.AKK12

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Administratīvā departamenta Personālvadības un nodrošinājuma nodaļas SAIMNIECĪBAS PĀRZINIS/-E (profesijas kods 5151 11), amats klasificēts 3. saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā, uz nenoteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt Patentu valdes saimniecisko darbību un organizēt materiāltehnisko nodrošināšanu

- piedalīties publiskā iepirkuma procesā, atbilstoši kompetencei izstrādāt iepirkumu tehniskās specifikācijas

- veikt iepirkumus www.eis.gov.lv sistēmā

- nodrošināt saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma līgumu vai saistību izpildi

- veikt sīkus remonta un labiekārtošanas darbus, priekšmetu pārvietošanu, santehnikas labošanas darbus, atbilstoši instrukcijām uzstādīt dažādas iekārtas

- uzskaitīt un kontrolēt materiālu un inventāra faktisko daudzumu un nodrošināt to izlietošanas plānošanu un savlaicīgu piegādi

- veikt pārvadājumus ar dienesta transporta līdzekli un sagatavot ikmēneša atskaites par degvielas patēriņu

Prasības pretendentiem:

- darba pieredze apsaimniekošanā un saimniecisko darbu veikšanā

- B kategorijas auto vadītāja apliecība un prasme vadīt auto

- zināšanas MS Excel

- precizitāte, atbildība par padarīto darbu

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē Citadeles ielā 7/70, Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2016. gada 8. jūnijam.

Papildu informācija pa tālr. 67223132.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2016/101.AKK13

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Latvijas ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Apvienotajos Arābu Emirātos (AAE) vadītāja vietnieka/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izplatīt informāciju AAE kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par AAE kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt AAE kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes AAE, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu AAE tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus AAE (tirdzniecības misijas, produktu prezentācijas u. tml.)

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un AAE uzņēmējiem

- nodrošināt, organizēt un koordinēt Pārstāvniecības AAE darbību Pārstāvniecības vadītāja prombūtnes laikā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās

- darba pieredze starptautiskajā uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)

- darba pieredze valsts pārvaldē un Pārstāvniecības AAE biznesa vidē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze iepirkumu veikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem

- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t. sk. par valsts atbalstu komercdarbībai)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas (C1 līmenis)

- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme

- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- labas dokumentu izstrādes un noformēšanas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot pieteikuma vēstuli un CV latviešu valodā, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un sagatavotu praktisko darbu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Pārstāvniecības AAE vadītāja vietnieks".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67039407, 67039403.

Praktiskais uzdevums:

1) uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc AAE investoram būtu jāinvestē tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un Lietuvu (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem);

2) aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to eksporta konkurētspēju AAE tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).


OP 2016/101.AKK14

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Personāla vadības nodaļas personāla speciālista/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt LIAA personāla dokumentu sagatavošanas, aprites, sistematizēšanas, uzskaites un uzglabāšanas procesu

- sagatavot rīkojumu projektus par LIAA personālsastāvu (pārcelšana amatā, vienošanās par grozījumiem darba līgumā, atbrīvošana no amata, darba tiesisko attiecību izbeigšana, izmaiņas mēnešalgā vai kvalifikācijas kategorijā, piemaksu, naudas balvu noteikšana u. c.)

- sagatavot ierēdņiem un darbiniekiem izsniedzamās izziņas

- uzturēt personālsastāva dokumentu (līgumi, rīkojumi, amatu apraksti, izziņas u. tml.) reģistrus dokumentu pārvaldības sistēmā "DocLogix"

- veikt LIAA ierēdņu un darbinieku iepazīstināšanu ar personālsastāva dokumentiem (līgumi, rīkojumi, amatu apraksti u. c.)

- veikt aktuālo datu ievadīšanu resursu vadības sistēmas HORIZON Personāla modulī

- uzturēt (sagatavot un aktualizēt) LIAA ierēdņu un darbinieku personu lietas (darba gaitas vēsturi)

- sadarbībā ar tiešo vadītāju, pārbaudīt Nodaļas lietu glabāšanas termiņus un saskaņā LIAA Lietu nomenklatūru, veikt īstermiņa glabājamo lietu atlasi iznīcināšanai

- noformēt Nodaļas dokumentus nodošanai arhīvā

- nodrošināt informācijas par LIAA ierēdņu un darbinieku prombūtnēm (atvaļinājums, pārejoša darbnespēja u. c.) sagatavošanu

- nodrošināt informācijas sagatavošanu sakarā ar izmaiņām LIAA personālsastāvā

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama personāla vadībā, vadības zinībās vai tiesību zinātnē) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar mācībām personāla vadības jomā

- darba pieredze personāla vadības jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā (vismaz viens gads), vēlams valsts vai pašvaldības institūcijā

- darba pieredze personāla lietvedības procesa organizēšanā

- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas HORIZON Personāla moduli un dokumentu pārvaldības sistēmu "DocLogix" (vai līdzīgām programmām)

- zināšanas Darba likuma un Valsts civildienesta likuma un saistīto personāla vadības jomu reglamentējošo normatīvo aktu normu piemērošanā

- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu normu piemērošanā

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus un darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "PVN personāla speciālists".

Amats klasificēts 30. amata saimes III līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Tālr. uzziņām 67039407, 67039403.


OP 2016/101.AKK15

Rīgas Stradiņa universitāte izsludina konkursu uz akadēmisko amatu:

- RSU Onkoloģijas institūts, direktors/-e, 1 amata vieta

Pieteikumu mēneša laikā no publikācijas, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt www.rsu.lv → Vakances.


OP 2016/101.AKK16

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vadības informācijas sistēmas nodaļai VECĀKOS REFERENTUS (2 darbinieka amata vietas uz nenoteiktu laiku, 1 ierēdņa amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Tavi darba pienākumi būs ierosināt un plānot Kohēzijas politikas Vadības informācijas sistēmas (KPVIS) uzlabojumus Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodrošināšanai, atbilstoši noteiktajām prasībām. Projektu KPVIS darbības analīze. Izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par KPVIS izmantošanu un administrēšanu. KPVIS izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un apstrāde, labojumu un papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru izveide, kā arī KPVIS lietotāju konsultēšana par projektu vadības informācijas sistēmas lietošanu un to prasību apkopošana.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1190 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālajām zināšanām

- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t. sk. testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma aprakstiem

- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē

- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- vēlama pieredze projektu vadībā

- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākais referents".


OP 2016/101.AKK17

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas nacionālo un starptautisko krimināltiesību un kriminālprocesuālo tiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā;

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.


OP 2016/101.AKK18

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa 1 amata vietu - Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta personāla speciālists/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama personālvadībā vai tiesību zinātnēs)

- divu gadu ilga darba pieredze personāla vadības jomā pēdējo piecu gadu laikā, vēlams valsts vai pašvaldības institūcijā

- vismaz viena gada pieredze personāla dokumentu sagatavošanā un noformēšanā, statistikas par personālu apkopošanā un sagatavošanā

- priekšroka tiek dota kandidātiem ar darba pieredzi personāla vadībā, kas iegūta labklājības nozarē

- praktiskā darba pieredze personāla sistēmu lietošanā - programmā "HORIZON", valsts informācijas sistēmā "Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēma"

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- labas datorprasmes, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

Darba pienākumi:

- atbildēt par personāla dokumentu noformēšanu, uzskaiti un uzglabāšanu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- gatavot izziņas, vēstules, atbildes uz iesniegumiem un konsultēt ministrijas darbiniekus (amatpersonas) sava amata pienākumu ietvaros par kompetencē esošajiem jautājumiem

- aktualizēt un ievadīt informāciju valsts informācijas sistēmā "Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēma" un sniegt konsultācijas ministrijas darbiniekiem (amatpersonām) par sistēmas lietošanu

- sagatavot konkursa sludinājumus uz darbinieku (amatpersonu) vakantajiem amatiem un nodrošināt konkursu norisi saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- piedalīties sanāksmēs, darba grupās u. c. pasākumos par kompetencē esošajiem jautājumiem

Vakantajam amatam noteikta 30. saime III līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, tālrunis uzziņām 67021645, e-pasta adrese: Liga.Kuske@lm.gov.lv.


OP 2016/101.AKK19

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu departamenta Darba meklēšanas atbalsta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (vēlams tiesību zinātnē)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās

- darba pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā ne mazāk kā 2 gadi un/vai pieredze nodarbinātības jomā ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- pieredze darbā ar datu analīzi un pārskatu sagatavošanu

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- prasme sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

- prasme analizēt datus informācijas sistēmās

- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru darbam nepieciešamo tehnisko līdzekļu darbības principu un to lietošanas pārzināšanu

Amata mērķis: organizēt bezdarbnieku un darba meklētāju reģistrācijas un uzskaites procesa vadību.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "DMAN_pretendents" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021841 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/101.AKK20

Rīgas Stradiņa universitātes Sarkanā Krusta medicīnas koledža, izglītības iestāžu reģistrācijas Nr. 3347702502, izsludina konkursu uz vakantajām docētāju amata vietām Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmās "Māszinības", "Ārstniecība" un "Ārstnieciskā masāža":

- docents nozarē "Ķirurģija un traumatoloģija" - 1 amata vieta

- docents nozarē "Internā medicīna" - 1 amata vieta

- lektors nozarē "Sabiedrības veselība" - 1 amata vieta

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- koledžas direktorei adresēts iesniegums

- dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus), kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus

- aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formātā, kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem

- citi dokumenti, kurus pretendents/e vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem amatiem" prasībām pretendenti/-es var iepazīties Koledžas mājaslapā www.rcmc.lv sadaļā "Par mums" → "Vakances".

Dokumentus lūdzam iesniegt RSU Sarkanā Krusta medicīnas koledžas Personāla vadītājai J. Asara ielā 5, Rīgā, 129.kabinetā, vai elektroniski: linda.venskus@rcmc.lv.

Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 22. jūnijs plkst. 12.00. Papildu informācija pa tālr. 67296929.


OP 2016/101.AKK21

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas juriskonsults/-e

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- teicamas  angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu izstrādē

- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem un valsts pārvaldes darbības principiem

- iniciatīva un augsta atbildības izjūta

- labas analītiskās un komunikācijas spējas

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanu un saskaņošanu ar Eiropas Savienības tiesību aktiem

- finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un ekonomikas attīstības veicināšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)