Laidiens: 04.01.2016., Nr. 1
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/1.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Kuldīgas filiālē (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās
kompetences ietvaros
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus
aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem
par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka
piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto
pakalpojumu sniegšanā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: EUR 508,00, 2. kategorija:
EUR 569,00, 3. kategorija: EUR 631,00 (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Kuldīgas
filiālē Pilsētas laukumā 4a, Kuldīgā, LV-3300, vai jānosūta uz e-pasta adresi kuldiga@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63322384, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Kuldīgas filiālē.
OP 2016/1.AKK2
PAGARINĀTS PIETEIKŠANĀS TERMIŅŠ!
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības aģents/-e Rīgas reģionālajā filiālē (2 amata vietas uz
nenoteiktu laiku un 1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata kompetences
ietvaros (tests, pielikums Nr. 2)
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmas risinājumu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un
bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: EUR 508,00, 2. kategorija:
EUR 569,00, 3. kategorija: EUR 631,00 (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija
līdz 2016. gada 10. janvārim pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības
valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā,
LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi tamara.ozola@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā
filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.
OP 2016/1.AKK3
Konkurences padome izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
jurista/-es amatu
Pienākumi:
- uzraudzīt Konkurences padomes lēmumu un tiesiskā pienākuma izpildi
- nodrošināt lietu datubāzes aktualizāciju un pārskatu sagatavošanu
- veikt Konkurences padomes protokolētāja pienākumus
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstāka juridiskā izglītība
- profesionālā pieredze valsts pārvaldē
- izpratne par konkurences tiesību normu piemērošanu
- pieredze protokolēšanā un dokumentu sagatavošanai arhīvam
- pieredze normatīvo aktu izstrādē un administratīva procesa piemērošanā
- labas angļu valodas prasmes
Piedāvājam:
- dinamisku darbu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas un darba algu no 750 EUR
- profesionālās izaugsmes iespējas
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Rīgā, Brīvības
ielā 55, vai sūtīt uz e-pasta adresi konkurence@kp.gov.lv
10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282865.
OP 2016/1.AKK4
Konkurences padome izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
juriskonsulta/-es amatu
Pienākumi:
- sniegt konsultācijas Konkurences likuma, ES konkurences tiesību un citu
iestādes kompetencē esošu tiesību normu piemērošanas jautājumos
- sagatavot atbildes uz iesniegumiem, kā arī izvērtēt citu struktūrvienību
sagatavoto dokumentu projektu tiesiskumu un atbilstību normatīvo aktu prasībām
- izstrādāt tiesā iesniedzamo pieteikumu, paskaidrojumu, apelācijas un
kasācijas sūdzību projektus
- piedalīties iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē, atzinumu
sagatavošanā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstāka juridiskā izglītība
- profesionālā pieredze valsts pārvaldē
- pieredze konkurences tiesību normu piemērošanā un izpratne par Konkurences
padomes darbību
- angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmeni
- prasmes veidot juridiski, gramatiski un stilistiski pareizu tekstu
- publiskās uzstāšanās un argumentēšanas prasmes
Piedāvājam:
- dinamisku darbu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas un darba algu no 750 EUR
- profesionālās izaugsmes iespējas
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Rīgā, Brīvības
ielā 55, vai sūtīt uz e-pasta adresi konkurence@kp.gov.lv
10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282865.
OP 2016/1.AKK5
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
informācijas tehnoloģiju projektu vadītāja/-as
darbinieka/-es amata vietu (uz noteiktu laiku) Informācijas tehnoloģiju nodaļā
Galvenie amata pienākumi
- vadīt informācijas sistēmu ieviešanas un uzturēšanas projektus (kontrolēt
projektu izpildes termiņus un finanses, sagatavot nepieciešamo dokumentāciju,
plānot izstrādes darbus, kontrolēt gala produkta atbilstību prasībām)
- analizēt lietotāju prasības un plānot esošo informācijas sistēmu
attīstību, uzlabošanu
- savas kompetences ietvaros veikt piegādāto versiju testēšanu
- risināt tehniskas problēmas, kas saistītas ar informācijas sistēmu darbību
- savas kompetences ietvaros veikt informācijas sistēmu konfigurēšanas un
programmēšanas darbus; strādāt ar datubāzēm (labot datus, veidot pārskatus)
- konsultēt lietotājus darbā ar informācijas sistēmām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai vadībzinātņu jomā (var būt
pēdējā kursa students)
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru, darba staciju MS
Windows operētājsistēmām un biroja tehniku
- obligātas pamata līmeņa zināšanas par MS Windows Server un MS SQL Server
- pieredze un zināšanu sertifikāti par Windows Server (MCSA, MCTS), MS
Exchange Server (MCTS) vai citu informācijas tehnoloģiju jomu zināšanas
sertifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze MS SQL vaicājumu rakstībā
- pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā (vēlama iepriekšēja darba pieredze
līdzīgā amatā)
- prasme patstāvīgi plānot un organizēt projektus, kontrolēt to gaitu
(budžeta un termiņu pārvaldība)
- zināšanas un pieredze darbā ar DocLogix un citām
dokumentu vadības sistēmām tiks uzskatīta par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas (sapratne vismaz B1 līmenī)
- augsta atbildība un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Piedāvājam
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
Mēnešalga no 894 euro līdz 1174 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes
ilgumam).
Pretendentus lūdzam nosūtīt CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada
18. janvārim LIAA Personāla vadības nodaļai Rīgā, Pērses ielā 2, LV-1442,
vai personals@liaa.gov.lv ar norādi "IT projektu
vadītājs".
www.liaa.gov.lv
OP 2016/1.AKK6
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es
(ierēdņa) amata vietu uz noteiktu laiku Vidzemes reģionālajā Valsts darba
inspekcijā (darbavieta Siguldā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar manuālo
pārnesumkārbu - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu -
7. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās
pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 550 EUR (bruto).
Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa
tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla
un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 25484757 vai 67021585; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2016/1.AKK7
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es
(ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku Kurzemes reģionālajā Valsts darba
inspekcijā (darbavieta Liepājā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas
darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar manuālo
pārnesumkārbu - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu -
7. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās
pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 550 EUR
(bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma
līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga
mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla
un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 27891456 vai 67021585; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/1.AKR1
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Administratīvā un
dokumentu pārvaldības departamenta Lietvedības nodaļas vadītājas amatā
21.12.2015. iecelta LILITA FOGELMANE.
OP 2016/1.AKR2
Valsts kanceleja paziņo, ka 2015. gada 19. novembrī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Datu valsts inspekcijas direktora amatu ir beidzies bez rezultātiem.