Laidiens: 04.01.2016., Nr. 1

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/1.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Kuldīgas filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto pakalpojumu sniegšanā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: EUR 508,00, 2. kategorija: EUR 569,00, 3. kategorija: EUR 631,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Kuldīgas filiālē Pilsētas laukumā 4a, Kuldīgā, LV-3300, vai jānosūta uz e-pasta adresi kuldiga@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63322384, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Kuldīgas filiālē.


OP 2016/1.AKK2

PAGARINĀTS PIETEIKŠANĀS TERMIŅŠ!

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības aģents/-e Rīgas reģionālajā filiālē (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku un 1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata kompetences ietvaros (tests, pielikums Nr. 2)

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmas risinājumu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu

- zināšanas par personāla atlases procesu

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: EUR 508,00, 2. kategorija: EUR 569,00, 3. kategorija: EUR 631,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija līdz 2016. gada 10. janvārim pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.


OP 2016/1.AKK3

Konkurences padome izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta jurista/-es amatu

Pienākumi:

- uzraudzīt Konkurences padomes lēmumu un tiesiskā pienākuma izpildi

- nodrošināt lietu datubāzes aktualizāciju un pārskatu sagatavošanu

- veikt Konkurences padomes protokolētāja pienākumus

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāka juridiskā izglītība

- profesionālā pieredze valsts pārvaldē

- izpratne par konkurences tiesību normu piemērošanu

- pieredze protokolēšanā un dokumentu sagatavošanai arhīvam

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un administratīva procesa piemērošanā

- labas angļu valodas prasmes

Piedāvājam:

- dinamisku darbu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas un darba algu no 750 EUR

- profesionālās izaugsmes iespējas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Rīgā, Brīvības ielā 55, vai sūtīt uz e-pasta adresi konkurence@kp.gov.lv 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282865.


OP 2016/1.AKK4

Konkurences padome izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta juriskonsulta/-es amatu

Pienākumi:

- sniegt konsultācijas Konkurences likuma, ES konkurences tiesību un citu iestādes kompetencē esošu tiesību normu piemērošanas jautājumos

- sagatavot atbildes uz iesniegumiem, kā arī izvērtēt citu struktūrvienību sagatavoto dokumentu projektu tiesiskumu un atbilstību normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt tiesā iesniedzamo pieteikumu, paskaidrojumu, apelācijas un kasācijas sūdzību projektus

- piedalīties iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē, atzinumu sagatavošanā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāka juridiskā izglītība

- profesionālā pieredze valsts pārvaldē

- pieredze konkurences tiesību normu piemērošanā un izpratne par Konkurences padomes darbību

- angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmeni

- prasmes veidot juridiski, gramatiski un stilistiski pareizu tekstu

- publiskās uzstāšanās un argumentēšanas prasmes

Piedāvājam:

- dinamisku darbu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas un darba algu no 750 EUR

- profesionālās izaugsmes iespējas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Rīgā, Brīvības ielā 55, vai sūtīt uz e-pasta adresi konkurence@kp.gov.lv 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282865.


OP 2016/1.AKK5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz informācijas tehnoloģiju projektu vadītāja/-as darbinieka/-es amata vietu (uz noteiktu laiku) Informācijas tehnoloģiju nodaļā

Galvenie amata pienākumi

- vadīt informācijas sistēmu ieviešanas un uzturēšanas projektus (kontrolēt projektu izpildes termiņus un finanses, sagatavot nepieciešamo dokumentāciju, plānot izstrādes darbus, kontrolēt gala produkta atbilstību prasībām)

- analizēt lietotāju prasības un plānot esošo informācijas sistēmu attīstību, uzlabošanu

- savas kompetences ietvaros veikt piegādāto versiju testēšanu

- risināt tehniskas problēmas, kas saistītas ar informācijas sistēmu darbību

- savas kompetences ietvaros veikt informācijas sistēmu konfigurēšanas un programmēšanas darbus; strādāt ar datubāzēm (labot datus, veidot pārskatus)

- konsultēt lietotājus darbā ar informācijas sistēmām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai vadībzinātņu jomā (var būt pēdējā kursa students)

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru, darba staciju MS Windows operētājsistēmām un biroja tehniku

- obligātas pamata līmeņa zināšanas par MS Windows Server un MS SQL Server

- pieredze un zināšanu sertifikāti par Windows Server (MCSA, MCTS), MS Exchange Server (MCTS) vai citu informācijas tehnoloģiju jomu zināšanas sertifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze MS SQL vaicājumu rakstībā

- pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā (vēlama iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā)

- prasme patstāvīgi plānot un organizēt projektus, kontrolēt to gaitu (budžeta un termiņu pārvaldība)

- zināšanas un pieredze darbā ar DocLogix un citām dokumentu vadības sistēmām tiks uzskatīta par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas (sapratne vismaz B1 līmenī)

- augsta atbildība un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

Mēnešalga no 894 euro līdz 1174 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam).

Pretendentus lūdzam nosūtīt CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 18. janvārim LIAA Personāla vadības nodaļai Rīgā, Pērses ielā 2, LV-1442, vai personals@liaa.gov.lv ar norādi "IT projektu vadītājs".

www.liaa.gov.lv


OP 2016/1.AKK6

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu uz noteiktu laiku Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Siguldā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar manuālo pārnesumkārbu - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu - 7. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 550 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484757 vai 67021585; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2016/1.AKK7

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Liepājā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar manuālo pārnesumkārbu - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu - 7. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 550 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 27891456 vai 67021585; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/1.AKR1

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Administratīvā un dokumentu pārvaldības departamenta Lietvedības nodaļas vadītājas amatā 21.12.2015. iecelta LILITA FOGELMANE.


OP 2016/1.AKR2

Valsts kanceleja paziņo, ka 2015. gada 19. novembrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Datu valsts inspekcijas direktora amatu ir beidzies bez rezultātiem.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)