Laidiens: 21.05.2015., Nr. 98 (5416)

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/98.AKK1

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas (5 amata vietas) un Vidzemes reģionālās nodaļas (2 amata vietas) būvju kadastrālās uzmērīšanas speciālista/-es amatu (darbinieku amatu vietas uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt visa veida būvju (ēku un inženierbūvju) un telpu grupu kadastrālo uzmērīšanu (t. sk. būvju datu ievadīšanu dienesta informācijas sistēmās un attiecīgo būvju kadastrālās uzmērīšanas pasūtījumu izpildei nepieciešamo dokumentu sagatavošanu) atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, vēlams - mērniecībā, zemes ierīcībā, ģeodēzijā, ģeomātikā, būvniecībā, arhitektūrā vai specialitātēs ar apgūtu kursu būvniecībā vai mērniecībā

- priekšrocības kandidātiem, kuriem attiecīgajai nozarei atbilstoša vismaz divu gadu teorētiskā un praktiskā darba pieredze

- prasme lietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un izmantot darbam nepieciešamo programmnodrošinājumu (iemaņas Microstation programmatūrā tiks uzskatītas par priekšrocību)

- vēlamas zināšanas būvniecību un būvju kadastrālo uzmērīšanu reglamentējošajos tiesību aktos un metodiskajos dokumentos

- labas prasmes darbā ar datoru

- teicamas latviešu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- teicamas komunikācijas prasmes

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbavieta: Rīgas birojs (4 amata vietas), Jūrmalas birojs (1 amata vieta), Madonas birojs (2 amata vietas)

- akorda algu ar stundas likmi no 3,44 EUR līdz 4,06 EUR

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/98.AKK2

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas klientu apkalpošanas konsultanta/-es amatu (2 darbinieku amatu vietas uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par Valsts zemes dienestā sniegtajiem pakalpojumiem un to izpildes kārtību

- pieņemt, noformēt un reģistrēt klientu pasūtījumus Pasūtījumu apstrādes informācijas sistēmā un izsniegt sagatavoto informāciju

- sagatavot un izsniegt klientiem rēķinus par sniegtajiem maksas pakalpojumiem

- veikt norēķinu karšu darījumu apliecinošo dokumentu - kvīšu - uzkaiti un saglabāšanu, kā arī sagatavot atskaites un par norēķinu karšu darījumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- vidējā profesionālā izglītība (vēlama augstākā izglītība)

- profesionālā un praktiskā darba pieredze klientu apkalpošanā (vēlama pieredze nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos)

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- pieredze darbā ar pasūtījumu apstrādes informācijas sistēmām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- prasme lietot normatīvos aktus

- labas komunikācijas iemaņas un prasme strādāt saspringtos darba apstākļos

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgas birojā Puškina ielā 14

- bruto darba algu no 568 euro līdz 670 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/98.AKK3

Finanšu ministrija, reģistrācijas Nr. 90000014724, izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kurš vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Tiešo nodokļu departamenta Īpašuma un iedzīvotāju ienākuma nodokļu nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Tiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu politikas izstrādi tiešo nodokļu jomā un izložu un azartspēļu nodevas un nodokļa jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- teorētiskas zināšanas un praktiska pieredze darbā ar tiešajiem nodokļiem

- vismaz trīs gadu pieredze darbā valsts pārvaldē

- spēja strādāt dinamiski un spriedzes apstākļos

- konceptuāla domāšana, ļoti labas analītiskās spējas

- komunikācijas spējas

- angļu valodas zināšanas

- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšana

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Tiešo nodokļu departamenta Īpašuma un iedzīvotāju ienākuma nodokļu nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- tiesību aktu projektu izstrādi saistībā tiešo nodokļu jomā

- fizisku un juridisku personu iesniegumu saistībā ar nodaļas kompetences jautājumiem izskatīšanu sarežģītos gadījumos un atbilžu sagatavošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2015/98.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas intervētājs (Rīgā)

Pamatpienākumi:

- veikt mājsaimniecību apsekojumus respondentu dzīvesvietās, izmantojot apsekojumu programmatūru portatīvajos datoros

- veikt aizpildīto anketu pārbaudi un datu kodēšanu

- nodrošināt apsekojuma laikā iegūto datu konfidencialitāti

- regulāri iesniegt atskaites par paveikto un attaisnojuma dokumentus par transporta izdevumiem

Prasības pretendentam:

- labas komunikācijas prasmes

- vismaz vidējā izglītība

- datora lietotāja prasmes

- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā līmeņa otro pakāpi (B2)

- labas krievu valodas zināšanas

- spēja pielāgoties mainīgam darba režīmam, iespēja strādāt vakaros un brīvdienās

Pieteikšanās termiņš - 2015. gada 31. maijs.

Pieteikumu (norādot amatu), CV un izglītības dokumenta kopiju var iesniegt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Konsultācijas pa tālr. 67366812 vai 67366992.


OP 2015/98.AKK5

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz SIA "Jelgavas poliklīnika" valdes locekļa amata vietu (1 vakance)

Galvenie pienākumi:

- pašvaldības kapitālsabiedrības vadīšana atbilstoši nozares attīstības koncepcijām, kapitālsabiedrības stratēģijai, nodrošinot normatīvo aktu nosacījumu ievērošanu

- valdes lēmumu pieņemšana visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos, kuri ietilpst valdes kompetencē

- kapitālsabiedrības darbības organizēšana, nodrošinot profesionālu darbinieku komandu, plašu pakalpojumu klāstu, klientiem pieejamu vidi

- kapitālsabiedrības attīstības plāna un darbības stratēģijas izstrādāšana un to izpildes pārraudzīšana

- kapitālsabiedrības interešu pārstāvēšana

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas nosacījumiem

- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze - vēlams valsts vai pašvaldības iestādē vai uzņēmumā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā amatā)

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu un krievu valodas zināšanas saziņas līmenī

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas ekonomikas, finanšu un saimniecības procesu vadības jautājumos

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, prasme vadīt un organizēt kolektīvu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi kapitālsabiedrības ilgstošas attīstības nodrošināšanai

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums (nepārsniedzot vienu A4 lapu)

- pretendenta rakstisks apliecinājums par to, ka uz pretendentu neattiecas Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas nosacījumi

- kapitālsabiedrības attīstības plāns 2 (diviem) gadiem, nepārsniedzot 3 (trīs) A4 lapas

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV), kurā atspoguļotas arī nepieciešamās ziņas, lai izvērtētu pretendenta atbilstību norādītajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "SIA "Jelgavas poliklīnika" valdes locekļa amata konkursam" līdz 2015. gada 12. jūnijam (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005535, e-pasta adrese: senija.simonova@dome.jelgava.lv.


OP 2015/98.AKK6

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Administratīvās daļas vadītāja/-as amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Valsts zemes dienesta (turpmāk - Dienesta) darbībai nepieciešamos materiāltehniskos un saimnieciskos resursus, t. sk. kontrolēt reģionālo nodaļu saimniecisko resursu plānošanu un iegādi

- nodrošināt publisko iepirkumu norisi Dienestā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt Dienestam nepieciešamo preču un pakalpojumu iepirkumus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt Dienesta nomāto biroja telpu ekspluatāciju un nepieciešamo remontdarbu plānošanu

- organizēt Dienesta centrālā aparāta autotransporta uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, kā arī uzraudzīt reģionālo nodaļu autotransporta ekspluatāciju

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlama ekonomikā, tehniskajās vai tiesību zinātnēs)

- trīs gadu pieredze valsts pārvaldes iestādē saimnieciskos, finanšu vai ekonomikas jautājumos

- praktiskā darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, valsts pārvaldes dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- pieredze vadītāja amatā

- pieredze publisko iepirkumu jomu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- bruto darba algu no 1039 euro līdz 1382 euro

- sociālās garantijas

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/98.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības nodaļas vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- Ekonomikas ministrijas kompetencē esošo atbalsta programmu (uzņēmējdarbība, siltumapgāde, finanšu instrumenti) ieviešanā nepieciešamā juridiskā atbalsta sniegšana, tai skaitā Ministru kabineta noteikumu un iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- iesniegumu par administratīvo aktu apstrīdēšanu izskatīšana un administratīvo aktu projektu sagatavošana, Ekonomikas ministrijas interešu pārstāvība tiesā

- Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības Ekonomikas ministrijā nodrošināšana un uzraudzība

- Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības un kontroles sistēmas ieviešana un vadība

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē

- pieredze administratīvo aktu izstrādē

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- iepriekšēja pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu un normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības fondu jomā, kā arī pieredze pārstāvībā tiesā tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- apmācības iespējas, tai skaitā ārpus Latvijas

- vērtīgu pieredzi darbā ar administratīvā procesa un Eiropas Savienības fondu ieviešanas jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2015/98.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības nodaļas juriskonsults/-e

Darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu 2007.-2013. gada un 2014.-2020. gada plānošanas perioda Ekonomikas ministrijas kompetencē esošo atbalsta programmu (uzņēmējdarbība, siltumapgāde, finanšu instrumenti) ieviešanā nepieciešamā juridiskā atbalsta sniegšanu, tai skaitā, Ministru kabineta noteikumu izstrādi, iekšējo normatīvo aktu izstrādi, iesniegumu par administratīvo aktu apstrīdēšanu izskatīšanu un administratīvo aktu projektu sagatavošanu, ministrijas interešu pārstāvību tiesā, aktīvu līdzdalību atbalsta programmu ieviešanas un Eiropas Savienības fondu sistēmas uzlabošanā.

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē

- vēlama pieredze administratīvo aktu izstrādē

- izpratne par Eiropas Savienības tiesībām

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- kā priekšrocība tiks uzskatīta iepriekšēja pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu un normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības fondu jomā, kā arī pieredze pārstāvībā tiesā

Piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar administratīvā procesa un Eiropas Savienības fondu ieviešanas jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2015/98.AKK9

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta Informācijas sistēmu attīstības nodaļas SISTĒMANALĪTIĶA/-ES amata vakanci

Prasības kandidātam:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība (vēlama datorzinātnēs)

- vismaz pamatlīmeņa ORACLE datu bāzu pārvaldības sistēmu un PL/SQL zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze līdzīgā amatā (vismaz 1 gads)

Kritēriji, kas tiks uzskatīti par priekšrocību:

- programmēšanas valodas pamatzināšanas, spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu

- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde piedāvā:

- stabilu atalgojumu (711 EUR (bruto) pārbaudes laikā un līdz 750 EUR (bruto) pēc pārbaudes laika)

- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā

- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām

Darba pienākumi:

- analizēt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbības procesus un ar tiem saistītos normatīvos aktus

- veikt intervijas ar biznesa procesu pārziņiem un potenciālās vai esošas informācijas sistēmas lietotājiem, apkopot un analizēt biznesa prasības dokumentāli strukturētā formā, izstrādāt darba uzdevumus programmēšanai

- pārzināt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datubāzu struktūru un pieejamās informācijas apjomu

- koordinēt programmatūras izstrādes darbus un pārbaudīt izstrādes rezultātus

- sniegt konsultācijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem par informācijas sistēmas izmantošanu, attīstību un tehnoloģijām

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija (vai izziņa no augstskolas, ja vēl studējat)

Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2015/98.AKK10

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz diviem Personu statusa kontroles nodaļas VECĀKO REFERENTU ierēdņu amatiem (uz nenoteiktu laiku un uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- darba pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- izpratne par Latvijas pilsonības iegūšanas un zaudēšanas jautājumiem

- izpratne par politiski represētās personas statusa noteikšanas jautājumiem

- darba pieredze valsts pārvaldē vismaz 1 gads

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt lietas par Latvijas pilsonības, Latvijas nepilsoņa statusa un Latvijas bezvalstnieka statusa reģistrāciju un sagatavot attiecīgus lēmumu projektus

- izskatīt minēto tiesisko statusu zaudēšanas lietas un sagatavot attiecīgus lēmumu projektus

- izskatīt politiski represētas personas statusa noteikšanas lietas un sagatavot attiecīgus lēmumu projektus

- pieņemt apmeklētājus un konsultēt par tiesiskā statusa noteikšanas un zaudēšanas jautājumiem

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule (norādīt, uz kuru no vakantajiem amatiem pretendē)

- CV

- izglītības dokumentu kopija

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/98.AKR1

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 18.maijā Nodarbinātības valsts aģentūras Dobeles filiāles nodarbinātības organizatores amatā ir iecelta INGA GRAUDA.


OP 2015/98.AKR2

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 15.maijā Nodarbinātības valsts aģentūras Preiļu filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta LUDMILA IVANOVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)