Laidiens: 18.05.2015., Nr. 95

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/95.AKK1

Piedāvājam atbildīgu darbu valsts pārvaldes vadošā iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta konsultanta/-es darbinieka amatu

Galvenie pienākumi:

- piedalīties Ministru prezidenta ārvalstu vizīšu norisē

- nodrošināt Ministru prezidenta dalības Eiropadomē atspoguļošanu

- izstrādāt sadarbības projektus, vadīt un koordinēt to īstenošanu

- nodrošināt sadarbības programmu īstenošanu ar Latvijas augstskolām komunikācijas jomā

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā izglītība (komunikācijas vai politikas zinātnē)

- darba pieredze sabiedriskajās attiecībās vai žurnālistikā

- izpratne par Eiropas Savienības un ārpolitikas jautājumiem

- komunikabilitāte un spēja strādāt komandā

- izcilas latviešu un angļu valodas prasmes, ļoti labas krievu valodas zināšanas

- prasme lietot datortehniku

- pieredze valsts pārvaldē komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām 67082844. Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.


OP 2015/95.AKK2

Aicinām darbā:

Informācijas sistēmu departamenta direktoru/-i,  kas gatavs/-a uzņemties izaicinājumus par Informācijas sistēmu attīstību Regulatorā, izvirzīt mērķus, sasniegt rezultātus un kam ir vēlme ar savu darbu publiskajā pārvaldē strādāt sabiedrības labā.

 

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt un aktualizēt Regulatora IT stratēģiju

- organizēt informācijas sistēmu (IS) izstrādi, uzturēšanu un pilnveidošanu

- nodrošināt IT funkciju pārraudzību, pilnveidošanu un izstrādi

- analizēt Regulatora darba plūsmu IT jomā, noteikt prioritātes, atbildīgās personas, darba uzdevumus un to izpildes termiņus

- plānot, organizēt, vadīt, koordinēt dažādus projektus IS un IT jomā

 

Prasības:

- augstākā izglītība IT jomā

- 5 gadu pieredze IT jomā vadošā amatā

- izpratne un zināšanas par IS un IT projektu vadību starptautiskā mērogā, īpaši Eiropas Savienībā

- pieredze darbā ar sistēmu integrācijām, datu bāzēm, ārpakalpojuma sniedzējiem

- plānošanas, organizēšanas, analizēšanas un prioritāšu noteikšanas prasmes

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

 

Līdz 2015. gada 31. maijam atsūti savu motivācijas vēstuli, kurā sniegts Tavas pieredzes un veikto pienākumu skaidrojums dažādu ar IS un IT attīstību saistītu projektu īstenošanā, Curriculum Vitae (CV), kas ļauj novērtēt Tavu darba pieredzi un iegūt atsauksmes. Nepieciešams pievienot arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Minēto informāciju aicinām sūtīt uz e-pastu: vakances@sprk.gov.lv.

 

www.sprk.gov.lv

Reģ. Nr. - 90001162258

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)