Laidiens: 13.05.2015., Nr. 92

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/92.AKK1

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ.Nr.90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - projekta Nr.LV08/1 "Alternatīvu brīvības atņemšanai sekmēšana (ieskaitot iespējamo pilotprojektu elektroniskajai uzraudzībai)" jurists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku - līdz 2016.gada 30.aprīlim)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze un zināšanas publisko iepirkumu procedūru organizēšanā un īstenošanā

- pieredze publisko tiesību līgumu, saimniecisko un iepirkumu līgumu projektu izstrādē

- pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā un virzīšanā

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- spēja strādāt komandā

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- labas angļu valodas zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- projekta publisko iepirkumu procedūru īstenošanas nodrošināšana un nepieciešamās dokumentācijas sagatavošana, tai skaitā iepirkumu nolikumu projektu sagatavošana

- projekta publisko tiesību, saimniecisko un iepirkumu līgumu projektu izstrāde

Piedāvājam:

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- labus darba apstākļus

- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Projekta jurists - KONKURSS", motivētu pieteikuma vēstuli, kurā nepārprotami, detalizēti un pēc iespējas ar piemēriem aprakstīta pretendenta atbilstība katrai no izvirzītajām prasībām un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz:

- Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļai personīgi vai pa pastu, Dzirnavu ielā 91, Rīgā, LV-1011, vai

- atsūtot visus minētos dokumentus uz elektroniskā pasta adresi: personalvadiba@vpd.gov.lv.

Papildu informācija pieejama, sazinoties ar projekta Nr.LV08/1 "Alternatīvu brīvības atņemšanai sekmēšana (ieskaitot iespējamo pilotprojektu elektroniskajai uzraudzībai)" vadītāju Imantu Jurevičius pa tālruni +371 67244866 vai elektronisko pastu (imants.jurevicius@vpd.gov.lv).

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2015/92.AKK2

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas juriskonsults/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz 3 gadu pieredze jurista amatā (vēlama valsts pārvaldē vai sakaru nozares uzņēmumos)

- vēlamas zināšanas par elektronisko sakaru un pasta nozares jautājumu regulējumu nacionālajās un starptautiskajās tiesībās

- angļu un krievu valodas zināšanas

- datorprasmes labā lietotāja līmenī (t.sk. ar juridiskām datu bāzēm)

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā kolektīvā

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2015/92.AKK3

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja/-s amata vietu

 

 

 

 

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- pieredze pirmstiesas izmeklēšanā

- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus, spēja strādāt ar augstu darba intensitāti un augstu atbildības sajūtu

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, regulāra zināšanu papildināšana nozarei atbilstošā jomā

- laba rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties rakstītos tekstos, prasme strādāt ar datoru

- vienas svešvalodas zināšanas

- darba pieredze ar ekonomiska rakstura noziedzīgu nodarījumu novēršanu un/vai apkarošanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

Amata pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un materiālus, veicot resoriskās pārbaudes

- veikt pirmstiesas izmeklēšanu

- atbilstoši nodaļas kompetencei, piedalīties normatīvo aktu izstrādē, kā arī atzinumu sagatavošanā par normatīvo aktu projektiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- nelaimes gadījumu apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

Pretendentiem jāiesniedz:

- motivācijas vēstule ar īsu redzējumu par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja izmeklētāja darba specifiku

- CV ar pašreizējā darbavietā veicamo pienākumu īsu aprakstu

- izglītības dokumenta kopija

Minētos dokumentus līdz 2015.gada 31.maijam iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1001, vai nosūtīt uz e-pastu: knab@knab.gov.lv (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356137.


OP 2015/92.AKK4

Valsts kase (reģ.Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e darbam parāda vadības jomā (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- apstrādāt valsts parāda un aktīvu portfeļa datus, aprēķinot un analizējot valsts parāda portfeļa rādītājus un to dinamiku

- modelēt valsts parāda un aktīvu portfeļa attīstības scenārijus (tai skaitā veicot ietekmējošo faktoru nākotnes dinamikas ekonometrisko modelēšanu)

- sniegt priekšlikumus par atbilstošāko statistiskās analīzes metožu pielietošanu

- sniegt priekšlikumus valsts parāda un aktīvu portfeļa datu analīzes modeļu pilnveidošanai

- analizēt finanšu tirgus aktivitātes un sagatavot apskatus par aktualitātēm tajos

- izstrādāt priekšlikumus par veicamajiem pasākumiem valūtu riska, procentu likmju riska un pārfinansēšanas riska ierobežošanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība matemātikā vai statistikā

- vēlama darba pieredze statistiskās modelēšanas jomā ilgāka par gadu

- padziļinātas zināšanas statistikā un ekonometrijā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (vēlama pieredze darbā ar ekonometriskās modelēšanas pakotnēm)

- labas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā ar BLOOMBERG un/vai REUTERS finanšu tirgus sistēmām tiks uzskatīta par priekšrocību

- iniciatīva un spēja ātri reaģēt un iekļauties intensīvā darba vidē

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes, un orientācija uz rezultātu sasniegšanu, prasme veikt analītisku darbu

- patstāvība, precizitāte, atbildības sajūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "FRVD_not_ Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr.67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2015/92.AKK5

Valsts kase (reģ.Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e darbam sadarbības banku un ieguldījumu kredītriska vadības jomā

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iestādes sadarbības banku un ieguldījuma subjektu kredītriska vadību, veicot to finansiālā stāvokļa un citu saistīto faktoru analīzi un sagatavojot priekšlikumus par sadarbības apjomiem

- kontrolēt apstiprināto riska limitu ievērošanu

- apgūt un pilnveidot darbā izmantojamās analīzes metodes un tehniskos līdzekļus

- izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos, lai pilnveidotu sadarbības banku un ieguldījumu kredītriska vadību

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai matemātikā

- darba pieredze finanšu analīzes jomā ilgāka par gadu

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (t.sk. labas prasmes darbā ar SAP)

- labas angļu valodas zināšanas

- iniciatīva un spēja ātri reaģēt un iekļauties intensīvā darba vidē

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes, un orientācija uz rezultātu sasniegšanu, prasme veikt analītisku darbu

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "FRVD_ vec.eks._ Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr.67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2015/92.AKK6

Valsts kase (reģ.Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Iekšējā audita departamenta iekšējais/-ā auditors/-e

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iestādes iekšējo auditu, tai skaitā ārvalstu finanšu palīdzības un Valsts kases kā Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes iekšējo auditu, pārbaudot un novērtējot izveidotās iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti un sniegt ieteikumus sistēmas pilnveidošanai

- veikt apstiprināto audita ieteikumu ieviešanas uzraudzību un konsultēt iestādes personālu par veikto auditu ieteikumu ieviešanu

- vadīt konsultāciju projektus un sniegt priekšlikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai, risku mazināšanai un ierobežošanai

- veikt departamenta lietvedības pienākumus saskaņā ar iekšējos lietvedību reglamentējošos dokumentos noteikto

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze finanšu jomā, vēlama darba pieredze iekšējā auditā, revīzijas vai risku vadības jomā ilgāka par vienu gadu

- iekšējā audita profesionālā prakses standartu pārzināšana

- vēlama starptautisko grāmatvedības standartu un starptautisko kvalitātes pārvaldības standartu pārzināšana

- zināšanas par informācijas drošību un prasmes pielietot tās ikdienas pienākumu veikšanā

- auditā izmantojamās programmatūras pārzināšana (t.sk. Business Object)

- labas angļu valodas zināšanas

- rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, iniciatīva, analītiskā domāšana

- spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- klientorientēta pieeja darbam un labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "IAD_audit_Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr.67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2015/92.AKK7

Valsts kase (reģ.Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Iekšējā audita departamenta direktora vietnieks/-ce

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iestādes iekšējo auditu, pārbaudot un novērtējot iestādē izveidotās iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti un sniegt ieteikumus šīs sistēmas pilnveidošanai

- nodrošināt iekšējā audita izpildes un darba kvalitātes uzraudzību visos iekšējā audita posmos

- sagatavot informāciju par ārvalstu finanšu palīdzības instrumentu programmu vadības un kontroles sistēmas iekšējiem audita rezultātiem, t.sk. sniegt nepieciešamo informāciju arī ārējiem auditoriem

- piedalīties un sniegt priekšlikumus departamenta darba plānošanā, organizēšanā un vadīšanā atbilstoši amata kompetencei

- veicināt efektīvu struktūrvienības komunikāciju ar tās iekšējiem un ārējiem klientiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze auditā, revīzijas vai risku vadības jomā ilgāka par diviem gadiem

- iekšējā audita profesionālā prakses standartu pārzināšana

- vēlama starptautisko grāmatvedības standartu un starptautisko kvalitātes pārvaldības standartu pārzināšana

- zināšanas par informācijas drošību un prasmes pielietot tās ikdienas pienākumu veikšanā

- padziļinātas zināšanas finanšu vadības jomā

- labas datorprasmes

- vēlama prasme vadīt kolektīvu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas angļu valodas zināšanas

- rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, iniciatīva

- spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu

- klientorientēta pieeja darbam un labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "IAD_vietn_Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr.67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2015/92.AKK8

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - PROJEKTU DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams: ekonomikā, vadības zinībās, politoloģijā, starptautiskās attiecības vai juridiskā)

- tiecamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem

- vēlamas zināšanas un/vai pieredze darbā ar starptautiskajiem un/vai nacionālajiem projektiem vai Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu projektu uzraudzību

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un saskaņošanā, kā arī sadarbībā ar citām ministrijām un valsts pārvaldes iestādēm

- labas analītiskās spējas, saskarsmes un plānošanas spējas, pozitīva attieksme, orientācija uz rezultātu; spēja strādāt ar liela apjoma informāciju;

- datora lietotāja līmeņa prasmes ( MS Excel un Word pārzināšana)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža. Tālr. uzziņām 67036722, 67036731.


OP 2015/92.AKK9

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VALSTS PĀRVALDES JURISKONSULTA/-ES ierēdņa amata vietām (divas amata vietas uz noteiktu laiku līdz 2015.gada 31.decembrim) Juridiskā departamenta JURIDISKĀ NODROŠINĀJUMA nodaļā

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt juridisko atbalstu LIAA administratīvās darbības nodrošināšanā (tai skaitā nodrošināt iepirkumu procedūru veikšanas un līgumu slēgšanas procesu)

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras

- sagatavot pārvaldes lēmumus

- sniegt konsultācijas par tiesību normu piemērošanu, pārvaldes lēmumu sagatavošanu un izdošanu

- pārstāvēt LIAA intereses citās valsts pārvaldes institūcijās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos

- zināšanas par publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze (iepirkumu procedūru organizēšanā vai iepirkuma procedūru dokumentācijas izvērtēšanā, līgumu u.c. juridiska satura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē) tiks uzskatīta par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas (sapratne vismaz B1 līmenī)

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2015.gada 25.maijam LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai personals@liaa.gov.lv ar norādi "JNN juriskonsults". www.liaa.gov.lv.


OP 2015/92.AKK10

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz nodarbinātības organizatora/-es amatu Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļā (1amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlamas zināšanas vai pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: iesaistīt NVA klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām, uzņēmējiem uz izglītības iestādēm par jaunu darbavietu veidošanos, jaunumiem izglītības jomā un darba tirgus tendencēm, pārzināt darba tirgus tendences darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumi, kā arī aktīvi piesaistīt jaunus darba devējus Aģentūras sniegto pakalpojumu izmantošanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pastu: tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)