Laidiens: 08.05.2015., Nr. 89
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/89.AKK1
SIA "Sociālo tehnoloģiju augstskola" izsludina atklātu konkursu
uz asociētā profesora amatu vadībzinātnē (1 vieta)
Konkursa pretendentiem mēneša laikā no publicēšanas datuma jāiesniedz šādi
dokumenti:
- konkursa komisijai adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- izglītības dokumenta noraksts
- akadēmisko/zinātnisko grādu apliecinoši dokumenti
- dzīves un darba gājums (CV)
- publicēto darbu saraksts
- pēdējo 6 gadu darba stāža apliecinoši dokumenti
Dokumenti jāiesniedz augstskolas Personāla daļā Bezdelīgu ielā 12, Rīgā,
LV-1048. Uzziņas pa tālruni 67461281.
OP 2015/89.AKK2
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto darbinieka amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Novērtēšanas un reģistrācijas departamenta Pārtikas
produktu reģistrācijas daļas eksperts/-e (darbavieta
Rīgā, Peldu ielā 30)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds)
medicīnā, farmācijā, pārtikas produktu tehnoloģijā vai pārtikas zinībās
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- jomas saistošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos lietot praktiskajā
darbībā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja
programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas, vismaz divu svešvalodu (no kurām
viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un
literatūru darbības jomā
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- teicama komunikācijas prasme
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt uztura bagātinātāju, diētiskās pārtikas un dabīgo minerālūdeņu
atbilstības izvērtēšanu
- nodrošināt produktu informācijas ievadi attiecīgajos produktu reģistros
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- dinamisku darbu
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv,
adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2015/89.AKK3
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas inspektors/-e (veselības aprūpes jomā)
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds vai ārsta palīga
kvalifikācija vai augstākā izglītība māszinībās vai profesionālā bakalaura
grāds veselības aprūpē
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz trīs gadi (pieredze
veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)
- vēlama valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā
procesa pārzināšana un pielietošana praksē
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
GALVENIE PIENĀKUMI:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t. sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
Mēs PIEDĀVĀJAM:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu no EUR 634,00 (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās
pieredzes), sociālās garantijas
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus Rīgā, Klijānu ielā 7
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Ārstniecības
iestāžu kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012,
vai nosūtīt uz e-pasta adresi vi.konkursi@vi.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese:
vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2015/89.AKK4
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģistrācijas numurs 90001474921) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Personāla nodaļas vecākais/-ā
referents/-e
Amata mērķis: īstenot amatu klasificēšanas procesu resorā, nodrošināt valsts
kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja,
valdes locekļu personāla lietvedības dokumentu izstrādi un Veselības
ministrijas apbalvojumu piešķiršanas procesu.
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt amatu klasificēšanu ministrijā un organizēt rezultātu
saskaņošanu Valsts kancelejā
- izvērtēt ministrijas padotības iestāžu amatu klasificēšanas rezultātu
apkopojumu un pēc saskaņošanas ministrijā organizēt to saskaņošanu Valsts
kancelejā
- nodrošināt personāla dokumentu, kuri attiecas uz valsts kapitālsabiedrību,
kurās Veselības ministrija ir kapitāla daļu turētāja, valdēm, sagatavošanu un
kontroli, tajā skaitā dalībnieku sapulču protokolu sagatavošanu
- piedalīties ministrijā nodarbināto darba izpildes novērtēšanas procesā
- sagatavot visu veidu dokumentus un administratīvos aktus personāla vadības
jomā
- organizēt ministrijas apbalvojumu piešķiršanas procesu
- nodrošināt lietvedības procesus nodaļā
- konsultēt ministrijas personālu savas kompetences ietvaros
- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā
- izpildīt citus ministra, valsts sekretāra, valsts
sekretāra vietnieku, Personāla nodaļas vadītāja rīkojumus un uzdevumus, kas
izriet no nodaļas funkcijām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze personālvadības jomā ne mazāk
kā 3 gadi
- pieredze personāla dokumentu un iekšējo tiesību aktu izstrādāšanā
- prasme sagatavot, noformēt un kārtot personāla lietvedības dokumentus
atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem
- prasme uzkrāt un regulāri aktualizēt personāla informāciju, kā arī to
analizēt
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un rīkojumus personāla
jautājumos
- prasme piemērot darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvos aktus
- prasme konsultēt darbiniekus par kompetencē esošiem jautājumiem
- prasme strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās
- prasme lietot informācijas tehnoloģijas savas darbības veikšanai
- zināšanas par personāla lietvedību
- zināšanas par lietišķo saskarsmi un etiķeti
Atbildības izjūta un izpratne par sava darba norisi, rezultātiem, izpildes
kvalitāti, operativitāti, vadības uzdevumu izpildi noteiktajos termiņos un
savas darbības vai bezdarbības tiesiskumu, kā arī par savu amata pilnvaru un
tiesību izmantošanu un ministrijas iekšējo normatīvo aktu, prasību un procedūru
ievērošanu.
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas, atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Veselības
ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Brīvības ielā 72, Rīgā (ja dokumenti
tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas pēc
sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"),
vai jānosūta uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv,
ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums
- personīgi parakstīts un datēts CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Papildu informāciju iespējams saņemt, zvanot pa tālruni 67876018.
OP 2015/89.AKK5
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Ražotāju cenu indeksu
daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- aprēķināt ražotāju cenu indeksus (datu kvalitātes pārbaude, cenu indeksu
aprēķināšana, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana)
- analizēt informāciju un sagatavot to publicēšanai
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai
tai tuva profila)
- vairāk nekā gada pieredze ar ekonomiku saistītā darbā
- pieredze darbā ar statistikas datiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas analītiskās prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Access,
Word)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu - par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas
pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1,
kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/89.AKK6
Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka
amata vietu - Sakaru un informācijas tehnoloģiju departamenta Informācijas
tehnoloģiju projektu vadības nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- nodaļas darba specifikai atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar
atbilstošām mācībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- zināšanas un pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT)
projektu vadībā (plānošanā) un ieviešanā
- profesionālā darba pieredze un vēlama pieredze valsts pārvaldē vairāk nekā
gadu
- pieredze darbā ar lietojumprogrammām Microsoft Office, Microsoft Project
un Microsoft Visio
- vēlama pieredze dokumentu, normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- labas analītiskās un plānošanas spējas, prasme darbu koordinēšanā projektu
ietvaros
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt un vadīt Aizsardzības ministrijas (AM) un tās padotībā esošo
iestāžu, t. sk. Nacionālo bruņoto spēku (NBS), IKT projektus, tos plānot un
ieviest; t. sk., piedalīties IKT projektu funkcionālo un tehnisko prasību
analīzē un izstrādē
- koordinēt AM un NBS dalību starptautiskajās IKT programmās un projektos
- izvērtēt NATO dokumentus, kā arī NATO valstu organizētās aktivitātes IKT
jomā, t. sk., kiberaizsardzības jomā
- izvērtēt NATO savietojamības un integrācijas jautājumus IKT jomā
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai
K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi inese.lozda@mod.gov.lv. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr.
67335268, 67335200.