Laidiens: 05.05.2015., Nr. 86
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/86.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Nodokļu strīdu
izskatīšanas daļu galveno nodokļu inspektoru ierēdņa amatiem (7 vakances uz
nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko
pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
- vismaz 3 gadu praktiskā darba pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt sūdzības par nodokļu administrācijas un muitas
iestāžu (ierēdņu) pieņemtajiem lēmumiem par audita vai pēcmuitošanas
rezultātiem un sagatavot lēmumu projektus. Izskatīt nodokļu maksātāju
iesniegumus nodokļu administrācijas un nodokļu maksātāja iespējamā vienošanās
līguma noslēgšanai un sniegt atbildi par iespējamā vienošanās līguma noslēgšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- sniegt konsultācijas nodokļu maksātājiem par daļas kompetencē esošiem
jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar akadēmisko vai profesionālo augstāko
izglītību (maģistra grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību
zinātnē un ar pieredzi darbā ar NIS.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis
un 11. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
JPSIP NSID GNI amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/86.AKK2
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr.90001625082)
izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās
struktūrvienības Centra rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos.
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu
tiesā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Centra rajona filiāle
- KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Personālvadības un lietvedības nodaļā 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: personalvadiba@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai
67021150, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2015/86.AKK3
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem
ierēdņa amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā
darba daļas vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku un 1 vakance
uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes
darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Personālvadības un
lietvedības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: personalvadiba@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai 67021150,
vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2015/86.AKK4
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Militāri publisko attiecību departamenta Preses nodaļas
vadītājs/-a
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- teicamas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- zināšanas par valsts drošības politiku un aizsardzības nozares iestāžu
uzdevumiem un struktūru
- pieredze darbā ar medijiem
- pieredze vadošā darbā
- spēja ģenerēt idejas, īstenot tās sadarbībā ar komandu, uzņemoties vadību
- spēja sagatavot augstvērtīgu informāciju un prasme darbā ar plašsaziņas
līdzekļiem
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (arī rakstiski)
- augsta atbildības izjūta, spēja darboties saspringtās situācijās
- labas datorprogrammu lietotājprasmes
Galvenie amata pienākumi - vadīt, organizēt, plānot nodaļas darbu;
nodrošināt plašsaziņas līdzekļus ar informāciju par aizsardzības nozari, organizēt
un vadīt preses konferences, intervijas, gatavot rakstus, paziņojumus presei un
citus informatīvos materiālus.
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz
e-pasta adresi inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.
OP 2015/86.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta
administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- viena gada praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu
koordinēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- koordinēt VID budžeta pieprasījuma izstrādes un apstiprināšanas procesu,
nodrošinot informācijas apkopošanu no VID patstāvīgajām struktūrvienībām un
citām iestādēm par VID budžetā nepieciešamo finansējumu, koordinējot VID
budžeta pieprasījuma sagatavošanu iesniegšanai Finanšu ministrijā
- nodrošināt VID budžeta sagatavošanu un iesniegšanu apstiprināšanai VID
vadībai saskaņā ar gadskārtējā likumā "Par valsts budžetu" VID
piešķirto finansējumu, VID vadības pieņemtajiem lēmumiem, apstiprinātajiem VID
vadības grāmatvedības un budžeta administrēšanas klasifikatoriem un VID struktūrvienību
- finansējuma administrētāju iesniegto informāciju
- veikt VID budžeta uzturēšanas un attīstības sadaļas izlietojuma kontroli
atbilstoši nodaļas kompetencei;
- koordinēt VID budžeta pamatprogrammu uzturēšanas un attīstības sadaļas
izlietojuma kontroli centralizētajā resursu vadības sistēmā HORIZON, apkopot un
izvērtēt informāciju par veicamajiem labojumiem un sagatavot priekšlikumus
turpmākai rīcībai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, vai akadēmisko augstākā izglītība (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība
iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD
UABAN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/86.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta
administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- praktiska darba pieredze statistikas, izmaksu efektivitātes un datu
analīzē, analītisku materiālu un prezentāciju sagatavošanā
- praktiska darba pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē iestādes finanšu
darbības vadības un organizācijas jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- apkopot no datubāzēm un VID struktūrvienībām ekonomiskai analīzei
nepieciešamo finanšu un citu raksturojošo rādītāju informāciju
- izstrādāt vai piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē, sagatavot
atzinumus par tiesību aktu projektiem un sniegt priekšlikumus par
nepieciešamajām izmaiņām Nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sistemātiski uzskaitīt ekonomiskai analīzei izmantojamo informāciju
- veikt ekonomiskās analīzes rezultātā iegūtās informācijas un aprēķināto
rādītāju analīzi, identificēt izrietošas prognozes un tendences, sniegt
priekšlikumus turpmākai VID finanšu darbības efektivizēšanai
- piedalīties informācijas sagatavošanā VID struktūrvienībām - budžeta
administrētājām par veicamajiem labojumiem (neatbilstībām) VID budžeta
pamatprogrammu uzturēšanas un attīstības sadaļā piešķirtā finansējuma
izlietojuma kontroli Centralizētās resursu vadības sistēmas Horizon
grāmatojumos VID faktisko un kases ieņēmumu un izdevumu kontos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, vai akadēmisko augstākā izglītība (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība
iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD
UABAN GS-2 amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/86.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla
speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
˗ zināšanas valsts civildienesta un darba tiesiskās attiecības regulējošajos
normatīvajos aktos
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ izstrādāt vakantā amata konkursa kritērijus un sadarbībā ar
struktūrvienībām - uzdevumus, sagatavot sludinājumu un izsludināt konkursu
˗ apkopot pretendentu pieteikumus, izvērtēt pretendentus, apkopot rezultātus
un sagatavot vērtēšanas komisijas sēžu protokolus
˗ informēt pretendentus par konkursa rezultātiem
˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un
darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu
˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon"
(turpmāk - HORIZON)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ praktisku darba pieredzi darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
˗ pieredzi personāla atlasē un personāla administrēšanas jomā
˗ darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD PS
amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/86.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Pirmās dokumentu
reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze lietvedības jomā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- reģistrēt Pārvaldes direktoram un Pārvaldes direktora vietniekiem adresēto
korespondenci un citus dokumentus Pārvaldes automatizētajā lietvedības sistēmā
(turpmāk - ALSW)
- pieņemt Pārvaldei adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu
atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt
dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei
- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus
- saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē
dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas
datumu un numuru
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību bibliotēku, informācijas un
arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā
- pieredzi darbā valsts pārvaldē
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība",
III līmenis, 8. mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 1DRn GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/86.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Saimnieciskā nodrošinājuma daļas Materiālo resursu un
plānošanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- viena gada pieredze publisko iepirkumu, materiālo resursu iegādes vai
grāmatvedības jomā
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sniegt priekšlikumus, izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un
metodiskos materiālus par materiāltehnisko resursu jomas jautājumiem.
Piedalīties un veikt materiālo vērtību esības pārbaudi
- apzināt un apkopot VID struktūrvienību pieprasījumus par nepieciešamo
materiālo resursu, kā arī to ekspluatācijai nepieciešamo materiālu un
saimniecisko pakalpojumu iegādi
- veikt saimniecisko pakalpojumu un materiālo resursu iegādi atbilstoši
piešķirtajam finansējumam, glabāšanu, uzskaiti un izsniegšanu
- veikt nederīgo, nolietoto, bojāto materiālo vērtību norakstīšanu
atbilstoši noteiktai kārtībai
- nepieciešamības gadījumā piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā -
izteikt priekšlikumus, sagatavot tehnisko specifikāciju, sniegt atzinumus un
piedalīties līgumprojektu izstrādē atbilstoši kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi darbā valsts pārvaldē
- B kategorijas vadītāja apliecību
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga
Darbinieka amatam noteikta: 2. saime "Apgāde (iepirkšana)", IIIA
līmenis, 8. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP SND MRPN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/86.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Finanšu policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) ierēdņu un darbinieku
darbībā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku rīcībā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai
novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu
valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID
ierēdņu un darbinieku darbībā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā
vienu gadu
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Mātera iela, Jelgava.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1."Izmeklēšana", I līmenis, 9. mēnešalgu
grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP OID I-Jelgavā amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/86.AKK11
Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir
valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās
bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai
nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto IS drošības
pārvaldnieka/-es amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- organizēt Valsts zemes dienesta IS drošības politikas izstrādi
- kontrolēt Valsts zemes dienesta IS drošības politikas izpildi
- izstrādāt Valsts zemes dienesta IS drošības dokumentus
- nodrošināt IS risku analīzes veikšanu
- nodrošināt Valsts zemes dienesta informācijas sistēmu resursu
klasificēšanu
- reģistrēt un analizēt drošības incidentus
- informēt Valsts zemes dienesta darbiniekus par iespējamiem drošības
riskiem un to novēršanas pasākumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība
- teorētiskā un praktiskā pieredze Informācijas tehnoloģiju un IS drošības
jomā
- spēja analizēt esošo situāciju IS sfērā un sniegt priekšlikumus tās
uzlabošanai
- spēja sagatavot dokumentāciju par IS drošības jautājumiem
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- krievu un angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 883 euro līdz 1174 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2015/86.AKK12
Valsts kase (reģ.
Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu
vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Eiropas lietu departamenta vecākais/-ā referents/-e (vakance uz
noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt finanšu instrumentu (t.sk. Eiropas Ekonomikas zonas finanšu
instrumenta, Norvēģijas finanšu instrumenta, Latvijas un Šveices sadarbības
programmas un Eiropas Savienības fondu (turpmāk - ES fondi)) izdevumu pārbaudi
un sagatavot izdevumu pārskatus iesniegšanai finanšu instrumenta piešķīrējinstitūcijai
- izvērtēt saņemtos finanšu instrumentu kontroļu, auditu ziņojumus
- veikt finanšu instrumentu vadībā iesaistītajās iestādēs kontroles un
pārbaudes
- sagatavot pārskatus par līdzekļu apguvi
- konsultēt sadarbības partnerus par finanšu instrumentu vadības jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai auditā
- darba pieredze valsts pārvaldē izglītībai atbilstošā jomā ilgāka par gadu
(par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar ES fondiem)
- zināšanas ES fondu un citu finanšu instrumentu vadības un kontroles
jautājumos
- prasme pielietot darbā ES un Latvijas Republikas normatīvos aktus
- prasme analizēt liela apjoma informāciju
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
- klientorientēta pieeja darbam un labas
komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "ELD_ Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2015/86.AKK13
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496,
www.vsaa.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Tilta
ielā 11/1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
→ "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam)10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālajā nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai
sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr.
uzziņām 67600651.
OP 2015/86.AKK14
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.90002069765,
www.jpa.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu
uz Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja/-as
ierēdņa/-es amatu (amata saime 1, līmenis IIB) uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība vadībzinībās, tiesību zinātnē vai ekonomikā
- pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā, prasmes orientēties valsts
pārvaldes institucionālajā sistēmā
- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un vadīšanā
- pieredze līgumu izstrādē
- pieredze un izpratne iekšējo normatīvo aktu kompetences jomās izstrādē
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām un informācijas tehnoloģiju
attīstības projektu ieviešanā
- vēlama pieredze attīstības projektu izstrādē un to ieviešanas
administrēšanā
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes;
- konceptuāla domāšana, augsta emocionālā inteliģence
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt publisko iepirkumu procedūras
- nodrošināt iestādes administratīvi saimniecisko darbību, tai skaitā
risināt ar informācijas tehnoloģijām saistītos jautājumus
- izstrādāt ar administratīvo darbu saistītus iekšējos normatīvos aktus
- izstrādāt un vadīt attīstības projektus, kas nepieciešami stratēģisko
mērķu sasniegšanai, t. sk., kas saistīti ar Eiropas Savienības finanšu
instrumentu apguvi
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums 1139,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515290.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/86.AKR1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu
tiesību subjektu reģistrācijas sektora valsts notāru ierēdņu amatos no 2015. gada
27. aprīļa ieceltas GITA AIZPURE (uz nenoteiktu laiku) un RŪTA
RITENBERGA-BALODE (uz noteiktu laiku).