Laidiens: 05.05.2015., Nr. 86

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/86.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Nodokļu strīdu izskatīšanas daļu galveno nodokļu inspektoru ierēdņa amatiem (7 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- vismaz 3 gadu praktiskā darba pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izskatīt sūdzības par nodokļu administrācijas un muitas iestāžu (ierēdņu) pieņemtajiem lēmumiem par audita vai pēcmuitošanas rezultātiem un sagatavot lēmumu projektus. Izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus nodokļu administrācijas un nodokļu maksātāja iespējamā vienošanās līguma noslēgšanai un sniegt atbildi par iespējamā vienošanās līguma noslēgšanu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā

- sniegt konsultācijas nodokļu maksātājiem par daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem: ar akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē un ar pieredzi darbā ar NIS.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP NSID GNI amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/86.AKK2

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr.90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos.

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Centra rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Personālvadības un lietvedības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: personalvadiba@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai 67021150, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2015/86.AKK3

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem ierēdņa amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku un 1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Personālvadības un lietvedības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: personalvadiba@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai 67021150, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2015/86.AKK4

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Militāri publisko attiecību departamenta Preses nodaļas vadītājs/-a

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- teicamas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- zināšanas par valsts drošības politiku un aizsardzības nozares iestāžu uzdevumiem un struktūru

- pieredze darbā ar medijiem

- pieredze vadošā darbā

- spēja ģenerēt idejas, īstenot tās sadarbībā ar komandu, uzņemoties vadību

- spēja sagatavot augstvērtīgu informāciju un prasme darbā ar plašsaziņas līdzekļiem

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (arī rakstiski)

- augsta atbildības izjūta, spēja darboties saspringtās situācijās

- labas datorprogrammu lietotājprasmes

Galvenie amata pienākumi - vadīt, organizēt, plānot nodaļas darbu; nodrošināt plašsaziņas līdzekļus ar informāciju par aizsardzības nozari, organizēt un vadīt preses konferences, intervijas, gatavot rakstus, paziņojumus presei un citus informatīvos materiālus.

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2015/86.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- viena gada praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu koordinēšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- koordinēt VID budžeta pieprasījuma izstrādes un apstiprināšanas procesu, nodrošinot informācijas apkopošanu no VID patstāvīgajām struktūrvienībām un citām iestādēm par VID budžetā nepieciešamo finansējumu, koordinējot VID budžeta pieprasījuma sagatavošanu iesniegšanai Finanšu ministrijā

- nodrošināt VID budžeta sagatavošanu un iesniegšanu apstiprināšanai VID vadībai saskaņā ar gadskārtējā likumā "Par valsts budžetu" VID piešķirto finansējumu, VID vadības pieņemtajiem lēmumiem, apstiprinātajiem VID vadības grāmatvedības un budžeta administrēšanas klasifikatoriem un VID struktūrvienību - finansējuma administrētāju iesniegto informāciju

- veikt VID budžeta uzturēšanas un attīstības sadaļas izlietojuma kontroli atbilstoši nodaļas kompetencei;

- koordinēt VID budžeta pamatprogrammu uzturēšanas un attīstības sadaļas izlietojuma kontroli centralizētajā resursu vadības sistēmā HORIZON, apkopot un izvērtēt informāciju par veicamajiem labojumiem un sagatavot priekšlikumus turpmākai rīcībai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai akadēmisko augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD UABAN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/86.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- praktiska darba pieredze statistikas, izmaksu efektivitātes un datu analīzē, analītisku materiālu un prezentāciju sagatavošanā

- praktiska darba pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē iestādes finanšu darbības vadības un organizācijas jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- apkopot no datubāzēm un VID struktūrvienībām ekonomiskai analīzei nepieciešamo finanšu un citu raksturojošo rādītāju informāciju

- izstrādāt vai piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē, sagatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām Nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sistemātiski uzskaitīt ekonomiskai analīzei izmantojamo informāciju

- veikt ekonomiskās analīzes rezultātā iegūtās informācijas un aprēķināto rādītāju analīzi, identificēt izrietošas prognozes un tendences, sniegt priekšlikumus turpmākai VID finanšu darbības efektivizēšanai

- piedalīties informācijas sagatavošanā VID struktūrvienībām - budžeta administrētājām par veicamajiem labojumiem (neatbilstībām) VID budžeta pamatprogrammu uzturēšanas un attīstības sadaļā piešķirtā finansējuma izlietojuma kontroli Centralizētās resursu vadības sistēmas Horizon grāmatojumos VID faktisko un kases ieņēmumu un izdevumu kontos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai akadēmisko augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD UABAN GS-2 amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/86.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

˗ zināšanas valsts civildienesta un darba tiesiskās attiecības regulējošajos normatīvajos aktos

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ izstrādāt vakantā amata konkursa kritērijus un sadarbībā ar struktūrvienībām - uzdevumus, sagatavot sludinājumu un izsludināt konkursu

˗ apkopot pretendentu pieteikumus, izvērtēt pretendentus, apkopot rezultātus un sagatavot vērtēšanas komisijas sēžu protokolus

˗ informēt pretendentus par konkursa rezultātiem

˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu

˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon" (turpmāk - HORIZON)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ praktisku darba pieredzi darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

˗ pieredzi personāla atlasē un personāla administrēšanas jomā

˗ darba pieredzi ar HORIZON

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD PS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/86.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Pirmās dokumentu reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- pieredze lietvedības jomā

- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- reģistrēt Pārvaldes direktoram un Pārvaldes direktora vietniekiem adresēto korespondenci un citus dokumentus Pārvaldes automatizētajā lietvedības sistēmā (turpmāk - ALSW)

- pieņemt Pārvaldei adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei

- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus

- saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas datumu un numuru

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību bibliotēku, informācijas un arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā

- pieredzi darbā valsts pārvaldē

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga

Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība", III līmenis, 8. mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 1DRn GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/86.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Saimnieciskā nodrošinājuma daļas Materiālo resursu un plānošanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- viena gada pieredze publisko iepirkumu, materiālo resursu iegādes vai grāmatvedības jomā

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sniegt priekšlikumus, izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus par materiāltehnisko resursu jomas jautājumiem. Piedalīties un veikt materiālo vērtību esības pārbaudi

- apzināt un apkopot VID struktūrvienību pieprasījumus par nepieciešamo materiālo resursu, kā arī to ekspluatācijai nepieciešamo materiālu un saimniecisko pakalpojumu iegādi

- veikt saimniecisko pakalpojumu un materiālo resursu iegādi atbilstoši piešķirtajam finansējumam, glabāšanu, uzskaiti un izsniegšanu

- veikt nederīgo, nolietoto, bojāto materiālo vērtību norakstīšanu atbilstoši noteiktai kārtībai

- nepieciešamības gadījumā piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā - izteikt priekšlikumus, sagatavot tehnisko specifikāciju, sniegt atzinumus un piedalīties līgumprojektu izstrādē atbilstoši kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredzi darbā valsts pārvaldē

- B kategorijas vadītāja apliecību

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga

Darbinieka amatam noteikta: 2. saime "Apgāde (iepirkšana)", IIIA līmenis, 8. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP SND MRPN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/86.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) ierēdņu un darbinieku darbībā

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku rīcībā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā vienu gadu

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Mātera iela, Jelgava.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1."Izmeklēšana", I līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP OID I-Jelgavā amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/86.AKK11

Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto IS drošības pārvaldnieka/-es amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- organizēt Valsts zemes dienesta IS drošības politikas izstrādi

- kontrolēt Valsts zemes dienesta IS drošības politikas izpildi

- izstrādāt Valsts zemes dienesta IS drošības dokumentus

- nodrošināt IS risku analīzes veikšanu

- nodrošināt Valsts zemes dienesta informācijas sistēmu resursu klasificēšanu

- reģistrēt un analizēt drošības incidentus

- informēt Valsts zemes dienesta darbiniekus par iespējamiem drošības riskiem un to novēršanas pasākumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība

- teorētiskā un praktiskā pieredze Informācijas tehnoloģiju un IS drošības jomā

- spēja analizēt esošo situāciju IS sfērā un sniegt priekšlikumus tās uzlabošanai

- spēja sagatavot dokumentāciju par IS drošības jautājumiem

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- krievu un angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- bruto darba algu no 883 euro līdz 1174 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/86.AKK12

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Eiropas lietu departamenta vecākais/-ā referents/-e (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt finanšu instrumentu (t.sk. Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta, Norvēģijas finanšu instrumenta, Latvijas un Šveices sadarbības programmas un Eiropas Savienības fondu (turpmāk - ES fondi)) izdevumu pārbaudi un sagatavot izdevumu pārskatus iesniegšanai finanšu instrumenta piešķīrējinstitūcijai

- izvērtēt saņemtos finanšu instrumentu kontroļu, auditu ziņojumus

- veikt finanšu instrumentu vadībā iesaistītajās iestādēs kontroles un pārbaudes

- sagatavot pārskatus par līdzekļu apguvi

- konsultēt sadarbības partnerus par finanšu instrumentu vadības jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai auditā

- darba pieredze valsts pārvaldē izglītībai atbilstošā jomā ilgāka par gadu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar ES fondiem)

- zināšanas ES fondu un citu finanšu instrumentu vadības un kontroles jautājumos

- prasme pielietot darbā ES un Latvijas Republikas normatīvos aktus

- prasme analizēt liela apjoma informāciju

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- klientorientēta pieeja darbam un labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "ELD_ Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2015/86.AKK13

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496, www.vsaa.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Tilta ielā 11/1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam)10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajā nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2015/86.AKK14

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.90002069765, www.jpa.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja/-as ierēdņa/-es amatu (amata saime 1, līmenis IIB) uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadībzinībās, tiesību zinātnē vai ekonomikā

- pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā, prasmes orientēties valsts pārvaldes institucionālajā sistēmā

- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un vadīšanā

- pieredze līgumu izstrādē

- pieredze un izpratne iekšējo normatīvo aktu kompetences jomās izstrādē

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām un informācijas tehnoloģiju attīstības projektu ieviešanā

- vēlama pieredze attīstības projektu izstrādē un to ieviešanas administrēšanā

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes;

- konceptuāla domāšana, augsta emocionālā inteliģence

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt publisko iepirkumu procedūras

- nodrošināt iestādes administratīvi saimniecisko darbību, tai skaitā risināt ar informācijas tehnoloģijām saistītos jautājumus

- izstrādāt ar administratīvo darbu saistītus iekšējos normatīvos aktus

- izstrādāt un vadīt attīstības projektus, kas nepieciešami stratēģisko mērķu sasniegšanai, t. sk., kas saistīti ar Eiropas Savienības finanšu instrumentu apguvi

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums 1139,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515290.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/86.AKR1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektora valsts notāru ierēdņu amatos no 2015. gada 27. aprīļa ieceltas GITA AIZPURE (uz nenoteiktu laiku) un RŪTA RITENBERGA-BALODE (uz noteiktu laiku).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)