Laidiens: 27.04.2015., Nr. 81
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/81.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu
Tukuma reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Jūrmalā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA
Tukuma reģionālajai nodaļai, Rauda iela 12a, LV-3101 (ar norādi "Konkursam
uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai uz e-pasta adresi tukums@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 63107307.
OP 2015/81.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu
politikas departamenta Sistēmu pārvaldības nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Galvenie amata pienākumi:
- darbs ar nodaļas kompetencē esošajiem būvniecības informācijas sistēmas reģistriem
(uzturēšana, informācijas aktualizēšana, pilnveidošana)
- administratīvo aktu projektu izstrādāšana
- fizisku un juridisku personu vēstuļu un iesniegumu izskatīšana un
savlaicīga atbilžu sagatavošana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- darba pieredze administratīvo aktu izstrādē tiešās valsts pārvaldes
iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu)
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- iniciatīva un spēja strādāt komandā
- labas analītiskās un komunikāciju prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@em.gov.lv, fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183, 67013034.
OP 2015/81.AKK3
Lauksaimniecības datu centrs aicina darbā vecāko referentu/-i nodaļas
vadītāja vietnieku/-i Lauksaimniecības departamenta Ciltsdarba nodaļā Rīgā (uz
darbinieka prombūtnes laiku, viena amata vieta)
Galvenie darba pienākumi:
- darbs ar ganāmpulku un dzīvnieku reģistru, datu bāzi, iesniegumiem,
pārzināt ciltsdarba un pārraudzības jautājumus
- gatavot pārskatus un slēdzienus par nodaļas kompetencē esošiem
jautājumiem, sadarbībā ar ciltsdarba organizācijām, dzīvnieku audzētājiem un
citu iesaistīto valsts pārvaldes iestāžu darbiniekiem
- organizēt darbu nodaļas vadītāja prombūtnes laikā
- veikt liela informācijas apjoma datu analīzi
- gatavot informatīvus ziņojumus valsts un ārvalstu ciltsdarba organizācijām
par dzīvnieku pārraudzību un vērtēšanu, un LAD atbalsta maksājumu
administrēšanai
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lauksaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par ciltsdarbu, pārraudzību un darbības principiem
lauksaimniecības dzīvnieku identifikācijas, reģistrācijas un novērtēšanas jomā
- pieredze valsts pārvaldes darbā (vismaz 2 gadi)
- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības principiem
- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Internet pārlūkprogrammas, MS
PowerPoint, MS Visio)
- spēja pieņemt lēmumus, organizēt un plānot darbu, labas komunikācijas
spējas
Papildu prasības:
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu
- mēnešalga sākot no 704,00 EUR bruto
- veselības apdrošināšanu, sociālās garantijas
- darba laiks - pilna slodze
- darbavieta Rīgā, Republikas laukumā 2
Kontaktinformāciju (CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vakance - vecākais
referents nodaļas vadītāja vietnieks Lauksaimniecības departamentā") sūtīt uz e-pasta
adresi darbs@ldc.gov.lv,
atnest personīgi vai nosūtīt pa pastu Lauksaimniecības datu centram Republikas
laukumā 2 (3.stāvā), Rīgā, LV-1010. Pieteikumus gaidīsim 20 dienu laikā no
publikācijas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2015/81.AKK4
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un
enerģisku AUSTRUMLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KLIENTU
APKALPOŠANAS UN ADMINISTRATĪVĀS DAĻAS VADĪTĀJU (ierēdņa amats)
Tev piemīt vadītprasme? Tu esi komandas cilvēks? Tu spēj operatīvi rīkoties
un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt
labas komunikatīvās prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies
un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- vadīt, organizēt un plānot Daļas darbu, tās funkciju un uzdevumu izpildi,
sekot līdzi izpildes termiņiem
- nodrošināt klientu apkalpošanas, lietvedības, informācijas tehnoloģiju,
arhīva un saimniecisko jautājumu risināšanu pārvaldē
- risināt juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un Eiropas
Savienības fondu atbalsta administrēšanu
- izvērtēt pārvaldes sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību tiesību zinātnē, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālajām zināšanām
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai un vismaz viena gada
pieredzi vadošā amatā
- zināšanas Eiropas Savienības fondu administrēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rēzeknē
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 27877187, 67027697, vai
Rēzeknē, Brāļu Skrindu ielā 11, LV-4601, tālrunis
uzziņām 64622232, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.
OP 2015/81.AKK5
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un
precīzu ZIEMEĻVIDZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN
UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)
Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tev patīk dinamisks
darbs? Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj
patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tev ir zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā?
Tevi interesē darbs valsts pārvaldē?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas
saimniecībās
- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi
un uzraudzību
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama šādās nozarēs - ekonomikā, mērniecības, dabas
zinātņu vai lauksaimniecības nozarē -, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu
laikā)
- izpratni par Eiropas Savienības Kopējo lauksaimniecības politiku
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Valmierā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 15 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv, tālrunis
uzziņām 27877187, 67027697, vai Valmierā, Mūrmuižas iela 18, LV-4201, tālrunis
uzziņām 64201503.
OP 2015/81.AKK6
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku zinošu un
precīzu ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA VALSTS ATBALSTA DAĻAS
VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt
labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi uzņēmīgs un komunikabls? Tu
spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta
situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt valsts atbalsta iesniegumu un maksājumu dokumentu vērtēšanu
- veikt pārbaudes uz vietas objektos
- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību
institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un
sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu
laikā)
- zināšanas grāmatvedības un finanšu jomās
- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem
- labas angļu valodas prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), vēlamas
padziļinātas zināšanas MS Excel lietošanā
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 15 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 27877187, 67027697.
OP 2015/81.AKK7
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.
90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz
Ārstniecības pakalpojumu departamenta Stacionāro pakalpojumu nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- plānot nepieciešamo stacionārās veselības aprūpes pakalpojumu apjomu un to
nodrošināšanai nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu apjomu
- analizēt stacionārās veselības aprūpes sniegtos pakalpojumus un skaidrot
iegūtos rezultātus
- sagatavot pārskatus par stacionārās veselības aprūpes pakalpojumiem
- analizēt stacionārās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju
attīstības tendences
- darbs ar vadības informācijas sistēmu
- sagatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem
Prasības:
- augstākā izglītība finansēs, ekonomikā, medicīnā vai sabiedrības veselībā
- vismaz 1 (viena) gada darba pieredze izglītībai atbilstošā jomā
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtību
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, Excel, Access)
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu
zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē
tiks uzskatītas par priekšrocību)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas
- atalgojums 709 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar
norādi vecākais eksperts Stacionāro pakalpojumu nodaļā) uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu, adrese:
Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015. gada 5. maijam.
Informācija pa tālr. 67043742.
OP 2015/81.AKK8
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskā
departamenta Regresu nodaļas jurista/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- līdzekļu piedziņa civiltiesiskā kārtībā
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
- līgumu izstrāde
Prasības:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- priekšrocības:
- darba pieredze profesijā
- pieredze veselības aprūpes jomā
- pieredze zaudējumu (parādu) piedziņas jomā
- prasme izteikt viedokli (rakstiski un mutiski) par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no EUR 666 (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Jurists Regresu nodaļā" sūtīt Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, vai uz
e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
līdz 2015. gada 5. maijam. Informācija pa tālr. 67043742.
OP 2015/81.AKK9
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Zemgales kontroles nodaļas inspektors/-e (veselības aprūpes jomā) (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku; darba pienākumi jāveic Zemgales reģionā)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds vai ārsta palīga
kvalifikācija, vai augstākā izglītība māszinībās vai profesionālā bakalaura
grāds veselības aprūpē
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze
veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)
- vēlama valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā
procesa pārzināšana un pielietošana praksē
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība (amatam paredzēti regulāri darba
braucieni)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem
pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu no 540,00 EUR (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās
pieredzes), sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem) Jelgavā, Zemgales prospektā 3
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "inspektors
Zemgales kontroles nodaļā", CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar
kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā,
LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vi.konkursi@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām
67819675, mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2015/81.AKK10
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts/-e eksperts/-e (divas
amata vietas uz nenoteiktu laiku) (darba pienākumu veikšanu Veselības
inspekcijā iespējams apvienot ar ārsta darbu ārpus Veselības inspekcijā
noteiktā darba laika, izslēdzot interešu konflikta rašanās iespējas)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- ārsta grāds
- Latvijas Ārstu biedrības izsniegts sertifikāts kādā no medicīnas
pamatspecialitātēm
- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā
trīs gadi
- vēlamas zināšanas valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu jomā,
Administratīvā procesa pārzināšanu un pielietošanu praksē
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1.pakāpe (augstākais)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
GALVENIE PIENĀKUMI:
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības veselības
aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos
- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas
ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē
- veikt veselības aprūpes kvalitātes un veselības aprūpi reglamentējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo
aktu projektus
- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus
par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par
norādījumu izpildi
Mēs PIEDĀVĀJAM:
- profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi
valsts pārvaldē
- mēnešalgu pārbaudes laikā 849,00 EUR (bruto), sociālās garantijas un
motivējošas darba organizācijas iespējas
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi ārsts eksperts
Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV 1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vi.konkursi@vi.gov.lv 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2015/81.AKK11
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Struktūrfondu daļas projektu vadītāja/-as darbinieka/-es
amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir Eiropas Savienības fondu 2014.-2020.gada
plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
8.3.3.specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu
prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu
garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru
darbībā" projekta "PROTI un DARI!" ietvaros piedalīties projekta
īstenošanas dokumentu izstrādē, organizēt informatīvus pasākumus un mācības,
organizēt metodoloģisko materiālu izstrādi par darbu ar mērķa grupas
jauniešiem, piedalīties semināros un tikšanās, sniedzot informāciju par
projektu, izskatīt projektā iesaistīto pašvaldību iesniegtos pārskatus un
finansējuma pieprasījumus, piedalīties projektā iesaistīto pašvaldību darbības
novērtēšanas vizītēs, veikt projekta informācijas uzkrāšanu, datu ievadi un
apstiprināšanu, kā arī sagatavot nepieciešamos pārskatus.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- vairāk nekā viena gada darba pieredze projektu vadībā
- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrāde
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu ieviešanu
- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- labas angļu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67358073.
OP 2015/81.AKK12
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Jūrmalas teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1
vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast
risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt probācijas klientu uzraudzību, kā arī organizēt papildsoda -
probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personu kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, apmeklēt probācijas
klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju nosūtīt pa pastu Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļai ar norādi "Jūrmalas
TSV - KONKURSS", Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, nosūtīt uz elektroniskā
pasta adresi personalvadiba@vpd.gov.lv
vai iesniegt Jūrmalas teritoriālajā struktūrvienībā Ventspils šosejā 32,
Jūrmalā, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Informācija pa tel. 67021178, 67754399 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv. Piesakot savu kandidatūru vakantajam
valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām. Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts
probācijas dienesta Jūrmalas teritoriālajā struktūrvienībā Ventspils šosejā 32,
Jūrmalā.
OP 2015/81.AKK13
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Limbažu teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1
vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast
risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt probācijas klientu (tajā skaitā personu, kuras ir notiesātas vai
apsūdzētas par noziedzīga nodarījuma izdarīšanu pret tikumību un
dzimumneaizskaramību) uzraudzību, kā arī organizēt papildsoda - probācijas
uzraudzība - īstenošanu (ietver personu kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, apmeklēt probācijas
klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju nosūtīt pa pastu Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļai ar norādi "Limbažu TSV
- KONKURSS", Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, nosūtīt uz elektroniskā
pasta adresi personalvadiba@vpd.gov.lv
vai iesniegt Limbažu teritoriālajā struktūrvienībā, Jaunā iela 2A, Limbaži, 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Informācija pa tel. 67021178, 64023973 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām. Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Limbažu
teritoriālajā struktūrvienībā Jaunajā ielā 2A, Limbažos.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/81.AKR1
Veselības inspekcija informē, ka 2015.gada 26.martā
izsludinātais konkurss uz vakanto Zemgales kontroles nodaļas inspektora amatu
ir beidzies bez rezultāta.