Laidiens: 17.04.2015., Nr. 75

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/75.AKK1

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla nodaļas vecākais/-ā referents/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība personālvadībā, tiesību zinātnē vai sociālajās zinībās

- praktiskā darba pieredze personāla jomā pēdējo 5 gadu laikā

- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas pamatlīmeņa zināšanas un praktiskā darba pieredze darba aizsardzības jomā (priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri atbildīs šai prasībai)

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)

- lietvedības pārzināšana un labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- iemaņas darbā ar resursu vadības programmas Horizon Personāla moduli

Galvenie pienākumi:

- organizēt un veikt personāla atlasi atbilstoši Inspekcijā noteiktajai kārtībai

- plānot un organizēt personāla iekšējās un ārējās apmācības

- organizēt darba aizsardzības sistēmas uzturēšanu Inspekcijā

- izstrādāt rīkojumus un citus iekšējos normatīvos aktus Nodaļas kompetences jautājumos, kontrolēt šo rīkojumu un citu iekšējo normatīvo aktu izpildi

- nodrošināt ar Inspekcijas personālu saistīto datu ievadi resursu vadības sistēmas "Horizon" Personāla modulī

- konsultēt personālu civildienesta un darba tiesisko attiecību jautājumos

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu no 668,00 EUR (bruto alga pārbaudes laikā), sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais referents Personāla nodaļā, CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vi.konkursi@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2015/75.AKK2

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Ziemeļaustrumu virsmežniecības Smiltenes nodaļas mežziņa/-es ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla daļai (13.janvāra ielā 15, Rīgā, LV-1932, vai uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.


OP 2015/75.AKK3

Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (SIA "Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola", vienotais reģ. Nr.40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietām:

- uz PROFESORA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē: Juridiskā zinātne, Starptautiskās tiesības - 1 vieta

- uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē: Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta

- uz LEKTORA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē: Arhitektūra, Pilsētbūvniecība - 1 vieta

- uz VADOŠĀ PĒTNIEKA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē: Ekonomika, Finanses un kredīts - 1 vieta

Prasības kandidātiem:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u.c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme lietot tās studiju un metodiskajā darbā

Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA, Vakances).

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam

- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai nosūtīt pa pastu Rīgas Starptautiskajai ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolai Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam"). Kontakttālrunis 67807959.


OP 2015/75.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VALSTS PĀRVALDES JURISKONSULTA/-ES ierēdņa amata vietām (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; divas amata vietas uz noteiktu laiku uz ierēdņu prombūtnes laiku) Juridiskā departamenta IEPIRKUMU PĀRBAUŽU nodaļā

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt ES fondu finansējuma saņēmēju veikto iepirkuma procedūru atbilstību iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras publisko iepirkumu jomā

- sniegt konsultācijas par tiesību normu piemērošanu iepirkumu jomā, pārvaldes lēmumu sagatavošanu un izdošanu

- pārstāvēt LIAA intereses tiesā un citās valsts pārvaldes institūcijās

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos

- zināšanas par publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze (iepirkumu procedūru organizēšanā vai iepirkuma procedūru dokumentācijas izvērtēšanā, līgumu u.c. juridiska satura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē) tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par ES tiesību sistēmu

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2015.gada 27.aprīlim LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "IPN juriskonsults".

www.liaa.gov.lv


OP 2015/75.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Aicinām pievienoties mūsu komandai personāla speciālistu/-i (ierēdņa amats) Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Personālvadības nodaļā

Tavi darba pienākumi būs mācību procesa plānošana un organizēšana, mācību materiālu izstrādāšana un ievietošana e-mācību vidē MOODLE (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment), kā arī e-mācību vides MOODLE mācību satura veidošana un papildināšana, piedalīties publisko iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādē par mācību pakalpojumiem, datu ievadīšana resursu vadības sistēmas Horizon Personāla modulī par aģentūras darbinieku attīstības pasākumiem, gatavot dokumentu projektus par darbinieku kvalifikācijas celšanu, piedalīties iekšējo normatīvo aktu un procedūru izstrādē, sadarbībā ar struktūrvienību vadītājiem koordinēt ierēdņu un darbinieku amata aprakstu izstrādāšanu un aktualizēšanu, apkopot visa veida personālvadības statistiskos datus, apstrādāt un sagatavot atskaites un pārskatus par personāla attīstības pasākumiem.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlama personāla vadībā), kas papildināta ar padziļinātām mācībām personāla vadības jomā

- darba pieredze personāla vadībā ilgāka par gadu (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze mācību procesa koordinēšanā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- personālvadības jomu normatīvo aktu teicama pārzināšana

- izpratne un interese par mācību procesa nodrošināšanu un mācību programmu izstrādi un organizēšanu

- ļoti labas praktiskās iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon Personāla moduli

- pieredze darbā ar e-mācību vidi (pieredze e-mācību vidē MOODLE tiks uzskatīta par priekšrocību)

- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office standarta programmas)

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- labas organizatora prasmes

- prezentācijas prasmes un pieredze uzstāties auditorijas priekšā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/75.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Otrās dokumentu reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku, nepilns darba laiks - 20 stundas nedēļā)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- pieredze lietvedības jomā

- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- reģistrēt Klientu apkalpošanas centram (turpmāk - KAC) adresēto korespondenci un citus dokumentus KAC automatizētajā lietvedības sistēmā (turpmāk - ALSW)

- pieņemt KAC adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei

- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus

- saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas datumu un numuru

- sagatavot dokumentus nosūtīšanai (noteikt pasta sūtījumu svaru, cenu, noformēt aploksnes)

- elektroniskā dokumenta, parakstīta ar drošo elektronisko parakstu, saņemšana un nosūtīšana saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību - bibliotēku, informācijas un arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā

- pieredzi darbā valsts pārvaldē ne mazāk ka vienu gadu

Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības aleja 2, Jēkabpils

Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", III līmenis, 8.mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 2DRn GS Jēkabpilī amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Otrās dokumentu reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- pieredze lietvedības jomā

- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- reģistrēt Klientu apkalpošanas centram (turpmāk - KAC) adresēto korespondenci un citus dokumentus KAC automatizētajā lietvedības sistēmā (turpmāk - ALSW)

- pieņemt KAC adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei

- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus, saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas datumu un numuru

- sagatavot dokumentus nosūtīšanai (noteikt pasta sūtījumu svaru, cenu, noformēt aploksnes)

- elektroniskā dokumenta, parakstīta ar drošo elektronisko parakstu, saņemšana un nosūtīšana saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību - bibliotēku, informācijas un arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā

- pieredzi darbā valsts pārvaldē ne mazāk ka vienu gadu

Ierēdņa dienesta vieta: Skola iela 9, Krāslava

Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", III līmenis, 8.mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 2DRn GS Krāslavā amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Pirmās maksājumu izpildes nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sagatavot maksājumu dokumentus un atmaksāt pārmaksāto vai kļūdaini ieskaitīto valsts nodevu un naudas sodus

- veikt atmaksas no valsts pamatbudžeta (sadales) konta uz pašvaldības kontiem un pieprasījumu par iedzīvotāju ienākumu nodokļa atmaksu veikšanu no pašvaldības kontiem uz valsts pamatbudžeta (sadales) kontu izpildi

- sagatavot maksājumu dokumentus pārmaksāto nodokļu atmaksai vai novirzīšanai parādu segšanai un akceptēt Budžeta elektronisko norēķinu sistēmā "eKase" Valsts kasei sagatavotos maksājumu dokumentus

- izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu kvalitātes vai datu ticamības pārbaudes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku.

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)-sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP RMUD PMIN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Otrās maksājumu izpildes nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sagatavot maksājumu dokumentus un atmaksāt pārmaksāto vai kļūdaini ieskaitīto valsts nodevu un naudas sodus

- veikt atmaksas no valsts pamatbudžeta (sadales) konta uz pašvaldības kontiem un pieprasījumu par iedzīvotāju ienākumu nodokļa atmaksu veikšanu no pašvaldības kontiem uz valsts pamatbudžeta (sadales) kontu izpildi

- sagatavot maksājumu dokumentus pārmaksāto nodokļu atmaksai vai novirzīšanai parādu segšanai un akceptēt Budžeta elektronisko norēķinu sistēmā "eKase" Valsts kasei sagatavotos maksājumu dokumentus

- izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu kvalitātes vai datu ticamības pārbaudes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP OMIN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Maksājumu uzskaites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas);

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- akceptēt saņemtos maksājumu dokumentus

- meklēt un veidot pieteikumus Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk-NIS) maksājumu dokumentiem ar neatpazītu vai nepareizi atpazītu nodokļu maksātāju

- veikt preventīvos pasākumus ar nodokļu maksātājiem, kuri nekorekti sagatavo maksājumu uzdevumus

- uzskaitīt VID administrētos nodokļus, nodevas un citus valsts obligātos maksājumus, veikt samaksāto nodokļu un faktisko parādu salīdzināšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas;

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP RMUD MUN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Otrās uzskaites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- saņemt nodokļu deklarācijas un pārskatu, t.sk. labotos, izņemot klātienē iesniegtās, veikt to reģistrāciju un datu apstrādi Nodokļu informācijas sistēmā - NIS

- veikt saņemto pārskatu un datu kvalitātes pārbaudi, saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojumu iesniegšanu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RJPDUD OUN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Pārskatu iesniegšanas nodrošināšanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju un nosūtīt brīdinājumu par nodokļu maksātāju izslēgšanu no pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk-PVN) maksātāju reģistra

- sagatavot un nosūtīt brīdinājumus nodokļu maksātājiem par saimnieciskās darbības apturēšanu

- sniegt informāciju par nodokļu maksātājiem, kuriem nepieciešams pieņemt lēmumu par sabiedrības darbības izbeigšanu (nepieciešamības gadījumā sagatavot un nosūtīt Ziņojumu par sabiedrības darbības izbeigšanu)

- identificēt nodokļu maksātājus, kuri nav iesnieguši pārskatus, nodokļu un informatīvās deklarācijas normatīvajos aktos noteiktajā termiņā vai iesnieguši, nokavējot iesniegšanas termiņu

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumu par saukšanu pie administratīvās atbildības projektus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā

- darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP SIND PIN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Nodokļu maksātāju darbības ierobežošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju un nosūtīt brīdinājumu par nodokļu maksātāju izslēgšanu no pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk-PVN) maksātāju reģistra

- regulāri atlasīt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama vai izbeidzama saimnieciskā darbība un uzsākt saimnieciskās darbības apturēšanas (izbeigšanas) procesu

- apturēt VID izsniegto speciālo atļauju (licenču) darbību

- sagatavot ministrijām, pašvaldībām un citām institūcijām obligāti izpildāmu prasību iesniegšanu apturēt nodokļu maksātājam izsniegto speciālo atļauju (licenci) veikt komercdarbību, t.sk VID izsniegto speciālo atļauju (licenču) darbību, kā arī pieprasījumu nosūtīšanu atjaunot speciālo atļauju (licenci), ja pārkāpums ir novērsts

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā

- darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP SIND NMDIN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas nodokļu maksātāju lietu daļas Informācijas sagatavošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā

- uzraudzīt nodokļu maksātāju lietu uzturēšanas nosacījumu izpildi

- veikt mantiskā stāvokļa deklarāciju datu kvalitātes pārbaudes un kļūdu labošanu, t.sk. sazinoties ar nodokļu maksātājiem

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus atbilstoši Nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredze liela apjoma informācijas izvērtēšanā, apstrādē, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

- darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP RNMLD ISN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas daļas Metodiskā atbalsta nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības u.c. informāciju un sagatavot atbildes par ar nodokļiem apliekamo objektu reģistrācijas, uzskaites un kontroles procesa nodrošināšanas jautājumiem, par pārmaksāto nodokļu, t.sk. kļūdaini ieskaitīto, pamatotības izvērtēšanas, atmaksas vai novirzīšanas citu maksājumu parādu segšanai procesa nodrošināšanas jautājumiem

˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības u.c. informāciju un sagatavot atbildes par fizisku un juridisku personu nodokļu deklarāciju pieņemšanas un datu kvalitātes procesa nodrošināšanas jautājumiem

˗ izskatīt iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksājumu atmaksas apstrīdēšanas lietas, t.sk. sūdzību un apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšanu un lēmumu projektu sagatavošanu

˗ aktualizēt izstrādātos iekšējos normatīvos aktus

˗ sniegt priekšlikumus metodisko materiālu izstrādei

˗piedalīties politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu izvērtēšanā

˗ sagatavot un sniegt atzinumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai nodokļu administrēšanā

- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā (t.sk. analītisko materiālu sagatavošanā), priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NAD MAN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ja esi gatavs:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- veikt publiskos iepirkumus, kuriem nepiemēro Publisko iepirkumu likumā regulētās iepirkumu procedūras

- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai Valsts ieņēmumu dienesta un Iepirkumu uzraudzības biroja interneta mājas lapās

- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā, nepieciešamības gadījumā pildīt komisijas sekretāra funkcijas

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem: ar pieredzi publisko iepirkumu veikšanas jomā un augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās.

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2.saime "Apgāde (iepirkšana)", IIIA līmenis un 8.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes direktora vietnieka Budžeta administrēšanas daļas vadītāja ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze lielas organizācijas finanšu vadībā - iestādes budžeta plānošanā, sadalē, finansējuma izlietojuma kontrolē, ekonomiskajā analīzē, iekšējo un ārējo normatīvo aktu finanšu vadības jomā izstrādē

- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā

Ja esi gatavs:

- plānot, organizēt un koordinēt Budžeta administrēšanas daļas (turpmāk - Daļa) darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot uzdevumus un norādījumus Daļas darbiniekiem

- organizēt un kontrolēt VID budžeta pieprasījuma izstrādes procesu

- organizēt un kontrolēt VID budžeta programmu un apakšprogrammu finansēšanas plānu sagatavošanas iesniegšanai Finanšu ministrijā un Valsts kasē procesu un resursu (ieņēmumu) un plānoto izdevumu tāmju sagatavošanas iesniegšanai Finanšu ministrijā procesu

- organizēt un kontrolēt VID budžeta izlietojuma kontroles procesu, t.sk. Finanšu pārvaldes administrēšanā esošā budžeta finansējuma izlietojuma kontroles procesu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IVB līmenis un 13.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD vadītāja amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK18

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)darba aizsardzības jomā

˗ atestācija ugunsdrošībā un elektrodrošībā - ne zemāka par "B" elektrodrošības grupu

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ veikt darba vides atbilstības normatīvo aktu prasībām novērtēšanu un tajā esošo darba vietu pārbaudi, nosakot un novērtējot tajos pastāvošos darba vides faktorus, kuri rada vai var radīt risku nodarbināto drošībai un veselībai

˗veikt darba vides un darbavietu pārbaudes rezultātu dokumentēšanu

˗noteikt darbavietas, kurās pastāv darba vides risks un veikt ierēdņu un darbinieku uzskaiti, kuri pakļauti kaitīgajiem darba vides faktoriem un īpašajiem apstākļiem

˗ izstrādāt darba aizsardzības pasākumu plānus

˗ veikt ievadapmācību ierēdņiem un darbiniekiem, kuri stājas valsts civildienesta tiesiskajās un darba tiesiskajās attiecībās ar VID

˗ nodrošināt obligātās veselības pārbaudes veikšanu ierēdņiem un darbiniekiem, kuru veselības stāvokli ietekmē vai var ietekmēt veselībai kaitīgie darba vides faktori un kuriem darbā ir īpaši apstākļi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ vismaz viena gada pieredzi darba aizsardzības jomā

˗ apmācību ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas izstrādātai 160 stundu licencētai mācību programmai

˗ apmācību civilās aizsardzības jomā profesionālās pilnveides izglītības programmas 60 stundu apmērā

Darbinieka amata vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir 6. saime "Darba aizsardzība" III līmenis un 8.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP CDAD GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/75.AKK19

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.

Aicinām mūsu komandai pievienoties datortīkla administratoru/-i (darbinieka amats)

Tavi darba pienākumi būs biroja tehnikas uzturēšana, lietotāju atbalsts un konsultēšana, kā arī jādarbojas IT infrastruktūras ieviešanas un optimizācijas projektos un IT projektu pilnveidošanā un jaunu projektu attīstībā.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze (vēlama valsts pārvaldē) IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā

- padziļinātas zināšanas MS Windows un MS Office;

- datortīklu (aparatūras un programmatūras) tehnoloģiju zināšanas pamatlīmenī

- pieredze biroja tehnikas uzturēšanā

- pieredze e-mācību vides ieviešanā vai uzturēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- spēja patstāvīgi meklēt risinājumus

- vēlme mācīties un praktiski pielietot iegūtās zināšanas

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/75.AKK20

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.

Aicinām mūsu komandai pievienoties ekspertu/-i iepirkumu jautājumos (darbinieka/amatpersonas amats)

Tavi darba pienākumi būs sagatavot publiskā iepirkuma dokumentus, plānot resursu iegādi, uzraudzīt un risināt iepirkumu organizatoriskos jautājumus. Sagatavot pakalpojumu un piegāžu līgumus, kontrolēt saistību izpildi, kā arī nodrošināt darījumu apliecinošu dokumentu apstrādi.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība (juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze darbā ar publisko iepirkumu jautājumiem vismaz divi gadi

- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos, tai skaitā pieredze darbā ar iepirkumu dokumentāciju un līgumiem;

- darba pieredze preču, pakalpojumu un būvniecības publiskā iepirkuma tehnisko specifikāciju un kvalitātes prasību izstrādē, iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē

- izpratne par iestādes saimniecisko nodrošinājumu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- uz rezultātu orientēta, ar iniciatīvu, precizitāti un labām komunikācijas spējām apveltīta personība

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi, kā arī komandā

- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi mācīties

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darba vietu Rīgas centrā.

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)