Laidiens: 17.04.2015., Nr. 75
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/75.AKK1
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Personāla nodaļas vecākais/-ā referents/-e (viena amata vieta uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība personālvadībā, tiesību zinātnē vai sociālajās zinībās
- praktiskā darba pieredze personāla jomā pēdējo 5 gadu laikā
- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību un valsts pārvaldi
reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- vēlamas pamatlīmeņa zināšanas un praktiskā darba pieredze darba
aizsardzības jomā (priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri atbildīs šai
prasībai)
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- lietvedības pārzināšana un labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- iemaņas darbā ar resursu vadības programmas Horizon
Personāla moduli
Galvenie pienākumi:
- organizēt un veikt personāla atlasi atbilstoši Inspekcijā noteiktajai
kārtībai
- plānot un organizēt personāla iekšējās un ārējās apmācības
- organizēt darba aizsardzības sistēmas uzturēšanu Inspekcijā
- izstrādāt rīkojumus un citus iekšējos normatīvos aktus Nodaļas kompetences
jautājumos, kontrolēt šo rīkojumu un citu iekšējo normatīvo aktu izpildi
- nodrošināt ar Inspekcijas personālu saistīto datu ievadi resursu vadības
sistēmas "Horizon" Personāla modulī
- konsultēt personālu civildienesta un darba tiesisko attiecību jautājumos
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu no 668,00 EUR (bruto alga pārbaudes laikā), sociālās garantijas
un motivējošas darba organizācijas iespējas
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais referents
Personāla nodaļā, CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar kontaktinformāciju
atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt
uz e-pasta adresi vi.konkursi@vi.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2015/75.AKK2
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Ziemeļaustrumu
virsmežniecības Smiltenes nodaļas mežziņa/-es ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā
un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla
daļai (13.janvāra ielā 15, Rīgā, LV-1932, vai uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv)
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.
OP 2015/75.AKK3
Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (SIA "Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa
administrācijas augstskola", vienotais reģ. Nr.40003090010) izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla vietām:
- uz PROFESORA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē: Juridiskā
zinātne, Starptautiskās tiesības - 1 vieta
- uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
- uz LEKTORA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē: Arhitektūra,
Pilsētbūvniecība - 1 vieta
- uz VADOŠĀ PĒTNIEKA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Ekonomika, Finanses un kredīts - 1 vieta
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u.c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme lietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv
(Par RISEBA, Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz
e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv
vai nosūtīt pa pastu Rīgas Starptautiskajai ekonomikas un biznesa
administrācijas augstskolai Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi
"Rektorāts - konkursam"). Kontakttālrunis 67807959.
OP 2015/75.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VALSTS
PĀRVALDES JURISKONSULTA/-ES ierēdņa amata vietām (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku; divas amata vietas uz noteiktu laiku uz ierēdņu prombūtnes
laiku) Juridiskā departamenta IEPIRKUMU PĀRBAUŽU nodaļā
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt ES fondu finansējuma saņēmēju veikto iepirkuma procedūru
atbilstību iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras publisko iepirkumu jomā
- sniegt konsultācijas par tiesību normu piemērošanu iepirkumu jomā,
pārvaldes lēmumu sagatavošanu un izdošanu
- pārstāvēt LIAA intereses tiesā un citās valsts pārvaldes institūcijās
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos
- zināšanas par publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze (iepirkumu procedūru
organizēšanā vai iepirkuma procedūru dokumentācijas izvērtēšanā, līgumu u.c.
juridiska satura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē) tiks uzskatīta
par priekšrocību
- izpratne par ES tiesību sistēmu
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli, un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2015.gada 27.aprīlim LIAA Personāla vadības
nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv
ar norādi "IPN juriskonsults".
www.liaa.gov.lv
OP 2015/75.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai personāla speciālistu/-i (ierēdņa
amats) Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Personālvadības
nodaļā
Tavi darba pienākumi būs mācību procesa plānošana un organizēšana, mācību
materiālu izstrādāšana un ievietošana e-mācību vidē MOODLE (Modular
Object-Oriented Dynamic Learning Environment), kā arī
e-mācību vides MOODLE mācību satura veidošana un papildināšana, piedalīties
publisko iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādē par mācību pakalpojumiem,
datu ievadīšana resursu vadības sistēmas Horizon
Personāla modulī par aģentūras darbinieku attīstības pasākumiem, gatavot
dokumentu projektus par darbinieku kvalifikācijas celšanu, piedalīties iekšējo
normatīvo aktu un procedūru izstrādē, sadarbībā ar struktūrvienību vadītājiem
koordinēt ierēdņu un darbinieku amata aprakstu izstrādāšanu un aktualizēšanu,
apkopot visa veida personālvadības statistiskos datus, apstrādāt un sagatavot
atskaites un pārskatus par personāla attīstības pasākumiem.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama personāla vadībā), kas papildināta ar
padziļinātām mācībām personāla vadības jomā
- darba pieredze personāla vadībā ilgāka par gadu (par
priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze mācību procesa koordinēšanā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- personālvadības jomu normatīvo aktu teicama pārzināšana
- izpratne un interese par mācību procesa nodrošināšanu un mācību programmu
izstrādi un organizēšanu
- ļoti labas praktiskās iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon Personāla moduli
- pieredze darbā ar e-mācību vidi (pieredze e-mācību vidē MOODLE tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office standarta programmas)
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- labas organizatora prasmes
- prezentācijas prasmes un pieredze uzstāties auditorijas priekšā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/75.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Otrās dokumentu reģistrācijas nodaļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku, nepilns darba laiks - 20 stundas nedēļā)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā
arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze lietvedības jomā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- reģistrēt Klientu apkalpošanas centram (turpmāk - KAC) adresēto
korespondenci un citus dokumentus KAC automatizētajā lietvedības sistēmā
(turpmāk - ALSW)
- pieņemt KAC adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu
atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt
dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei
- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus
- saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē
dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas
datumu un numuru
- sagatavot dokumentus nosūtīšanai (noteikt pasta sūtījumu svaru, cenu,
noformēt aploksnes)
- elektroniskā dokumenta, parakstīta ar drošo elektronisko parakstu,
saņemšana un nosūtīšana saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību - bibliotēku, informācijas un
arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā
- pieredzi darbā valsts pārvaldē ne mazāk ka vienu gadu
Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības aleja 2, Jēkabpils
Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", III
līmenis, 8.mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 2DRn GS
Jēkabpilī amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/75.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Otrās dokumentu reģistrācijas nodaļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze lietvedības jomā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- reģistrēt Klientu apkalpošanas centram (turpmāk - KAC) adresēto
korespondenci un citus dokumentus KAC automatizētajā lietvedības sistēmā
(turpmāk - ALSW)
- pieņemt KAC adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu
atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt
dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei
- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus,
saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē
dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas
datumu un numuru
- sagatavot dokumentus nosūtīšanai (noteikt pasta sūtījumu svaru, cenu,
noformēt aploksnes)
- elektroniskā dokumenta, parakstīta ar drošo elektronisko parakstu,
saņemšana un nosūtīšana saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību - bibliotēku, informācijas un
arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā
- pieredzi darbā valsts pārvaldē ne mazāk ka vienu gadu
Ierēdņa dienesta vieta: Skola iela 9, Krāslava
Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", III
līmenis, 8.mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 2DRn GS Krāslavā
amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/75.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas
maksājumu uzskaites daļas Pirmās maksājumu izpildes nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot maksājumu dokumentus un atmaksāt pārmaksāto vai kļūdaini
ieskaitīto valsts nodevu un naudas sodus
- veikt atmaksas no valsts pamatbudžeta (sadales) konta uz pašvaldības
kontiem un pieprasījumu par iedzīvotāju ienākumu nodokļa atmaksu veikšanu no
pašvaldības kontiem uz valsts pamatbudžeta (sadales) kontu izpildi
- sagatavot maksājumu dokumentus pārmaksāto nodokļu atmaksai vai
novirzīšanai parādu segšanai un akceptēt Budžeta elektronisko norēķinu sistēmā
"eKase" Valsts kasei sagatavotos maksājumu dokumentus
- izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu nodokļu maksājumu
parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu kvalitātes vai datu
ticamības pārbaudes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku.
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds)-sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā,
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP RMUD
PMIN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot
e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/75.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Otrās maksājumu izpildes nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot maksājumu dokumentus un atmaksāt pārmaksāto vai kļūdaini
ieskaitīto valsts nodevu un naudas sodus
- veikt atmaksas no valsts pamatbudžeta (sadales) konta uz pašvaldības
kontiem un pieprasījumu par iedzīvotāju ienākumu nodokļa atmaksu veikšanu no
pašvaldības kontiem uz valsts pamatbudžeta (sadales) kontu izpildi
- sagatavot maksājumu dokumentus pārmaksāto nodokļu atmaksai vai
novirzīšanai parādu segšanai un akceptēt Budžeta elektronisko norēķinu sistēmā
"eKase" Valsts kasei sagatavotos maksājumu
dokumentus
- izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu nodokļu maksājumu
parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu kvalitātes vai datu
ticamības pārbaudes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā,
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss NP OMIN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev
ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/75.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Maksājumu uzskaites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas);
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- akceptēt saņemtos maksājumu dokumentus
- meklēt un veidot pieteikumus Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk-NIS)
maksājumu dokumentiem ar neatpazītu vai nepareizi atpazītu nodokļu maksātāju
- veikt preventīvos pasākumus ar nodokļu maksātājiem, kuri nekorekti
sagatavo maksājumu uzdevumus
- uzskaitīt VID administrētos nodokļus, nodevas un citus valsts obligātos
maksājumus, veikt samaksāto nodokļu un faktisko parādu salīdzināšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas;
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā,
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss NP RMUD MUN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir
neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/75.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Rīgas juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Otrās uzskaites
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- saņemt nodokļu deklarācijas un pārskatu, t.sk. labotos, izņemot klātienē
iesniegtās, veikt to reģistrāciju un datu apstrādi Nodokļu informācijas sistēmā
- NIS
- veikt saņemto pārskatu un datu kvalitātes pārbaudi, saskaņā ar VID
noteiktajiem norādījumiem
- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojumu
iesniegšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā,
finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā,
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP RJPDUD OUN GNI amatu (Jūsu vārds,
uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni
67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/75.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Pārskatu iesniegšanas
nodrošināšanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju un nosūtīt brīdinājumu par nodokļu
maksātāju izslēgšanu no pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk-PVN) maksātāju
reģistra
- sagatavot un nosūtīt brīdinājumus nodokļu maksātājiem par saimnieciskās
darbības apturēšanu
- sniegt informāciju par nodokļu maksātājiem, kuriem nepieciešams pieņemt
lēmumu par sabiedrības darbības izbeigšanu (nepieciešamības
gadījumā sagatavot un nosūtīt Ziņojumu par sabiedrības darbības izbeigšanu)
- identificēt nodokļu maksātājus, kuri nav iesnieguši pārskatus, nodokļu un
informatīvās deklarācijas normatīvajos aktos noteiktajā termiņā vai iesnieguši,
nokavējot iesniegšanas termiņu
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, sastādīt administratīvo
pārkāpumu protokolus un lēmumu par saukšanu pie administratīvās atbildības
projektus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā,
finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
- darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP SIND PIN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/75.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Nodokļu maksātāju darbības
ierobežošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju un nosūtīt brīdinājumu par nodokļu
maksātāju izslēgšanu no pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk-PVN) maksātāju
reģistra
- regulāri atlasīt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama vai izbeidzama
saimnieciskā darbība un uzsākt saimnieciskās darbības apturēšanas (izbeigšanas)
procesu
- apturēt VID izsniegto speciālo atļauju (licenču) darbību
- sagatavot ministrijām, pašvaldībām un citām institūcijām obligāti
izpildāmu prasību iesniegšanu apturēt nodokļu maksātājam izsniegto speciālo
atļauju (licenci) veikt komercdarbību, t.sk VID
izsniegto speciālo atļauju (licenču) darbību, kā arī pieprasījumu nosūtīšanu
atjaunot speciālo atļauju (licenci), ja pārkāpums ir novērsts
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā,
finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
- darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP SIND NMDIN GNI amatu (Jūsu vārds,
uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni
67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/75.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Rīgas nodokļu maksātāju lietu daļas Informācijas sagatavošanas
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- uzraudzīt nodokļu maksātāju lietu uzturēšanas nosacījumu izpildi
- veikt mantiskā stāvokļa deklarāciju datu kvalitātes pārbaudes un kļūdu
labošanu, t.sk. sazinoties ar nodokļu maksātājiem
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus
atbilstoši Nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredze liela apjoma informācijas izvērtēšanā, apstrādē, dokumentu
sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss NP RNMLD ISN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja
tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/75.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Nodokļu administrēšanas daļas Metodiskā atbalsta nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības u.c. informāciju un sagatavot atbildes par
ar nodokļiem apliekamo objektu reģistrācijas, uzskaites un kontroles procesa
nodrošināšanas jautājumiem, par pārmaksāto nodokļu, t.sk. kļūdaini ieskaitīto,
pamatotības izvērtēšanas, atmaksas vai novirzīšanas citu maksājumu parādu
segšanai procesa nodrošināšanas jautājumiem
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības u.c. informāciju un sagatavot atbildes par
fizisku un juridisku personu nodokļu deklarāciju pieņemšanas un datu kvalitātes
procesa nodrošināšanas jautājumiem
˗ izskatīt iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksājumu atmaksas apstrīdēšanas
lietas, t.sk. sūdzību un apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšanu un lēmumu
projektu sagatavošanu
˗ aktualizēt izstrādātos iekšējos normatīvos aktus
˗ sniegt priekšlikumus metodisko materiālu izstrādei
˗piedalīties politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo
normatīvo aktu izvērtēšanā
˗ sagatavot un sniegt atzinumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai nodokļu administrēšanā
- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā
viens gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā (t.sk.
analītisko materiālu sagatavošanā), priekšlikumu un normatīvo aktu projektu
izstrādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP NAD MAN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/75.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ja esi gatavs:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- veikt publiskos iepirkumus, kuriem nepiemēro Publisko iepirkumu likumā
regulētās iepirkumu procedūras
- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai Valsts ieņēmumu dienesta un
Iepirkumu uzraudzības biroja interneta mājas lapās
- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā, nepieciešamības gadījumā
pildīt komisijas sekretāra funkcijas
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar pieredzi publisko iepirkumu veikšanas jomā
un augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās.
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2.saime "Apgāde (iepirkšana)", IIIA
līmenis un 8.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev
ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/75.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Finanšu pārvaldes direktora vietnieka Budžeta administrēšanas daļas vadītāja
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā
izglītība (bakalaura grāds)
- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze lielas organizācijas finanšu
vadībā - iestādes budžeta plānošanā, sadalē, finansējuma izlietojuma kontrolē,
ekonomiskajā analīzē, iekšējo un ārējo normatīvo aktu finanšu vadības jomā
izstrādē
- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā
Ja esi gatavs:
- plānot, organizēt un koordinēt Budžeta administrēšanas daļas (turpmāk -
Daļa) darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot
uzdevumus un norādījumus Daļas darbiniekiem
- organizēt un kontrolēt VID budžeta pieprasījuma izstrādes procesu
- organizēt un kontrolēt VID budžeta programmu un apakšprogrammu
finansēšanas plānu sagatavošanas iesniegšanai Finanšu ministrijā un Valsts kasē
procesu un resursu (ieņēmumu) un plānoto izdevumu tāmju sagatavošanas
iesniegšanai Finanšu ministrijā procesu
- organizēt un kontrolēt VID budžeta izlietojuma kontroles procesu, t.sk.
Finanšu pārvaldes administrēšanā esošā budžeta finansējuma izlietojuma kontroles
procesu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai akadēmisko augstāko
izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs
un/vai nozaru ministrijās", IVB līmenis un 13.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FP BAD vadītāja amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir
neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/75.AKK18
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Personālvadības pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)darba
aizsardzības jomā
˗ atestācija ugunsdrošībā un elektrodrošībā - ne zemāka par "B"
elektrodrošības grupu
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ veikt darba vides atbilstības normatīvo aktu prasībām novērtēšanu un tajā
esošo darba vietu pārbaudi, nosakot un novērtējot
tajos pastāvošos darba vides faktorus, kuri rada vai var radīt risku nodarbināto
drošībai un veselībai
˗veikt darba vides un darbavietu pārbaudes rezultātu dokumentēšanu
˗noteikt darbavietas, kurās pastāv darba vides risks un veikt ierēdņu un
darbinieku uzskaiti, kuri pakļauti kaitīgajiem darba vides faktoriem un
īpašajiem apstākļiem
˗ izstrādāt darba aizsardzības pasākumu plānus
˗ veikt ievadapmācību ierēdņiem un darbiniekiem,
kuri stājas valsts civildienesta tiesiskajās un darba tiesiskajās attiecībās ar
VID
˗ nodrošināt obligātās veselības pārbaudes veikšanu ierēdņiem un darbiniekiem,
kuru veselības stāvokli ietekmē vai var ietekmēt veselībai kaitīgie darba vides
faktori un kuriem darbā ir īpaši apstākļi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ vismaz viena gada pieredzi darba aizsardzības jomā
˗ apmācību ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
izstrādātai 160 stundu licencētai mācību programmai
˗ apmācību civilās aizsardzības jomā profesionālās pilnveides izglītības
programmas 60 stundu apmērā
Darbinieka amata vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir 6. saime "Darba aizsardzība" III līmenis un
8.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP CDAD GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja
tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/75.AKK19
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde,
kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu eiro apmērā.
Aicinām mūsu komandai pievienoties datortīkla administratoru/-i
(darbinieka amats)
Tavi darba pienākumi būs biroja tehnikas uzturēšana, lietotāju atbalsts un
konsultēšana, kā arī jādarbojas IT infrastruktūras ieviešanas un optimizācijas
projektos un IT projektu pilnveidošanā un jaunu projektu attīstībā.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā
- darba pieredze (vēlama valsts pārvaldē) IT infrastruktūras apkalpošanā un
lietotāju atbalsta sniegšanā
- padziļinātas zināšanas MS Windows un MS Office;
- datortīklu (aparatūras un programmatūras) tehnoloģiju zināšanas
pamatlīmenī
- pieredze biroja tehnikas uzturēšanā
- pieredze e-mācību vides ieviešanā vai uzturēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi meklēt risinājumus
- vēlme mācīties un praktiski pielietot iegūtās zināšanas
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/75.AKK20
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu eiro apmērā.
Aicinām mūsu komandai pievienoties ekspertu/-i iepirkumu jautājumos
(darbinieka/amatpersonas amats)
Tavi darba pienākumi būs sagatavot publiskā iepirkuma dokumentus, plānot
resursu iegādi, uzraudzīt un risināt iepirkumu organizatoriskos jautājumus.
Sagatavot pakalpojumu un piegāžu līgumus, kontrolēt saistību izpildi, kā arī
nodrošināt darījumu apliecinošu dokumentu apstrādi.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība (juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze darbā ar publisko iepirkumu jautājumiem vismaz divi gadi
- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos, tai skaitā pieredze
darbā ar iepirkumu dokumentāciju un līgumiem;
- darba pieredze preču, pakalpojumu un būvniecības publiskā iepirkuma
tehnisko specifikāciju un kvalitātes prasību izstrādē, iepirkumu līgumu
sagatavošanā un izpildes kontrolē
- izpratne par iestādes saimniecisko nodrošinājumu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- uz rezultātu orientēta, ar iniciatīvu, precizitāti un labām komunikācijas
spējām apveltīta personība
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi,
kā arī komandā
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi
mācīties
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darba
vietu Rīgas centrā.
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.