Laidiens: 08.04.2015., Nr. 68

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/68.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Tilta ielā 11/1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2015/68.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Zemgales reģionālās nodaļas Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam)10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2015/68.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es (ierēdņa) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē

- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un civiltiesībās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu

- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu, atbilstoši Daļas kompetencei

- piedalīties pārrunās ar iepirkumu līgumu izpildītājiem, lai risinātu ar iepirkumu līgumu izpildi saistītas domstarpības un strīdus

- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās

- juridiski noformēt administratīvos aktus - lēmumus par publisko iepirkumu rezultātiem

- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem

- sagatavot paskaidrojumus un pierādījumus iesniegšanai Iepirkumu uzraudzības birojā.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10 mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/68.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu un 2 vakances uz noteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

˗ vismaz divu gadu darba pieredze izmeklēšanā

˗ atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ veikt procesuālās un izmeklēšanas darbības (t.sk. īpaši sarežģītas un liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību noregulējumu

˗ piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas procesā

˗ pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt kriminālprocesu

˗ nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

˗ zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

˗ B kategorijas vadītāja apliecību

Darbavieta: Talejas iela 1, Rīga

Darbinieka amatam noteikta: 28.1.saime "Izmeklēšana", IIB līmenis, 11.mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP ID VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/68.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta un eksporta kontroles daļas NCTS uzturēšanas un attīstīšanas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sniegt atbildes uz telefoniski un pa e-pastu saņemtajiem jautājumiem no komersantiem un muitas amatpersonām

- veikt no komersantiem un muitas amatpersonām telefoniski un pa e-pastu saņemto jautājumu analīzi

- organizēt komersantu un muitas amatpersonu informēšanu par izmaiņām elektroniskās tranzīta muitas procedūras noformēšanā

- nodrošināt un pilnveidot Elektroniskās muitas datu apstrādes sistēmas (EMDAS) Tranzīta komersanta un muitnieka moduļa (TKS) funkcionālās darbības

- veikt EMDAS TKS jauno versiju testēšanu un nepilnību konstatēšanu

- veikt Eiropas Savienības (ES) normatīvo aktu un normatīvo aktu projektu, Eiropas Komisijas un citu ES institūciju norādījumu, ziņojumu, viedokļu un citu dokumentu tranzīta muitas procedūru darbības jomā izskatīšanu un analīzi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

˗ pieredzi muitas jomā un zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

˗ pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP TEKD NCTS VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/68.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta un eksporta kontroles daļas Pretenziju nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku) Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Ja esi gatavs:

˗ sagatavot lēmumu projektus "Par muitas parādu un citu muitas iestāžu administrēto nodokļu parādu" saistībā ar nepabeigtajām tranzīta muitas procedūrām galvenajam parādniekam, galvotājam un garantējošai asociācijai

˗ reģistrēt pieņemtos lēmumus Centrālajā muitas informācijas sistēmā un aktualizēt informāciju, kas attiecas uz reģistrēto lēmumu

˗ anulēt tranzīta muitas deklarācijas Elektroniskajā datu apstrādes sistēmā

˗ sagatavot atbildes vēstuļu vai lēmumu projektus par tranzīta muitas deklarāciju anulēšanu pēc preču izlaišanas

˗ veikt informācijas pieprasīšanu no ārvalstu muitas dienestiem, fiziskām un juridiskām personām, VID struktūrvienībām un citām valsts iestādēm atbilstoši Nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

˗ pieredzi muitas jomā un zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

˗ juridiskā darba pieredzi tiesību normu (administratīvā procesa) piemērošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP TEKD PN VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/68.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Informācijas sistēmu atbalsta daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- pilnveidot un uzturēt VID Informācijas sistēmas

- sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām (mutiski, telefoniski, rakstiski)

- piedalīties normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē un izvērtēšanā

- nodrošināt informācijas apmaiņu saskaņā ar noslēgtajiem līgumiem

- sagatavot informatīvos materiālus (tai skaitā prezentācijas, apmācības un semināri)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā vai informācijas tehnoloģijās

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis, 10 mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP ISAD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/68.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Netiešo nodokļu metodikas daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze pievienotās vērtības nodokli reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus par pievienotās vērtības nodokli

- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, metodiskos materiālus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus

- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt prezentāciju u.c. mācību materiālus

- analizēt situāciju pievienotās vērtības nodokļa piemērošanas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā un nodokļu administrēšanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 35 saime, III līmenis, 10 mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NNMD 2N GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/68.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Saimnieciskā nodrošinājuma daļas Muitas tehniskā aprīkojuma nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- vismaz viena gada pieredze projektu vadībā, kas saistīta ar tehnisko līdzekļu iegādi, piegādi, uzstādīšanu, nodošanu ekspluatācijā

- vismaz viena gada pieredze sadarbības līgumu noslēgšanas jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- spēja analizēt un veikt aprēķinus, kā arī kontrolēt projektu izpildi

- labas sadarbības prasmes

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos.

Ja esi gatavs:

- izstrādāt muitas tehniskā aprīkojuma pilnveidošanas pasākumu darba un laika plānus, organizēt un kontrolēt to ieviešanu, vadīt muitas tehniskā aprīkojuma un infrastruktūras attīstības Projektus

- koordinēt un uzraudzīt uzdevumu izpildes gaitu un izpildes termiņus Projektu ieviešanā iesaistītajām VID struktūrvienībām un amatpersonām (darbiniekiem), citām valsts un pašvaldības institūcijām, juridiskajām un fiziskajām personām

- identificēt riskus un īstenojamos pasākumus Projektu sekmīgai realizācijai

- risināt ikvienas Projektu īstenošanas gaitā radušās problēmas un nodrošināt to novēršanu, sagatavot problēmjautājumu risināšanas priekšlikumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- viena gada pieredzi materiālo vērtību uzglabāšanas, uzskaites un izsniegšanas jomā

- pieredzi administratīvajā darbā vai vidēja līmeņa vadībā

- B kategorijas vadītāja apliecību

Darbinieka dienesta vietas: Daugavpilī un Rīgā

Darbinieka amatam noteikta: 32.saime "Projektu vadība", IIA līmenis

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP SND MTAN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/68.AKK10

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta Procedūru koordinācijas nodaļas Informācijas uzraudzības sektora vadītājs/-a

Amata mērķis:

Nodrošināt Informācijas uzraudzības sektora funkciju izpildi. Veikt savlaicīgu nacionālā procedūrā reģistrēto zāļu pārreģistrācijas dokumentācijas primāro ekspertīzi.

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt nacionālā procedūrā reģistrēto zāļu pārreģistrācijai iesniegto dokumentāciju, veicot primāro ekspertīzi

- ieteikt un sadarbībā ar izstrādātājiem ieviest uzlabojumus Zāļu valsts aģentūras informācijas sistēmā (ZVAIS)

- organizēt un nodrošināt Informācijas uzraudzības sektora funkciju savlaicīgu un precīzu izpildi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība farmācijas, ķīmijas vai medicīnas jomā. Vai cita augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām medicīnas vai farmācijas jautājumos, un pieredzi zāļu reģistrācijas jomā

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru

- precizitāte darbā un augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes un sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 10.saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 12 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003, (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: zva@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428. Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2015/68.AKK11

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz valsts sekretāra/-es amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs vai vadības zinībās, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām

- pieredze vadītāja amatā valsts pārvaldes institūcijā vai vidējā/lielā kapitālsabiedrībā ne mazāk par 3 gadiem

- zināšanas valsts pārvaldes (t.sk. rīcības ar valsts finanšu līdzekļiem un mantu; interešu konflikta novēršanas; civildienesta u.c. jautājumos), administratīvā procesa un ar nozari saistītās likumdošanas jautājumos

- pieredze nozares politikas plānošanas dokumentu sagatavošanā

- pieredze stratēģiskās plānošanas jautājumos un labas analītiskās spējas

- izpratne par ES likumdošanu, kā arī Latvijas un ES institūciju darbību

- teicamas latviešu, ļoti labas angļu valodas un otrās svešvalodas zināšanas

- vadības un organizēšanas prasmes

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- amata pienākumu pildīšanai nepieciešama atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu"

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 15 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183, 67013125.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/68.AKR1

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Kvalitātes un risku vadības departamenta direktora vietnieka ierēdņa amatā no 2015.gada 7.aprīļa uz noteiktu laiku iecelts VIESTURS UPĪTIS.


OP 2015/68.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Liepājas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2015.gada 1.aprīlī iecelta ILZE MIĶELSONE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)