Laidiens: 07.04.2015., Nr. 67

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/67.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju izpildes departamenta Bauskas reģionālajā nodaļā uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus Uzņēmumu reģistra datu bāzēs

- sagatavot rakstveida atbildes uz informācijas pieprasījumiem, sagatavot dokumentu kopijas un izrakstus

- veikt nodaļā esošo dokumentu skenēšanu

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

 Prasības pretendentam/-ei:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicama saskarsmes kultūra

- teicamas latviešu valodas zināšanas

-  vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

-  vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

 Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- darbavietu Bauskā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2015/67.AKK2

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Cēsu teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

- organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs izpildi

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju nosūtīt pa pastu Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļai ar norādi "Cēsu TSV - KONKURSS" - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi personalvadiba@vpd.gov.lv vai iesniegt Cēsu teritoriālajā struktūrvienībā Pļavas ielā 3a, Cēsīs, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Informācija pa tālr. 67021178, 64127750 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Cēsu teritoriālajā struktūrvienībā - Pļavas ielā 3a, Cēsīs.


OP 2015/67.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Investīciju politikas departamenta Programmu vadības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (Eiropas Savienības fondu plānošanas jomā) valsts civildienesta ierēdņa amatu

Ja tevi interesē karjera mūsdienīgā valsts pārvaldes iestādē, strādājot Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansēto pasākumu plānošanas jomā, šī ir iespēja tev!

Galvenie pienākumi:

Nodrošināt ES fondu līdzfinansēto pasākumu plānošanu reģionālās attīstības jomā:

- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) pārziņā esošo 2014.-2020.gada plānošanas perioda ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto specifisko atbalsta mērķu sagatavošanu, tai skaitā, ieviešanas nosacījumu izstrādi un virzību saskaņošanai iesaistītajām pusēm

- nodrošināt dažādu informatīvo materiālu un pārskatu sagatavošanu, kā arī veikt citas funkcijas, kas nepieciešamas, lai nodrošinātu sekmīgu VARAM pārziņā esošo ES fondu aktivitāšu īstenošanu

Prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinātnēs, finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā

- vēlama iepriekšēja pieredze ES fondu aktivitāšu ieviešanas jomā, tajā skaitā darbā ar Eiropas Savienības dokumentiem, nacionālo politikas plānošanas dokumentu un metodisko materiālu izstrādē

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par reģionālo politiku, Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu hierarhiju, par Eiropas Savienības fondu programmēšanu un uzraudzību

- angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office vai analoģisko datorprogrammu lietotājprasmes)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas ES fondu plānošanas jomā

- lielisku kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2015/67.AKK4

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu ZIEMEĻKURZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)

Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas saimniecībās

- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi un uzraudzību

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama šādās nozarēs - ekonomikā, mērniecībā, dabas zinātnēs vai lauksaimniecībā, kas papildināta amatam nepieciešamām speciālām zināšanām)

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo 5 gadu laikā

- zināšanas par Eiropas Savienības Kopējo lauksaimniecības politiku

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)

- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Ventspilī

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv, tālr. uzziņām 27877187, 67027697, vai Talsos, Dundagas ielā 4, LV-4201, tālrunis uzziņām 63237802.


OP 2015/67.AKK5

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku uzcītīgu un atbildīgu EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU FINANŠU DEPARTAMENTA MAKSĀJUMU UN PROGNOŽU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tev piemīt analītiskās spējas un augsta atbildības sajūta? Tev patīk izvērtēt cēloņsakarības? Tu esi uzņēmīgs un komunikabls? Tu esi precīzs darba izpildē? Tu proti strādāt komandā? Tev piemīt pašiniciatīva?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt izmaksājamo atbalstu administrēšanas funkciju Eiropas Savienības un valsts subsīdiju programmu finansētajiem pasākumiem

- sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

- piedalīties izmaksājamā atbalsta administrēšanai nepieciešamo iekšējo noteikumu, instrukciju izstrādē un aktualizēšanā

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (ekonomikas, grāmatvedības vai finanšu nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo 5 gadu laikā

- zināšanas par Eiropas Savienības fondu administrēšanu

- datora lietošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office standarta programmas)

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2015/67.AKK6

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku uzcītīgu un precīzu EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU FINANŠU DEPARTAMENTA FINANŠU SISTĒMU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tevi interesē finanšu joma? Tu spēj analizēt informāciju, saskatīt cēloņsakarības un inovatīvus risinājumus? Tu esi precīzs darba izpildē? Tev piemīt augsta atbildība? Tu proti strādāt komandā? Tev piemīt pašiniciatīva?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- sadarbojoties ar IT speciālistiem, veikt sistēmas diagnostikas testus, pilnveidot un papildināt sistēmu problemātiskās vietas un testēt jauninājumus efektīvai finanšu sistēmu nodrošināšanai

- veikt datu atlases, pārbaudes, piedalīties datubāzes izmantošanas iespēju attīstīšanā

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību finanšu, informātikas vai matemātikas jomā

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo 5 gadu laikā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office, īpaši Excel)

- pieredzi darbā ar datu bāzēm un Oracle Discoverer (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas par Eiropas Savienības fondu administrēšanu

- labas angļu valodas zināšanas

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2015/67.AKK7

Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz noteiktu laiku - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e (Saldus un Brocēnu novadā)

Galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu veicot pārbaudes

- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus

- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība tehniskajās zinātnēs

- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)

- komunikācijas spējas un atbildības izjūta

- autovadītāja tiesības

- pieredze vides inženiera tehnologa darbā, svešvalodu (angļu) zināšanas, kā arī pieredze darbā ar likumdošanas aktiem, tiks uzskatīta par priekšrocību

Pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt pa pastu, adrese: Jaunā ostmala 2a, Liepāja, LV-3401, vai uz e-pasta adresi liepaja@liepaja.vvd.gov.lv (tālr. uzziņām 63424826) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2015/67.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sporta departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo un konceptuālo ziņojumu projektus sporta nozarē

- veikt Departamenta izstrādāto tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo un konceptuālo ziņojumu, kā arī atzinumu, viedokļu un priekšlikumu projektu juridisku izvērtēšanu un sniegt priekšlikumus par to pilnveidi un turpmāko virzību

- izstrādāt pārvaldes lēmumu, tai skaitā administratīvo aktu, projektus sporta nozarē, kā arī izvērtēt citu Departamenta ierēdņu izstrādāto pārvaldes lēmumu tiesiskumu un lietderību, kā arī plānoto faktisko rīcību

- nodrošināt lēmumu sagatavošanu Sporta likumā noteiktā kārtībā atzīto komandu sporta spēļu sporta federācijām par finansējuma piešķiršanu vai atteikumu piešķirt finansējumu saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 28.jūlija noteikumiem Nr.819 "Kārtībā, kādā valsts finansiāli nodrošina valsts izlases komandu sporta spēlēs sagatavošanos un piedalīšanos Eiropas un pasaules čempionātu un olimpisko spēļu atlases turnīros un finālsacensībās"

- nodrošināt ar nacionālās sporta bāzes statusa piešķiršanu un uzraudzību saistīto pasākumu īstenošanu un nepieciešamo dokumentu sagatavošanu izskatīšanai Latvijas Nacionālajā sporta padomē un Ministru kabinetā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē.

- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)

- pieredze tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādē un izvērtēšanā

- zināšanas un pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- pieredze tiesvedības procesos un tiesvedības dokumentu sagatavošanā

- vēlama pieredze sporta nozarē

- svešvalodu zināšanas (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839. Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2015/67.AKK9

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku:

- veikt aprēķinus un sagatavot priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu pieprasījumam koledžām, augstākās izglītības un zinātniskajām institūcijām

- veikt aprēķinus un sagatavot priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu pieprasījumam jauno politikas iniciatīvu ietvaros

- pārraudzīt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu koledžās, un augstākās izglītības un zinātniskajām institūcijām

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktus departamenta kompetences jomās

- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atbalstu Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu īstenošanai, t.sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādei departamenta kompetences jautājumos

- piedalīties ES struktūrfondu projektu, citu projektu un programmu izstrādāšanā un vērtēšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- eksperta zināšanas politikas vai valsts budžeta plānošanas un finanšu pārvaldības jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē, starptautiskās organizācijās, augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās (ilgāka par 5 gadiem)

- pieredze konceptuālu dokumentu izstrādāšanā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas prasmes strādāt komandā

- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un spēja apgūt jaunas tehnoloģijas

- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas argumentācijas un problēmu analīzes un rakstīšanas latviešu un angļu valodā prasmes

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2015/67.AKK10

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Stratēģiskās plānošanas nodaļas vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt Stratēģiskās plānošanas nodaļas darbu

- savas kompetences ietvaros organizēt kultūrpolitikas plānošanu, tās īstenošanas monitoringu un sagatavot iesniegšanai Ministru kabinetā noteiktajā kārtībā politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus, kā arī informatīvos ziņojumus kultūrpolitikas jomā

-savas kompetences ietvaros piedalīties valsts attīstības politikas, kā arī reģionu attīstītības politikas dokumentu izstrādē un sniegt priekšlikumus kultūrpolitikas integrēšanai valsts un reģionālās attīstības plānos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā administratīvā amatā

- labas zināšanas un izpratne par kultūrpolitiku un tās plānošanu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutvārdu saziņas prasmēs vismaz B2 līmenis)

- vēlama pieredze darbā nacionāla vai starptautiska mēroga sadarbības tīklos/darba grupās

- stratēģiskais redzējums

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas un stabilu atalgojumu

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K.Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā, vai elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv ar norādi "Vārds, Uzvārds pieteikums Stratēģiskās plānošanas nodaļas vadītāja vakancei" šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- eseja par 3 prioritāriem uzdevumiem kultūrpolitikā (apjoms līdz divām A4 lapām)

- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)

Tālrunis uzziņām 67330217.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/67.AKR1

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku 2015.gada 1.aprīlī iecelta BAIBA KALNMALE.


OP 2015/67.AKR2

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Nodrošinājuma politikas departamenta Nodrošinājuma stratēģijas nodaļas vadītāja vietnieces amatā 23.03.2015. iecelta MARTA KEPE.


OP 2015/67.AKR3

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Nodrošinājuma politikas departamenta Iepirkumu plānošanas, metodoloģijas un atbalsta nodaļas vadītāja amatā 01.04.2015. iecelts MĀRIS ĶUDA.


OP 2015/67.AKR4

Veselības ministrija informē, ka 2015.gada 18.februārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākā referenta amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku) ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)