Laidiens: 07.04.2015., Nr. 67
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/67.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es
amatu Funkciju izpildes departamenta Bauskas reģionālajā nodaļā uz nenoteiktu
laiku
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus Uzņēmumu reģistra datu bāzēs
- sagatavot rakstveida atbildes uz informācijas pieprasījumiem, sagatavot
dokumentu kopijas un izrakstus
- veikt nodaļā esošo dokumentu skenēšanu
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu
reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem
dokumentiem
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicama saskarsmes kultūra
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6.mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības
- darbavietu Bauskā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
e-pastu: info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2015/67.AKK2
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Cēsu teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance
uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast
risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas
iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās
nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību (ietver personas kontroli
un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai
skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot
iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)
- organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju nosūtīt pa pastu Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļai ar norādi "Cēsu TSV -
KONKURSS" - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, nosūtīt uz elektroniskā pasta
adresi personalvadiba@vpd.gov.lv
vai iesniegt Cēsu teritoriālajā struktūrvienībā Pļavas ielā 3a, Cēsīs, 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Informācija pa tālr. 67021178, 64127750 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Cēsu
teritoriālajā struktūrvienībā - Pļavas ielā 3a, Cēsīs.
OP 2015/67.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Investīciju politikas departamenta Programmu vadības nodaļas
vecākā/-ās eksperta/-es (Eiropas Savienības fondu
plānošanas jomā) valsts civildienesta ierēdņa amatu
Ja tevi interesē karjera mūsdienīgā valsts pārvaldes iestādē, strādājot
Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansēto pasākumu plānošanas jomā, šī ir
iespēja tev!
Galvenie pienākumi:
Nodrošināt ES fondu līdzfinansēto pasākumu plānošanu reģionālās attīstības jomā:
- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM)
pārziņā esošo 2014.-2020.gada plānošanas perioda ES struktūrfondu un Kohēzijas
fonda līdzfinansēto specifisko atbalsta mērķu sagatavošanu, tai skaitā,
ieviešanas nosacījumu izstrādi un virzību saskaņošanai iesaistītajām pusēm
- nodrošināt dažādu informatīvo materiālu un pārskatu sagatavošanu, kā arī
veikt citas funkcijas, kas nepieciešamas, lai nodrošinātu sekmīgu VARAM pārziņā
esošo ES fondu aktivitāšu īstenošanu
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības
zinātnēs, finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē, jurisprudencē
vai citā sociālo zinātņu jomā
- vēlama iepriekšēja pieredze ES fondu aktivitāšu ieviešanas jomā, tajā
skaitā darbā ar Eiropas Savienības dokumentiem, nacionālo politikas plānošanas
dokumentu un metodisko materiālu izstrādē
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par reģionālo politiku, Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo
aktu hierarhiju, par Eiropas Savienības fondu programmēšanu un uzraudzību
- angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office vai analoģisko datorprogrammu lietotājprasmes)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas ES fondu plānošanas jomā
- lielisku kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2015/67.AKK4
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un
precīzu ZIEMEĻKURZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN
UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)
Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt
labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj
operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta
situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas
saimniecībās
- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi
un uzraudzību
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama šādās nozarēs - ekonomikā, mērniecībā, dabas
zinātnēs vai lauksaimniecībā, kas papildināta amatam nepieciešamām speciālām
zināšanām)
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo 5 gadu laikā
- zināšanas par Eiropas Savienības Kopējo lauksaimniecības politiku
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Ventspilī
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv, tālr. uzziņām
27877187, 67027697, vai Talsos, Dundagas ielā 4, LV-4201, tālrunis uzziņām
63237802.
OP 2015/67.AKK5
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku uzcītīgu un
atbildīgu EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU FINANŠU DEPARTAMENTA MAKSĀJUMU UN PROGNOŽU
DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tev piemīt analītiskās spējas un augsta atbildības sajūta? Tev patīk izvērtēt
cēloņsakarības? Tu esi uzņēmīgs un komunikabls? Tu esi precīzs darba izpildē?
Tu proti strādāt komandā? Tev piemīt pašiniciatīva?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt izmaksājamo atbalstu administrēšanas funkciju Eiropas Savienības un
valsts subsīdiju programmu finansētajiem pasākumiem
- sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
- piedalīties izmaksājamā atbalsta administrēšanai nepieciešamo iekšējo
noteikumu, instrukciju izstrādē un aktualizēšanā
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (ekonomikas, grāmatvedības vai finanšu nozarē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo 5 gadu laikā
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu administrēšanu
- datora lietošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office
standarta programmas)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām
67027697, 27877187.
OP 2015/67.AKK6
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku uzcītīgu un
precīzu EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU FINANŠU DEPARTAMENTA FINANŠU SISTĒMU
ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tevi interesē finanšu joma? Tu spēj analizēt informāciju, saskatīt
cēloņsakarības un inovatīvus risinājumus? Tu esi precīzs darba izpildē? Tev piemīt
augsta atbildība? Tu proti strādāt komandā? Tev piemīt pašiniciatīva?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- sadarbojoties ar IT speciālistiem, veikt sistēmas diagnostikas testus,
pilnveidot un papildināt sistēmu problemātiskās vietas un testēt jauninājumus
efektīvai finanšu sistēmu nodrošināšanai
- veikt datu atlases, pārbaudes, piedalīties datubāzes izmantošanas iespēju
attīstīšanā
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību finanšu, informātikas vai matemātikas jomā
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo 5 gadu laikā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office, īpaši Excel)
- pieredzi darbā ar datu bāzēm un Oracle Discoverer
(tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu administrēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām
67027697, 27877187.
OP 2015/67.AKK7
Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz noteiktu laiku - Kontroles daļas
Piesārņojuma kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e (Saldus un Brocēnu
novadā)
Galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu veicot pārbaudes
- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus
- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība tehniskajās zinātnēs
- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)
- komunikācijas spējas un atbildības izjūta
- autovadītāja tiesības
- pieredze vides inženiera tehnologa darbā, svešvalodu (angļu) zināšanas, kā
arī pieredze darbā ar likumdošanas aktiem, tiks uzskatīta par priekšrocību
Pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, dzīves un darba
pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt pa pastu, adrese: Jaunā
ostmala 2a, Liepāja, LV-3401, vai uz e-pasta adresi liepaja@liepaja.vvd.gov.lv
(tālr. uzziņām 63424826) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
OP 2015/67.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sporta
departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo un konceptuālo
ziņojumu projektus sporta nozarē
- veikt Departamenta izstrādāto tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo
normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo un
konceptuālo ziņojumu, kā arī atzinumu, viedokļu un priekšlikumu projektu
juridisku izvērtēšanu un sniegt priekšlikumus par to pilnveidi un turpmāko
virzību
- izstrādāt pārvaldes lēmumu, tai skaitā administratīvo aktu, projektus
sporta nozarē, kā arī izvērtēt citu Departamenta ierēdņu izstrādāto pārvaldes
lēmumu tiesiskumu un lietderību, kā arī plānoto faktisko rīcību
- nodrošināt lēmumu sagatavošanu Sporta likumā noteiktā kārtībā atzīto
komandu sporta spēļu sporta federācijām par finansējuma piešķiršanu vai
atteikumu piešķirt finansējumu saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 28.jūlija
noteikumiem Nr.819 "Kārtībā, kādā valsts finansiāli nodrošina valsts
izlases komandu sporta spēlēs sagatavošanos un piedalīšanos Eiropas un pasaules
čempionātu un olimpisko spēļu atlases turnīros un finālsacensībās"
- nodrošināt ar nacionālās sporta bāzes statusa piešķiršanu un uzraudzību
saistīto pasākumu īstenošanu un nepieciešamo dokumentu sagatavošanu
izskatīšanai Latvijas Nacionālajā sporta padomē un Ministru kabinetā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē.
- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)
- pieredze tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu
projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu
izstrādē un izvērtēšanā
- zināšanas un pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- pieredze tiesvedības procesos un tiesvedības dokumentu sagatavošanā
- vēlama pieredze sporta nozarē
- svešvalodu zināšanas (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un
literatūru svešvalodā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
OP 2015/67.AKK9
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz
Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku:
- veikt aprēķinus un sagatavot priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu
pieprasījumam koledžām, augstākās izglītības un zinātniskajām institūcijām
- veikt aprēķinus un sagatavot priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu
pieprasījumam jauno politikas iniciatīvu ietvaros
- pārraudzīt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu koledžās, un augstākās
izglītības un zinātniskajām institūcijām
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem
tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu
projektiem departamenta kompetences jautājumos
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktus departamenta
kompetences jomās
- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari
un partneriem
- sniegt atbalstu Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu
īstenošanai, t.sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādei departamenta
kompetences jautājumos
- piedalīties ES struktūrfondu projektu, citu projektu un programmu
izstrādāšanā un vērtēšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- eksperta zināšanas politikas vai valsts budžeta plānošanas un finanšu
pārvaldības jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē, starptautiskās organizācijās, augstākās
izglītības vai zinātniskajās institūcijās (ilgāka par 5 gadiem)
- pieredze konceptuālu dokumentu izstrādāšanā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt ar
liela apjoma informāciju
- labas prasmes strādāt komandā
- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un spēja apgūt
jaunas tehnoloģijas
- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas argumentācijas un problēmu analīzes un rakstīšanas latviešu un angļu
valodā prasmes
- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta
kompetences jomā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
OP 2015/67.AKK10
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Stratēģiskās plānošanas nodaļas vadītāja/-as
(ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt Stratēģiskās plānošanas nodaļas darbu
- savas kompetences ietvaros organizēt kultūrpolitikas plānošanu, tās
īstenošanas monitoringu un sagatavot iesniegšanai Ministru kabinetā noteiktajā
kārtībā politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus, kā arī
informatīvos ziņojumus kultūrpolitikas jomā
-savas kompetences ietvaros piedalīties valsts attīstības politikas, kā arī
reģionu attīstītības politikas dokumentu izstrādē un sniegt priekšlikumus
kultūrpolitikas integrēšanai valsts un reģionālās attīstības plānos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība humanitārajās
vai sociālajās zinātnēs
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā administratīvā amatā
- labas zināšanas un izpratne par kultūrpolitiku un tās plānošanu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutvārdu saziņas prasmēs vismaz B2
līmenis)
- vēlama pieredze darbā nacionāla vai starptautiska mēroga sadarbības
tīklos/darba grupās
- stratēģiskais redzējums
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas un stabilu atalgojumu
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības
nodaļā K.Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā, vai elektroniski uz e-pasta
adresi pasts@km.gov.lv
ar norādi "Vārds, Uzvārds pieteikums Stratēģiskās plānošanas nodaļas
vadītāja vakancei" šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- eseja par 3 prioritāriem uzdevumiem kultūrpolitikā (apjoms līdz divām A4
lapām)
- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)
Tālrunis uzziņām 67330217.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/67.AKR1
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā
departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku 2015.gada 1.aprīlī iecelta
BAIBA KALNMALE.
OP 2015/67.AKR2
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Nodrošinājuma politikas
departamenta Nodrošinājuma stratēģijas nodaļas vadītāja vietnieces amatā
23.03.2015. iecelta MARTA KEPE.
OP 2015/67.AKR3
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā
Nodrošinājuma politikas departamenta Iepirkumu plānošanas, metodoloģijas un
atbalsta nodaļas vadītāja amatā 01.04.2015. iecelts MĀRIS ĶUDA.
OP 2015/67.AKR4
Veselības ministrija informē, ka 2015.gada 18.februārī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz Sabiedrības
veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākā referenta amatu
(uz ierēdņa prombūtnes laiku) ir beidzies bez rezultāta.