Laidiens: 02.04.2015., Nr. 66
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/66.AKK1
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra (saīsinājumā VTUA) izsludina
konkursu uz Muzeju un resursu vadības departamenta Juridiskās un atbalsta
nodaļas sagādnieka/-es (iepirkuma speciālista/-es) amatu
Prasības pretendentiem/-tēm:
- profesionālā pieredze no 1 līdz 3 gadiem iepirkumu veikšanā un darbu
koordinēšanā
- pieredze (vismaz 1 gads) juridiska rakstura darbā saistībā ar līguma
slēgšanu un to administrēšanu
- zināšanas par tiesību aktiem iepirkumu jomā un ar to saistītām procedūrām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
ekonomikā vai jurisprudencē
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook un interneta
pārlūkprogrammām)
Galvenie pienākumi (saskaņā ar profesijas klasifikatora kodu "3323
Iepirkumu speciālists"):
- sniegt konsultācijas un atbalstu publisko iepirkumu procesā iesaistītajām
personām to atbildībā esošo iepirkumu ierosināšanā, organizēšanā, iepirkuma
līgumu slēgšanā
- atbilstoši rīkojumam piedalīties iepirkuma komisijas darbā
- iepirkuma komisijas uzdevumā izstrādāt nolikumu projektus, gatavot citu
dokumentāciju, kas saistīta ar iepirkumu organizēšanu
- kārtot ar iepirkumu procedūrām saistīto dokumentāciju, veikt dokumentu
sagatavošanu
- sagatavot līgumu projektus un nodrošināt to saskaņošanu pie atbildīgajām
amatpersonām
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Republikas laukumā 2, Rīgā,
LV-1010, fakss 67027444, vai sūtīt uz e-pasta adresi kristine.kipsna@vtua.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027486. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības
izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks
izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
OP 2015/66.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Pierīgas nodaļas
Pensiju daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Siguldā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kam
ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam). Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai sūtīt VSAA Pierīgas
nodaļai, Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz
Pensiju daļas inspektora amatu"), vai uz e-pasta adresi sigulda@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67976990.
OP 2015/66.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā
dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme pārliecināt un pieņemt atbildīgus lēmumus
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās.
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Iesniegumā lūgums norādīt konkrētu amatu, uz kuru kandidējat. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2015/66.AKK4
Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir
valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās
bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai
nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās
nodaļas Valmieras biroja klientu apkalpošanas konsultanta/-es amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par Valsts zemes dienestā sniegtajiem pakalpojumiem un
to izpildes kārtību
- pieņemt, noformēt un reģistrēt klientu pasūtījumus un izsniegt sagatavoto
informāciju
- sagatavot un izsniegt klientiem rēķinus par sniegtajiem maksas
pakalpojumiem
- veikt norēķinu karšu darījumu apliecinošo dokumentu - kvīšu uzkaiti un
saglabāšanu, kā arī sagatavot atskaites un par norēķinu karšu darījumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- profesionālā un praktiskā darba pieredze klientu apkalpošanā (pieredze
nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- pieredze darbā ar pasūtījumu apstrādes informācijas sistēmām
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē
- prasme lietot normatīvos aktus
- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Valmierā, Rīgas ielā 47
- bruto darba algu no 568 euro līdz 670 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67038614.
OP 2015/66.AKK5
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz Juridisko un
Eiropas lietu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa amatu (Eiropas Savienības jautājumos)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība politikas zinātnēs
- angļu valodas zināšanas (atbilstoši C1 līmenim), krievu valodas zināšanas
(sarunvalodas līmenī)
- padziļinātas zināšanas Eiropas Savienības (ES) jautājumos, zināšanas par
ES institūciju darbību, par ES tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
virzību, kā arī lēmumu pieņemšanas procesu
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par vienu gadu
- pieredze darbā ar migrācijas jautājumiem un ES jautājumiem
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu
vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2015/66.AKK6
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Eiropas Savienības programmu daļas projektu koordinatora/-es amata vietu (uz
noteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir nodrošināt Eiropas Savienības programmu
"Jaunatne darbībā" un Eiropas Savienības programmu izglītības,
apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" projektu gala atskaišu
izvērtēšanu atbilstoši Eiropas Komisijas prasībām, sniegt konsultācijas
projektu īstenotājiem par projektu gala atskaišu sagatavošanu, kā arī organizēt
seminārus par projektu gala atskaišu sagatavošanu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz divu gadu darba pieredze projektu administrēšanā
- zināšanas un izpratne par neformālo izglītību un jaunatnes jomu
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook
Express)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67358073.
OP 2015/66.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Dobeles filiālē (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos
nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem par jaunu
darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu
un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto pakalpojumu
sniegšanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Dobeles
filiālē Zaļajā ielā 27, Dobelē vai jānosūta uz e-pasta adresi dobele@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63721565, kā
arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam
ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz
interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Dobeles filiālē Zaļajā
ielā 27, Dobelē.