Laidiens: 02.04.2015., Nr. 66

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/66.AKK1

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra (saīsinājumā VTUA) izsludina konkursu uz Muzeju un resursu vadības departamenta Juridiskās un atbalsta nodaļas sagādnieka/-es (iepirkuma speciālista/-es) amatu

Prasības pretendentiem/-tēm:

- profesionālā pieredze no 1 līdz 3 gadiem iepirkumu veikšanā un darbu koordinēšanā

- pieredze (vismaz 1 gads) juridiska rakstura darbā saistībā ar līguma slēgšanu un to administrēšanu

- zināšanas par tiesību aktiem iepirkumu jomā un ar to saistītām procedūrām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonomikā vai jurisprudencē

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook un interneta pārlūkprogrammām)

Galvenie pienākumi (saskaņā ar profesijas klasifikatora kodu "3323 Iepirkumu speciālists"):

- sniegt konsultācijas un atbalstu publisko iepirkumu procesā iesaistītajām personām to atbildībā esošo iepirkumu ierosināšanā, organizēšanā, iepirkuma līgumu slēgšanā

- atbilstoši rīkojumam piedalīties iepirkuma komisijas darbā

- iepirkuma komisijas uzdevumā izstrādāt nolikumu projektus, gatavot citu dokumentāciju, kas saistīta ar iepirkumu organizēšanu

- kārtot ar iepirkumu procedūrām saistīto dokumentāciju, veikt dokumentu sagatavošanu

- sagatavot līgumu projektus un nodrošināt to saskaņošanu pie atbildīgajām amatpersonām

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, fakss 67027444, vai sūtīt uz e-pasta adresi kristine.kipsna@vtua.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027486. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.


OP 2015/66.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Pierīgas nodaļas Pensiju daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Siguldā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kam ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam). Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai sūtīt VSAA Pierīgas nodaļai, Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas inspektora amatu"), vai uz e-pasta adresi sigulda@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67976990.


OP 2015/66.AKK3

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- vēlama pieredze profesionālajā jomā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- prasme pārliecināt un pieņemt atbildīgus lēmumus

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās.

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Iesniegumā lūgums norādīt konkrētu amatu, uz kuru kandidējat. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/66.AKK4

Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas Valmieras biroja klientu apkalpošanas konsultanta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par Valsts zemes dienestā sniegtajiem pakalpojumiem un to izpildes kārtību

- pieņemt, noformēt un reģistrēt klientu pasūtījumus un izsniegt sagatavoto informāciju

- sagatavot un izsniegt klientiem rēķinus par sniegtajiem maksas pakalpojumiem

- veikt norēķinu karšu darījumu apliecinošo dokumentu - kvīšu uzkaiti un saglabāšanu, kā arī sagatavot atskaites un par norēķinu karšu darījumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- profesionālā un praktiskā darba pieredze klientu apkalpošanā (pieredze nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- pieredze darbā ar pasūtījumu apstrādes informācijas sistēmām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- prasme lietot normatīvos aktus

- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Valmierā, Rīgas ielā 47

- bruto darba algu no 568 euro līdz 670 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/66.AKK5

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz Juridisko un Eiropas lietu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (Eiropas Savienības jautājumos)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība politikas zinātnēs

- angļu valodas zināšanas (atbilstoši C1 līmenim), krievu valodas zināšanas (sarunvalodas līmenī)

- padziļinātas zināšanas Eiropas Savienības (ES) jautājumos, zināšanas par ES institūciju darbību, par ES tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu virzību, kā arī lēmumu pieņemšanas procesu

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par vienu gadu

- pieredze darbā ar migrācijas jautājumiem un ES jautājumiem

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopija

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2015/66.AKK6

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības programmu daļas projektu koordinatora/-es amata vietu (uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir nodrošināt Eiropas Savienības programmu "Jaunatne darbībā" un Eiropas Savienības programmu izglītības, apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" projektu gala atskaišu izvērtēšanu atbilstoši Eiropas Komisijas prasībām, sniegt konsultācijas projektu īstenotājiem par projektu gala atskaišu sagatavošanu, kā arī organizēt seminārus par projektu gala atskaišu sagatavošanu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- vismaz divu gadu darba pieredze projektu administrēšanā

- zināšanas un izpratne par neformālo izglītību un jaunatnes jomu

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook Express)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073.


OP 2015/66.AKK7

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Dobeles filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto pakalpojumu sniegšanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Dobeles filiālē Zaļajā ielā 27, Dobelē vai jānosūta uz e-pasta adresi dobele@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63721565, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Dobeles filiālē Zaļajā ielā 27, Dobelē.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/66.AKR1

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada 23.martā Kontroles departamenta Inženierbūvju kontroles nodaļas būvinspektoru amatos uz nenoteiktu laiku ir iecelti AGNIS BOGDANOVS un INESIS GRŪBE.


OP 2015/66.AKR2

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada 30.martā Studiju un zinātnes administrācijas vadītāja amatā iecelts ANDIS GEIŽĀNS.


OP 2015/66.AKR3

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkurss uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā eksperta amatu beidzies bez rezultāta.


OP 2015/66.AKR4

Lauku atbalsta dienests apziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Projektu administrēšanas juridiskās daļas juriskonsulta (ierēdņa) amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 30.marta iecelts KRISTAPS BRESIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)