Laidiens: 31.03.2015., Nr. 64
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/64.AKK1
Rēzeknes Augstskola izsludina atklātu konkursu uz Reģionālistikas
zinātniskā institūta direktora amatu
Pretendentiem izvirzītās prasības un iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Augstskolas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".
OP 2015/64.AKK2
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Pakalpojumu uzraudzības nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība vai augstākā izglītība
sabiedrības veselībā, medicīnā vai veselības aprūpē
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze atbilstoši iegūtajai izglītībai
ārstniecības iestādes, valsts pārvaldes iestāžu vai pašvaldības darbā
- veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana
- spēja analizēt lielu informācijas apjomu, organizēt savu darbu un pieņemt
lēmumus
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sūdzības par valsts
apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanu un nodrošināšanu
- izvērtēt no valsts budžeta apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu
saņemšanas iespējas un sniegšanas pamatotību un atbilstību normatīvajiem aktiem
un noslēgtajiem līgumiem ar Nacionālo veselības dienestu
- veikt pārbaudes ārstniecības iestādēs un sagatavot pārbaudes dokumentus
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo
aktu projektus
- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu uzskaites un apmaksas informāciju
Vadības informācijas sistēmā
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu no 634,00 EUR (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās
pieredzes), sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: inspektors Pakalpojumu
uzraudzības nodaļā, CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar kontaktinformāciju
atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt
uz e-pasta adresi vi.konkursi@vi.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2015/64.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība, augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai
augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām
(priekšroka ekonomikas, uzņēmējdarbības novirzienam)
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē ne
tikai sagatavot dokumentus un izmantot literatūru, bet arī nodrošināt
komunikāciju (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas noteicošajiem faktoriem
un administratīvā sloga mazināšanas jautājumiem
- vēlamas zināšanas nodokļu un grāmatvedības jomā
- pieredze projektu vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama pieredze valsts pārvaldes institūcijā - tiesību aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības
prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt atbalsta pasākumus uzņēmējdarbības uzsākšanai, veikt to
īstenošanas efektivitātes novērtēšanu, un sniegt priekšlikumus minēto
instrumentu uzlabošanai un turpmākai virzībai
- veikt mikro, mazās un vidējās uzņēmējdarbības
attīstības veicināšanas pasākumu analīzi, t.sk., analizēt uzņēmējdarbības
veikšanas jautājumus ietekmējošo normatīvo aktus un sagatavot priekšlikumus
veicamajiem pasākumiem
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
uzņēmējdarbības veikšanai labvēlīgas vides nodrošināšanai un administratīvo
šķēršļu uzņēmējdarbībā mazināšanai
- piedalīties Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības Padomes darba grupās,
komitejās, izstrādāt nacionālās pozīcijas (piemēram, par Eiropas Mazās
Uzņēmējdarbības Aktu) un saskaņot citu institūciju sagatavotās pozīcijas par
Latvijas uzņēmējdarbību ietekmējošiem jautājumiem
- nodrošināt informācijas apkopošanu un sniegšanu Eiropas institūcijām par
Eiropas Uzņēmējdarbības plāna un citu aktivitāšu ieviešanu Latvijā
- organizēt Eiropas Uzņēmējdarbības veicināšanas balvas konkursa norisi
Latvijā, t.sk., vērtēt pieteiktos projektus Latvijas konkursa ietvaros un
nominēt Eiropas līmeņa konkursam, kā arī apzināt Eiropas labo praksi
uzņēmējdarbības veicināšanā un sagatavot priekšlikumus to pārņemšanai Latvijā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības politikas īstenošanu un atbalsta
pasākumu izstrādi uzņēmējdarbības attīstībai un veicināšanai
- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu
līdzfinansētiem instrumentiem uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@em.gov.lv,
fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183, 67013099.
OP 2015/64.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgus nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa izglītība (vēlams ekonomikā, jurisprudencē vai
enerģētikā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, papildu franču valodas
zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- nepieciešamas zināšanas par Eiropas Savienības tiesību sistēmu
- vēlama pieredze ar normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādi
- vēlamas zināšanas un darba pieredze enerģētikas jomā
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildības izjūta un iniciatīva
- spēja strādāt individuāli un komandā
- pastāvīga zināšanu papildināšana
Amata pienākumi:
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē elektroenerģijas jomā
- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī
sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas
Savienības un starptautiskajām institūcijām
- izskatīt sūdzības un ierosinājumus
Mēs piedāvājam:
- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības enerģētikas politikas
veidošanā
- profesionālu izaugsmi
- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām
- aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārvalstīs
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 10 kalendāro dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@em.gov.lv,
fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013125, 67013113.
OP 2015/64.AKK5
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu Informācijas
sistēmu attīstības un atbalsta nodaļas vadītāja amatam
Galvenie pienākumi:
- vadīt, attīstīt un kontrolēt informācijas komunikāciju un tehnoloģiju
(turpmāk - IKT) funkciju iestādē
- koordinēt sadarbību ar Informācijas sistēmu izstrādātāju un uzturētāju
programmatūras izstrādes un pilnveidošanas jomā
- plānot un uzraudzīt datorsistēmu un programmnodrošinājuma attīstības
virzienu, datortehnikas atjaunošanas politiku kompetences ietvaros
- plānot un sniegt priekšlikumus Informācijas sistēmu un programmatūras
pilnveidošanai
- pārvaldīt nepieciešamos IKT resursus Uzņēmumu reģistrā
- pārstāvēt Uzņēmumu reģistra IKT intereses ārpus organizācijas visos
sadarbības un attīstības projektos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība IT jomā
- zināšanas un prasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām (procesiem,
arhitektūru, infrastruktūru, programmatūru, likumdošanu)
- sapratne un zināšanas par klientu apkalpošanas procesiem
- zināšanas un praktiskās iemaņas starptautiski atzītu metodiku un standartu
pielietošanā informācijas komunikāciju un tehnoloģiju pārvaldībā, projektu
vadībā
- 3 gadu pieredze informācijas komunikāciju un tehnoloģiju struktūrvienības
vadītāja amatā vai vecākā informācijas tehnoloģiju administratora (grupas
vadītāja) darbā vai 3 gadu pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadītāja
amatā
- zināšanas un praktiskās iemaņas lietvedībā, personāla vadībā
- labas angļu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai pa
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par
konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/64.AKR1
Tieslietu ministrija paziņo, ka Tiesu sistēmas uzraudzības departamenta
juriskonsultes amatā no 2015.gada 7.aprīļa iecelta KRISTĪNE KALNIŅA.
OP 2015/64.AKR2
Tieslietu ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā no 2015.gada 16.marta
Projektu departamenta Projektu plānošanas nodaļas juriskonsultes amatā iecelta
ARTA ZVIRGZDA.
OP 2015/64.AKR3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras 26.01.2015. oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", Nr.17 (5335), izsludinātais konkurss uz Rīgas
pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (kopā 6 vakances) uz divām no izsludinātajām
vakancēm noslēdzies bez rezultāta.
OP 2015/64.AKR4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras 19.02.2015. oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", Nr.35 (5353), izsludinātā konkursa rezultātā
Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts
civildienesta ierēdnes amatā 2015.gada 27.martā iecelta AGNESE BĒRZIŅA,
konkurss uz otru vakanci noslēdzies bez rezultāta.
OP 2015/64.AKR5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas
Pabalstu daļas inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatos konkursa kārtībā
ieceltas - 2015.gada 25.martā GUNTA BENJAMIŅA un 2015.gada 30.martā GINTA
BLEIDELE.
OP 2015/64.AKR6
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrijas Investīciju departamenta Investīciju programmu vadības sistēmas
nodaļas vecākā referenta amatā uz noteiktu laiku 2015.gada 24.martā tika
iecelts DAINIS BOŠS.