Laidiens: 31.03.2015., Nr. 64

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/64.AKK1

Rēzeknes Augstskola izsludina atklātu konkursu uz Reģionālistikas zinātniskā institūta direktora amatu

Pretendentiem izvirzītās prasības un iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Augstskolas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".


OP 2015/64.AKK2

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu uzraudzības nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība vai augstākā izglītība sabiedrības veselībā, medicīnā vai veselības aprūpē

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze atbilstoši iegūtajai izglītībai ārstniecības iestādes, valsts pārvaldes iestāžu vai pašvaldības darbā

- veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana

- spēja analizēt lielu informācijas apjomu, organizēt savu darbu un pieņemt lēmumus

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)

- labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sūdzības par valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanu un nodrošināšanu

- izvērtēt no valsts budžeta apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanas iespējas un sniegšanas pamatotību un atbilstību normatīvajiem aktiem un noslēgtajiem līgumiem ar Nacionālo veselības dienestu

- veikt pārbaudes ārstniecības iestādēs un sagatavot pārbaudes dokumentus

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus

- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu uzskaites un apmaksas informāciju Vadības informācijas sistēmā

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu no 634,00 EUR (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās pieredzes), sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: inspektors Pakalpojumu uzraudzības nodaļā, CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vi.konkursi@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2015/64.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā ekonomiskā izglītība, augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām (priekšroka ekonomikas, uzņēmējdarbības novirzienam)

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē ne tikai sagatavot dokumentus un izmantot literatūru, bet arī nodrošināt komunikāciju (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)

- zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas noteicošajiem faktoriem un administratīvā sloga mazināšanas jautājumiem

- vēlamas zināšanas nodokļu un grāmatvedības jomā

- pieredze projektu vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama pieredze valsts pārvaldes institūcijā - tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt atbalsta pasākumus uzņēmējdarbības uzsākšanai, veikt to īstenošanas efektivitātes novērtēšanu, un sniegt priekšlikumus minēto instrumentu uzlabošanai un turpmākai virzībai

- veikt mikro, mazās un vidējās uzņēmējdarbības attīstības veicināšanas pasākumu analīzi, t.sk., analizēt uzņēmējdarbības veikšanas jautājumus ietekmējošo normatīvo aktus un sagatavot priekšlikumus veicamajiem pasākumiem

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus uzņēmējdarbības veikšanai labvēlīgas vides nodrošināšanai un administratīvo šķēršļu uzņēmējdarbībā mazināšanai

- piedalīties Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības Padomes darba grupās, komitejās, izstrādāt nacionālās pozīcijas (piemēram, par Eiropas Mazās Uzņēmējdarbības Aktu) un saskaņot citu institūciju sagatavotās pozīcijas par Latvijas uzņēmējdarbību ietekmējošiem jautājumiem

- nodrošināt informācijas apkopošanu un sniegšanu Eiropas institūcijām par Eiropas Uzņēmējdarbības plāna un citu aktivitāšu ieviešanu Latvijā

- organizēt Eiropas Uzņēmējdarbības veicināšanas balvas konkursa norisi Latvijā, t.sk., vērtēt pieteiktos projektus Latvijas konkursa ietvaros un nominēt Eiropas līmeņa konkursam, kā arī apzināt Eiropas labo praksi uzņēmējdarbības veicināšanā un sagatavot priekšlikumus to pārņemšanai Latvijā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības politikas īstenošanu un atbalsta pasākumu izstrādi uzņēmējdarbības attīstībai un veicināšanai

- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu līdzfinansētiem instrumentiem uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183, 67013099.


OP 2015/64.AKK4

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgus nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa izglītība (vēlams ekonomikā, jurisprudencē vai enerģētikā)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, papildu franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- nepieciešamas zināšanas par Eiropas Savienības tiesību sistēmu

- vēlama pieredze ar normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi

- vēlamas zināšanas un darba pieredze enerģētikas jomā

- labas prasmes darbā ar datoru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta un iniciatīva

- spēja strādāt individuāli un komandā

- pastāvīga zināšanu papildināšana

Amata pienākumi:

- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē elektroenerģijas jomā

- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām

- izskatīt sūdzības un ierosinājumus

Mēs piedāvājam:

- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības enerģētikas politikas veidošanā

- profesionālu izaugsmi

- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām

- aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārvalstīs

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013125, 67013113.


OP 2015/64.AKK5

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu Informācijas sistēmu attīstības un atbalsta nodaļas vadītāja amatam

Galvenie pienākumi:

- vadīt, attīstīt un kontrolēt informācijas komunikāciju un tehnoloģiju (turpmāk - IKT) funkciju iestādē

- koordinēt sadarbību ar Informācijas sistēmu izstrādātāju un uzturētāju programmatūras izstrādes un pilnveidošanas jomā

- plānot un uzraudzīt datorsistēmu un programmnodrošinājuma attīstības virzienu, datortehnikas atjaunošanas politiku kompetences ietvaros

- plānot un sniegt priekšlikumus Informācijas sistēmu un programmatūras pilnveidošanai

- pārvaldīt nepieciešamos IKT resursus Uzņēmumu reģistrā

- pārstāvēt Uzņēmumu reģistra IKT intereses ārpus organizācijas visos sadarbības un attīstības projektos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība IT jomā

- zināšanas un prasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām (procesiem, arhitektūru, infrastruktūru, programmatūru, likumdošanu)

- sapratne un zināšanas par klientu apkalpošanas procesiem

- zināšanas un praktiskās iemaņas starptautiski atzītu metodiku un standartu pielietošanā informācijas komunikāciju un tehnoloģiju pārvaldībā, projektu vadībā

- 3 gadu pieredze informācijas komunikāciju un tehnoloģiju struktūrvienības vadītāja amatā vai vecākā informācijas tehnoloģiju administratora (grupas vadītāja) darbā vai 3 gadu pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadītāja amatā

- zināšanas un praktiskās iemaņas lietvedībā, personāla vadībā

- labas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai pa e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/64.AKR1

Tieslietu ministrija paziņo, ka Tiesu sistēmas uzraudzības departamenta juriskonsultes amatā no 2015.gada 7.aprīļa iecelta KRISTĪNE KALNIŅA.


OP 2015/64.AKR2

Tieslietu ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā no 2015.gada 16.marta Projektu departamenta Projektu plānošanas nodaļas juriskonsultes amatā iecelta ARTA ZVIRGZDA.


OP 2015/64.AKR3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras 26.01.2015. oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr.17 (5335), izsludinātais konkurss uz Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (kopā 6 vakances) uz divām no izsludinātajām vakancēm noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/64.AKR4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras 19.02.2015. oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr.35 (5353), izsludinātā konkursa rezultātā Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā 2015.gada 27.martā iecelta AGNESE BĒRZIŅA, konkurss uz otru vakanci noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/64.AKR5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatos konkursa kārtībā ieceltas - 2015.gada 25.martā GUNTA BENJAMIŅA un 2015.gada 30.martā GINTA BLEIDELE.


OP 2015/64.AKR6

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Investīciju programmu vadības sistēmas nodaļas vecākā referenta amatā uz noteiktu laiku 2015.gada 24.martā tika iecelts DAINIS BOŠS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)