Laidiens: 30.03.2015., Nr. 63

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/63.AKK1

Valsts kase (reģ. Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Informātikas departamenta Infrastruktūras uzturēšanas daļas vecākais/-ā eksperts /-e

Galvenie amata pienākumi:

- risināt nestandarta datoru un programmatūras problēmas, analizēt to cēloņus un ieteikt atbilstošus uzlabojumus

- tehniskā atbalsta un konsultāciju sniegšana iestādes darbiniekiem jautājumos, kas saistīti ar IT ekspluatāciju

- sadarboties ar ārpakalpojumu sniedzējiem un sadarbības partneriem infrastruktūras attīstības un tehniskā atbalsta jautājumos

- nodrošināt datu rezerves kopēšanas procesa nepārtrauktību

- administrēt Valsts kases ugunsmūru risinājumu

- savas kompetences ietvaros līdzdarboties publisko iepirkumu komisijās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze datortīklu un informācijas sistēmu jomā ilgāka par gadu

- zināšanas par informācijas drošību un prasmes tās pielietot IT risinājumu ieviešanā un uzturēšanā

- praktiska pieredze Checkpoint ugunsmūra administrēšanā

- praktiska pieredze MS Windows un Active Directory administrēšanā

- praktiska pieredze Veeam, HP Data Protector rezerves kopēšanas risinājumu izmantošanā

- par priekšrocību tiks uzskatīta:

- pieredze darbā ar infrastruktūras monitoringa sistēmām (Nagios, Zabbix)

- pieredze darbā ar IP telefoniju un kontaktu centra risinājumiem (Lync, ININ)

- pieredze darbā ar serveru virtualizācijas risinājumiem (VMware, Hyper-V)

- precizitāte, iniciatīva, spēja plānot un organizēt savu darbu

- klientorientēta pieeja darbam un labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "IUD_vec.eks._Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2015/63.AKK2

Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU LFMI) izsludina konkursu uz:

- divām pētnieka vietām literatūrzinātnē

- vienu pētnieka vietu mākslas zinātnē

- četrām pētnieka vietām

- vienu vadošā pētnieka vietu folkloristikā

Amatu aprakstus sk. LU LFMI mājaslapā (www.lfmi.lu.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem jāiesniedz pieteikums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2009.-2014.) un perspektīvais pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Minētie dokumenti iesniedzami līdz š.g. 11.maijam LU LFMI direkcijā Rīgā, Mūkusalas ielā 3, 510.kabinetā. Tālrunis uzziņām 67229017.


OP 2015/63.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktora amatu

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība

- zināšanas par tūrisma un mārketinga jomu

- izpratne par valsts ārējā tēla veidošanu

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem un aģentūras darbības jomu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- pieredze kolektīva vadīšanā vismaz 3 gadi

- izpratne par Eiropas Savienības institūciju darbu un lēmumu pieņemšanas procesu Eiropas Savienībā

- angļu un krievu valodas zināšanas līmenī, kas amata pienākumu izpildē ļauj izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā (vēlamas franču vai vācu valodas zināšanas)

- organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas no nozares organizācijām (ne vairāk kā trīs)) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas, jāiesniedz vai jānosūta e-pastā (pasts@em.gov.lv) Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882), norādot amatu, uz kuru pretendē.


OP 2015/63.AKK4

Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto amatu - Pakalpojumu attīstības daļas sistēmu analītiķis/-e (darbinieka amats uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt sistēmanalīzi, definēt prasības Valsts zemes dienesta informācijas sistēmu programmatūras jauninājumiem, virzīt to realizāciju

- pārraudzīt datu izplatīšanas portālu www.kadastrs.lv un tā mobilo lietotni, pārzināt portāla uzbūvi un darbības principus, kontrolēt tā funkcionalitātes prasību izpildi, sagatavot attīstības priekšlikumus

- pārzināt Pasūtījumu apstrādes informācijas sistēmas uzbūvi, kontrolēt tās funkcionalitātes prasību izpildi, sagatavot attīstības priekšlikumus

- piedalīties pakalpojumu izstrādē, uzlabošanā un attīstīšanā

- testēt izstrādātās programmatūras, tajā skaitā programmatūras dokumentāciju

Pretendentam izvirzītās prasības:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība (var būt pēdējā kursa students)

- pārzināt programmu Oracle SQL

- teicamas iemaņas darbā ar MS Office programmām (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook), procesu shēmu sagatavošanai nepieciešamo programmatūru (MS Visio, QPR) un plašāk izmantotajām interneta pārlūkprogrammām (MS Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera)

- vēlama pieredze darbā ar programmatūras dokumentācijas izstrādi un analīzi

- analītiskā domāšana, spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu - atrast, apkopot, sistematizēt un analizēt to

- spējas patstāvīgi un sistemātiski papildināt profesionālās zināšanas, pielietot jauniegūtās un teorētiskās zināšanas praksē

- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas materiālus, prasme tos prezentēt

- prasme uztvert un apstrādāt daudzveidīgu informāciju un dokumentāciju, prasme analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11.novembra krastmala 31

- bruto darba algu no 752 euro līdz 1000 euro

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas datuma sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/63.AKK5

Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto amatu - Pakalpojumu attīstības daļas projekta vadītājs/-a (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- pārraudzīt, attīstīt un vadīt Valsts zemes dienesta projektus, kas saistīti ar datu izplatīšanu, tajā skaitā ar datu publicēšanas portālu www.kadastrs.lv un tā mobilo lietotni

- pārzināt Valsts zemes dienesta pakalpojumus un datu publicēšanas portāla www.kadastrs.lv un tā mobilās lietotnes funkcionālās prasības

- piedalīties pakalpojumu izstrādē, uzlabošanā un attīstīšanā

- līdzdarboties datu izplatīšanas, pakalpojumu pieejamības un kvalitātes veicināšanas projektos

- apzināt un analizēt Valsts zemes dienesta klientu esošās un potenciālās vajadzības un vēlmes, veikt to izpēti, virzīt pakalpojumu izplatīšanu

- organizēt un vadīt darba grupas un seminārus par datu izplatīšanas, pakalpojumu pieejamības un kvalitātes veicināšanas jautājumiem

Pretendentam izvirzītās prasības:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, sociālās vai tiesību zinātnēs vai citās jomās

- apmācība projektu izstrādes un vadības kursos

- vismaz 2 gadu praktiska darba pieredze projektu vadībā un/vai realizācijā

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- laba valsts valodas un angļu valodas prasme

- prasme strādāt ar datoru ( Windows, Excel un Word programmām)

- spēja pastāvīgi sagatavot prezentācijas materiālu, prasme to prezentēt

- komunikabilitāte, analītiskā domāšana, kā arī nestandarta situāciju analīzes prasmes

- spējas strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un plānot darba procesu

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11.novembra krastmala 31

- bruto darba algu no 805 euro līdz 1070 euro

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas datuma sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/63.AKK6

Garkalnes novada dome izsludina atklātu konkursu uz vakanto būvinspektora amatu

Prasības pretendentam:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā vai atbilstība Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumu Nr.499 "Noteikumi par būvinspektoriem" Noslēguma jautājumu 20. vai 21.punktam

- atbilstība Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumu Nr.499 "Noteikumi par būvinspektoriem" 4.punktam

- pārzināt jauno Būvniecības likumdošanu

- prasme strādāt ar biroja programmām Word, Excel

- labas komunikācijas prasmes, spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās

- prasmes analizēt, salīdzināt, noformulēt viedokli un vērtējumu

- teicamas valsts valodas zināšanas un vienas svešvalodas (vēlams krievu) zināšanas;

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt būvniecības kontroli atbilstoši būvniecību regulējošo normatīvo aktu prasībām

- pārbaudīt būves ekspluatācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām

- izskatīt iesniegumus un sūdzības savas kompetences ietvaros

- kontrolēt būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi

- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, kur nepieciešama liela pieredze un dziļa attiecīgās jomas izpratne

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

Pretendentu izglītības dokumentu kopijas, CV un motivācijas vēstules līdz 2015.gada 8.aprīlim lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi kitija.bruge@garkalne vai pa pastu Garkalnes novada domei, Brīvības gatve 455, Rīga, LV-1024. Uzziņas pa mob. tālr. 26437201.


OP 2015/63.AKK7

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz nodarbinātības aģenta/-es amatu Ogres filiālē (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmas risinājumu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu

- orientācija uz klientu

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana informācijas sistēmās, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba tirgus tendencēm.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Ogres filiālē Rīgas ielā 14, Ogrē, LV-5001, vai nosūtot uz e-pasta adresi ogre@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 65046340, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Ogres filiālē Rīgas ielā 14, Ogrē.


OP 2015/63.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sporta departamenta vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt Latvijas nacionālās pozīcijas, informatīvos ziņojumus un citus dokumentus par Eiropas Savienības (turpmāk tekstā - ES) un Eiropas Padomes kompetencē esošajiem ar sporta nozari saistītajiem jautājumiem

- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem ar sporta nozari saistītajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem starptautiskās sadarbības jautājumos

- sadarbībā ar IZM nozares padomnieku Briselē nodrošināt Latvijas Republikas interešu pārstāvību ES Ministru padomes darba grupā (K.5) "Sporta jautājumu darba grupa"

- koordinēt 2005.gada 19.oktobra Starptautiskajā konvencijā pret dopingu sportā, 1989.gada 16.novembra Eiropas Padomes Antidopinga konvencijā Nr.135, 1985.gada 19.augusta Eiropas konvencijā par skatītāju pārkāpumiem un rupju uzvedību sporta pasākumos un īpaši futbola sacensību laikā un 2007.gada 11.maija Eiropas Padomes Paplašinātā daļējā nolīguma par sportu (EPAS) statūtos paredzēto saistību izpildi sporta nozarē

- nodrošināt informācijas un sarunu tēžu sagatavošanu par sporta nozares jautājumiem IZM pārstāvju vizītēm ārvalstīs un ārvalstu amatpersonu, kā arī oficiālo delegāciju vizītēm Latvijā

- izstrādāt un saskaņot starptautiskus sadarbības līgumus un citus vienošanās dokumentus sporta nozarē, kā arī sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātiem starptautisko sadarbības līgumu un citu vienošanās dokumentu projektiem. Koordinēt noslēgto starptautisko sadarbības līgumu un citu vienošanās dokumentu sporta nozarē izpildi, kā arī veikt to izpildes analīzi

- organizēt un koordinēt starptautisko sadarbību sporta nozarē ar ES un Eiropas Padomes dalībvalstīm, kā arī ar citu starptautisko organizāciju, kuru dalībniece ir Latvijas Republika, dalībvalstīm

- nodrošināt statistikas sporta nozarē apkopošanu un analīzi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- pieredze starptautiskās sadarbības jomā (ilgāka par 1 gadu)

- zināšanas par lēmumu pieņemšanas procesiem Eiropas Savienībā

- vēlama pieredze sporta nozarē

- zināšanas par ES nostādnēm sporta nozarē

- svešvalodu zināšanas (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) līmenī, kas ļauj brīvi sazināties mutvārdos un rakstveidā, kā arī izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (konkursi@izm.gov.lv), tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2015/63.AKK9

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta direktora vietnieka/-es finanšu un statistikas jomā (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Izstrādāt un īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju (turpmāk - nozares) politiku:

- plānot un organizēt departamenta darbu finanšu un statistikas (turpmāk - savas kompetences) jomā

- izstrādāt ministrijas darba plāna un gada publiskā pārskata sadaļu saturu, un departamenta darba plānu savas kompetences jomā un atskaitīties par izpildi

- izstrādāt budžeta līdzekļu pieprasījumu, t.sk. Jauno politikas iniciatīvu ietvaros departamenta kompetences jomās

- nodrošināt statistiskās informācijas apkopojumu, analīzi un ikgadēja pārskata sagatavošanu par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darba rezultātiem

- sniegt atbalstu un konsultēt citus ministrijas departamentus un padotības institūcijas par augstākās izglītības un zinātnes finansēšanu, politikas ieviešanas monitoringa un nozares statistikas jautājumiem

- nodrošināt politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektu par augstākās izglītības un zinātnes finansēšanu, politikas ieviešanas monitoringa un nozares statistikas jautājumiem izstrādāšanu

- vadīt padoto departamenta ierēdņu un darbinieku darbu atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem, kontrolēt šo funkciju un uzdevumu izpildi savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams doktora grāds

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- darba pieredze augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju vai inovāciju jomā un /vai pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām.

- starptautiska darba pieredze augstākās izglītības vai zinātnes jomā (dalība starptautiskos projektos, studijas vai stažēšanās ārvalstīs, un tml.)

- zināšanas augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm šajās jomās

- teicamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- izcilas komunikācijas, prezentācijas un sadarbības prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (konkursi@izm.gov.lv), tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2015/63.AKK10

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Pakalpojumu departamenta Darba tirgus nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams sociālajās zinātnēs

- pieredze projektu vadībā vai administrēšanā ne mazāk kā divi gadi

- vēlama pieredze starptautisko attiecību jomā

- vēlama pieredze valsts un pašvaldību institūcijās

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- prasme prezentēt savu viedokli par aģentūras mērķiem un darbību

- prasme finanšu plānošanā

- svešvalodu zināšanas: angļu - ļoti labi mutvārdos un rakstos, vēlamas otras svešvalodas (vācu, krievu, franču) zināšanas

Amata mērķis: metodiski vadīt Aģentūras sadarbību ar pašvaldībām, koordinēt Eiropas Nodarbinātības dienestu tīklu darbību Latvijā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai pa e-pastu (karina.dzene@nva.gov.lv) vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2015/63.AKK11

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Personāla nodaļas juriskonsulta/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība - vismaz bakalaura grāds ar piekto profesionālās kvalifikācijas līmeni

- pieredze jurista amatā vismaz viens gads (par priekšrocību tiks uzskatīta valsts pārvaldes iestādē dienesta pārbaužu veikšanas un disciplinārlietu izmeklēšanas jomā)

- pieredze un zināšanas juridisku jautājumu risināšanā personālvadības procesu ietvaros

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- vēlamas svešvalodu zināšanas (vēlams - angļu vai krievu)

- prasme darbā ar informācijas tehnoloģijām

Amata mērķis: veikt dienesta pārbaudes un izmeklēt disciplinārlietas, pārstāvēt Aģentūras intereses piemēroto disciplinārsodu apstrīdēšanas un pārsūdzēšanas procesos, tiesā, prokuratūrā un citās tiesībsargājošās institūcijās.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 117.kabinetā, vai nosūtot uz e-pastu (karina.dzene@nva.gov.lv). Informācija pa tālruni 67021780, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2015/63.AKK12

Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, LV-1026, izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības amata pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama darba pieredze jurista amatā vai valsts pārvaldē

- labas starptautisko tiesību zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli

- labas iemaņas darbā ar datoru

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas prasmes

Amata pamatpienākumi - darbs ar starptautisko līgumu projektiem un nacionālo normatīvo aktu projektiem Eiropas Savienības tiesību pārņemšanai un īstenošanai.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto Starptautisko tiesību nodaļas juriskonsulta amatu"), tālr. 67219533.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)