Laidiens: 27.03.2015., Nr. 62
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/62.AKK1
Valsts kase (reģ. Nr.90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot
Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes
funkcijas, izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu
risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (darbam parāda vadības jomā)
(vakance uz noteiktu laiku - aptuveni 1,5 gadi)
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt finanšu tirgus un sagatavot apskatus par aktualitātēm tajos
- modelēt valsts parāda un aktīvu portfeļa attīstības scenārijus
- aprēķināt un analizēt valsts parāda portfeļa rādītājus, tai skaitā valsts
parāda un aktīvu portfeļa valūtu atklāto pozīciju
- izstrādāt priekšlikumus par veicamajiem pasākumiem valūtu riska, procentu
likmju riska un pārfinansēšanas riska ierobežošanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība matemātikā, finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze finanšu analīzes jomā ilgāka par gadu
- pieredze darbā ar BLOOMBERG un/vai REUTERS finanšu tirgus sistēmām tiks
uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas statistikā un ekonometrijā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (vēlamas zināšanas SAP)
- labas angļu valodas zināšanas
- iniciatīva un spēja ātri reaģēt un iekļauties intensīvā darba vidē
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes un orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, prasme veikt analītisku darbu
- patstāvība, precizitāte, atbildības izjūta, prasme strādāt ar liela apjoma
informāciju
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "FRVD_ Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv
vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377,
papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2015/62.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas
departamenta vecākā/-ās referenta/-es amata vietu
(ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 18.6. saimē, III
A līmenī, 9.mēnešalgu grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Biroja mājaslapā internetā
pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko
partneru pārstāvju, kā arī pasūtītāja finansēto projektu paziņojumus par
iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā
arī sagatavo informatīvus ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko
pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem
un koncesijām valstī, sadarbojas ar Centrālo statistikas pārvaldi un citām
iestādēm jautājumos, kas ir saistīti ar statistikas datu iegūšanu, apkopošanu
un analīzi.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- apkopot un analizēt iesniegtos pārskatus par iepirkumiem
- apkopot un analizēt iepirkumu publikācijās sniegtos datus
- nodrošināt kvalitatīvu statistikas pārskatu pārbaudi un reģistrāciju,
sniegt informāciju pasūtītājiem, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem un
publiskajiem partneriem, kuri nav iesnieguši pārskatus normatīvajos aktos
noteiktajos termiņos, nodrošināt atgādinājumu ziņojumu izsūtīšanu
- reizi ceturksnī sagatavot operatīvos informatīvos ziņojumus par pasūtītāju
un sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumiem valstī
- uzturēt un aktualizēt pasūtītāju reģistru
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas un komunikāciju tehnoloģijās, socioloģijā vai ekonomikā
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē un vēlamas pamatzināšanas Linux OS
- precizitāte, atbildība un komunikabilitāte
- analītiska domāšana, iniciatīva un patstāvība
- labas angļu valodas zināšanas
Zināšanas un prasmes dažādas sarežģītības SQL datu pieprasījumu izveidē, XML
failu apstrādē un iegūto rezultātu kvalitatīvā analīzē tiks uzskatīta par
priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt līdz 2015.gada 15.aprīlim Iepirkumu
uzraudzības birojam Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2015/62.AKK3
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Budžeta nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amata vietu (uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- piedalīties budžeta pieprasījumu, finansēšanas plānu projektu un ieņēmumu
un izdevumu tāmju sagatavošanā programmā "Kultūras mantojums"
- Ministru kabineta un Finanšu ministrijas noteiktajos termiņos sagatavot
ikgadējā budžeta projektu savas kompetences ietvaros
- analizēt padotībā esošo iestāžu ieņēmumu un izdevumu plānu izpildi
saistībā ar finansiālajiem rādītājiem
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- labas zināšanas valsts budžeta jautājumos
- izpratne par kultūras nozari Latvijā
- labas prasmes darbā ar MS Excel
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- vēlama darba pieredze finanšu plānošanā valsts pārvaldē
- vēlamas prasmes strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt,
klasificēt un apkopot to
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijā Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā,
21.kabinetā, jānosūta pa pastu vai elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv
ar norādi "Vārds, Uzvārds pieteikums Budžeta nodaļas vecākā referenta
vakancei (uz noteiktu laiku)" šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- aptaujas lapa
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
(pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/62.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Pašvaldību
pārraudzības un metodikas nodaļas juristes valsts civildienesta ierēdnes amatā
no 2015.gada 19.marta iecelta SANITA KRAMA.
OP 2015/62.AKR2
Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada
23.martā Zinātnes, pētniecības un inovāciju politikas atbalsta departamenta
Zinātnes projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītājas (ierēdnes) amatā uz noteiktu laiku iecelta KARINA VISIKOVSKA.
OP 2015/62.AKR3
Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka konkursa kārtībā valsts
civildienesta ierēdņa Infekcijas slimību riska analīzes un profilakses
departamenta direktora amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 1.aprīļa tiek
iecelts JURIJS PEREVOŠČIKOVS.