Laidiens: 26.03.2015., Nr. 61

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/61.AKK1

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina pievienoties kolektīvam Komunikācijas nodaļas vadītāju (darbinieka amats, uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veidot iestādes iekšējo un ārējo komunikāciju

- vadīt aktuālās informācijas vākšanu par publiskajiem viedokļiem, to galvenajām tendencēm un uzturēt iekšējo komunikāciju par aktualitātēm un jaunākajiem notikumiem

- nodrošināt sabiedrisko attiecību pasākumu plānošanu, to īstenošanas vadīšanu un izvērtējumu

- organizēt komunikāciju ar dažādām publikām

- sadarbībā ar citiem iestādes struktūrvienību vadītājiem izstrādāt sabiedrisko attiecību stratēģiju, sastādīt sabiedrisko attiecību programmas un plānus - noteikt prioritātes, mērķa publikas un tām adresējamos vēstījumus (tai skaitā attīstīt un virzīt vienotā valsts un pašvaldību pakalpojumu portāla www.latvija.lv un citu iestādes pārziņā esošo IT zīmolu popularizēšanu)

Prasības:

- akadēmiskā, profesionālā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, kas papildināta ar amata pienākumu izpildei nepieciešamām praktiskām zināšanām un iemaņām

- vismaz viena gada darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā

- vēlama vadošā darba pieredze

- zināšanas par komunikācijas stratēģijas veidošanu un īstenošanu

- ļoti labas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- izpratne par sabiedrisko attiecību projektu vadību

- prasme izmantot moderno informācijas un komunikācijas tehnoloģiju rīkus

- spējas multimediālu prezentāciju realizācijā

- prasme gatavot preses apskatus un preses relīzes

Piedāvājam:

- iespēju veikt radošu darbu valsts pārvaldē

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvā departamenta Juridiskajai un iepirkumu nodaļai Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 28347888.


OP 2015/61.AKK2

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA SPECIĀLISTU/-I (viena darbinieka amata vieta)

Pamatojoties uz portālā www.latvija.lv un www.geolatvija.lv pieejamo valsts un pašvaldību iestāžu pakalpojumu skaita pieaugumu, līdz ar to arī pakalpojumu lietotāju pieteikumu skaita pieaugumu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā e-pakalpojumu lietotāju atbalsta speciālistu.

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt portāla www.latvija.lv un www.geolatvija.lv lietotāju atbalstu, tai skaitā:

- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju un diagnosticēšanu

- konsultēt portāla www.latvija.lv un www.geolatvija.lv lietotājus par portālā pieejamiem pakalpojumiem un to lietošanu

- koordinēt atbildes par e-pakalpojumu darbību sagatavošanu un sniegšanu lietotājiem, ja atbildes sagatavošanā iesaistītas vairākas iestādes

- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datubāzi

- testēt jaunos e-pakalpojumus

- ierosināt izmaiņas e-pakalpojumos, portālā www.latvija.lv, www.geolatvija.lv saistībā ar to lietojamību

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība (informācijas tehnoloģiju vai vadībzinību jomā, var būt pēdējo kursu students), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē

- lieliskus kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- labu un stabilu atalgojumu, sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2015.gada 12.aprīlim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 28628152.


OP 2015/61.AKK3

Vai vēlies pievienoties komandai, kas valstī apkaro bīstamu dzīvnieku infekcijas slimību - Āfrikas cūku mēri?

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada 31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- profesionālā pieredze lauksaimniecības dzīvnieku veterinārajā praksē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- prasme pārliecināt

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/61.AKK4

Precizējot iepriekš publicēto

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, precizē, ka izsludina konkursu uz vienu vakanci - Uzturēšanās atļauju nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu (publikācija oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015.gada 13.martā, Nr.52).


OP 2015/61.AKK5

SIA "Latvijas Augu aizsardzības pētniecības centrs" izsludina konkursu uz zinātniskā darbinieka vietām:

- vadošais pētnieks/-e (doktora grāds lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar pieredzi entomoloģijas pētījumos (lauksaimniecībā) - 1 slodze, 1 štata vieta

- vadošais pētnieks/-e (doktora grāds lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar pieredzi zinātniski pētnieciskajā darbā - 1 slodze, 1 štata vieta

- asistents/-e (augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar pieredzi fitopatoloģijas pētījumos (dārzkopībā) - 1 slodze, 1 štata vieta

- asistents/-e (augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar pieredzi zinātniski pētnieciskajā darbā - 1 slodze, 1 štata vieta

Pieteikties mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas, iesniedzot CV un motivācijas vēstuli:

- pa pastu (pasta zīmogs), adrese: Struktoru iela 14a, Rīga, LV-1039,

- vai pa e-pastu: laapc@laapc.lv,

- vai personīgi Rīgā, Struktoru ielā 14a.

Sīkāka informācija pa tālr. 67551501 vai 26246412.


OP 2015/61.AKK6

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zemgales kontroles nodaļas inspektors/-e (veselības aprūpes jomā) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darba pienākumi jāveic Zemgales reģionā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds vai ārsta palīga kvalifikācija, vai augstākā izglītība māszinībās vai profesionālā bakalaura grāds veselības aprūpē

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba braucieni

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu no 540,00 EUR (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās pieredzes), sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem) Jelgavā, Zemgales prospektā 3

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "inspektors Zemgales kontroles nodaļā", CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vi.konkursi@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2015/61.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas datu apstrādes departamenta Gada statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas vecākais/-ā referents/-e (2 amata vietas)

Pamatpienākumi:

- veikt gada strukturālās statistikas un ceturkšņa statistikas apsekojumu mikrodatu masīva kvalitātes pārbaudi, iegūtās informācijas analīzi un rezultātus novērtēšanu

- salīdzināt starppārskatu rezultātus

- veikt skaidrojošo darbu darbiniekiem pārskatu aizpildīšanas jautājumos savas kompetences ietvaros un komunicēt ar statistiķiem sakarā ar kļūdām vai nepilnībām iesniegtajos pārskatos

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai tām līdzīgā jomā

- vēlama ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze statistikas pirmdatu vākšanā un apstrādē vai līdzīgā darbā

- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/61.AKK8

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas referents/-e

Pamatpienākumi:

- veikt patstāvīgu darbu Tautas skaitīšanas daļai Valsts statistiskās informācijas programmā un citos normatīvajos dokumentos noteikto uzdevumu izpildē, izmantojot spēkā esošās metodoloģijas, instrukcijas un paraugrisinājumus

- apgūt, izprast un pielietot uz administratīvajiem datu avotiem balstītas tautas skaitīšanas metodoloģiju, piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, līdzdarboties administratīvo datu avotu analīzē un datu kvalitātes novērtēšanā

- piedalīties mikro tautas skaitīšanā un nākamajā vispārējā tautas skaitīšanā savākto datu pārbaudē, apstrādē un analīzē, publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā iegūtajiem datiem

- veikt citus līdzīga satura Tautas skaitīšanas daļas kompetencē esošus uzdevumus saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai sociālajās zinātnēs, vai cita augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām

- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze ar ekonomiku vai sociālajām zinātnēm saistītos amatos

- pieredze darbā ar lielām datubāzēm un administratīvajiem datu avotiem

- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācija pa tālruni 67366851.


OP 2015/61.AKK9

Ogres novada pašvaldības centrālā administrācija "Ogres novada pašvaldība" izsludina atklātu konkursu uz Ogres novada pašvaldības centrālās administrācijas "Ogres novada pašvaldība" Attīstības departamenta Būvvaldes vadītāja amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai augstākā akadēmiskā izglītība arhitektūrā vai būvniecībā

- praktiskā pieredze vadītāja amatā vismaz trīs gadi

- praktiskā pieredze arhitektūras vai būvniecības jomā (vēlams trīs gadi)

- zināšanas un praktiskā pieredze projektu izstrādē un vadībā (vēlams vismaz trīs gadi)

- profesionālās darbības sertifikāts

- ļoti labas zināšanas Būvniecības likumā un citos ar nozari saistītos normatīvajos aktos un spēja tos pielietot ikdienas pienākumu veikšanai

- atbildības izjūta un spēja strādāt komandā

- labas datorprasmes

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un vēlams vienas svešvalodu zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi: amata apraksts www.ogresnovads.lv → Vakances

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves apraksts (vēlams aizpildītu pēc Europass CV formas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- vēlama vismaz viena rekomendācijas vēstule

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā administrācijā "Ogres novada pašvaldība" (202.kabinetā) personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Brīvības ielā 33 (202.kabinetā), Ogrē, Ogres novadā, LV-5001, vai uz elektronisko pasta adresi ogredome@ogresnovads.lv ar norādi "Konkursam uz Būvvaldes vadītāja amatu" līdz 2015.gada 23.aprīlim. Tālrunis uzziņām 65071160.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)