Laidiens: 26.03.2015., Nr. 61
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/61.AKK1
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina pievienoties kolektīvam
Komunikācijas nodaļas vadītāju (darbinieka amats, uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veidot iestādes iekšējo un ārējo komunikāciju
- vadīt aktuālās informācijas vākšanu par publiskajiem viedokļiem, to
galvenajām tendencēm un uzturēt iekšējo komunikāciju par aktualitātēm un
jaunākajiem notikumiem
- nodrošināt sabiedrisko attiecību pasākumu plānošanu, to īstenošanas
vadīšanu un izvērtējumu
- organizēt komunikāciju ar dažādām publikām
- sadarbībā ar citiem iestādes struktūrvienību vadītājiem izstrādāt
sabiedrisko attiecību stratēģiju, sastādīt sabiedrisko attiecību programmas un
plānus - noteikt prioritātes, mērķa publikas un tām adresējamos vēstījumus (tai
skaitā attīstīt un virzīt vienotā valsts un pašvaldību pakalpojumu portāla www.latvija.lv un
citu iestādes pārziņā esošo IT zīmolu popularizēšanu)
Prasības:
- akadēmiskā, profesionālā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, kas
papildināta ar amata pienākumu izpildei nepieciešamām praktiskām zināšanām un
iemaņām
- vismaz viena gada darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā
- vēlama vadošā darba pieredze
- zināšanas par komunikācijas stratēģijas veidošanu un īstenošanu
- ļoti labas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas
zināšanas
- izpratne par sabiedrisko attiecību projektu vadību
- prasme izmantot moderno informācijas un komunikācijas tehnoloģiju rīkus
- spējas multimediālu prezentāciju realizācijā
- prasme gatavot preses apskatus un preses relīzes
Piedāvājam:
- iespēju veikt radošu darbu valsts pārvaldē
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts
reģionālās attīstības aģentūras Administratīvā departamenta Juridiskajai un
iepirkumu nodaļai Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 28347888.
OP 2015/61.AKK2
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU
ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA
SPECIĀLISTU/-I (viena darbinieka amata vieta)
Pamatojoties uz portālā www.latvija.lv un www.geolatvija.lv pieejamo valsts un pašvaldību
iestāžu pakalpojumu skaita pieaugumu, līdz ar to arī pakalpojumu lietotāju
pieteikumu skaita pieaugumu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā
e-pakalpojumu lietotāju atbalsta speciālistu.
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt portāla www.latvija.lv un www.geolatvija.lv lietotāju atbalstu, tai skaitā:
- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju un
diagnosticēšanu
- konsultēt portāla www.latvija.lv un www.geolatvija.lv lietotājus par portālā pieejamiem
pakalpojumiem un to lietošanu
- koordinēt atbildes par e-pakalpojumu darbību sagatavošanu un sniegšanu
lietotājiem, ja atbildes sagatavošanā iesaistītas vairākas iestādes
- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datubāzi
- testēt jaunos e-pakalpojumus
- ierosināt izmaiņas e-pakalpojumos, portālā www.latvija.lv,
www.geolatvija.lv saistībā ar to lietojamību
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība (informācijas tehnoloģiju vai vadībzinību jomā, var būt
pēdējo kursu students), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām
zināšanām
- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē
- lieliskus kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
- labu un stabilu atalgojumu, sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam un veselības apdrošināšanu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz
2015.gada 12.aprīlim Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010) vai
sūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 28628152.
OP 2015/61.AKK3
Vai vēlies pievienoties komandai, kas valstī apkaro bīstamu dzīvnieku
infekcijas slimību - Āfrikas cūku mēri?
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās
valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts
politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada
31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļlatgales
pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- profesionālā pieredze lauksaimniecības dzīvnieku veterinārajā praksē tiks
uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme pārliecināt
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2015/61.AKK4
Precizējot iepriekš publicēto
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, precizē, ka izsludina konkursu uz vienu
vakanci - Uzturēšanās atļauju nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu
(publikācija oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015.gada
13.martā, Nr.52).
OP 2015/61.AKK5
SIA "Latvijas Augu aizsardzības pētniecības centrs" izsludina
konkursu uz zinātniskā darbinieka vietām:
- vadošais pētnieks/-e (doktora grāds lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar
pieredzi entomoloģijas pētījumos (lauksaimniecībā) - 1 slodze, 1 štata vieta
- vadošais pētnieks/-e (doktora grāds lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar
pieredzi zinātniski pētnieciskajā darbā - 1 slodze, 1 štata vieta
- asistents/-e (augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar
pieredzi fitopatoloģijas pētījumos (dārzkopībā) - 1 slodze, 1 štata vieta
- asistents/-e (augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar
pieredzi zinātniski pētnieciskajā darbā - 1 slodze, 1 štata vieta
Pieteikties mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas, iesniedzot CV un
motivācijas vēstuli:
- pa pastu (pasta zīmogs), adrese: Struktoru iela
14a, Rīga, LV-1039,
- vai pa e-pastu: laapc@laapc.lv,
- vai personīgi Rīgā, Struktoru ielā 14a.
Sīkāka informācija pa tālr. 67551501 vai 26246412.
OP 2015/61.AKK6
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Zemgales kontroles nodaļas inspektors/-e (veselības aprūpes jomā) (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku, darba pienākumi jāveic Zemgales reģionā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds vai ārsta palīga
kvalifikācija, vai augstākā izglītība māszinībās vai profesionālā bakalaura
grāds veselības aprūpē
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze
veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba
braucieni
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu no 540,00 EUR (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās
pieredzes), sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem) Jelgavā, Zemgales prospektā 3
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "inspektors
Zemgales kontroles nodaļā", CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar
kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā,
LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vi.konkursi@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2015/61.AKK7
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas datu apstrādes departamenta Gada
statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas vecākais/-ā referents/-e (2
amata vietas)
Pamatpienākumi:
- veikt gada strukturālās statistikas un ceturkšņa statistikas apsekojumu
mikrodatu masīva kvalitātes pārbaudi, iegūtās informācijas analīzi un
rezultātus novērtēšanu
- salīdzināt starppārskatu rezultātus
- veikt skaidrojošo darbu darbiniekiem pārskatu aizpildīšanas jautājumos
savas kompetences ietvaros un komunicēt ar statistiķiem sakarā ar kļūdām vai
nepilnībām iesniegtajos pārskatos
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā vai tām līdzīgā jomā
- vēlama ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze statistikas pirmdatu vākšanā
un apstrādē vai līdzīgā darbā
- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas
pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1,
kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli
un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/61.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas
daļas referents/-e
Pamatpienākumi:
- veikt patstāvīgu darbu Tautas skaitīšanas daļai Valsts statistiskās
informācijas programmā un citos normatīvajos dokumentos noteikto uzdevumu
izpildē, izmantojot spēkā esošās metodoloģijas, instrukcijas un
paraugrisinājumus
- apgūt, izprast un pielietot uz administratīvajiem datu avotiem balstītas
tautas skaitīšanas metodoloģiju, piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas
sagatavošanas darbos, līdzdarboties administratīvo datu avotu analīzē un datu
kvalitātes novērtēšanā
- piedalīties mikro tautas skaitīšanā un nākamajā vispārējā tautas
skaitīšanā savākto datu pārbaudē, apstrādē un analīzē, publikāciju veidošanā,
balstoties uz tautas skaitīšanā iegūtajiem datiem
- veikt citus līdzīga satura Tautas skaitīšanas daļas kompetencē esošus
uzdevumus saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
sociālajās zinātnēs, vai cita augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei
atbilstošām studijām
- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze ar ekonomiku vai sociālajām zinātnēm
saistītos amatos
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm un administratīvajiem datu avotiem
- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas
pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1,
kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai
atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācija pa tālruni 67366851.
OP 2015/61.AKK9
Ogres novada pašvaldības centrālā administrācija "Ogres novada
pašvaldība" izsludina atklātu konkursu uz Ogres novada pašvaldības
centrālās administrācijas "Ogres novada pašvaldība" Attīstības
departamenta Būvvaldes vadītāja amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai augstākā akadēmiskā izglītība
arhitektūrā vai būvniecībā
- praktiskā pieredze vadītāja amatā vismaz trīs gadi
- praktiskā pieredze arhitektūras vai būvniecības jomā (vēlams
trīs gadi)
- zināšanas un praktiskā pieredze projektu izstrādē un vadībā (vēlams vismaz trīs gadi)
- profesionālās darbības sertifikāts
- ļoti labas zināšanas Būvniecības likumā un citos ar nozari saistītos
normatīvajos aktos un spēja tos pielietot ikdienas pienākumu veikšanai
- atbildības izjūta un spēja strādāt komandā
- labas datorprasmes
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un vēlams vienas svešvalodu
zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi: amata apraksts www.ogresnovads.lv → Vakances
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma
dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves apraksts (vēlams aizpildītu pēc Europass CV formas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- vēlama vismaz viena rekomendācijas vēstule
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā
administrācijā "Ogres novada pašvaldība" (202.kabinetā) personīgi vai
jānosūta pa pastu uz adresi Brīvības ielā 33 (202.kabinetā), Ogrē, Ogres
novadā, LV-5001, vai uz elektronisko pasta adresi ogredome@ogresnovads.lv ar norādi
"Konkursam uz Būvvaldes vadītāja amatu" līdz 2015.gada 23.aprīlim.
Tālrunis uzziņām 65071160.