Laidiens: 25.03.2015., Nr. 60

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/60.AKK1

Latvijas Universitāte (reģ. Nr.3341000218 IZM izglītības iestāžu reģistrā) izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vietām:

Ķīmijas fakultāte

- pētnieks - analītiskā ķīmija - 2 vietas

- pētnieks - medicīniskā ķīmija - 1 vieta

Sociālo zinātņu fakultātes Sociālo un politisko pētījumu institūts

- vadošais pētnieks - bibliotēkzinātne - 1 vieta

- vadošais pētnieks - sociāli ekonomiskā demogrāfija - 1 vieta

- pētnieks - salīdzinošā politika - 1 vieta

- zinātniskais asistents - pārvalde un administrācija - 2 vietas

- zinātniskais asistents - komunikāciju psiholoģija un ētika - 1 vieta

- zinātniskais asistents - augstskolas pedagoģija - 1 vieta

- zinātniskais asistents - lauku socioloģija - 2 vietas

- zinātniskais asistents - komunikācijas teorija - 1 vieta

Vēstures un filozofijas fakultāte

- zinātniskais asistents - arheoloģija - 1 vieta

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā paziņojumā - http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas. Latvijas Universitātes Personāla departamentā 107.telpā Baznīcas ielā 5, Rīgā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci zinātnes apakšnozarē ar amata darba uzdevumiem, akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām (http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/). Papildu informācija pa tālr. 67034657, e-pasts: pd.vakances@lu.lv.


OP 2015/60.AKK2

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, labas komunikācijas prasmes, un tu vēlies iegūt pieredzi valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

PTAC kompetencē ir arī patērētāju iesniegumu un sūdzību izskatīšana, kā arī izglītošana par viņu tiesībām. Lai īstenotu šīs funkcijas,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.90000068854) izsludina konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu Daugavpils reģionālajā pārvaldē (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātņu vai ekonomikas jomā)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- ne mazāk kā viena gada praktiskā darba pieredze tirdzniecības vai pakalpojumu jomā vai patērētāju aizsardzības jautājumu risināšanā

- vēlamas labas krievu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas

- ļoti labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- spēja un vēlme ātri apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Vecākā referenta amata pamatpienākumi:

- izskatīt patērētāju un aviopasažieru iesniegumus un sūdzības

- sagatavot administratīvo aktu projektus, administratīvo pārkāpumu lietu materiālus un protokolus

- sniegt konsultācijas patērētājiem un privātpersonām patērētāju tiesību aizsardzības jautājumos

- veikt nepieciešamos uzraudzības pasākumus patērētāju tiesību aizsardzības jomā

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju iegūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē

- mēnešalgu 9.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2015/60.AKK3

Valsts asinsdonoru centrs aicina pieteikties pretendentus vakantajam jurista amatam

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt iestādes darbības un dokumentācijas atbilstību Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu prasībām

- konsultēt juridisku jautājumu risināšanā valsts pārvaldes, civiltiesiskajos un citos privāttiesību jautājumos, administratīvo tiesību, darba tiesību, civildienesta jautājumos

- izskatīt lietvedības apritē saņemtos dokumentus un sagatavot atzinumus par tiem

- vienpersoniski pārstāvēt iestādes intereses tiesu instancēs valsts un pašvaldību, tiesu un tiesību aizsardzības iestādēs, kā arī attiecībās ar privātpersonām

- piedalīties komisijas sēdēs eksperta statusā, sniegt nepieciešamos atzinumus un konsultācijas

- sagatavot juridiska rakstura dažādas sarežģītības pakāpes dokumentu projektus pamatdarbības, saimnieciskās darbības un lietvedības nodrošināšanai

Prasības pretendentiem:

- augstākā juridiskā izglītība

- pieredze juridisko konsultāciju sniegšanā, normatīvo aktu, līgumu un citu dokumentu izstrādē, ne mazāk kā 3 gadi

- prasme atrast, interpretēt un pielietot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus, kas reglamentē Valsts pārvaldes un asins dienesta darbību

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem

- vēlama darba pieredze iepirkumu jomā

- valsts valodas prasmes C2 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)

- krievu un angļu valoda - labā līmenī (sarunvaloda un lasītprasme)

- datorprasmes: Microsoft Office (Word, Excel) un interneta pārlūkprogrammas

Motivēts pieteikums un CV jāiesniedz Valsts asinsdonoru centra Administratīvajā departamentā Sēlpils ielā 6, Rīgā, LV-1007, vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@vadc.gov.lv 10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Uzziņas pa tālruni 67471475.


OP 2015/60.AKK4

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības nodaļas vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- Ekonomikas ministrijas kompetencē esošo atbalsta programmu (uzņēmējdarbība, siltumapgāde, finanšu instrumenti) ieviešanā nepieciešamā juridiskā atbalsta sniegšana, tai skaitā, Ministru kabineta noteikumu un iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- iesniegumu par administratīvo aktu apstrīdēšanu izskatīšana un administratīvo aktu projektu sagatavošana, Ekonomikas ministrijas interešu pārstāvība tiesā

- Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības Ekonomikas ministrijā nodrošināšana un uzraudzība

- Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības un kontroles sistēmas ieviešana un vadība

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē

- pieredze administratīvo aktu izstrādē

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- iepriekšēja pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu un normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības fondu jomā, kā arī pieredze pārstāvībā tiesā tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- atbildīgu un interesantu darbu

- apmācības iespējas, tai skaitā, ārpus Latvijas

- vērtīgu pieredzi darbā ar administratīvā procesa un Eiropas Savienības fondu ieviešanas jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183, 67013270.


OP 2015/60.AKK5

TIESU ADMINISTRĀCIJA (reģistrācijas Nr.90001672316) izsludina atklātu konkursu uz Projektu vadības un starptautiskās sadarbības nodaļas vadītāja/-as amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Darba apraksts:

- vadīt un koordinēt tiesu sistēmas attīstības projektu aktivitāšu ieviešanu

- izstrādāt jaunus projektu pieteikumus iesniegšanai projektu konkursos publiskās pārvaldes, tieslietu un cilvēkresursu attīstības jomās

- nodrošināt sadarbību ar Tiesu administrācijas projektu starptautiskajiem partneriem un nepieciešamības gadījumā nodrošināt jaunu projekta partneru piesaisti

- koordinēt starptautisko vizīšu organizēšanu partnervalstīs un Latvijas Republikā Tiesu administrācijas projektu ietvaros

- nodrošināt Tiesu administrācijas projektu ietvaros organizēto iepirkumu procedūru tehnisko specifikāciju un citas dokumentācijas izstrādi

- koordinēt iekšējās komunikācijas sistēmas izveidi starp tiesām un Tiesu administrāciju

- koordinēt Tiesu administrācijas interneta mājaslapas, Vienotā Tiesu administrācijas, tiesu un zemesgrāmatu iekšējā portāla un portāla www.tiesas.lv informatīvo uzturēšanu

- pildīt Eiropas Komisijas par tiesu sistēmas efektivitātes paaugstināšanu (CEPEJ) nacionālā korespondenta funkcijas

Prasības pretendentiem/- ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs

- vismaz 2 gadu iepriekšēja darba pieredze vadošā amatā

- izpratne par valsts pārvaldi, tiesu sistēmu, tiesvedības procesu un tiesu darba organizēšanu

- izpratne par projektu īstenošanu valsts pārvaldē

- zināšanas Eiropas Savienības fondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā un administrēšanā

- iemaņas tiesību aktu (tai skaitā normatīvo aktu) un projektu iesniegumu izstrādē

- iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

- labas krievu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas

- iemaņas lietvedībā, finanšu un laika plānošanā

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt komandā

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV pēc Europass formas) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļā (Ūnijas ielā 8, k-9, 2.stāvā, Rīgā, LV-1084) vai nosūtīt uz e-pasta adresi atlase@ta.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67063852, 67063854.


OP 2015/60.AKK6

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Rīgas 2.nodaļas vecākā/-ās klientu apkalpošanas speciālista/-es ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama - juridiskā)

- pieredze darbā ar tiesību aktiem ( pieteikuma vēstulē norādīt - kādiem)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar Microsoft Office

- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas Republikā

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- izpratne par ziņu sniegšanu no Iedzīvotāju reģistra un ar to saistītajiem jautājumiem

- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē - vismaz 1 gads

Galvenie amata pienākumi:

- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļaujas, ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana no Iedzīvotāju reģistra)

- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām

- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana

Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/60.AKR1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Personu statusa kontroles nodaļas vecākās referentes amatā no 2015.gada 17.marta iecelta JANĪNA APEINE.


OP 2015/60.AKR2

Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz vakanto Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas nodaļas vecākā referenta amatu noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)